fbpx

Διαφήμιση Facebook: Ο απόλυτος οδηγός 2021

Απόλυτος οδηγός διαφήμισης Facebook

Η διαφήμιση στο Facebook είναι ένας σημαντικός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου.

Ο συνεχώς μεταβαλλόμενος αλγόριθμος του Facebook μπορεί να κάνει πρόκληση το να συνδεθεί μια επιχείρηση οργανικά με τους οπαδούς της. Ωστόσο, οι δυνατότητες στόχευσης του Facebook σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε το ακριβές κοινό-στόχο σας. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να φέρουν το μήνυμά σας μπροστά σε ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να θέλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Αυτό είναι καλό για τον προϋπολογισμό σας, τα ποσοστά μετατροπής και την απόδοση της επένδυσης. Πληρώνετε μόνο για να φτάσετε στους πιο πολύτιμους δυνητικούς πελάτες.

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων Facebook και τις επιλογές στόχευσης πριν να κάνετε διαφήμιση στο Facebook , εάν θέλετε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας καθοδηγήσουμε σε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε, από το σχεδιασμό της πρώτης διαφήμισης σας έως την ανάπτυξη στρατηγικών προηγμένης καμπάνιας.


Τύποι διαφημίσεων στο Facebook

Διαφημίσεις εικόνας

Αυτές οι απλές διαφημίσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε με τη διαφήμιση στο Facebook. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια με μερικά μόνο κλικ ενισχύοντας μια υπάρχουσα ανάρτηση με εικόνα από τη σελίδα σας στο Facebook.

Οι διαφημίσεις με εικόνα μπορεί να είναι απλές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι βαρετές. Για παράδειγμα, ίσως να νομίζετε ότι οι κάλτσες είναι ένα αρκετά καλό προϊόν, αλλά τα Happy Socks τις βάζουν σε εκπληκτικά πλαίσια για να δημιουργήσουν διασκεδαστικές διαφημίσεις φωτογραφίας για το Facebook.

Διαφήμιση φωτογραφίας Facebook
Διαφήμιση φωτογραφίας Facebook

Διαφημίσεις Video

Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να προβάλλονται σε ροές και stories. Μπορούν να εμφανίζονται ως διαφημίσεις σε μεγαλύτερα βίντεο στο Facebook. Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να παρουσιάσουν την υπηρεσία ή το προϊόν σας σε δράση, όπως αυτή η διαφήμιση βίντεο από την We Are Knitters.

Διαφήμιση video στο Facebook
Διαφήμιση Video στο Facebook

Οι διαφημίσεις βίντεο δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν κανονικό βίντεο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε γραφικά τύπου GIF ή άλλα κινούμενα σχέδια για να τραβήξετε προσοχή ή να εξηγήσετε την προσφορά σας, όπως σε αυτή τη διαφήμιση από τους New York Times.

Διαφήμιση Video Facebook με GIF
Διαφήμιση Video στο Facebook με κινούμενα σχέδια

Παρατηρήστε επίσης τη στόχευση σε αυτή τη διαφήμιση: Αναφέρει συγκεκριμένα μια προσφορά για την Ευρώπη. Μπορούμε επίσης να δούμε σε ποιους από τους φίλους μας αρέσει ήδη η σελίδα των NYT στο Facebook. Αυτό κάνει την διαφήμιση εξαιρετικά συναρπαστική.

Διαφήμιση Facebook των New York Times
Διαφήμιση Facebook των New York Times

Διαφημίσεις δημοσκόπησης βίντεο

Αυτή η μορφή διαφημίσεων Facebook είναι μόνο για κινητά. Ενσωματώνει ένα διαδραστικό στοιχείο δημοσκοπήσεων στις διαφημίσεις Facebook video. Είναι ένας ολοκαίνουργιος τύπος διαφημιστικής προβολής που προσφέρεται από το Facebook.Τα πρώτα στοιχεία του Facebook δείχνουν ότι αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από τις κανονικές διαφημίσεις βίντεο.

