Ναι, η αλήθεια είναι πως τα social media καταλαμβάνουν σημαντικό μέρος του χρόνου μας και της καθημερινότητάς μας. Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων ξοδεύουν ένα σημαντικό μέρος του χρόνου τους κοιτάζοντας την οθόνη του κινητού τους, είναι αδύνατο να προβληθεί ολοκληρωμένα μια επιχείρηση που δεν έχει social media.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι τα social media δεν είναι απλώς ένα μέσο ψυχαγωγίας. Αντίθετα, ο στόχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει η τελευταία λέξη: Η δικτύωση. Και, επειδή η δικτύωση επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους, το να προβάλλετε συστηματικά την επιχείρησή σας σε online περιβάλλον συμβάλλει σημαντικά στο να δικτυωθείτε και να συνδεθείτε με τους κατάλληλους ανθρώπους.
Φυσικά, υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου η ψυχαγωγία είναι το βασικό που θέλει να πετύχει μια εφαρμογή. Για παράδειγμα, τέτοια είναι η περίπτωση του TikTok. Όμως, ακόμα και στο TikTok παρέχεται μια μοναδική ευκαιρία να προβληθεί η επιχείρησή σας στο ευρύ κοινό.
Επομένως, το να δημοσιεύεται συχνά περιεχόμενο σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά σημαντικό. Ωστόσο, αυτό δυστυχώς δεν αρκεί. Ο λόγος είναι ότι η ποιότητα του περιεχομένου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο κατά πόσο θα υπάρξει η επιθυμητή απόδοση.
Το σημερινό άρθρο αποτελεί μια πυξίδα για το πώς μπορείς να αξιοποιήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα social media. Διάβασέ το μέχρι το τέλος, ώστε να μάθεις τα τρία κορυφαία tips που θα συμβάλλουν στο να γίνει γνωστή η επωνυμία σου.
Πίνακας Περιεχομένων
ToggleΤι είναι τα Social Media;
Τα social media είναι μια κατηγορία μέσων στο διαδίκτυο, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να συμμετέχουν σε συζητήσεις, να μοιράζονται περιεχόμενο, να αλληλεπιδρούν και να δικτυώνονται μέσω διαδικτύου. Στην πλειοψηφία τους, οι εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενθαρρύνουν τους χρήστες να αλληλεπιδρούν, να σχολιάζουν και να συζητούν.
Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα νέο μέσο επικοινωνίας των ανθρώπων, που έχει ως επίκεντρο τον διαμοιρασμό των πληροφοριών. Στην περίπτωση των συγκεκριμένων εφαρμογών, βασικός πρωταγωνιστής είναι ο χρήστης, στον οποίο δίνεται η δυνατότητα να γίνει δημοφιλής και να αποκτήσει ένα ποσοστό επιρροής. Αργότερα, είναι δυνατό να αξιοποιήσει αυτήν την επιρροή προκειμένου να προωθήσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητά τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον δημιουργό περιεχομένου και, γενικότερα, τον χρήστη.
Σε κάθε περίπτωση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο προβολής και προώθησης των υπηρεσιών και των προϊόντων μιας επιχείρησης. Φυσικά, αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο τις διαφημίσεις. Αντίθετα, ένα μεγάλο μέρος της προβολής των επιχειρήσεων βασίζεται σε περιεχόμενο που δημιουργείται και αξιοποιείται δωρεάν.
Social Media: Ποια είναι τα πιο δημοφιλή;
Παρά το γεγονός ότι τα social media είναι αρκετά σε αριθμό, υπάρχουν ορισμένα που έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή στους χρήστες. Πιο συγκεκριμένα, αυτά είναι:
- Snapchat
Σε αρκετές περιπτώσεις, το περιεχόμενο που δημιουργείται για κάποια από τις παραπάνω εφαρμογές, είναι δυνατό να αξιοποιηθεί και σε άλλες. Έτσι, αν κάποιος δημοσιεύσει ένα βίντεο στο Facebook, μπορεί να το αξιοποιήσει αντίστοιχα και στο Instagram, το TikTok και το YouTube (ενδεχομένως και αλλού).
Φυσικά, το καλύτερο πάντα είναι να αξιοποιούνται όλες οι παραπάνω εφαρμογές. Ωστόσο, αυτό δεν είναι πάντα εύκολο ή εφικτό. Σε κάθε περίπτωση, όσο περισσότερα μάτια βλέπουν την επωνυμία σας, τόσο πιθανότερο είναι να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Στη συνέχεια του άρθρου θα ανακαλύψετε τις καλύτερες συμβουλές, προκειμένου να αναπτύξετε μια κοινότητα καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία εμπιστεύεται και επιλέγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
3 tips για να κάνεις θραύση στα Social Media
Ποιες είναι οι τρεις κορυφαίες συμβουλές που αυξάνουν την επισκεψιμότητα στα προφίλ σου και καθιστούν το brand σου δημοφιλές; Σιγουρα, υπάρχουν βασικά κομμάτια που πρέπει να εφαρμόζει σωστά κάθε δημιουργός στα social media. Για παράδειγμα, τέτοια είναι η ασφάλεια του λογαριασμού και η ευκρίνεια της κεντρικής εικόνας του προφίλ.
Ωστόσο, τα ακόλουθα tips βοηθούν τους περισσότερους λογαριασμούς να αυξήσουν το κοινό τους και, συγχρόνως, να το ενθαρρύνουν να συμμετέχει ενεργά. Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανότερο να υπάρχει αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προωθούνται.
