Η διαφήμιση στο Facebook είναι ένας σημαντικός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου.
Ο συνεχώς μεταβαλλόμενος αλγόριθμος του Facebook μπορεί να κάνει πρόκληση το να συνδεθεί μια επιχείρηση οργανικά με τους οπαδούς της. Ωστόσο, οι δυνατότητες στόχευσης του Facebook σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε το ακριβές κοινό-στόχο σας. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να φέρουν το μήνυμά σας μπροστά σε ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να θέλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Αυτό είναι καλό για τον προϋπολογισμό σας, τα ποσοστά μετατροπής και την απόδοση της επένδυσης. Πληρώνετε μόνο για να φτάσετε στους πιο πολύτιμους δυνητικούς πελάτες.
Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων Facebook και τις επιλογές στόχευσης πριν να κάνετε διαφήμιση στο Facebook , εάν θέλετε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας καθοδηγήσουμε σε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε, από το σχεδιασμό της πρώτης διαφήμισης σας έως την ανάπτυξη στρατηγικών προηγμένης καμπάνιας.
Πίνακας Περιεχομένων
Toggle
Τύποι διαφημίσεων στο Facebook
Διαφημίσεις εικόνας
Αυτές οι απλές διαφημίσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε με τη διαφήμιση στο Facebook. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια με μερικά μόνο κλικ ενισχύοντας μια υπάρχουσα ανάρτηση με εικόνα από τη σελίδα σας στο Facebook.
Οι διαφημίσεις με εικόνα μπορεί να είναι απλές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι βαρετές. Για παράδειγμα, ίσως να νομίζετε ότι οι κάλτσες είναι ένα αρκετά καλό προϊόν, αλλά τα Happy Socks τις βάζουν σε εκπληκτικά πλαίσια για να δημιουργήσουν διασκεδαστικές διαφημίσεις φωτογραφίας για το Facebook.
Διαφημίσεις Video
Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να προβάλλονται σε ροές και stories ή μπορούν να εμφανίζονται ως διαφημίσεις σε μεγαλύτερα βίντεο στο Facebook. Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να παρουσιάσουν την υπηρεσία ή το προϊόν σας σε δράση, όπως αυτή η γρήγορη διαφήμιση βίντεο επίδειξης από την We Are Knitters.
Οι διαφημίσεις βίντεο δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν κανονικό βίντεο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε γραφικά τύπου GIF ή άλλα κινούμενα σχέδια για να τραβήξετε προσοχή ή να εξηγήσετε την προσφορά σας, όπως σε αυτή τη διαφήμιση από τους New York Times.
Παρατηρήστε επίσης τη στόχευση σε αυτή τη διαφήμιση: Αναφέρει συγκεκριμένα μια προσφορά για την Ευρώπη. Μπορούμε επίσης να δούμε σε ποιους από τους φίλους μας αρέσει ήδη η σελίδα των NYT στο Facebook. Αυτό κάνει την διαφήμιση εξαιρετικά συναρπαστική.
Διαφημίσεις δημοσκόπησης βίντεο
Αυτή η μορφή διαφημίσεων Facebook είναι μόνο για κινητά. Ενσωματώνει ένα διαδραστικό στοιχείο δημοσκοπήσεων στις διαφημίσεις Facebook video. Είναι ένας ολοκαίνουργιος τύπος διαφημιστικής προβολής που προσφέρεται από το Facebook.Τα πρώτα στοιχεία του Facebook δείχνουν ότι αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από τις κανονικές διαφημίσεις βίντεο.
Διαφημίσεις καρουσέλ (carousel)
Μια διαφήμιση καρουσέλ χρησιμοποιεί έως και 10 εικόνες ή βίντεο για να προβάλλει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μορφή για να επισημάνετε τα διαφορετικά πλεονεκτήματα ενός προϊόντος, ενός αριθμού διαφορετικών προϊόντων ή ακόμη και να χρησιμοποιήσετε όλες τις φωτογραφίες μαζί για να δημιουργήσετε μια μεγάλη πανοραμική εικόνα , όπως αυτή:
Διαφημίσεις προβολής διαφανειών
Οι διαφημίσεις προβολής διαφανειών προσφέρουν έναν εύκολο τρόπο δημιουργίας σύντομων διαφημίσεων βίντεο από μια συλλογή από φωτογραφίες, κείμενο ή υπάρχοντα κλιπ βίντεο. Αν δεν έχετε τις δικές σας εικόνες, μπορείτε να επιλέξετε stock φωτογραφίες απευθείας από το Διαχειριστή διαφημίσεων.
Οι διαφημίσεις προβολής διαφανειών έχουν εντυπωσιακή κίνηση, όπως τα βίντεο, αλλά χρησιμοποιούν πέντε φορές λιγότερο εύρος ζώνης, ώστε να φορτώνονται καλά ακόμη και για άτομα με αργές συνδέσεις στο διαδίκτυο. Είναι ένας εύκολος τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή.
Διαφήμιση Facebook με συλλογή
Αυτές οι πληρωμένες διαφημίσεις του Facebook, οι οποίες προσφέρονται μόνο για κινητές συσκευές, σας επιτρέπουν να προβάλλετε πέντε προϊόντα τα οποία μπορούν να κάνουν κλικ οι πελάτες για να τα αγοράσουν.
Οι διαφημίσεις Facebook με συλλογή συνδυάζονται με τις Άμεσες Εμπειρίες (περισσότερα για αυτές παρακάτω) για να επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράζουν τα προϊόντα σας χωρίς να φεύγουν από το Facebook. Αυτό κάνει τις online αγορές εύκολη όταν οι άνθρωποι είναι σε κίνηση και μπορεί να μην έχουν καλή σύνδεση στο internet.