Διαφημίσεις Facebook με δημοσκόπηση στο video
Διαφημίσεις Facebook με δημοσκόπηση στο video

Διαφημίσεις καρουσέλ (carousel)

Μια διαφήμιση καρουσέλ χρησιμοποιεί έως και 10 εικόνες ή βίντεο για να προβάλλει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μορφή για να επισημάνετε τα διαφορετικά πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή ενός αριθμού διαφορετικών προϊόντων. Ακόμη και να χρησιμοποιήσετε όλες τις φωτογραφίες μαζί για να δημιουργήσετε μια μεγάλη πανοραμική εικόνα , όπως αυτή:

Διαφήμιση Facebook καρουσέλ
Διαφήμιση Facebook Carousel

Διαφημίσεις προβολής διαφανειών

Οι διαφημίσεις προβολής διαφανειών προσφέρουν έναν εύκολο τρόπο δημιουργίας σύντομων διαφημίσεων βίντεο από μια συλλογή από φωτογραφίες, κείμενο ή υπάρχοντα κλιπ βίντεο. Αν δεν έχετε τις δικές σας εικόνες, μπορείτε να επιλέξετε stock φωτογραφίες απευθείας από το Διαχειριστή διαφημίσεων.

Οι διαφημίσεις προβολής διαφανειών έχουν εντυπωσιακή κίνηση, όπως τα βίντεο. Το βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι χρησιμοποιούν πέντε φορές λιγότερο εύρος ζώνης. Έτσι φορτώνονται καλά ακόμη και για άτομα με αργές συνδέσεις στο διαδίκτυο. Είναι ένας εύκολος τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή.

Διαφήμιση Facebook διαφανειών (slideshow)
Διαφήμιση Facebook διαφανειών (slideshow)

Διαφήμιση Facebook με συλλογή

Αυτές οι πληρωμένες διαφημίσεις του Facebook, οι οποίες προσφέρονται μόνο για κινητές συσκευές, σας επιτρέπουν να προβάλλετε πέντε προϊόντα τα οποία μπορούν να κάνουν κλικ οι πελάτες για να τα αγοράσουν.

Διαφήμιση Facebook με συλλογές
Διαφήμιση Facebook με συλλογές

Οι διαφημίσεις Facebook με συλλογή συνδυάζονται με τις Άμεσες Εμπειρίες (περισσότερα για αυτές παρακάτω). Με αυτό τον συνδυασμό επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράζουν τα προϊόντα σας χωρίς να φεύγουν από το Facebook. Αυτό κάνει τις online αγορές εύκολη όταν οι άνθρωποι είναι σε κίνηση και μπορεί να μην έχουν καλή σύνδεση στο internet.

Άμεσες εμπειρίες του Facebook

Οι διαφημίσεις άμεσης εμπειρίας είναι γνωστές και ως canvas. Είναι μια μορφή διαφήμισης πλήρους οθόνης που φορτώνει 15 φορές ταχύτερα στα κινητά από ότι μία σελίδα εκτός του Facebook, όπως αυτό το παράδειγμα από την American Express.

Διαφήμιση Facebook άμεσης εμπειρίας
Άμεσες Εμπειρίες του Facebook

Διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών

Οι διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών είναι διαθέσιμες μόνο για κινητές συσκευές. Είναι ειδικά σχεδιασμένες για να διευκολύνουν τους χρήστες να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους χωρίς πολύ πληκτρολόγηση. Είναι υπέροχες για τη συλλογή συνδρομών σε ενημερωτικά δελτία, για τη δοκιμή του προϊόντος σας ή για οτιδήποτε άλλο επιτρέπει στους χρήστες να ζητούν περισσότερες πληροφορίες από εσάς.

