DS Digital Services

αντρας που έχει πετύχει στις διαφημίσεις στο ινσταγκραμ

Χρησιμοποίησε τις διαφημίσεις στο facebook

Το πώς να αυξήσεις τους followers στο instagram είναι κάτι που απασχολεί, όλες τις μικρές επιχειρήσεις. Το να διαθέτει ένα μεγάλο λογαριασμό και ειδικά με αφοσιωμένους followers, χωρίς bots, είναι ο στόχος κάθεbrand που θέλει να χρησιμοποιεί τους τρόπους προβολής του σήμερα. 

Ο μεγάλος αριθμός των πιστών ακολούθων σου και η οικειότητα που νιώθουν, χέρι – χέρι δυναμώνουν την αξιοπιστία του brand με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων.

Άρα τα κέρδη αυξάνονται και όλοι είναι χαρούμενοι. 

Σωστά; 

Τώρα όμως μη σκεφτείς πως, οκ θα αγοράσω followers και έχω λύσει το πρόβλημα.  Αυτό είναι άσκοπο και καμιά φορά επικίνδυνο. 

Υπάρχουν οι απάτες που μπορεί να αντιμετωπίσεις κάποιων ιστοσελίδων που προμηθεύουν ακολούθους ή πολύ απλά κάποιες φορές να πρόκειται μόνο για bots. 

Άσε που αν σε τσακώσει το Instagram να κάνεις την αγορά, μπορεί να χάσεις το λογαριασμό σου.

 Άρα αφού δε θέλεις να πας για μαλλί και να φύγεις χωρίς λογαρισμό και με μπελάδες, άφησε την ιδέα για αγορά followers στην άκρη και προχώρα με πιο έξυπνους τρόπους. 

Δηλαδή; 

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις  διαφημίσεις στο Facebook για να αποκτήσεις followers στο Instagram. Τόσο απλό και καθόλα ασφαλές. 

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα που έχεις από τους ακολούθους σου  στο Instagram;

  • Μπορείς να επικοινωνείς με το κοινό σας με συνέπεια.
  • Συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων.
  • Παρουσιάζεις τα νέα προϊόντα/υπηρεσίες.
  • Αυξάνεις τους επισκέπτες σου με το χαμηλότερο δυνατό κόστος ανά κλικ.
  • Αναλύεις το κοινό-στόχο  και προσαρμόζεις το υλικό σου στα ενδιαφέροντά του.
  • Εκτελείς  μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Σε ενδιαφέρει: 9+1 Μοναδικά Marketing Tips για την επιχείρησή σου!

Γιατί είναι σημαντικό να έχεις γνήσιους ακόλουθους στο Instagram;

Υπάρχουν πολυάριθμες εξωτερικές τεχνικές για την απόκτηση ακολούθων.

Ενώ η απόκτηση νέων γνήσιων οπαδών είναι (και όλοι θα συμφωνήσουμε σε αυτό), μια χρονοβόρα διαδικασία, αλλά σκέψου πως είναι μόνιμη. Οι ακόλουθοί σου είναι εκεί για να σε αγκαλιάσουν με την αποδοχή τους και την υποστήριξη το brand σου. 

 Πάμε τώρα να δούμε πως θα αυξήσεις τους followers στο Instagram

Ξεκινάμε να εξηγούμε το φανταστικό τρόπο, που θα σε οδηγήσει στην αύξηση των  followers στο Instagram και θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand ή της υπηρεσίας που προσφέρεις. Ακόμη θα ενισχυσει  τη φήμη του προφίλ στο διαδίκτυο και οι ακόλουθοι θα μετατραπούν εύκολα σε πιστούς καταναλωτές.

Instagram Προώθηση με διαφημίσεις

Οι πληρωμένες διαφημίσεις στο Instagram θα πρέπει να γνωρίζεις πως αποτελούν, ίσως την καλύτερη των επιλογών ώστε να προωθήσεις το brand σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα  αποτελέσματα των πληρωμένων διαφημίσεων στο Instagram οδηγούν σε συμπεράσματα που αφορούν ένα υψηλό CTR (click through rate).

