fbpx

DS Digital Services

Έξυπνες συμβουλές διαφήμισης Facebook

Το Facebook είναι το πιο γνωστό, μέσο κοινωνικής δικτύωσης και εδώ και λίγα χρόνια η διαφήμιση μέσα από αυτό έχει γίνει ένα από τα βασικά εργαλεία για το ψηφιακό marketing. Συνήθως όταν λέμε διαφήμιση στα social media εννοούμε διαφήμιση στο Facebook!

 

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένας πάρα πολύ καλός και αποδοτικός τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο και να αυξήσετε τις πωλήσεις και τις αλληλεπιδράσεις της επιχείρησης σας. Με το άρθρο μας έχετε μια πληθώρα από απαραίτητες πληροφορίες για να αρχίσετε να δημιουργείτε μόνοι σας πετυχημένες διαφημίσεις στο Facebook.

1.Πειραματιστείτε με τη στόχευση κοινού

Αρχίστε με ένα μικρό κοινό και στη συνέχεια διευρύνετε αργά προσθέτοντας μία κατηγορία ενδιαφέροντος κάθε φορά, έτσι θα μπορείτε να παρακολουθήσετε καλύτερα πιο κοινό είναι κατάλληλο για την διαφήμιση και την επιχείριση σας.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε με ένα ακροατήριο που ενδιαφέρεται συγκεκριμένα για “φυσικά προϊόντα από βότανα” και στη συνέχεια να το διευρύνετε μετά από λίγες εβδομάδες. Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε προσθέτοντας “υγεία και ευεξία”, μετά “φυσικά σαπούνια” και ούτω καθεξής. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε μια καλή ιδέα για το πώς η επέκταση του κοινού-στόχου σας επηρεάζει τα αποτελέσματά σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη στόχευση κοινού για να δημιουργήσετε διαφορετικές διαφημίσεις για ομάδες που σχετίζονται με διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους. Για παράδειγμα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε υπάρχοντες πελάτες διαφορετικά από ότι κάνετε σε άτομα που δεν έχουν ακούσει ποτέ για την επιχείρησή σας πριν. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε προσφορές βάσει της υπάρχουσας σχέσης σας. Εξαιρετική επιλογή για να το κάνετε αυτό έχει η Δοκιμή Α/Β που σας δίνεται σαν δυνατότητα κατά τη δημιουργία εκστρατείας στο Facebook Business Manager.

Αν έχετε τοπική επιχείρηση, μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα. Αυτό είναι επίσης χρήσιμο εάν γνωρίζετε ότι μια συγκεκριμένη πόλη ή νομός έχει καλές μετατροπές σε πωλήσεις.

Συμβουλή: Να είστε προσεκτικοί με τις υποθέσεις που κάνετε σχετικά με το κοινό σας κατά την επιλογή των επιλογών στόχευσης σας. Υπάρχει κοινό πχ που ζει στην Ελλάδα αλλά δεν μιλά την ελληνική γλώσσα. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώνετε για να δείξετε διαφημίσεις που δεν καταλαβαίνουν, τις οποίες θα μπορούσατε εύκολα να αποφύγετε με τη στόχευση γλώσσας. Όσο πιο συγκεκριμένοι είστε και όσο καλύτερα γνωρίζετε τον ιδανικό σας πελάτη τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.

Αν δεν ξέρετε πώς να δημιουργήσετε διαφήμιση στο Facebook διαβάστε: Πώς να δημιουργήσετε μία διαφήμιση στο Facebook

2. Χρησιμοποιήστε το Facebook Pixel

Pixel για διαφημίσεις μέσω Facebook
Facebook Pixel

Το Facebook pixel είναι ένα μικρό κομμάτι κώδικα που μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην διαφημιστική σας εκστρατεία στο Facebook. Μόλις τοποθετήσετε τον κώδικα στον ιστότοπό σας, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε μετατροπές, να κάνετε επαναληπτικό μάρκετινγκ σε άτομα που έχουν προβάλει ένα προϊόν στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε ακροατήριο που ενδιαφέρεται για την υπηρεσία ή το προϊόν σας.

