Πίνακας Περιεχομένων
ToggleΤο Μυστικό για να Φέρεις Πίσω Πελάτες που Εγκατέλειψαν το Καλάθι τους!
Φαντάσου αυτό: Ψάχνεις online για ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Κοιτάς μερικές επιλογές, ίσως βάζεις κι ένα ζευγάρι στο καλάθι.
Αλλά μετά κάτι συμβαίνει. Χτυπάει το τηλέφωνο ή κάποιος σε φωνάζει. Κλείνεις την καρτέλα και προχωράς, ξεχνώντας τα παπούτσια.
Όμως, περίμενε…
Την επόμενη μέρα, καθώς σκρολάρεις, να τα εκείνα τα παπούτσια!
Είναι σαν να σε ακολουθούν παντού. Λίγο ανατριχιαστικό; Ίσως. Αποτελεσματικό; Απόλυτα.
Καλώς ήρθες στον κόσμο του retargeting, όπου οι χαμένοι υποψήφιοι πελάτες δεν χρειάζεται να μένουν χαμένοι για πάντα.
Γιατί το Retargeting Είναι Κάτι Περισσότερο από “Ενοχλητικές” Διαφημίσεις:
Όλοι το έχουμε ζήσει. Εκείνες οι διαφημίσεις που δεν λένε να σταματήσουν.
Είναι σαν τον πρώην ή την πρώην σου που συνεχίζει να στέλνει μηνύματα, ακόμα κι όταν έχεις ξεκαθαρίσει ότι έχεις προχωρήσει. Αυτό είναι το κακό retargeting!
Αλλά δες το αλλιώς: Το retargeting δεν χρειάζεται να είναι ενοχλητικό. Στην πραγματικότητα, όταν γίνεται σωστά, είναι το μυστικό που μετατρέπει το “Εχ άστο καλύτερα.” σε “Ναι! Το θέλω τώρα!”
Πώς όμως, μπορείς να κάνεις το retargeting να δουλέψει χωρίς να κουράζεις τους πελάτες σου;
Ο Σωστός Τρόπος για Retargeting (και για να Κερδίσεις Χρήματα)
Το retargeting δεν σημαίνει να βομβαρδίζεις το κοινό σου με την ίδια διαφήμιση, ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα αγοράσουν.
Πρέπει να εμφανιστείς στους υποψήφιους πελάτες σου τη σωστή στιγμή και να τους δώσεις την ώθηση που χρειάζονται για να προχωρήσουν…
Σκέψου το έτσι:
- Επίγνωση: Ο υποψήφιος πελάτης συνειδητοποιεί ότι έχει ένα πρόβλημα (όπως ότι χρειάζεται καινούργια παπούτσια).
- Εξέταση: Αρχίζει να ψάχνει λύσεις (συγκρίνοντας μάρκες, στυλ, τιμές).
- Απόφαση: Επιλέγει μια λύση και ιδανικά αγοράζει από εσένα.
Αν οι διαφημίσεις σου εμφανίζονται μόνο στο βήμα 3, είσαι απλώς μια επιλογή ανάμεσα σε πολλές!
Αλλά αν αρχίσεις να εμπλέκεσαι από το βήμα 2, εμφανίζοντας χρήσιμες πληροφορίες, κριτικές, ακόμα και μια έκπτωση, ξαφνικά γίνεσαι η πρώτη επιλογή. Είσαι το brand που καταλαβαίνει τις ανάγκες τους.
Και οι άνθρωποι επιλέγουν να αγοράζουν από καταστήματα με τα οποία νιώθουν ότι έχουν μια προσωπική σύνδεση…
Το Μυστικό: Εξατομικευμένο Μήνυμα για Κάθε Βήμα
Η μαγεία του retargeting βρίσκεται στην προσωποποίηση. Αντί να κουράζεις το κοινό σου με το ίδιο μήνυμα, γιατί να μην το διαφοροποιήσεις;
Ίσως να ξεκινήσεις με μια διαφήμιση που προσφέρει έναν οδηγό για το πώς να επιλέξουν τα σωστά παπούτσια για τις ανάγκες τους.
Στη συνέχεια, ακολουθεί μια άλλη διαφήμιση με κριτικές πελατών.
Και τελικά, κάνεις την πώληση με μια μικρής διάρκειας έκπτωση για το συγκεκριμένο ζευγάρι που κοιτούσαν.
Έτσι, δεν κάνεις απλώς διαφήμιση αλλά προσφέρεις αξία. Και οι άνθρωποι αγαπούν την αξία!
Υ.Γ. Οι πελάτες που εγκαταλείπουν το καλάθι τους δεν είναι χαμένοι για πάντα. Με το σωστό retargeting, μπορείς να τους φέρεις πίσω και να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Μην αφήσεις άλλες πωλήσεις να χαθούν. Απόκτησε σήμερα το πακέτο Facebook ADs A-Z από 350€ μόνο 197€ και θα μάθεις να αυξάνεις τα κέρδη σου χωρίς να χάνεις πελάτες.