fbpx

10 καλύτερες πρακτικές Instagram

10 καλύτερες πρακτικές Instagram

Οι καλύτερες πρακτικές Instagram συνεχίζουν να αλλάζουν. Καθώς νέα διαφημιστικά, δημιουργικά και εμπορικά εργαλεία γίνονται διαθέσιμα, οι επιχειρήσεις ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν τους χρήστες. Για επιτυχία το 2020, θα πρέπει να συμβαδίσετε με τις τελευταίες τάσεις και να αξιοποιήσετε πλήρως το τι έχει να προσφέρει το Instagram.

Απλά σκεφτείτε ποια είναι η επίδρασή του.

Πέρυσι, οι επιχειρήσεις δαπάνησαν περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια για να διαφημιστούν στο Instagram. Αυτό είναι $ 5,1 δις. περισσότερα από όσα κέρδισε το YouTube το 2019. Φέτος, ο ανταγωνισμός για την προσοχή και την αφοσίωση των χρηστών του Instagram θα αυξηθεί πιο έντονα. Μόνο από τα Instagram Stories αναμένεται να κερδίσει πωλήσεις 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020 – μiα αύξηση εσόδων κατά 150% ετησίως.

Εάν χρησιμοποιείτε ή σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το Instagram για επαγγελματικούς σκοπούς, οι βέλτιστες πρακτικές πρέπει να καθοδηγήσουν τις προσπάθειές σας. Αυτές οι 10 καλύτερες πρακτικές Instagram είναι βασικές για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων σας το 2020.

10 καλύτερες πρακτικές Instagram

Το Instagram είναι το μέρος όπου μπορείτε να προβάλλετε τις αρχές, την προσωπικότητα και την καρδιά της επιχείρησής σας, χρησιμοποιώντας τα τελευταία καλύτερα εργαλεία και τεχνικές. Εάν λείπετε, θα χάσετε ευκαιρίες επαφής με νέους πελάτες – και θα χάσετε πελάτες από άλλες επιχειρήσεις.

Εδώ είναι δέκα τρόποι για να πάτε την παρουσία σας Instagram στο επόμενο επίπεδο.

1. Δημιουργία επαγγελματικού προφίλ

Η δημιουργία ενός επαγγελματικού προφίλ στο Instagram είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα. Θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε την εικόνα της επιχείρησής σας, τους followers και τη δημιουργία πωλήσεων με τρόπους που δεν θα επιτρέψει ένα προσωπικό προφίλ.

Για να μεταβείτε από ένα προσωπικό προφίλ σε έναν επαγγελματικό λογαριασμό, ακολουθήστε αυτά τα εύκολα βήματα.

Αφού κάνετε την αλλαγή, μπορείτε:

  • Να συμπεριλάβετε κουμπιά παρότρυνσης για δράση (Call To Action), τα οποία οι επισκέπτες και οι οπαδοί σας μπορούν να χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν ή να συνεργαστούν μαζί σας.
  • Να κερδίσετε ένα σήμα επαλήθευσης από το Instagram που πιστοποιεί την αυθεντικότητά σας.
  • Να αποκτήσετε πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, που χρειάζεστε για να κατανοήσετε πόσο καλά λειτουργεί το οργανικό σας περιεχόμενο.
  • Να ξεκινήσετε και να παρακολουθήσετε διαφημιστικές εκστρατείες.
  • Θα μπορείτε να δείτε τον αντίκτυπο που έχετε και να διπλασιάσετε την επιτυχία σε ενέργειες που οδηγούν στην αλληλεπίδραση, την κίνηση προς το site σας και τις πωλήσεις. (Θα τα εξηγήσουμε λεπτομερέστερα παρακάτω.)

2. Δώστε στο Instagram bio σας την προσοχή που του αξίζει

Αν θέλετε το προφίλ σας στο Instagram να προσελκύει τους χρήστες, πρέπει να είναι ελκυστικό. Με 150 ή λιγότερους χαρακτήρες και μια φωτογραφία ή λογότυπο, θα πρέπει να αποτυπώσετε την ουσία της επωνυμίας σας: ποιοι είστε, τι προσφέρετε και γιατί είστε διαφορετικοί.

