fbpx

DS Digital Services

Τι είναι SEO και πώς λειτουργεί για τις μικρές επιχειρήσεις

Θέλετε να μάθετε τι είναι SEO και πώς λειτουργεί; Διαβάστε αυτό τον απλό οδηγό SEO που γράψαμε για εσάς.

Μία από τις συχνότερες ερωτήσεις που έχουμε από τους πελάτες μας στην DS Digital Services είναι: Τι είναι το SEO και πώς λειτουργεί; Για επιχειρήσεις που μόλις αρχίζουν να χτίζουν την ιστοσελίδα τους ή έχουν κάνει έναν επανασχεδιασμό του website τους, η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (ή SEO) μπορεί να φαντάζει κάτι εκφοβιστικό.

Αλλά δεν πρέπει να είναι έτσι.

Ακόμη και αν δεν έχετε έναν έμπειρο συνεργάτη SEO, μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε κάποιες θετικές αλλαγές. Αλλαγές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα αποτελέσματα σας στις μηχανές αναζήτησης. Με λίγες γνώσεις SEO στην “φαρέτρα σας”, μπορείτε να μπείτε στο δρόμο για τη βελτίωση της κατάταξης του website της επιχείρησής σας σε χρόνο μηδέν.

Παρακάτω, θα δώσουμε μια απάντηση στην καυτή ερώτηση – Τι είναι το SEO και πώς λειτουργεί; Θα καλύψουμε επίσης μερικά από τα βασικά στοιχεία του SEO. Έτσι θα κατανοήσετε καλύτερα πώς επηρεάζει την επιχείρησή σας. Τι πρέπει να κάνετε για να είστε σε μια καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης.

Για να διαβάζετε αυτό το άρθρο, πιθανώς να αναρωτιέστε τι είναι SEO και πώς λειτουργεί. Ας το ανακαλύψουμε λοιπόν.

Τι είναι SEO και πώς λειτουργεί


Το SEO είναι ένα ακρωνύμιο που αντιπροσωπεύει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search-Engines-Optimization). Είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας για να έχετε οργανική (ή μη πληρωμένη) κίνηση από τη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Με άλλα λόγια, το SEO συνεπάγεται κάποιες αλλαγές στο σχεδιασμό και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Οι αλλαγές αυτές κάνουν το website σας πιο ελκυστικό σε μια μηχανή αναζήτησης. Κάνετε αυτές τις αλλαγές με την ελπίδα ότι η μηχανή αναζήτησης θα εμφανίσει τον ιστότοπό σας ως κορυφαίο αποτέλεσμα στη σελίδα των αποτελεσμάτων, στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Αν και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης μπορεί να γίνει αρκετά περίπλοκη όταν πρόκειται για όλους τους διαφορετικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξή σας, η βασική διαδικασία δεν είναι τόσο δύσκολο να κατανοηθεί.

Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να παρέχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση στους χρήστες τους. Αυτό σημαίνει να παρέχουν αποτελέσματα που δεν είναι μόνο υψηλής ποιότητας. Αλλά είναι και σχετικά με αυτό που ψάχνει ο χρήστης.

business blog, blog, marketing, blogging

Πως γίνετε αυτό;

Για να γίνει αυτό, οι μηχανές αναζήτησης θα σαρώσουν ή θα ανιχνεύσουν όλες τις διαφορετικές σελίδες. Για να κατανοήσουν καλύτερα τι είναι και τι περιέχει η καθεμιά. Αυτό τις βοηθά να παρέχουν πιο συναφή αποτελέσματα σε όσους αναζητούν ορισμένα θέματα ή λέξεις-κλειδιά. Ταυτόχρονα, οι μηχανές αναζήτησης θα σαρώσουν τον ιστότοπο για να καθορίσουν πόσο εύκολο είναι να περιηγηθεί κανείς. Πόσο εύκολο είναι να διαβάσει το περιεχόμενο , επιβραβεύοντας τους φιλικούς προς τον χρήστη ιστότοπους με υψηλότερες βαθμολογίες στη σελίδα αποτελεσμάτων.

SEO λοιπόν είναι η διαδικασία που εφαρμόζουν οι ειδικοί για να εξασφαλίσουν ότι ο ιστότοπος μίας επιχείρησης κατατάσσεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης για συναφείς λέξεις-κλειδιά και φράσεις. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έχετε ένα άρθρο σχετικά με το “Πως να φτιάξεις σπιτικό αποσμητικό χωρίς χημικά” .