Η Tokio Marine, ασφαλιστική εταιρεία, χρησιμοποίησε διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών για να δημιουργήσει 11.000 πελάτες σε μόλις 17 ημέρες. Εκτός από μια εύχρηστη φόρμα, οι διαφημίσεις χρησιμοποίησαν ένα bot του Messenger για την περαιτέρω εξειδίκευση δυνητικών νέων πελατών. Η εκστρατεία μείωσε το κόστος της συλλογής υποψήφιων πελατών κατά 60%. (Πηγή: HootSuite)

Δυναμικές διαφημίσεις στο Facebook

Οι δυναμικές διαφημίσεις σάς επιτρέπουν να προωθήσετε στοχευμένα προϊόντα στους πελάτες που είναι πιθανότερο να ενδιαφέρονται για αυτά.

Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει επισκεφθεί μια σελίδα προϊόντος ή έχει τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι αγορών του στον ιστότοπό σας, αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε την αγορά, θα εμφανίζονται δυναμικές διαφημίσεις για αυτό το συγκεκριμένο προϊόν στη ροή του στο Facebook.

Αυτό θυμίζει τον πιθανό πελάτη να ολοκληρώσει την αγορά και μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ Facebook.

Το γαλλικό κατάστημα Smallable χρησιμοποίησε δυναμικές διαφημίσεις για να μεταφέρει εκ νέου τους πιθανούς πελάτες με μορφές καρουσέλ, συλλογής, εικόνας και ιστοριών. Η Smallable έδειξε διαφημίσεις στους χρήστες του Facebook για προϊόντα στα οποία είχαν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα την απόδοση 124 φορές των διαφημιστικών δαπανών.(Πηγή: Hootsuite)

Δυναμικές διαφημίσεις Facebook
Δυναμικές διαφημίσεις Facebook

Διαφημίσεις Facebook Messenger

Οι διαφημίσεις Facebook Messenger σάς δίνουν πρόσβαση στα 1.3 δισεκατομμύρια άτομα που χρησιμοποιούν το Messenger κάθε μήνα. Κατά τη δημιουργία της διαφήμισης σας, απλά επιλέξτε το Messenger ως την επιθυμητή τοποθέτηση. Πρέπει επίσης να επιλέξετε την ροή του Facebook.

Δείτε ένα παράδειγμα μιας διαφήμισης στην εφαρμογή Messenger:

Παράδειγμα διαφήμισης στο Facebook Messenger
Παράδειγμα διαφήμισης στο Facebook Messenger

Επίσης, μπορείτε να εκτελέσετε διαφημίσεις “στείλτε μήνυμα” στη ροή του Facebook. Αυτές οι διαφημίσεις διαθέτουν ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση το οποίο ανοίγει μια συνομιλία Messenger με τη σελίδα σας στο Facebook. Έτσι οι χρήστες μπορούν να συνομιλήσουν με ένα από τους πωλητές σας ή με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.

Διαφημίσεις ιστοριών (Stories)

Η Αμερικανική Εταιρεία Επιστημόνων διαπίστωσε ότι το 72% των χρηστών δεν θα περιστρέψουν τα τηλέφωνά τους για να παρακολουθήσουν βίντεο ευρείας οθόνης. Οι διαφημίσεις ιστοριών είναι μια κατακόρυφη μορφή βίντεο πλήρους οθόνης που σας επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε τις διαφημίσεις video χωρίς να περιμένετε από τους θεατές να γυρίσουν την οθόνη.