Μπορείτε να κρατήσετε το προφίλ σας βασικό, το κάνουν πολλές επιχειρήσεις, κυρίως αυτές που είναι ήδη πασίγνωστες, ή να το κάνετε εντυπωσιακό:

Δώστε στο Instagram bio σας την προσοχή που του αξίζει

Εάν είστε καινούργια επιχείρηση το να φαίνεστε αξιόπιστη βοηθάει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη. Ένα σήμα επαλήθευσης του Instagram μπορεί να σας βοηθήσει. Συνιστούμε να υποβάλετε αίτηση για επαλήθευση από το Instagram.

3. Κάντε εύκολη την επαγγελματική συνεργασία

Το Shoppable περιεχόμενο είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις στο Instagram. Αν και το Checkout εντός εφαρμογής δεν είναι ευρέως διαθέσιμο (ακόμα είναι σε κλειστή beta έκδοση στις Η.Π.Α. όταν γράφεται αυτό το άρθρο), μπορείτε να επισημάνετε τα προϊόντα σας σε φωτογραφίες, βίντεο και Instagram Stories και να προβάλετε τα προϊόντα σας σε 200 εκατομμύρια επισκέπτες του Instagram καθημερινά μέσω του Explore.

Επίσης, ίσως θελήσετε να μετατρέψετε τις αναρτήσεις αγορών σε πληρωμένες διαφημίσεις.

Καλύτερες πρακτικές ινσταγκραμ
Shoppable περιεχόμενο στο explore του instagram

Αν βρίσκεστε στον χώρο της υγείας και της ομορφιάς, στην εστίαση (εστιατόρια, καφέ, bar) ή στον χώρο της έκδοσης εισιτηρίων, μπορείτε τώρα να προσθέσετε ένα κουμπί ενέργειας στο επαγγελματικό προφίλ σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να κλείσουν ραντεβού, να κλείσουν ένα τραπέζι ή να αγοράσουν εισιτήρια χωρίς να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα. Θα χρειαστείτε μόνο έναν υπάρχοντα λογαριασμό συνδεδεμένο με ένα κουμπί δράσης του Instagram για να εκμεταλλευτείτε αυτό το χαρακτηριστικό.

4. Να είστε δημιουργικοί

Οι δημιουργικές δυνατότητες του Instagram είναι απεριόριστες. Πειραματιστείτε με τους τύπους δημοσιεύσεων, τις επιλογές πολυμέσων και τα εργαλεία επεξεργασίας. Μπορείτε εύκολα να αλλάξετε τη ρουτίνα περιεχομένου και να ανανεώνετε την εικόνα σας.

  • Δοκιμάστε νέες γωνίες περιεχομένου. Αλληλεπιδράστε με τους οπαδούς σας, ζητήστε τους να κάνουν ερωτήσεις ή να σχολιάσουν τις αναρτήσεις σας. Δείξτε τους περιεχόμενο από τα παρασκήνια της επιχείρησης, η βήμα-βήμα tutorials. Μοιραστείτε τη άποψή σας σε ένα σημαντικό θέμα ή μοιραστείτε το περιεχόμενο των οπαδών σας. Πείτε ιστορίες που εντυπωσιάζουν ή εμπνέουν. Κάντε ότι ταιριάζει στο κοινό και στην επωνυμία σας.
  • Πειραματιστείτε με το χρώμα και τα οπτικά εφέ. Χρησιμοποιήστε τα φίλτρα για να δώσετε στις φωτογραφίες σας ξεχωριστή όψη και αίσθηση. Παίξτε με τις δυνατότητες βελτίωσης βίντεο όπως το περιβάλλον στην κάμερα των ιστοριών σας, η οποία προσφέρει αυτοκόλλητα, πρότυπα, GIF και πολλά άλλα. Προσπαθήστε να κάνετε κάθε ανάρτηση εντυπωσιακή και μοναδικά δική σας.
  • Επωφεληθείτε από τις τελευταίες δυνατότητες και εργαλεία βίντεο. Όταν ανεβάζετε ένα νέο βίντεο στο IGTV, τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα θα είναι ορατά στη ροή σας. Για μεγαλύτερα βίντεο, μπορείτε να δημοσιεύσετε μια προεπισκόπηση 60 δευτερολέπτων στη ροή σας μαζί με μια πρόσκληση για να παρακολουθήσουν ολόκληρο το βίντεο. Αν το βίντεο σας είναι μέρος μιας σειράς, οι θεατές μπορούν να κάνουν κλικ στο όνομα της σειράς για να παρακολουθήσουν και άλλα επεισόδια.