Για να εξηγήσουμε τι σημαίνει και πόσο σημαντικό είναι το CTR στο digital marketing, θα πρέπει να πούμε πως πρόκειται για την αναλογία  κλικ προς αριθμό εμφανίσεων: μια μέτρηση που αφορά στον αριθμό των κλικ (που λαμβάνουν οι digital marketers), ανά αριθμό εμφανίσεων.

Η επίτευξη υψηλής αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, είναι απαραίτητη για την επιτυχία της PPC κι αυτό γιατί πολύ απλά επηρεάζει το δείκτη ποιότητας και τον προϋπολογισμό της διαφήμισης.

Γεγονός που σημαίνει ότι οι χρήστες έχουν μεγάλες πιθανότητες να κάνουν κλικ στην καμπάνια στο Instagram, πάντα σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  

Δεν πρέπει φυσικά να ξεχνάμε πως η χρήση εργαλείων marketing στο facebook με σκοπό την στόχευση των  followers στο Instagram, είναι μια αξιόπιστη μέθοδος που θα σε διαφοροποιήσει και θα σου χαρίσει προβάδισμα, στον ανταγωνισμό. 

Με ποιό όμως τρόπο μπορείς να χρησιμοποιήσεις το  το Facebook Advertising ώστε να αυξήσεις τους   followers στο Instagram; 

Πάμε να δούμε τα βήματα για να το κάνεις σωστά. 


#1 Το πρώτο που πρέπει να κάνεις, είναι να δημιουργήσεις  μια νέα καμπάνια

Στο διαχειριστή διαφημίσεων Facebook, δημιουργήσε  μια νέα καμπάνια με κύριο στόχο την “επισκεψιμότητα” και στη συνέχεια, όρισε τον προϋπολογισμό σου.

Στο επίπεδο Ad Set, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις το κοινό σου. 

 Σε γενικές γραμμές, θα συνιστούσαμε ένα 1% lookalike με το κοινό που ήδη αλληλεπιδρά με τον λογαριασμό σου στο Instagram. Θα το κάνεις αυτό δημιουργώντας ένα προσαρμοσμένο κοινό με βάση τα άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει με το προφίλ σου στο Instagram,  τον τελευταίο χρόνο.

#2 Επέλεξε την τοποθέτησή σου 

Εντός του σετ διαφημίσεων, μπορείς να επιλέξεις το Instagram ως την τοποθέτησή σου.  Μπορείς ακόμη για να το κάνεις καλύτερο, να στοχεύσεις στις ιστορίες Instagram, ώστε να γίνει ακόμη πιο συγκεκριμένα. 

Φρόντισε παράλληλα την κατάργηση των επιλογών που σου δίνει για άλλες πλατφόρμες, όπως π.χ το Messenger. Θυμήσου ότι η καμπάνια επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στο  Instagram.

Διάβασε κι αυτό: Γιατί το SEO είναι εξαιρετικά σημαντικό για την επιχείρηση σου

#3 Ήρθε η στιγμή να δημιουργήσεις τη διαφήμισή σου 

Στη συνέχεια, λοιπόν έχεις όλο το χρόνο να δημιουργήσεις μια υπέροχη διαφήμιση. Μη ξεχάσεις να συμπεριλάβεις τη διεύθυνση URL. Στο μυαλό σου να υπάρχει πάντα η διευκρίνιση πως χρειάζεσαι όσον αφορά στο βίντεο, τα παρακάτω:

  • Ένα τραβηγμένο κάθετα βίντεο
  • Να είναι σύντομο και ουσιαστικό 
  • Θα πρέπει να το κάνεις ελκυστικό στο κοινό σου 
  • Να έχει τη δυνατότητα να πείθει 

Ο σωστός χρόνος είναι κάτω των 15 δευτερολέπτων, ώστε να μπορεί να προβληθεί σε όλες τις μορφές.

Προσπάθησε να δώσεις στους ανθρώπους που θα την παρακολουθήσουν έναν ή περισσότερους λόγους για να σε ακολουθήσουν και να γίνουν πιστοί followers.

