Είναι ένας από τους στόχους σας για το 2022 να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο προφίλ Pinterest; Είστε στο σωστό μέρος!
Κάθε μήνα, το Pinterest έχει 300 εκατομμύρια χρήστες που αναζητούν να ψωνίσουν, να σχεδιάσουν ή να βρουν έμπνευση σε ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων. Ανεξάρτητα από τον κλάδο σας, το να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο προφίλ στο Pinterest, είναι ένας απίστευτα ισχυρός τρόπος για να προσεγγίσετε νέα ακροατήρια, να ανακαλύψετε και να προωθήσετε τις πωλήσεις σας. Είναι πραγματικά εύκολο να το κάνετε! Δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο προφίλ Pinterest το 2022:
Βήμα # 1: Δημιουργήστε ένα προφίλ Pinterest για την επιχείρησή σας
Η δημιουργία ενός προφίλ στο Pinterest είναι το πρώτο βήμα για να χτίσετε την παρουσία σας. Να κερδίσετε ακόλουθους και να κάνετε πωλήσεις στην πλατφόρμα. Είτε ανανεώνετε το προφίλ σας στο Pinterest είτε ξεκινάτε από το μηδέν, εδώ είναι μερικά σημεία που πρέπει να θυμάστε:
Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Pinterest
Αν σχεδιάζετε να κάνετε μια σοβαρή και ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ στο Pinterest, θα πρέπει να εξετάσετε τη δημιουργία ενός επαγγελματικού λογαριασμού Pinterest. Μια αναβάθμιση από ένα τυποποιημένο προσωπικό προφίλ, σε ένα εταιρικό προφίλ Pinterest σας δίνει πρόσβαση σε μια σειρά πρόσθετων χαρακτηριστικών και επιχειρηματικών προνομίων. Είναι το πρώτο στρατηγικό βήμα για την αύξηση της παρουσίας σας στο Pinterest.
1: Κατοχυρώστε την ιστοσελίδα σας
Οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί σάς επιτρέπουν να κατοχυρώσετε τον ιστότοπό σας και άλλους λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το όνομά σας και η εικόνα προφίλ θα εμφανίζονται σε κάθε πινάκα με το περιεχόμενό σας. Αναφέρει επίσης στο Pinterest ότι είστε ένας αυθεντικός και ενεργός χρήστης, το οποίο θα βοηθήσει στη συνολική κατάταξη και στην ανακάλυψη!
2: Pinterest Analytics
Οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί σας δίνουν επίσης πρόσβαση στον ενσωματωμένο πίνακα εργαλείων του Pinterest. Έτσι μπορείτε να ελέγχετε και να δείτε πώς αποδίδουν τα pin σας μέσω μιας σειράς στατιστικών στοιχείων. Αυτά τα στατιστικά μπορούν να σας βοηθήσουν και να σας καθοδηγήσουν στο τι δουλεύει για το κοινό σας και τι όχι!
3: Προώθηση & rich pins
Μπορείτε να διαφημιστείτε με τον εταιρικό λογαριασμό σας στο Pinterest. Σας δίνει τη δυνατότητα να προωθείτε pin και να δημιουργείτε pin για αγορές σε συγκεκριμένο κοινό.
Επίσης, τα Rich Pins είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που αναζητούν να βελτιώσουν το περιεχόμενο του Pinterest. Παρόλο που εξακολουθούν να είναι οργανικό περιεχόμενο, τα Rich Pins παρέχουν περισσότερες πληροφορίες. Μοιάζουν με Pin – εμφανίζοντας επιπλέον πληροφορίες απευθείας στην περιγραφή του Pin.
4: Προγραμματίστε τα pin σας
Ο προγραμματισμός και η διαχείριση του περιεχομένου σας είναι πολύ πιο εύκολα με έναν επιχειρηματικό λογαριασμό! Μόλις δημιουργηθεί, μπορείτε να αρχίσετε να προγραμματίζετε και να σχεδιάζετε τις Pins σας απευθείας στην έκδοση desktop του Pinterest!
Σκεφτείτε την επωνυμία σας στο Pinterest
Εφόσον δημιουργήσατε τον επαγγελματικό σας λογαριασμό, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε την επωνυμία σας στο Pinterest!
Προσπαθήστε να φτιάξετε το προφίλ Pinterest ώστε να έχει όσο το δυνατόν την ίδια αίσθηση με τα άλλα κοινωνικά σας δίκτυα. Χρησιμοποιείστε την ίδια εικόνα, το λογότυπο, ή τον συνδυασμό χρωμάτων. Το να έχετε μια ομοιομορφία σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων σας βοηθάει με την αναγνωρισιμότητά , έτσι ώστε οι Pinners να ξέρουν να σας ακολουθούν!