Διαφήμιση Facebook Stories
Διαφήμιση Facebook Stories

Αυτές οι διαφημίσεις έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικές. Μια έρευνα της Ipsos για λογαριασμό του Facebook έδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες δήλωσαν ότι πραγματοποιούν περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές λόγω των διαφημίσεων ιστοριών. (Πηγή: Hootsuite)

Διαφημίσεις Stories επαυξημένης πραγματικότητας

Οι διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας χρησιμοποιούν χαρακτηριστικά όπως φίλτρα και κινούμενα σχέδια για να επιτρέπουν στα άτομα να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας. Αυτή η μορφή διαφήμισης είναι νέα στο Facebook. Το 63% των χρηστών του Διαδικτύου των ΗΠΑ λένε ότι έχουν ήδη δοκιμάσει μια εμπειρία AR (Augmented Reality). (Πηγή: HootSuite):

Διαφημίσεις Stories επαυξημένης πραγματικότητας
Διαφημίσεις Stories επαυξημένης πραγματικότητας

Πώς να δημιουργήσετε μία διαφήμιση στο Facebook

Αν έχετε ήδη μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook (και θα έπρεπε), μπορείτε να κατευθυνθείτε κατευθείαν στο διαχειριστή διαφημίσεων Facebook ή στο Business Manager για να δημιουργήσετε την διαφημιστική καμπάνια σας στο Facebook. Αν δεν έχετε ακόμη μια επιχειρηματική σελίδα, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε μια.

Θα ακολουθήσουμε τα βήματα για τον Διαχειριστή διαφημίσεων σε αυτήν την ανάρτηση. Εάν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Business Manager, μπορείτε να δείτε πως θα ρυθμίσετε τον αντίστοιχο λογαριασμό στην ανάρτησή μας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του Facebook Business Manager.

Βήμα 1. Επιλέξτε τον στόχο σας

Συνδεθείτε στο Διαχειριστή διαφημίσεων Facebook, επιλέξτε την καρτέλα “Εκστρατείες” και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία για να ξεκινήσετε με μια νέα καμπάνια διαφημίσεων στο Facebook.

Το Facebook προσφέρει 11 στόχους μάρκετινγκ με βάση αυτό που θέλετε να πετύχει η διαφήμισή σας. Δείτε πώς ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους:

  • Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας: Προβάλετε την επωνυμία σας σε ένα νέο κοινό.
  • Απήχηση: Προβάλετε τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό.
  • Κίνηση: Οδηγήστε επισκεψιμότητα σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, εφαρμογή ή στο Facebook Messenger.
  • Αλληλεπίδραση: Αποκτήστε πρόσβαση σε ένα ευρύ κοινό για να αυξήσετε τον αριθμό αλληλεπιδράσεων και like, να αυξήσετε τη συμμετοχή σε ένα γεγονός ή να ενθαρρύνετε τους χρήστες να διεκδικήσουν μια ειδική προσφορά.
  • Εγκαταστάσεις εφαρμογής: Παροτρύνετε τους χρήστες για να εγκαταστήσουν την εφαρμογή σας.
  • Προβολές βίντεο: Αποκτήστε περισσότερα άτομα για να παρακολουθήσουν τα βίντεο σας.
  • Ανεύρεση υποψήφιων πελατών: Αποκτήστε νέες προοπτικές για αύξηση πωλήσεων.
  • Μηνύματα: Ενθαρρύνετε τους χρήστες να επικοινωνούν με την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας το Facebook Messenger.
  • Μετατροπές: Οδηγήστε τους χρήστες να κάνουν μία συγκεκριμένη ενέργεια στον ιστότοπό σας (όπως να γραφτεί στη λίστα σας ή να αγοράσει το προϊόν σας), στην εφαρμογή σας ή στο Facebook Messenger.
  • Πωλήσεις από κατάλογο: Συνδέστε τις διαφημίσεις σας στο Facebook με τον κατάλογο προϊόντων σας, για να προβάλλετε διαφημίσεις για τα προϊόντα που είναι πιο πιθανό να θέλουν να αγοράσουν.
  • Κίνηση στο κατάστημα: Οδηγείστε τους πελάτες σας στο φυσικό σας κατάστημα.
Ποιος είναι ο στόχος της διαφήμισης Facebook
Στόχοι Facebook διαφήμισης

Επιλέξτε έναν στόχο εκστρατείας με βάση τους στόχους σας για τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Λάβετε υπόψη ότι για στόχους με μετατροπή (όπως πωλήσεις) μπορείτε να πληρώσετε ανά ενέργεια, αλλά για στόχους απήχησης (όπως επισκεψιμότητα και προβολές) θα πληρώσετε για εμφανίσεις.