5.Χρησιμοποιήστε τα Instagram Stories

Τα Instagram Stories είναι φωτογραφίες ή σύντομα επαναλαμβανόμενα βίντεο που οι οπαδοί μπορούν να δουν στην κορυφή της εφαρμογής για 24 ώρες. Οι ιστορίες μπορούν να περιέχουν κείμενο, συνδέσμους ή ακόμα και GIF.

Η νέα λειτουργία διάταξη ιστοριών προσφέρει πέντε νέες επιλογές διαμόρφωσης με πολλά πλαίσια. Και φυσικά, υπάρχουν πολλές εφαρμογές για την δημιουργία Instagram Stories για iOS και Android.

Χρησιμοποιήστε τα Instagram Stories είναι ένα ισχυρό εργαλείο δέσμευσης. Με τα Stories, μπορείτε:

  • Να οδηγήσετε κυκλοφορία σε ένα νέο άρθρο, ανάρτηση ή σελίδα προϊόντος στο Instagram
  • Να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία “Ρωτήστε οτιδήποτε” για να ζητήσετε ερωτήσεις και να μοιραστείτε τις απαντήσεις.
  • Να διεξάγετε μια δημοσκόπηση για να δημιουργήσετε θόρυβο γύρω από ένα νέο προϊόν ή την επιχείρησή σας

Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε τις ιστορίες σας στα στιγμιότυπα (highlights, τα οποία δεν λήγουν) στη σελίδα του προφίλ σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προκαλέσετε τους επισκέπτες να γνωρίσουν την επιχείρησή σας.

Καλύτερες πρακτικές Instagram Stories

Το Instagram προσφέρει μερικές πολύτιμες συμβουλές για την αξιοποίηση των Instagram Stories:

  • Προσπαθήστε για το αντισυμβατικό. Πειραματιστείτε με τα φίλτρα και εργαλεία σχεδίασης, καθώς και εργαλεία επεξεργασίας βίντεο όπως το Boomerang (τώρα με εφέ SloMo, Echo και Duo) και το Hyperlapse.
  • Εκμεταλλευτείτε το όριο των 24 ωρών. Κάντε μια προσφορά ή κάντε μια πρόκληση τόσο ακαταμάχητη, που οι χρήστες να φοβούνται μη την χάσουν.
  • Μην παραμελείτε τον ήχο. Προσφέρετε στους θεατές μια πολυαισθητηριακή εμπειρία.

6. Καθορίστε βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους

Οι αναρτήσεις και οι καμπάνιες Instagram πρέπει να σχεδιάζονται έτσι ώστε να προσελκύουν το κοινό-στόχο σας βάσει των δημογραφικών στοιχείων και των ενδιαφερόντων τους. Για να αυξήσετε τα αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου, θα χρειαστεί να καθορίσετε S.M.A.R.T. στόχους (συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, σχετικούς και έγκαιρους) και να καθορίσετε πώς θα μετρήσετε την επιτυχία.

Με βάση την ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Hootsuite σε πάνω από 3.000 έμπορους για τα Social Media Trends 2020, το 44% δήλωσε ότι η “μετατροπές (πωλήσεις)” είναι ο # 1 στόχος των προσπαθειών στα κοινωνικά δίκτυα.