Κάντε το προφίλ σας στο Pinterest φιλικό προς την αναζήτηση
Το να κρατάτε το ίδιο όνομα σε όλα τα κοινωνικά σας δίκτυα, βοηθά στο να διατηρήσετε μία συνέπεια. Το πραγματικό όφελος είναι ότι χρησιμοποιώντας το ίδιο όνομα θα κάνει τη σελίδα σας στο Pinterest πιο φιλική προς την αναζήτηση.
Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για το website σας ή για τα κοινωνικά δίκτυα στο Google, η επαγγελματική σας σελίδα στο Pinterest είναι πιθανό να εμφανιστεί και να καταταχθεί καλύτερα στα αποτελέσματα.Αυτό σας δίνει επιπλέον πλεονέκτημα στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης!
Ο λογαριασμός της Glossier στο Pinterest χρησιμοποιεί αυτήν την πρακτική και λαμβάνει πάνω από 5 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές!
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Εάν είστε μικρότερη επιχείρηση και θέλετε να βελτιστοποιήσετε περαιτέρω το προφίλ Pinterest, μια καλή στρατηγική είναι να προσθέσετε μια κάθετη μπάρα “|” ακολουθούμενη από μια περιγραφή του αντικειμένου σας. Αυτό θα ενισχύσει την δυνατότητα αναζήτησης του προφίλ σας απλά επειδή το όνομά σας περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά!
Δείτε το χαρακτηριστικό παράδειγμα στον λογαριασμό μας:

Δημιουργήστε το Pinterest Bio σας
Όσον αφορά το βιογραφικό σας, κάποιες καλές οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε είναι: Να είναι συνοπτικό, επικεντρωμένο στην αποστολή σας και να περιέχει λέξεις-κλειδιά.
Μπορείτε ίσως να χρησιμοποιήσετε την πρώτη πρόταση για να εξηγήσετε ποιοι είστε ή τι κάνει η επιχείρησή σας. Χρησιμοποιείστε λέξεις-κλειδιά που αναζητουν οι χρήστες του Pinterest. Έχετε στο νου σας ότι το bio είναι πολύ σημαντικό για να έχετε ένα επιτυχημένο προφίλ Pinterest!
Εάν θέλετε να προσθέσετε λίγη προσωπικότητα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύνθημα ή μία περιγραφή στη δεύτερη πρόταση. Αλλά κρατήστε την πρώτη πρόταση αποκλειστικά για λέξεις-κλειδιά.
Εδώ, η Create & Cultivate χρησιμοποιεί το βιογραφικό για να εξηγήσει ποιοι είναι και τι κάνουν:

Συμβουλή: Σκεφτείτε να έχετε ένα επαγγελματικό hashtag για το Pinterest. Είναι επίσης μια καλή ιδέα να τοποθετήσετε το hashtag στο βιογραφικό σας.
Κάτι τέτοιο όχι μόνο θα μπορούσε να συνδυάσει την στρατηγική Instagram και Pinterest μαζί με το ίδιο επαγγελματικό hashtag, αλλά σας δίνει μια ευκαιρία να οικοδομήσετε μια κοινότητα στην πλατφόρμα. Και φυσικά σας βοηθάει να έχετε ένα επιτυχημένο προφίλ στο Pinterest.
Με ένα hashtag, οι οπαδοί σας μπορούν να αναζητήσουν, να ακολουθήσουν και να ασχοληθούν με το hashtag καθώς γνωρίζουν ακριβώς ποιο περιεχόμενο αναμένεται όταν το χρησιμοποιούν. Αν δεν χρησιμοποιείτε ένα επαγγελματικό hashtag στα κοινωνικά δίκτυα, ξεκινήστε να το κάνετε τώρα!
Βήμα # 2: Ξεκινήστε να ακολουθείτε λογαριασμούς από το προφίλ Pinterest
Ακριβώς όπως και στο Instagram, το ποιους ακολουθείτε στο Pinterest είναι σημαντικό!
Δεν είναι μόνο η λίστα των ποιών ακολουθείτε άμεση αντανάκλαση για εσάς. Είναι επίσης το κλειδί για το πώς θα εμφανιστείτε στις προτάσεις του Pinterest προς τους pinners για το ποια προφίλ να σας ακολουθήσουν. Το να ακολουθείτε τους σωστούς ανθρώπους θα σας φέρει μπροστά στα σωστά μάτια, γι ‘αυτό επιλέξτε στρατηγικά!