Για αυτό το παράδειγμα, θα επιλέξουμε τον στόχο “Αλληλεπίδραση”. Ορισμένες από τις επιλογές που βλέπετε στα επόμενα βήματα θα διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με το στόχο που θα επιλέξετε.

Βήμα 2. Δώστε όνομα στην εκστρατεία σας

Πραγματοποιήστε κύλιση προς τα κάτω για να ονομάσετε την εκστρατεία διαφημίσεων στο Facebook και επιλέξτε εάν θα πραγματοποιήσετε μια δοκιμή διαχωρισμού A / B. Επίσης, επιλέξτε αν θα ενεργοποιήσετε τη βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού. Αυτή η επιλογή μπορεί να είναι χρήσιμη αν χρησιμοποιείτε πολλαπλά σύνολα διαφημίσεων, αλλά μπορείτε να την αφήσετε απενεργοποιημένη.

Για τον στόχο “Αλληλεπίδραση”, θα επιλέξετε επίσης εάν θα επικεντρωθείτε σε like της σελίδας, ή απαντήσεις σε events. Για αυτό το παράδειγμα, θα επιλέξουμε Like σε σελίδες.

Διαφήμιση Facebook για αλληλεπίδραση
Στόχος διαφήμισης Facebook

Βήμα 3. Ρυθμίστε το λογαριασμό της διαφήμισης σας

Αν έχετε ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό, θα δείτε ένα κουμπί που λέει “Συνέχεια“. Κάντε κλικ σε αυτό για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.

Αν όμως είστε νέοι στις διαφημίσεις στο Facebook, θα δείτε ένα κουμπί που λέει ορισμός λογαριασμού διαφήμισης. Κάντε κλικ σε αυτό και θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε ορισμένα βασικά στοιχεία για να δημιουργήσετε το διαφημιστικό λογαριασμό σας . Καταχωρίστε τη χώρα σας, το προτιμώμενο νόμισμα και τη ζώνη ώρας, και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Συνέχεια.

Επιλέξτε προσεχτικά, γιατί αν θέλετε να αλλάξετε αυτές τις επιλογές αργότερα, θα πρέπει να δημιουργήσετε ξεχωριστό λογαριασμό διαφήμισης.

Βήμα 4. Στοχεύστε το κοινό σας

Στην κορυφή αυτής της οθόνης, θα δώσετε όνομα την διαφημιστική σας εκστρατεία στο Facebook και θα επιλέξετε ποια σελίδα να προωθήσετε.

Μετακινηθείτε προς τα κάτω για να ξεκινήσετε την δημιουργία του κοινού-στόχου για τις διαφημίσεις σας.

Θα δείτε την πρώτη επιλογή να προσθέσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό από άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο Facebook. Θα κάνουμε έναν ξεχωριστό οδηγό για να σας καθοδηγήσουμε στο προσαρμοσμένο κοινό του Facebook, οπότε θα επικεντρωθούμε στις επιλογές στόχευσης.

Ξεκινήστε επιλέγοντας τη τοποθεσία, την ηλικία, το φύλο και τη γλώσσα . Καθώς πραγματοποιείτε τις επιλογές σας, προσέξτε το δείκτη μεγέθους κοινού που βρίσκεται στα δεξιά της οθόνης, κάτι που σας δίνει την αίσθηση της πιθανής προσέγγισης των διαφημίσεών σας.

Θα δείτε επίσης έναν εκτιμώμενο αριθμό like για την σελίδα σας. Αυτές οι εκτιμήσεις θα είναι πιο ακριβείς αν έχετε εκτελέσει εκστρατείες πιο πριν, δεδομένου ότι το Facebook θα έχει περισσότερα δεδομένα για να αξιολογήσει. Να έχετε πάντα κατά νου ότι πρόκειται για εκτιμήσεις, όχι για εγγυήσεις.