Προκειμένου να δείξετε το περιεχόμενό σας στους σωστούς ανθρώπους, θα πρέπει να προσπαθήσετε να βελτιστοποιήσετε αυτό το άρθρο, έτσι ώστε να εμφανίζεται ως κορυφαίο αποτέλεσμα για όσους αναζητούν τη φράση “σπιτικό αποσμητικό χωρίς χημικά”.

Υπάρχουν πολλά οφέλη από το SEO για την επιχείρησή σας. Βελτιώνοντας το SEO σας, μπορείτε να πετύχετε καλύτερη προβολή στις μηχανές αναζήτησης και μάλιστα δωρεάν. Αυτό σας βοηθά να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Με τη δημιουργία πιο συναρπαστικού και αποτελεσματικού περιεχομένου, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να αυξήσετε την οργανική κίνηση.

Παράγοντες που επηρεάζουν SEO

Τώρα που ξέρετε τι είναι το SEO και πώς λειτουργεί, ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικούς από τους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την ταξινόμηση στις μηχανές αναζήτησης. Ο γίγαντας των μηχανών αναζήτησης, η Google δεν θα δώσει ποτέ τον ακριβή αλγόριθμο που χρησιμοποιεί για την ταξινόμηση των website .

Ωστόσο, έχουμε μια αρκετά καλή κατανόηση ορισμένων από τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP). Αυτοί οι παράγοντες αφορούν κριτήρια τόσο στην σελίδα όσο και εκτός σελίδας, τα οποία θα συζητήσουμε παρακάτω.

Παράγοντες που επηρεάζουν το On-Page και Off-page SEO

α. Μάρκετινγκ περιεχομένου

Πριν δούμε μερικούς από τους παράγοντες του SEO εντός ή εκτός σελίδας, ας μιλήσουμε για το περιεχόμενο. Το περιεχόμενο είναι αποτελεσματικό για την προσέλκυση των μηχανών αναζήτησης (και μάλιστα χαρακτηρίζεται ο “βασιλιάς” του μάρκετινγκ) για να μπορέσει η επιχείρηση σας να συνδεθεί με τους επισκέπτες της σελίδας της.

Παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη στην Google
Παράγοντες που επηρεάζουν το SEO

Όσο περισσότερα ποιοτικά και συναφή κομμάτια περιεχομένου έχετε στον ιστότοπό σας, τόσο πιο πιθανό είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης θα ταξινομήσουν την σελίδα σας υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων .

Ομοίως, όσο πιο συναρπαστικό και μοναδικό περιεχόμενο έχετε στην σελίδα σας, τόσο πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες σας να περάσουν λίγο περισσότερο χρόνο σ’ αυτήν. Και ίσως να κάνουν και μια αγορά!

Ποιο είναι το μυστικό για SEO περιεχόμενο;

Το μυστικό για τη δημιουργία περιεχομένου που να είναι βελτιστοποιημένο τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους επισκέπτες σας είναι να δημιουργήσετε μια ποικιλία διαφορετικών τύπων περιεχομένου. Περιεχόμενο που να είναι σωστά γραμμένο και σε θέματα που σχετίζονται περισσότερο με το κοινό σας.

Μερικοί τύποι στους οποίους μπορείτε να εστιάσετε για να βελτιώσετε το περιεχομένου σας και κατά συνέπεια, την ταξινόμηση της σελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης:

Έτσι όχι μόνο θα έχετε μοναδικό περιεχόμενο αλλά θα κρατάτε και περισσότερο το ενδιαφέρον του χρήστη.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για την σελίδα σας είναι οι λέξεις-κλειδιά. Και οι φράσεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας SEO. Αυτές είναι λέξεις και φράσεις που ένας χρήστης της μηχανής αναζήτησης μπορεί να πληκτρολογήσει όταν αναζητά απαντήσεις σε ερωτήσεις ή σε σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο γύρω από αυτές τις λέξεις-κλειδιά και φράσεις, βελτιώνετε τις πιθανότητες υψηλότερης κατάταξης για αυτές τις λέξεις-κλειδιά στη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Ακόμα ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει το περιεχόμενό σας, και κατά συνέπεια την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησής , είναι πόσο “φρέσκο” ​​είναι το περιεχόμενό σας. Η φρεσκάδα αναφέρεται βασικά στο πόσο συχνά η επιχείρησή σας δημοσιεύει νέο περιεχόμενο στην σελίδα της.

Ωστόσο, η δημιουργία ολοκαίνουργιου περιεχομένου δεν είναι ο μόνος τρόπος για να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας φρέσκο. Μπορείτε επίσης να φρεσκάρετε το περιεχόμενό σας επικαιροποιώντας τις αναρτήσεις σας, για να τις καταστήσετε πιο αποτελεσματικές, ή προσθέτοντας νέες πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία πού άλλαξαν με την πάροδο του χρόνου.