Η “κοινότητα” της DS Digital Services αποτελείται από παρόμοιες επιχειρήσεις, ακόμη και ανταγωνιστές:

Αφού ακολουθήσετε προφίλ παρόμοια με τα δικά σας – ή τα προσθέσετε στην κοινότητά σας – τα pins σας πιθανόν να εμφανιστούν στα προτεινόμενα pin των ακόλουθων τους. Εκτός από την παρακολούθηση όσων είναι σε παρόμοιο αντικείμενο με εσάς, είναι καλή ιδέα να ακολουθήσετε influencers, διασημότητες ή άτομα που μπορεί να ταιριάζουν με το εμπορικό σήμα σας. Για παράδειγμα, αν δείτε ένα δημοφιλές προφίλ που έχει συγκεντρώσει τον τύπο των ακολούθων που θα θέλατε για την επιχείρησή σας, προχωρήστε και ακολουθήστε το!
Βήμα # 3: Δημιουργία πινάκων για το προφίλ Pinterest
Όταν σχεδιάζετε τους πίνακες του Pinterest, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεχτικοί και το κλειδί είναι η ποικιλία!
Σκεφτείτε να έχετε πολλούς πίνακες. Με σαφή κατηγορία και όνομα. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να γεμίζετε τους πίνακες σας με εξαιρετικές εικόνες (τόσο δικές σας όσο και Repins από άλλους). Σκοπός είναι να τους κάνετε μια πολύτιμη πηγή για τους οπαδούς σας.
Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε στρατηγικές λέξεις-κλειδιά όταν ονομάζετε τους πίνακες σας. Αυτό θα κάνει τη διαφορά στον κόσμο του SEO. (Αν δεν γνωρίζετε τι είναι το SEO, μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό μας άρθρο ειδικά για μικρές επιχειρήσεις).
Ο καθένας αγαπά ένα χαριτωμένο όνομα, αλλά προσπαθήστε να αποφύγετε να είναι “χαριτωμένο” χωρίς ουσία – μείνετε μακριά από απλές ονομασίες όπως: “Φαγητό” ή “Μόδα”.
Τα ονόματα των πινάκων της Everygirl παρέχουν άριστα παραδείγματα, με στρατηγικά ονόματα όπως το “Winter Essentials”, “French Fashion” και “Get Fit”.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να γράψετε καλές περιγραφές για τους πίνακες. Περιγραφές που συνδυάζονται στρατηγικά με τα ονόματα των πινάκων.
Εάν θέλετε οι Pinners να ψωνίζουν τα προϊόντα σας στο Pinterest, είναι θεμιτό να έχετε πίνακες στους οποίους αναμειγνύονται τα αντικείμενα που πουλάτε με πιο «εμπνευσμένες» εικόνες.
Μόλις φτιάξετε τους υπέροχους νέους σας πίνακες, θα πρέπει να τους κατηγοριοποιήσετε σωστά και πάντα να αποθηκεύετε το περιεχόμενό σας στο πιο σχετικό πίνακα, έτσι ώστε το Pinterest να το διανείμει καλύτερα. Ως τελευταίο βήμα, προσθέστε μια φωτογραφία εξώφυλλου για κάθε πίνακα. Φροντίστε να είναι οπτικά ελκυστική και να αντικατοπτρίζει την ιστορία που θέλετε να πείτε!
Συμβουλή: Δημιουργήστε ένα μυστικό πίνακα που μόνο εσείς μπορείτε να δείτε! Καθώς θα μετακινείστε στη ροή δεδομένων σας και θα βλέπετε άλλα προφίλ κατά τη διάρκεια της ημέρας, προσθέστε pins σε αυτόν για να τα χρησιμοποιήσετε αργότερα. Όποτε χρειάζεστε περισσότερο περιεχόμενο, μπορείτε να επανεξετάσετε το μυστικό πίνακα σας, να πάρετε pin και να τοποθετήσετε στους δημόσιους πινάκες.
Βήμα # 4: Δημιουργία pins για το προφίλ του Pinterest
Κάντε pin με τέλειες διαστάσεις
Αρχικά, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η εικόνα σας ταιριάζει με το λόγο 2: 3 – ή 600 × 900pixels. Αυτό είναι το καλό μέγεθος!
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι υπερβολικά μεγάλες, κάθετες εικόνες δεν λειτουργούν πλέον καλά στο Pinterest. Αυτό γιατί μπορεί να μην εμφανίζονται καλά στην ροή.