Εκτίμηση Απόδοσης Διαφήμισης Facebook
Στόχευση κοινού για διαφήμιση Facebook

Τώρα ήρθε η ώρα για τη λεπτομερή στόχευση. Θυμηθείτε: Η αποτελεσματική στόχευση είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) και δεν υπάρχει έλλειψη τρόπων στο να στοχεύσετε το κοινό σας χρησιμοποιώντας το διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook. Έχετε δύο πεδία να επιλέξετε για να κάνετε το ακροατήριό σας όσο πιο συγκεκριμένο :

Λεπτομερής στόχευση: Χρησιμοποιήστε αυτό το πεδίο για να συμπεριλάβετε ή να εξαιρέσετε συγκεκριμένα άτομα με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές. Μπορείτε είστε πολύ συγκεκριμένοι. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να στοχεύσετε άτομα που ενδιαφέρονται για διαλογισμό και γιόγκα, αλλά να αποκλείσετε τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την καυτή γιόγκα.

Συνδέσεις: Μπορείτε να στοχεύσετε ή να αποκλείσετε άτομα που έχουν μια υπάρχουσα σύνδεση στη σελίδα σας στο Facebook, στην εφαρμογή σας ή σε μια εκδήλωση που διαχειρίζεστε. Για παράδειγμα, αν θέλετε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό, θα επιλέξετε “Εξαίρεση ατόμων που τους αρέσει η σελίδα σας”. Αν θέλετε να προωθήσετε μια προσφορά ή ένα νέο προϊόν στους υπάρχοντες οπαδούς, επιλέξτε “Άτομα που τους αρέσει η σελίδα σας” για να προσεγγίσετε άτομα που γνωρίζουν ήδη την επωνυμία σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να στοχεύσετε φίλους ανθρώπων που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με τη σελίδα της επιχείρησης σας.

Βήμα 5. Επιλέξτε τις τοποθετήσεις διαφημίσεων Facebook

Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να επιλέξετε πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Εάν είστε νέοι στις διαφημίσεις Facebook, η απλούστερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε τις Αυτόματες τοποθετήσεις. Όταν επιλέγετε αυτή την επιλογή, το Facebook θα τοποθετήσει αυτόματα τις διαφημίσεις σας στο Facebook, το Instagram, το Messenger και τη ροή του κοινού-στόχου όταν είναι πιθανό να επιτύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Όταν έχετε περισσότερη εμπειρία, ίσως θελήσετε να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook σε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Έχετε τις ακόλουθες επιλογές:

  • Τύπος συσκευής: Κινητό, επιφάνεια εργασίας ή και τα δύο.
  • Πλατφόρμα: Facebook, Instagram, ροή Facebook ή Messenger
  • Τοποθετήσεις: Feeds, Stories, in-stream (για βίντεο), μηνύματα, σε άρθρο και εφαρμογές και ιστότοπους (εκτός του Facebook).
Τοποθετήσεις διαφημίσεων Facebook
Τοποθέτηση διαφημίσεων Facebook

Βήμα 6. Ορίστε τον προϋπολογισμό και το χρονοδιάγραμμά σας

Στη συνέχεια, αποφασίστε πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε στην διαφημιστική εκστρατεία σας στο Facebook. Μπορείτε να επιλέξετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό ή έναν προϋπολογισμό εφ άπαξ. Στη συνέχεια να ορίσετε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης, εάν θέλετε να προγραμματίσετε τη διαφήμισή σας στο μέλλον ή να επιλέξετε να ξεκινήσει άμεσα.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε έναν προαιρετικό έλεγχο κόστους και προσφοράς. Ο προϋπολογισμός αυτός θα καλύπτει τα ποσά ανά ενέργεια αντί για τη συνολική καμπάνια σας.