Άμεσες εμπειρίες του Facebook
Οι διαφημίσεις άμεσης εμπειρίας είναι γνωστές και ως canvas. Είναι μια μορφή διαφήμισης πλήρους οθόνης που φορτώνει 15 φορές ταχύτερα στα κινητά από ότι μία σελίδα εκτός του Facebook, όπως αυτό το παράδειγμα από την American Express.
Διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών
Οι διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών είναι διαθέσιμες μόνο για κινητές συσκευές. Είναι ειδικά σχεδιασμένες για να διευκολύνουν τους χρήστες να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους χωρίς πολύ πληκτρολόγηση. Είναι υπέροχες για τη συλλογή συνδρομών σε ενημερωτικά δελτία, για τη δοκιμή του προϊόντος σας ή για οτιδήποτε άλλο επιτρέπει στους χρήστες να ζητούν περισσότερες πληροφορίες από εσάς.
Η Tokio Marine, ασφαλιστική εταιρεία, χρησιμοποίησε διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών για να δημιουργήσει 11.000 πελάτες σε μόλις 17 ημέρες. Εκτός από μια εύχρηστη φόρμα, οι διαφημίσεις χρησιμοποίησαν ένα bot του Messenger για την περαιτέρω εξειδίκευση δυνητικών νέων πελατών. Η εκστρατεία μείωσε το κόστος της συλλογής υποψήφιων πελατών κατά 60%. (Πηγή: HootSuite)
Δυναμικές διαφημίσεις στο Facebook
Οι δυναμικές διαφημίσεις σάς επιτρέπουν να προωθήσετε στοχευμένα προϊόντα στους πελάτες που είναι πιθανότερο να ενδιαφέρονται για αυτά.
Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει επισκεφθεί μια σελίδα προϊόντος ή έχει τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι αγορών του στον ιστότοπό σας, αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε την αγορά, θα εμφανίζονται δυναμικές διαφημίσεις για αυτό το συγκεκριμένο προϊόν στη ροή του στο Facebook.
Αυτό θυμίζει τον πιθανό πελάτη να ολοκληρώσει την αγορά και μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ Facebook.
Το γαλλικό κατάστημα Smallable χρησιμοποίησε δυναμικές διαφημίσεις για να μεταφέρει εκ νέου τους πιθανούς πελάτες με μορφές καρουσέλ, συλλογής, εικόνας και ιστοριών. Η Smallable έδειξε διαφημίσεις στους χρήστες του Facebook για προϊόντα στα οποία είχαν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα την απόδοση 124 φορές των διαφημιστικών δαπανών.(Πηγή: Hootsuite)
Διαφημίσεις Facebook Messenger
Οι διαφημίσεις Facebook Messenger σάς δίνουν πρόσβαση στα 1.3 δισεκατομμύρια άτομα που χρησιμοποιούν το Messenger κάθε μήνα. Κατά τη δημιουργία της διαφήμισης σας, απλά επιλέξτε το Messenger ως την επιθυμητή τοποθέτηση. Πρέπει επίσης να επιλέξετε την ροή του Facebook.
Δείτε ένα παράδειγμα μιας διαφήμισης στην εφαρμογή Messenger:
Επίσης, μπορείτε να εκτελέσετε διαφημίσεις “στείλτε μήνυμα” στη ροή του Facebook. Αυτές οι διαφημίσεις διαθέτουν ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση το οποίο ανοίγει μια συνομιλία Messenger με τη σελίδα σας στο Facebook. Έτσι οι χρήστες μπορούν να συνομιλήσουν με ένα από τους πωλητές σας ή με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Διαφημίσεις ιστοριών (Stories)
Η Αμερικανική Εταιρεία Επιστημόνων διαπίστωσε ότι το 72% των χρηστών δεν θα περιστρέψουν τα τηλέφωνά τους για να παρακολουθήσουν βίντεο ευρείας οθόνης. Οι διαφημίσεις ιστοριών είναι μια κατακόρυφη μορφή βίντεο πλήρους οθόνης που σας επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε τις διαφημίσεις video χωρίς να περιμένετε από τους θεατές να γυρίσουν την οθόνη.
Αυτές οι διαφημίσεις έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικές. Μια έρευνα της Ipsos για λογαριασμό του Facebook έδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες δήλωσαν ότι πραγματοποιούν περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές λόγω των διαφημίσεων ιστοριών. (Πηγή: Hootsuite)
Διαφημίσεις Stories επαυξημένης πραγματικότητας
Οι διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας χρησιμοποιούν χαρακτηριστικά όπως φίλτρα και κινούμενα σχέδια για να επιτρέπουν στα άτομα να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας. Αυτή η μορφή διαφήμισης είναι νέα στο Facebook. Το 63% των χρηστών του Διαδικτύου των ΗΠΑ λένε ότι έχουν ήδη δοκιμάσει μια εμπειρία AR (Augmented Reality). (Πηγή: HootSuite):
Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένας πολύ καλός και αποδοτικός τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο και να αυξήσετε τις πωλήσεις και τις αλληλεπιδράσεις της επιχείρησης σας. Με το άρθρο μας έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να αρχίσετε να δημιουργείτε μόνοι σας πετυχημένες διαφημίσεις στο Facebook. Αν θέλετε υψηλά ποσοστά ROI (Return of Investment) τότε πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα εξειδικευμένο social media agency. Η DS Digital Services είναι η καλύτερη επιλογή! Ελάτε να γνωριστούμε!