β. Εντός σελίδας (On-Page) SEO

Οι παράγοντες on-page SEO είναι εκείνοι που συμβαίνουν στον ιστότοπό σας. Είναι αυτοί στους οποίους έχετε πλήρη έλεγχο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να εργαστείτε για να τους βελτιώσετε με την πάροδο του χρόνου ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές για SEO. Αυτό περιλαμβάνει από το μάρκετινγκ περιεχομένου, ως βαθύτερα επίπεδα όπως ο HTML κώδικας της σελίδας σας.

Παράγοντες εντός σελίδας SEO
Κώδικας Html

Μερικοί από τους παράγοντες SEO που σας βοηθούν να βελτιώσετε την κατάταξη σας στις σελίδες αναζήτησης:

  • Ετικέτα τίτλου – Η ετικέτα τίτλου, ή τίτλος πιο απλά, λέει στις μηχανές αναζήτησης τι είναι η σελίδα σας. Αυτή θα πρέπει να είναι 70 χαρακτήρες ή λιγότερο. Να συμπεριλαμβάνει τόσο την λέξη-κλειδί που επικεντρώνεται το περιεχόμενό σας όσο και το όνομα της επιχείρησής σας.
  • Meta Περιγραφή – Η meta περιγραφή λέει στις μηχανές αναζήτησης λίγο περισσότερα για το τι είναι η κάθε σελίδα. Είναι οι δυο σειρές που βρίσκονται κάτω ακριβώς από τον τίτλο στα αποτελέσματα αναζήτησης. Χρησιμοποιείται επίσης από τους επισκέπτες για να κατανοήσουν καλύτερα τι είναι η σελίδα σας και αν είναι σχετική. Θα πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί σας. Επίσης να παρέχει αρκετές λεπτομέρειες για να πει στον αναγνώστη τι είναι το περιεχόμενο.
  • Επικεφαλίδες – Οι επικεφαλίδες δεν κάνουν μόνο το περιεχόμενό σας ευκολότερο για τους επισκέπτες. Αλλά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση του SEO. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ετικέτες H1, H2 και H3 για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν καλύτερα το περιεχόμενο σας. Επίσης, καλό θα είναι κάποιες επικεφαλίδες να περιλαμβάνουν και τη λέξη-κλειδί.
  • Εσωτερικοί σύνδεσμοι – Η δημιουργία εσωτερικών συνδέσμων ή link με άλλο περιεχόμενο της σελίδας σας μπορεί να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να μάθουν περισσότερα σχετικά με αυτήν. Για παράδειγμα, εάν γράφετε ένα άρθρο σχετικά με το “τι είναι το SEO και πως λειτουργεί για τις μικρές επιχειρήσεις“. Μπορείτε να συνδέσετε το άρθρο με την σελίδα ενός προϊόντος ή υπηρεσίας .
  • Όνομα εικόνας και εναλλακτικές ετικέτες – Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες στην σελίδα σας ή στο περιεχόμενο του blog σας, θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί ή τη φράση στο όνομα της εικόνας και την ετικέτα alt. Αυτό θα βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να ευρετηριάσουν καλύτερα τις εικόνες σας. Οι οποίες ενδέχεται να εμφανιστούν όταν οι χρήστες πραγματοποιούν μια αναζήτηση εικόνων για μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση.

Όταν τοποθετείτε στρατηγικά τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις SEO στις σελίδες σας, είναι σημαντικό να αποφύγετε τις υπερβολές. Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης θα δώσουν ‘πέναλτυ’ στη σελίδα σας εάν επιχειρήσει να χρησιμοποιήσει λέξεις-κλειδιά πάρα πολλές φορές σε όλο το περιεχόμενο.

damian zaleski RYyr k3Ysqg unsplash 2 1

Περιεχόμενο

Επιπλέον, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι κάθε κομμάτι περιεχομένου εστιάζει μόνο σε μία ή δύο λέξεις-κλειδιά. Αυτό βοηθά να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι συγκεκριμένο και σχετικό. Η προσπάθεια χρήσης υπερβολικά πολλών λέξεων-κλειδιών ταυτόχρονα, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το SEO, καθώς συχνά δημιουργεί μη εστιασμένο περιεχόμενο.

Όπως το περιεχόμενο της σελίδας σας παίζει σημαντικό ρόλο για τις μηχανές αναζήτησης, είναι επίσης πολύ σημαντικό να εξετάσετε την αρχιτεκτονική της σελίδας σας. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα σχέδιο σελίδας (sitemap). Αυτό διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύσουν τις σελίδες σας και το περιεχόμενό τους .