Έλεγχος κόστους διαφήμισης Facebook
Έλεγχος κόστους διαφήμισης Facebook

Βήμα 7. Δημιουργήστε τη διαφήμισή σας

Πρώτα επιλέξτε τη μορφή της διαφήμισης σας και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τα στοιχεία, το κείμενο και τα μέσα της διαφήμισή σας Οι διαθέσιμες μορφές διαφέρουν ανάλογα με τον στόχο της καμπάνιας που επιλέξατε στην αρχή αυτής της διαδικασίας.

Δημιουργία διαφήμισης Facebook
Δημιουργία διαφήμισης Facebook

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο προεπισκόπησης στο κάτω μέρος της σελίδας για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας φαίνεται καλή για όλες τις πιθανές τοποθετήσεις (κινητά, για επιτραπέζιους υπολογιστές, ktl). Όταν είστε ικανοποιημένοι με τις επιλογές σας, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί Επιβεβαίωση για να υποβάλετε την διαφήμισή σας. Στη συνέχεια, περιμένετε να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Facebook. Θα σας ειδοποιεί ότι η διαφήμισή σας έχει εγκριθεί.

5 έξυπνες συμβουλές για τις διαφημίσεις Facebook

Το Facebook είναι ένα πολύ γνωστό μέσω κοινωνικής δικτύωσης και εδώ και λίγα χρόνια η διαφήμιση μέσα από αυτό έχει γίνει ένα από τα βασικά εργαλεία για το ψηφιακό marketing.

Πως γίνεται όμως αποτελεσματικά η διαφήμιση μέσω του facebook και αποφέρει πραγματικό κέρδος; Εάν δεν έχετε χρόνο και θέλετε απλά να αναλάβει μια εταιρεία που έχει γνώση στο κομμάτι του digital marketing το project σας δεν έχετε πάρα να κάνετε κλικ στο παρακάτω κουμπί.

Θέλω η DS Digital Services να αναλάβει την διαφήμιση μέσω facebook της εταιρείας μου

1.Πειραματιστείτε με τη στόχευση κοινού

Αρχίστε με ένα μικρό ακροατήριο και στη συνέχεια διευρύνετε αργά προσθέτοντας μία κατηγορία ενδιαφέροντος κάθε φορά. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε με ένα ακροατήριο που ενδιαφέρεται ειδικά για “φυσικά προϊόντα από βότανα”. Στη συνέχεια να το διευρύνετε μετά από λίγες εβδομάδες.

Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε προσθέτοντας “υγεία και ευεξία”, μετά “φυσικά σαπούνια” και ούτω καθεξής. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε μια καλή ιδέα για το πώς η επέκταση του κοινού-στόχου σας επηρεάζει τα αποτελέσματά σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη στόχευση κοινού για να δημιουργήσετε διαφορετικές διαφημίσεις για ομάδες που σχετίζονται με διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους. Για παράδειγμα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε υπάρχοντες πελάτες διαφορετικά από ότι κάνετε σε άτομα που δεν έχουν ακούσει ποτέ για την επιχείρησή σας πριν. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε προσφορές βάσει της υπάρχουσας σχέσης σας.

Αν έχετε τοπική επιχείρηση, μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα. Αυτό είναι επίσης χρήσιμο εάν γνωρίζετε ότι μια συγκεκριμένη πόλη ή νομός έχει καλές μετατροπές σε πωλήσεις.

Συμβουλή: Να είστε προσεκτικοί με τις υποθέσεις που κάνετε σχετικά με το κοινό σας κατά την επιλογή των επιλογών στόχευσης σας. Υπάρχει κοινό πχ που ζει στην Ελλάδα αλλά δεν μιλά την ελληνική γλώσσα. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώνετε για να δείξετε διαφημίσεις που δεν καταλαβαίνουν, τις οποίες θα μπορούσατε εύκολα να αποφύγετε με τη στόχευση γλώσσας.

