Εάν η επιχείρησή σας χρησιμοποιεί το Facebook, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το Facebook Business Manager. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο που διατηρεί τα στοιχεία του Facebook λογαριασμού σας συγκεντρωμένα, ασφαλή και οργανωμένα. Για την ακρίβεια θα λέγαμε πως είναι απαραίτητο εργαλείο αν έχετε επιχείρηση και θέλετε να δείτε αποτέλεσματα!
Αν έχετε αναβάλει τη δημιουργία του Business Manager επειδή δεν είστε αρκετά σίγουροι πως λειτουργεί, έχουμε καλά νέα. Σε μόλις μερικά απλά βήματα, αυτό το άρθρο θα σας διδάξει πώς να κάνετε έναν λογαριασμό στο Business Manager.
Αλλά, πρώτα, ας απαντήσουμε σε μια σημαντική ερώτηση: Τι ακριβώς είναι το Facebook Manager;
Τι είναι το Facebook Business Manager;
Όπως εξηγεί το ίδιο το Facebook, το “Business Manager λειτουργεί ως μια υπηρεσία ενιαίας εξυπηρέτησης για τη διαχείριση των επιχειρηματικών εργαλείων, επιχειρηματικών πόρων και πρόσβασης των εργαζομένων σε αυτά τα στοιχεία”.
Βασικά, είναι το μέρος για να διαχειριστείτε όλες τις διαφημιστικές σας δραστηριότητες στο Facebook. Είναι επίσης το μέρος όπου μπορείτε να ελέγξετε την πρόσβαση πολλών χρηστών σε πρόσθετους πόρους, όπως ο λογαριασμός σας Instagram και οι κατάλογοι προϊόντων. Εδώ είναι μερικές από τις βασικές λειτουργίες του:
- Διατηρεί τις επιχειρηματικές δραστηριότητές σας ξεχωριστές από το προσωπικό σας προφίλ, επομένως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για ανάρτηση σε λάθος μέρος (ή να αποσπάτε η προσοχή σας όταν προσπαθείτε να εργαστείτε). Με απλά λόγια είναι ένα κέντρο ελέγχου.
- Είναι ένα κεντρικό σημείο για την παρακολούθηση των διαφημίσεων Facebook, με λεπτομερείς αναφορές που δείχνουν την απόδοση των διαφημίσεων σας.
- Σας επιτρέπει να δώσετε στους συνεργάτες και σε marketing agency πρόσβαση στις σελίδες και στις διαφημίσεις σας, χωρίς να παραχωρήσετε την ιδιοκτησία των σελίδων σας.
- Οι συνεργάτες δεν βλέπουν τις προσωπικές σας πληροφορίες στο Facebook – μόνο το όνομά σας, το επαγγελματικό email, τις σελίδες και τους λογαριασμούς διαφημίσεων.
Τώρα που ξέρετε γιατί μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Business Manager, ας πάμε να το ρυθμίσουμε.
Πώς να ρυθμίσετε το Facebook Business Manager
Βήμα 1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Business Manager
Το πρώτο στάδιο της δημιουργίας του Business Manager είναι η δημιουργία ενός λογαριασμού. Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ένα προσωπικό προφίλ Facebook για να επιβεβαιώσετε την ταυτότητά σας, αλλά όπως προαναφέρθηκε, οι συνεργάτες και οι εργαζόμενοι σας δεν θα έχουν πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες του λογαριασμού.
1.Πηγαίνετε στο business.Facebook.com και κάντε κλικ στο μεγάλο μπλε κουμπί Δημιουργία λογαριασμού στην επάνω δεξιά γωνία.
2. Καταχωρίστε το όνομα της επιχείρησής σας, το όνομά σας και τη διεύθυνση επαγγελματικό email που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για τη διαχείριση του λογαριασμού σας στο Business Manager και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο.
3. Καταχωρίστε τα στοιχεία της επιχείρησής σας: τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και τον ιστότοπο. Επίσης, θα πρέπει να καθορίσετε αν θα χρησιμοποιήσετε αυτόν τον λογαριασμό Business Manager για να προωθήσετε τη δική σας επιχείρηση ή για να παρέχετε υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις (όπως η DS Digital Services). Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην επιλογή Υποβολή.
4. Ελέγξτε το e-mail σας για ένα μήνυμα με τίτλο “Επιβεβαιώστε το email της επιχείρησής σας”. Μέσα στο μήνυμα, κάντε κλικ στην επιλογή Επιβεβαίωση τώρα.
Βήμα 2. Προσθέστε τις επιχειρηματικές σας σελίδες στο Facebook Business Manager
Σε αυτό το βήμα, έχετε δύο επιλογές. Μπορείτε να προσθέσετε μια υπάρχουσα επιχειρηματική σελίδα στο Facebook ή να δημιουργήσετε μια νέα. Υποθέτουμε ότι ήδη έχετε μια επαγγελματική σελίδα.
Για να προσθέσετε την επαγγελματική σελίδα σας Facebook στο Business Manager:
- Από τον πίνακα ελέγχου του Business Manager, κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη σελίδας. Στη συνέχεια, στο αναδυόμενο παράθυρο, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη σελίδας ξανά.
Διαφημίσεις στο Facebook – Πώς να λάβεις γρήγορα έγκριση και να αποφύγεις συχνά λάθη
Έχει αποτέλεσμα το Social Media Marketing για μικρές επιχειρήσεις; Ναι – Και δείτε το γιατί!
2. Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε το όνομα της επιχειρηματικής σας σελίδας στο Facebook στο πλαίσιο κειμένου. Το όνομα της σελίδας της επιχείρησής σας θα πρέπει να συμπληρωθεί αυτόματα παρακάτω, οπότε μπορείτε απλώς να κάνετε κλικ σε αυτό. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη σελίδας. Υποθέτοντας ότι έχετε πρόσβαση διαχειριστή στη σελίδα που προσπαθείτε να προσθέσετε, το αίτημα σας θα εγκριθεί αυτόματα.
Εάν έχετε περισσότερες από μία σελίδες Facebook συνδεδεμένες με την επιχείρησή σας, προσθέστε τις υπόλοιπες σελίδες ακολουθώντας τα ίδια βήματα.
Βήμα 3. Προσθέστε τους λογαριασμούς διαφημίσεων στο Facebook σας
Έχετε υπόψη ότι μόλις προσθέσετε τον διαφημιστικό σας λογαριασμό στο Facebook Business Manager, δεν μπορείτε να τον καταργήσετε. Επομένως είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσθέσετε μόνο λογαριασμούς που έχετε στην κατοχή σας.
Αν χρησιμοποιείτε ήδη διαφημίσεις στο Facebook, μπορείτε να συνδέσετε τον υπάρχοντα λογαριασμό σας ως εξής:
Από τον πίνακα ελέγχου του Business Manager, κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη διαφημιστικού λογαριασμού , προσθέστε το λογαριασμό και στη συνέχεια, εισαγάγετε το αναγνωριστικό λογαριασμού διαφήμισης, το οποίο μπορείτε να βρείτε στη Διαχείριση διαφημίσεων.
Κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει ένα λογαριασμό διαφήμισης στην αρχή. Αφού ξοδεύετε χρήματα στον πρώτο λογαριασμό διαφήμισης, θα μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους με βάση τις διαφημιστικές σας δαπάνες. Δεν υπάρχει επιλογή να ζητήσετε περισσότερους λογαριασμούς διαφημίσεων στην αρχή.
Βήμα 4. Προσθέστε το Instagram σας
Στα μενού στα αριστερά θα βρείτε την επιλογή Λογαριασμοί και από εκεί τις επιλογές λογαριασμοί Instagram και λογαριασμοί What’s Up. Προσθέστε το προφιλ σας σε Instagram και What’s Up(αν υπάρχει) καταχωρόντας τους κωδικούς σας. Με αυτόν τον τρόπο θα ολοκληρώσετε την εικόνα σας αλλά και θα εχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές του Meta στις οποίες έχετε παρουσία.
Χορηγούμενη διαφήμιση στο Instagram: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις!
Βήμα 5. Προσθέστε χρήστες
Μπορείτε να προσθέσετε τους συνεργάτες σας, είτε αφορά και κάποιο άλλο άτομο που θα διαχειρίζεται το λογαριασμό σας, κάποιον υπάλληλο ή social media agency.
Μπορείτε να του δώσετε πρόσβαση ως υπάλληλο ή ως διαχειριστή. Επιλέξετε επίσης τις αρμοδιότητες του και που θα του επιτρέπεται να έχει πρόσβαση. Μπορείτε να ορίσετε αν αυτό το άτομο θέλετε να κάνει αναρτήσεις, να απαντάει σε σχόλια ή μηνύματα, να έχει πρόσβαση στον διαφημιστικό λογαριασμό ή να βλέπει τα στατιστικά.
Κλικάρετε στην επιλογή Άτομα και μετά Προσθήκη. Πληκτρολογήστε το προφίλ του ή το email του ατόμου που θέλετε να προσθέσετε και μόλις το άτομο αποδεχθεί το αίτημα σας μπαίνει ως χρήστης στη σελίδα σας. Αν κάποια εταιρεία social media διαχειρίζεται τον λογαριαμό σας προσθέστε τη ως Συνεργάτη.
Τα παραπάνω σε περίπτωση που κάποιο άτομο ή εταιρεία διαχειρίζεται τα social media σας ή τις διαφημίσεις σας. Αν τα διαχειρίζεστε όλα μόνοι σας τότε παραβλέψτε το.
Κάπως έτσι έχετε κάνει τα πρώτα απαραίτητα βήματα για τη σοβαρή σας επαγγελματική παρουσία στον Meta κόσμο των social media και τον διαφημίσεων.
Οι δυνατότητες του Facebook Business Manager δεν σταματούν εδώ. Αν έχετε site μπορείτε και θα πρέπει να συνδέσετε το Pixel με το site σας. Έναν κώδικα δηλαδή που θα σας επιτρέψει να παίρνετε έγκυρα στοιχεία που αφορούν την επισκεψιμότητα στο site σας. Αυτά τα στοιχεία θα χρησιμεύσουν για να γίνουν πολύ πιο αποδοτικές και κερδοφόρες οι διαφημίσεις σας σε Facebook και Instagram. Επίσης, σας διευκολύνει να περάσετε τον κατάλογο των προϊόντων σας στο Facebook κατάστημα για να επιτυγχάνετε πωλήσεις και από εκεί.
Είτε με Pixel όμως, είτε χωρίς μπορείτε και πάλι μέσω του Facebook Business Manager να καταχωρήσετε έναν κατάλογο προϊόντων σας στο Facebook και στο Instagram(εδώ, εφόσον υπάρχει site).
Αν θέλετε επαγγελματική διαχείριση για το Facebook Business Manager και τους διαφημιστικούς σας λογαριασμούς , αν θέλετε να δείτε αποτελέσματα και έσοδα στην επιχειρήση σας ή έχετε οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Μπορούμε μαζί να δούμε τι ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρηση σας!
Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε ότι νεότερο γύρω από το social media marketing και tips να απογειώσετε την επιχείρηση σας.
Διαβάστε και αυτό:5 οφέλη της επαγγελματικής διαχείρισης social media