Είναι εξαιρετικό και απαραίτητο εργαλείο για μια ολοκληρωμένη και αποδοτική διαφημιστική καμπάνια. Είναι πολύ εύκολο να περαστεί ο κώδικας είτε χειροκίνητα είτε από τον web developer. Το pixel το βρίσκεται από το Facebook Business Manager.

3. Χρησιμοποιήστε κορυφαίες φωτογραφίες και βίντεο

Ξέρετε ποιο είναι μεγάλο μειονέκτημα; Οι θολές φωτογραφίες, οι φωτογραφίες με κακή ανάλυση ή τα αργά βίντεο που σας κάνουν να αισθάνεστε άρρωστοι. Η λεζάντα που θα γράψετε είναι σίγουρα σημαντική, αλλά τα γραφικά σας είναι αυτά που θα τραβήξουν πρώτα την προσοχή των θεατών και θα δημιουργήσουν την καλύτερη εντύπωση. Η διαφήμιση είναι άλλωστε κατα κύριο λόγο οπτικό προϊόν.

Αν θεωρείτε ότι δεν μπορείτε να τραβήξετε μόνοι σας καλές φωτογραφίες προσλάβετε κάποιον επαγγελματία αν πρόκειται για φυσικό προϊόν. Αν πρόκειται για υπηρεσία τα πράγματα είναι πιο απλά. Υπάρχουν δωρεάν σελίδες stock φωτογραφιών που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε διαφημίσεις υψηλής ποιότητας. Κάποες από αυτές είναι το unsplash, το pexels, το pixabay.

4. Ελέγξτε και δοκιμάστε τα πάντα

Πρώτα απ’ όλα τσεκάρετε την προεσκόπηση της καμπάνιας σας ότι είναι ευπαρουσίαστη και ότι οι εικόνες ανταποκρίνονται στις διαστάσεις για κάθε μέσο.

Επίσης, είναι σημαντικό να μην κάνετε υποθέσεις σχετικά με το τι θα λειτουργήσει και τι όχι στις διαφημίσεις σας στο Facebook. Κάθε φορά που δοκιμάζετε κάτι καινούριο, θα πρέπει να το δοκιμάζετε σε σχέση με τις προηγούμενες διαφημίσεις σας, ώστε να μπορείτε να δείτε αν βελτιώνονται οι μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία για εσάς. Σε διαφορετική περίπτωση απλά ξοδεύετε άσκοπα τα χρήματα σας.

Οι βέλτιστες πρακτικές για τις διαφημίσεις Facebook αλλάζουν διαρκώς. Μόνο εσείς ξέρετε τι λειτουργεί για το συγκεκριμένο κοινό σας και ο μόνος τρόπος για να του το δώσετε καλύτερα είναι με δοκιμές.

Διαβάστε και αυτό: Τι ξέρεις για τη δοκιμή A/B στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; 

diafimisi mesw Facebook, διαφήμιση μεσω facebook

5. Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε την απόδοση

Παρακολουθήστε προσεκτικά τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται οι εκστρατείες σας στον πίνακα ελέγχου της Διαχείρισης διαφημίσεων του Facebook. Εάν μια καμπάνια δεν έχει καλές επιδόσεις, τότε αλλάξτε την! Επενδύστε έξυπνα τα χρήματα σας!

Αν τώρα ξεκινάτε με τις διαφημίσεις μέσω facebook, ίσως είναι λογικό να “τρέξετε” πολλές διαφημίσεις με μικρά ακροατήρια και προϋπολογισμούς. Μόλις προσδιορίσετε τι λειτουργεί καλύτερα, χρησιμοποιήστε την πιο αποδοτική διαφήμιση ως την κύρια εκστρατεία σας.

Τώρα που ξέρετε μπορείτε να ξεκινήσετε την πρώτη σας διαφήμιση στο Facebook ή να βελτιώσετε τις προηγούμενες!

Εάν δεν έχετε χρόνο και θέλετε απλά να αναλάβει μια εταιρεία που έχει γνώση στο κομμάτι του digital marketing το project σας τότε δεν έχετε πάρα να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας ακολουθήσετε σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips.

Διαχείιριση διαφημίσεων social media
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online