2. Χρησιμοποιήστε το Facebook Pixel

Pixel για διαφημίσεις μέσω Facebook
Facebook Pixel

Το Facebook pixel είναι ένα μικρό κομμάτι κώδικα που μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην διαφημιστική σας εκστρατεία στο Facebook. Μόλις τοποθετήσετε τον κώδικα στον ιστότοπό σας, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε μετατροπές, επαναληπτικό μάρκετινγκ σε άτομα που έχουν προβάλει ένα προϊόν στον ιστότοπό σας. Μπορείτε έτσι να δημιουργήσετε ακροατήριο που ενδιαφέρεται για την υπηρεσία ή το προϊόν σας.

3. Χρησιμοποιήστε κορυφαίες φωτογραφίες και βίντεο

Ξέρεις ποιο είναι μεγάλο μειονέκτημα; Οι Θολές φωτογραφίες. Ή οι φωτογραφίες με κακή ανάλυση. Ή τα αργά βίντεο που σας κάνουν να αισθάνεστε άρρωστοι. Τα λόγια σας είναι σημαντικά, σίγουρα, αλλά τα γραφικά σας είναι αυτά που θα τραβήξουν πρώτα την προσοχή των θεατών. Χρησιμοποιήστε τέλειες φωτογραφίες που θα δημιουργήσουν την καλύτερη εντύπωση.

Υπάρχουν δωρεάν σελίδες stock φωτογραφιών που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε διαφημίσεις υψηλής ποιότητας.

4. Ελέγξτε και δοκιμάστε τα πάντα

Είναι σημαντικό να μην κάνετε υποθέσεις σχετικά με το τι θα λειτουργήσει και τι όχι στις διαφημίσεις σας στο Facebook. Κάθε φορά που δοκιμάζετε κάτι καινούριο, θα πρέπει να το δοκιμάζετε σε σχέση με τις προηγούμενες διαφημίσεις σας, ώστε να μπορείτε να δείτε αν βελτιώνονται οι μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία για εσάς.

Οι βέλτιστες πρακτικές για τις διαφημίσεις Facebook αλλάζουν διαρκώς. Μόνο εσείς ξέρετε τι λειτουργεί για το συγκεκριμένο ακροατήριό σας. Και ο μόνος τρόπος για να διατηρήσετε αυτές τις γνώσεις μέχρι σήμερα είναι με δοκιμές.

5. Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε την απόδοση

Παρακολουθήστε προσεκτικά τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται οι εκστρατείες σας στον πίνακα ελέγχου του Διαχειριστή διαφημίσεων του Facebook. Εάν μια καμπάνια δεν έχει καλές επιδόσεις, τοποθετήστε τα χρήματά σας σε μια άλλη διαφήμιση .

Αν τώρα ξεκινάτε με τις διαφημίσεις μέσω facebook, ίσως είναι λογικό να “τρέξετε” πολλές διαφημίσεις με μικρά ακροατήρια και προϋπολογισμούς. Μόλις προσδιορίσετε τι λειτουργεί καλύτερα, χρησιμοποιήστε την πιο αποδοτική διαφήμιση ως την κύρια εκστρατεία σας.

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένας πολύ καλός και αποδοτικός τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Είναι ένας καλός τρόπος να αυξήσετε τις πωλήσεις και τις αλληλεπιδράσεις της επιχείρησης σας. Με το άρθρο μας έχετε μια πληθώρα από απαραίτητες πληροφορίες. Μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε μόνοι σας πετυχημένες διαφημίσεις στο Facebook. Αν όμως θέλετε υψηλά ποσοστά ROI (Return of Investment) τότε πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα εξειδικευμένο social media agency. Η DS Digital Services είναι η καλύτερη επιλογή! Ελάτε να γνωριστούμε!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ;

Απόκτησε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το e-book Instagram Marketing για επιχειρήσεις. Το μόνο που θέλουμε από εσένα είναι το email και το ονοματάκι σου. :)