Οι χρήστες του Pinterest αναζητούν συχνά ιδέες και έμπνευση. Για το πώς να λύσουν ένα πρόβλημα ή πώς να βάλουν κάτι σε λειτουργία. Γι αυτό οι εικόνες lifestyle, ή οι εικόνες που δείχνουν ένα προϊόν και οδηγίες τείνουν να αποδίδουν καλύτερα.
Δημιουργία περιγραφών pin
Στη συνέχεια, θα πρέπει να γράψετε κορυφαίες περιγραφές για τα pin σας. Είναι πολύ σημαντικό για να μπορούν να τα βρουν οι χρήστες στην αναζήτηση! Και είναι πολύ σημαντικό στο να έχετε ένα επιτυχημένο προφίλ στο Pinterest. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια ισχυρή έκκληση για δράση (CTA) στις περιγραφές σας. Αυτό θα σας βοηθήσει με τα ποσοστά click-through και θα ενισχύσετε την αλληλεπίδραση του pin σας. Ένα παράδειγμα παρότρυνσης για δράση μπορεί να είναι, “Για περισσότερες συνταγές όπως αυτή, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας!”
Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε μέχρι και 20 hashtags στην περιγραφή. Χρησιμοποιήστε αυτό το πλεονέκτημα! Τέλος, θα θέλετε να προσθέσετε λέξεις-κλειδιά που θα βρείτε από αναζήτηση. Δείτε πώς:
- Πληκτρολογήστε ένα ερώτημα αναζήτησης στο Pinterest που έχει να κάνει με το pin που πρόκειται να δημοσιεύσετε. Για παράδειγμα, “Social Media Marketing”.
- Πριν πατήσετε το πλήκτρο enter, δείτε το σύνολο των προτεινόμενων λέξεων-κλειδιών που εμφανίζονται κάτω από τη γραμμή αναζήτησης.
- Προσθέστε αυτές τις προτεινόμενες λέξεις-κλειδιά στην περιγραφή των pin σας! Σκεφτείτε φράσεις πολλών λέξεων αντί για μεμονωμένες λέξεις. Υπάρχει πολύς ανταγωνισμός για γενικές λέξεις-κλειδιά, οπότε με φράσεις-κλειδιά , όπως “social media marketing for business”, μπορεί να έχετε καλύτερη απόδοση, καθώς ο ανταγωνισμός είναι χαμηλότερος.
Δοκιμάστε τα βίντεο στο Pinterest
Γνωρίζατε ότι μπορείτε να κάνετε pin βίντεο από το YouTube; Ακόμα και από το Instagram και το TikTok; Για να δώσετε στον λογαριασμό σας Pinterest ακόμα καλύτερη διάσταση, δημιουργήστε έναν πίνακα “video playlist” και γεμίστε τον είτε με δικά σας βίντεο είτε με τα αγαπημένα βίντεο από άλλους, όπως η Tasty:

Προφίλ με βίντεο στο Pinterest
Η μεταφόρτωση βίντεο στο Pinterest είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τις άλλες πλατφόρμες σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητά τους!
Επίσης, μπορείτε να μοιραστείτε περισσότερες πληροφορίες με τα βίντεο παρά με στατικές εικόνες. Πχ έναν οδηγό βήμα προς βήμα. Τα βίντεο θα αυξήσουν επίσης τον χρόνο που μένει το κοινό σας στην σελίδα σας στο Pinterest.
Καρφιτσώστε περιεχόμενο στρατηγικά στους πίνακες σας στο Pinterest
Εάν ένα pin ταιριάζει σε περισσότερους από έναν πίνακες, βεβαιωθείτε ότι πρώτα το καρφιτσώνετε στον πίνακα που ταιριάζει περισσότερο με λέξεις-κλειδιά. Ας πάρουμε το παράδειγμα που είπαμε παραπάνω “social media marketing”. Καρφιτσώνουμε οποιοδήποτε περιεχόμενο που σχετίζεται με αυτή τη λέξη-κλειδί πρώτα στον πίνακα “Social Media” πριν από οποιαδήποτε άλλον. Αυτή είναι η πληροφορία στην οποία το Pinterest θα δώσει προτεραιότητα στον αλγόριθμο αναζήτησης και ροής!
Από εκεί, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να το προσθέσετε σε άλλους πίνακες που ίσως έχετε όπως “Facebook Marketing”, “Instagram Tips”, “Social Media Success” κλπ.