Αν τώρα αναρωτιέσαι, “το κινητό μου αρκεί για να τραβήξω ένα σωστό βίντεο;” Η απάντηση είναι ναι, μπορείς να το κάνεις και με το κινητό σου. Εξάλλου τώρα πια οι κάμερες των κινητών διαθέτουν απίστευτες δυνατότητες ευκρίνειας.  Μια έξτρα συμβουλή είναι να μη γυρίσεις μόνο ένα βίντεο και τέλος.

Πειραματήσου με τα παρακάτω:

  • Φόντα
  • Σενάρια
  • Τόνους στη φωνή 
  • Στάση του σώματος 

Μπορείς να κάνεις στη συνέχεια δοκιμές A/B σε κάθε βίντεο με χαμηλό προϋπολογισμό μέχρι να ανακαλύψεις το τέλειο βίντεο που θα αποφέρει το χαμηλότερο κόστος ανά μετατροπή.  

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτό το βίντεο για να αυξήσεις την κλίμακα ώστε να φτάσεις στο ονειρικό,  1Κ. Σου φαίνεται όνειρο, αλλά μπορεί να γίνει πραγματικότητα. 

Αυτό που είναι απόλυτα σημαντικό και δεν πρέπει να αγνοήσεις, είναι το call to action. Μπορείς να προσθέσεις στο τέλος, το γνωστό:

“Κάντε κλικ στον σύνδεσμο κάτω από αυτό το βίντεο και στη συνέχεια πατήστε follow”. 

Τι γίνεται αν διαθέτεις μικρό καλάθι για τον  προϋπολογισμό; 

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, λογικό είναι να αναρωτηθείς το “Πώς μπορώ να αποκτήσω περισσότερους οπαδούς στο Instagram εκτός των πληρωμένων εκστρατειών;” 

Εκτός από τις διαφημιστικές καμπάνιες, που θα παίξουν το δικό τους ρόλο στην πλατφόρμα, δεν πρέπει να ξεχνάς τη συχνότητα των δημοσιεύσεων και το περιεχόμενο. 

  • Το ποιοτικό περιεχόμενο θα σου εξασφαλίσει πιστό κοινό, που σε θεωρεί οικείο, επειδή είσαι κι εσύ πιστός στο ραντεβού σου. Τι σημαίνει αυτό; 
  • Να ανεβάζεις καθημερινό περιεχόμενο, με αξία, δηλαδή συμβουλές που θα φανούν χρήσιμες και θα δώσουν λύσεις στο κοινό σου. 
  • Μπορείς ακόμη να συνεργαστείς με άλλους λογαριασμούς κι ας μην αμελούμε και τα  τα hashtags.
  • Τα  Stories και τα  Reels έχουν τη δική τους σημασία όσον αφορά στην οργανική ανάπτυξη του λογαριασμού σου και στην προσέλκυση followers στο Instagram. 
  • Πάντα να έχεις κατά νου πως η οργανική ανάπτυξη, δεν γίνεται με κανένα μαγικό ραβδάκι, εν μια νυκτί. Απαιτείται υπομονή για να έχεις τα αποτελέσματα των στόχων σου.

Συνοψίζοντας 

Σίγουρα οι παραπάνω πληροφορίες είναι αρκετές για να τις επεξεργαστείς. Αν κάπου βρίσκεις δυσκολίες είμαστε εμείς εδώ για να σε βοηθήσουμε.

Η ομάδα του DS Κομοτηνή θα σου λύσει όλες τις απορίες και μπορεί να δημιουργήσει διαφημίσεις για την επιχείρησή σου, με στόχο την ανάπτυξη του λογαριασμού σου.

Αν θέλεις να βάλεις το λογαριασμό σου σε αυτόματο πιλότο με μεθόδους που αποδίδουν, μπορείς απλά να μας καλέσεις. 

Aν σου άρεσε το άρθρο, μπορείς να διαβάσεις: 9+1 Μοναδικά Marketing Tips για την επιχείρησή σου!

 Τί χρειάζεται μια μικρή επιχείρηση για να πάει μπροστά;

 Γιατί πρέπει να ακολουθείς τις τάσεις στο TikTok;

Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online