Διαβάστε και αυτό: Περιεχόμενο: πώς πρέπει οι επιχειρήσεις να δημοσιεύουν

Links

Η οικοδόμηση εσωτερικών συνδέσεων μεταξύ των σελίδων σας, η δημιουργία ενός χάρτη ιστότοπου και η υποβολή του χάρτη ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της ανιχνευσιμότητας του ιστότοπού σας και να δώσουν στις μηχανές αναζήτησης καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου σας.

Φιλική προς κινητά

Ακόμη ένα θέμα όταν πρόκειται για την αρχιτεκτονική του δικτυακού σας τόπου είναι εάν είναι φιλικός προς το κινητό ή όχι. Οι περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες και επιχειρήσεις μέσω των κινητών συσκευών τους.

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αυτοί οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν, να διαβάζουν και να περιηγούνται στην σελίδα σας από την κινητή συσκευή τους. Αυτό δεν επηρεάζει μόνο την εμπειρία του χρήστη, αλλά μπορεί να επηρεάσει και το SEO σας.

γ.Off-Page SEO

Εκτός από τα στοιχεία SEO που βρίσκονται στην σελίδα, τα οποία ελέγχει η επιχείρησή σας, υπάρχουν επίσης παράγοντες SEO εκτός σελίδας που μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξή σας. Παρόλο που δεν έχετε άμεσο έλεγχο σε αυτούς τους παράγοντες , υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας. Και έτσι να αναπτύξετε αυτούς τους παράγοντες προς όφελός σας. (Αλλά περισσότερα για αυτό αργότερα!)

Παράγοντες SEO εκτός σελίδας
Παράγοντες Off-page SEO

Μερικοί από τους εκτός σελίδας παράγοντες SEO που μπορούν να επηρεάσουν τις μηχανές αναζήτησης σας:

  • Εμπιστοσύνη– Η εμπιστοσύνη γίνεται όλο και πιο σημαντικός παράγοντας για την κατάταξη ενός site στην Google. Με αυτόν τον τρόπο η Google καθορίζει εάν έχετε έναν νόμιμο ιστότοπο που μπορούν να εμπιστευτούν οι επισκέπτες. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για τη βελτίωση της εμπιστοσύνης είναι η οικοδόμηση συνδέσεων ποιότητας με τοποθεσίες που έχουν αξιοπιστία.
  • Σύνδεσμοι – Ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους για την οικοδόμηση off-page SEO είναι μέσω των backlinks. Πρέπει να είστε προσεκτικοί εδώ. Το να κάνετε spam τους συνδέσμους σας είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να αποκλειστεί η σελίδα σας από τις μηχανές αναζήτησης. Αντ ‘αυτού, αφιερώστε χρόνο για να οικοδομήσετε σχέσεις με αξιόπιστους χρήστες. Χρήστες που δημιουργούν ποιοτικό περιεχόμενο και θα συνδέσουν την σελίδα σας στο δικό τους περιεχόμενο.
  • Social Media – Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας off-page SEO. Είναι τα μηνύματα από τα κοινωνικά δίκτυα, όπως τα like και οι κοινοποιήσεις. Όταν πρόκειται για την ενίσχυση SEO, πρέπει να αναζητήσετε ποιοτικές κοινοποιήσεις από influencers. Όσο πιο ποιοτικό περιεχόμενο δημοσιεύετε, τόσο πιο πιθανό θα είναι να κάνετε τους ανθρώπους να μοιράζονται το περιεχόμενό σας με άλλους.

Δεν έχετε άμεσο έλεγχο σε ότι συμβαίνει εκτός της επιχειρηματικής σας σελίδας. Μπορείτε όμως να αυξήσετε τις πιθανότητές να βελτιώσετε το off-page SEO απλά δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο που θα βρουν πολύτιμο οι χρήστες.

Blog: 12 λόγοι γιατί να το εντάξεις άμεσα στο site σου!

Black Hat vs. White Hat SEO

Όταν πρόκειται για SEO, υπάρχουν δύο διαφορετικές προσεγγίσεις για να βελτιστοποιήσουν τις σελίδες για τις μηχανές αναζήτησης. Black Hat εναντίον White Hat SEO.

Ορισμένες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται μόνο για άμεσο SEO. Να μπορούν να εμφανίσουν το περιεχόμενό τους γρήγορα και να έχουν κάποια βραχυπρόθεσμα κέρδη. Το Black Hat SEO περιλαμβάνει τακτικές που εστιάζουν στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου μόνο για τις μηχανές αναζήτησης.