Χρησιμοποιήστε κείμενο στις εικόνες (επικάλυψη)
Είτε πρόκειται για ένα γραφικό που το κλικ οδηγεί σε ένα tutorial ή μια ρουτίνα εκγύμνασης βήμα προς βήμα, οι επικαλύψεις κειμένου αποδίδουν σταθερά καλά στο Pinterest.
Όπως και με τις περιγραφές σας, χρησιμοποιήστε ισχυρές λέξεις-κλειδιά στο κείμενο επικάλυψης και βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει σχετικές εικόνες υψηλής ποιότητας που συνδέονται με τον ιστότοπό σας ή μια σχετική ανάρτηση στον ιστότοπό σας, όπως το Brydie.
Με εφαρμογές όπως το Over και το Canva, είναι εξαιρετικά απλό να προσθέσετε κείμενο στις εικόνες σας. Απλά χρησιμοποιήστε ένα από τα έτοιμα πρότυπα για να ξεκινήσετε, μεταφορτώστε τις εικόνες σας και την γραμματοσειρά της επιλογής σας και θα έχετε τέλεια pins για τη ροή σας!
Βήμα # 5: Καρφιτσώστε 5+ pin την ημέρα στην αρχή
Για να δημιουργήσετε το προφίλ Pinterest, συνιστούμε να δημοσιεύσετε τουλάχιστον 5 pin την ημέρα για αρχή . Κάνοντας το αυτό κάθε μέρα για 2 εβδομάδες θα γεμίσετε τη σελίδα σας με 70 pin. Έτσι δεν θα υπάρχει κενός χώρος όταν το κοινό σας συναντήσει για πρώτη φορά το προφίλ και τους πίνακες σας.
Κάθε φορά που ένας Pinner ανακαλύπτει το προφίλ σας, θα πρέπει να έχετε αρκετό περιεχόμενο για να κρατάτε την προσοχή του και να τον κάνετε να σας ακολουθήσει. Αν δουν ότι είστε ενεργοί στο Pinterest, οι ακόλουθοι θα έρθουν!
Συμβουλή: Μην καρφιτσώνετε και τα 5 νέα pin ταυτόχρονα. Καρφιτσώστε τα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας για να βελτιστοποιήσετε το Pinterest Smart Feed. (Αν σας φαίνεται δύσκολο, θυμηθείτε ότι με επαγγελματικό λογαριασμό μπορείτε να τα προγραμματίσετε).
Το Pinterest λέει: “Η συνεπής, συνεχής δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος να οικοδομηθεί ένα κοινό στο Pinterest. Τα pin σας θα προσεγγίσουν περισσότερους χρήστες με την πάροδο του χρόνου και μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα τους επόμενους μήνες.”
Διαβάστε και αυτό: 15 Έξυπνες ιδέες για on-line διαφήμιση
Βήμα # 6: Δραστηριοποιηθείτε ενεργά στο Pinterest
Με όλη την έμπνευση για να κάνουμε pin, είναι μερικές φορές δύσκολο να θυμηθούμε ότι το Pinterest είναι μια κοινωνική πλατφόρμα!
Τα σχόλια, τα repins και τα κλικ μπορούν να βοηθήσουν πολύ, αν θέλετε να αναπτύξετε το δικό σας προφίλ Pinterest.
Μην ντρέπεστε να αλληλεπιδράτε με άλλα κομμάτια περιεχομένου και να απαντάτε σε σχόλια από άλλους!
Voilà! Τώρα είστε έτοιμοι να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με ένα επαγγελματικό λογαριασμό Pinterest.
Ενώ η δημιουργία μιας στρατηγικής Pinterest μπορεί να ακούγεται τρομακτική από την αρχή είναι απλή. Ακολουθώντας αυτά τα 6 βήματα θα δείτε τον αριθμό των ακόλουθων σας να μεγαλώνει, κάνοντας πωλήσεις και οδηγώντας κυκλοφορία στην ιστοσελίδα σας!
Αν και πάλι δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε, αλλά καταλαβαίνετε τα οφέλη που μπορείτε να έχετε από την παρουσία και να φτιάξετε σωστά προφίλ Pinterest, ίσως να πρέπει να αφήσετε την διαχείριση σε ένα social media agency όπως η DS Digital Services. Η εμπειρία των ειδικών μας στο Pinterest αλλά και στο Social Media Marketing εγγυάται ότι θα έχετε ένα επιτυχημένο προφίλ Pinterest!
Για ακόμη περισσότερα tips ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram.