1. Δημοσίευση Βίντεο:
Πλέον, είναι γεγονός ότι τα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν βασικό ρόλο στο να μεγαλώσει ο αριθμός των ανθρώπων που ακολουθούν και συμμετέχουν ενεργά σε ένα προφίλ. Ιδιαίτερα όσον αφορά το Facebook, το Instagram, το TikTok και το YouTube, τα βίντεο αποτελούν μια εξαιρετική στρατηγική ανάπτυξης της επωνυμίας.
Μάλιστα, υπό μία έννοια, τα βίντεο αποτελούν τη νέα τηλεόραση. Χάρη την αμεσότητα και τη ζωντάνια που προσφέρουν, η εμπειρία του χρήστη (user experience) γίνεται πιο ευχάριστη. Έτσι, είναι πιθανότερο ο καταναλωτής να ταυτιστεί με το πρόσωπο που βλέπει στην οθόνη του. Ως αποτέλεσμα, αυξάνονται και οι πιθανότητες να τον συμπαθήσει, να τον εμπιστευτεί και να αγοράσει κάποια από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προωθεί.
2. Συστηματική δημοσίευση περιεχομένου:
Η συστηματική δημοσίευση περιεχομένου είναι ένα από τα βασικότερα ίσως σημεία που χρειάζεται να αξιοποιήσει ένας δημιουργός περιεχομένου. Είναι ευκολότερο για τις εφαρμογές των social media να εντοπίσουν το περιεχόμενο ενός δημιουργού και να το προωθήσουν σε νέους χρήστες, όταν αυτό δημοσιεύεται συχνά.
Έτσι, αν είστε δημιουργός περιεχομένου, επιδιώξτε να δημοσιεύετε περιεχόμενο τουλάχιστον τέσσερις με έξι φορές κάθε εβδομάδα. Προσωπικά, όσο εφαρμόζω αυτόν τον κανονα, τόσο βλέπω μεγαλύτερη βελτίωση στα αποτελέσματα που προσδοκώ.
3. Δημοσίευση περιεχομένου που λύνει προβλήματα στον χρήστη:
Φυσικά, είναι βασικό το περιεχόμενο που δημοσιεύετε να είναι ποιοτικό. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται ο χρήστης να νιώθει ότι το επίκεντρο είναι ο ίδιος. Με αυτήν τη λογική, σε όσα περισσότερα προβλήματα δίνει λύση ένας δημιουργός περιεχομένου, τόσο πιθανότερο είναι οι χρήστες να επισκέπτονται το προφίλ του επανειλημμένα.
Ωστόσο, είναι απαραίτητο να είναι ξεκάθαρη η κατηγορία (niche) στην οποία απευθύνεται ένα προφίλ. Για παράδειγμα, αν το προφίλ χρειάζεται να προωθήσει γυναικεία παπούτσια, τότε τα προβλήματα που θα λύνει με το περιεχόμενο χρειάζεται να απευθύνονται στο κατάλληλο κοινό, το οποίο ψωνίζει γυναικεία παπούτσια. Επίσης, είναι βασικό και το ίδιο το περιεχόμενο να σχετίζεται με το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείται, δηλαδή τα γυναικεία παπούτσια.
Σε κάθε περίπτωση, στόχος είναι πάντα να απολαμβάνει το περιεχόμενο και τη διαδικασία τόσο ο χρήστης, όσο και ο δημιουργός περιεχομένου. Αυτός είναι ένας σημαντικός παράγοντας, προκειμένου οτιδήποτε δημοσιευτεί σε κάποιες από τις εφαρμογές των social media να έχει ανταπόκριση και επιτυχία.
Συμπεράσματα:
Τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην προβολή, προώθηση και ανάπτυξη μια επωνυμίας. Εφόσον οι περισσότεροι καταναλωτές ενημερώνονται και αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου, γίνεται σημαντικά δυσκολότερο να ανακαλύψουν μια επιχείρηση που δεν είναι online.
Η συστηματική δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου, το οποίο περιλαμβάνει και στοχευμένα video, αναδεικνύει μια επωνυμία. Συγχρόνως, καθιστά ευκολότερο το να ανακαλύψει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της το κατάλληλο κοινό. Τέλος, όσο πιο σωστά έχει γίνει η στόχευση του κοινού, τόσο πιθανότερο είναι να αποφασίσει να αγοράσει τα συγκεκριμένα προϊόντα.
Επειδή τα social media έχουν πλέον γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των καταναλωτών, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί η κατάλληλη στρατηγική και ένα ελκυστικό περιεχόμενο σε κάθε προφίλ. Σε αυτό, συμβάλλει σημαντικά η ανάθεση της διαδικασίας στους κατάλληλους επαγγελματίες.
Αν είστε αποφασισμένοι να κάνετε θραύση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αποκτήσετε πραγματική ανάπτυξη στην επιχείρησή σας, η DS Digital Services είναι εδώ να σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα. Στόχος μας είναι να αποκτήσετε τα αποτελέσματα που προσδοκείτε και αξίζετε.
Αν σας άρεσε το συγκεκριμένο άρθρο, κοινοποιήστε το στα social media, παίρνει λιγότερο από 1 λεπτό. Για περισσότερες συμβουλές και tips, ακολουθήστε μας σε Facebook και σε Instagram.