Τι είναι το black hat SEO

Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις αυτές δεν εξετάζουν τους χρήστες που θα διαβάσουν και θα περιηγηθούν στο περιεχόμενο της σελίδας τους. Θα κάμψουν ή θα παραβιάσουν τους κανόνες. Ο μόνος σκοπός είναι να βελτιώσουν την κατάταξη των τοποθεσιών τους για να έχουν ένα γρήγορο κέρδος.

Στο τέλος, αυτή η προσέγγιση στο SEO παράγει σελίδες που είναι συχνά δύσκολο να διαβαστούν από τους ανθρώπους. Στο να τις διαβάσουν κυρίως αλλά και στο ότι φαίνονται περισσότερο σαν spam. Παρόλο που οι σελίδες αυτές μπορεί να κατατάσσονται ταχύτερα από άλλες που έχουν βελτιστοποιηθεί σωστά, συχνά τιμωρούνται ή μπλοκάρονται από τις μηχανές αναζήτησης.

Συνολικά, αυτή η γρήγορη προσέγγιση στο SEO καταστρέφει την ευκαιρία της επιχείρησης να αποκτήσει μια ιστοσελίδα που είναι βιώσιμη και ικανή να φέρει νέους πελάτες τα επόμενα χρόνια.

White hat SEO

Από την άλλη πλευρά, το White Hat SEO είναι μια αποτελεσματική προσέγγιση για τη βελτιστοποίηση του ιστοτόπου σας για τις μηχανές αναζήτησης. Και την οικοδόμηση μιας βιώσιμης επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει την εστίαση στο ανθρώπινο κοινό που θα κάνει κλικ και θα διαβάσει το περιεχόμενο του ιστότοπου.

Ο στόχος αυτού του τύπου SEO είναι να παράγει το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο για τον χρήστη. Περιεχόμενο που είναι εύκολο να το διαβάσει και να πλοηγηθεί. Που ακολουθεί επίσης τους κανόνες βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης.

Είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι, αν και το Black Hat SEO μπορεί να σας βοηθήσει να ανεβείτε γρήγορα, είναι αναπόφευκτο ότι οι μηχανές αναζήτησης θα καταλάβουν τελικά τι κάνετε και θα τιμωρήσουν το site σας.

Ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης των κανόνων, η σελίδα σας ενδέχεται να μην μπορέσει να ανακάμψει από τις ποινές. Ο μόνος τρόπος για να οικοδομήσετε μια βιώσιμη επιχείρηση στο διαδίκτυο που θα φέρει περισσότερη οργανική κίνηση με την πάροδο του χρόνου, είναι να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές SEO. Να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό περιεχόμενο που οι επισκέπτες σας θα βρουν πολύτιμο.

Τι είναι το SEO και πώς λειτουργεί: Τελικές συμβουλές

Αφού μάθατε περισσότερα για το τι είναι το SEO και πώς λειτουργεί, μπορείτε τώρα να εργαστείτε για να κάνετε αλλαγές στον ιστότοπό σας, προκειμένου να βελτιώσετε το SEO και να ενισχύσετε την κατάταξή σας στη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Θυμηθείτε, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη SEO, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να εξετάσετε είναι εάν το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο και σχετικό με το κοινό που επιθυμείτε.

Ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές SEO, δημιουργώντας ένα ποιοτικό περιεχόμενο που εστιάζει στην παροχή βοήθειας στους επισκέπτες σας είναι ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσετε μια βιώσιμη επιχείρηση στο διαδίκτυο, η οποία θα συνεχίσει να φέρνει νέα οργανική κυκλοφορία για τα επόμενα χρόνια.

Αν σας φαίνονται ‘κινέζικα’ τα παραπάνω μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τα ξεμπλέξετε!

Χρειάζεστε βοήθεια με το SEO της σελίδας σας; Αν δεν είστε ευχαριστημένοι με την ταξινόμηση των μηχανών αναζήτησης, ίσως είναι καιρός να καλέσετε μια εταιρία SEO . Η ταλαντούχα ομάδα της DS Digital Services παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες SEO που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτηση και να φέρετε πιο σχετική οργανική κίνηση στην ιστοσελίδα σας.

Μπορείτε να ξεκινήσετε σήμερα με μία ΔΩΡΕΑΝ ανάλυση SEO για την σελίδα σας. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας!

Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας και ακολουθήστε μας στο Instagram για ακόμα περισσότερα tips!

Διαβάστε ακόμα:

Κάνε το eshop σου να πουλάει
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online