Ενώ αυτό είναι ένας σημαντικός στόχος που μπορεί εύκολα να μετρηθεί, οι μετατροπές είναι βραχυπρόθεσμες νίκες. Η εστίαση στην οικοδόμηση της επωνυμίας θα μπορούσε να αποφέρει πολύ μεγαλύτερη αξία μακροπρόθεσμα.

7. Κάντε αναρτήσεις με επιμονή και συνέπεια

Οι αυθόρμητες αναρτήσεις είναι ωραίες όταν βρεθεί η ευκαιρία. Αλλά η σταθερή πρόοδος απαιτεί πειθαρχία στις αναρτήσεις. Οργανώστε τις αναρτήσεις και προγραμματίστε εκ των προτέρων το περιεχόμενο και την στρατηγική.

  • Προσδιορίστε τα θέματα. Μπορεί να είναι εποχιακά, να αντικατοπτρίζουν τρέχοντα γεγονότα ή τάσεις, ή να αφορούν τον τρόπο ζωής και τις αξίες του κοινού-στόχος σας. Επιλέξτε θέματα που προσφέρονται για την επιχείρηση και τα προϊόντα σας.
  • Επιλέξτε τις σωστές μορφές. Θα μπορούσαν οι Ιστορίες, ένα καρουσέλ φωτογραφίας, μια σειρά βίντεο ή κάποιος άλλος τύπος ανάρτησης ή τύπος διαφήμισης να μεταφέρουν καλύτερα το μήνυμα στο κοινό σας;
  • Δώστε προσοχή στην ώρα των δημοσιεύσεων. Προγραμματίστε τις αναρτήσεις βάσει του χρόνου που θα χρειαστείτε για τη δημιουργία περιεχομένου και την πιο κατάλληλη ώρα για δημοσίευση.
  • Καθορίστε χρόνο εργασίας. Καθορίστε κάποια χρονική στιγμή της ημέρας αποκλειστικά για το instagram ή καθορίστε μια ημέρα ολόκληρη – ότι ταιριάζει με την επιχείρησή σας και την δραστηριότητά σας.

8. Επεκτείνετε την απήχησή σας με hashtags και geotags

Οι χρήστες του Instagram αναζητούν περιεχόμενο χρησιμοποιώντας hashtags (#). Μπορούν επίσης να ακολουθήσουν hashtags.

Με τη συμπερίληψη των σχετικών hashtags (ακόμη και καθημερινών) στο βιογραφικό σας και στις λεζάντες σας, εκθέτεται το περιεχόμενό σας σε πολλούς νέους οπαδούς. Παρουσιάζετε την επιχείρησή και τα προϊόντα σας σε νέους χρήστες.

Εάν είστε μια τοπική επιχείρηση που προσπαθεί να προσεγγίσει τους χρήστες στην περιοχή της, η χρήση geotags μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε αυτές τις τοπικές συνδέσεις.

9. Χρησιμοποιήστε τα Insights

Η σελίδα Insights, στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση μέσω του προφίλ σας, προσφέρει μια λεπτομερή προβολή του τρόπου με τον οποίο αποδίδει το περιεχόμενό σας. Οι πληροφορίες για τις ιστορίες είναι διαθέσιμες για 14 ημέρες από την εμφάνιση των ιστοριών.

  • Περιεχόμενο: Αυτή η καρτέλα σας δείχνει τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις σας (με βάση τις συνολικές εμφανίσεις). Μπορείτε επίσης να δείτε μετρήσεις για μεμονωμένες αναρτήσεις, συμπεριλαμβανομένων των συνολικών εμφανίσεων και των χρηστών που αλληλεπίδρασαν.
  • Δραστηριότητα: Εδώ θα βρείτε τις επισκέψεις στο προφίλ, κλικ στο δικτυακό τόπο και πληροφορίες σχετικά με το πού και πώς βρίσκουν οι χρήστες το περιεχόμενό σας.
  • Κοινό – Αυτή η καρτέλα προσφέρει δεδομένα σχετικά με τους οπαδούς σας (αν έχετε τουλάχιστον 100). Θα γνωρίζετε το φύλο, την ηλικία και την τοποθεσία τους, πότε είναι πιο ενεργοί στο Instagram. και πόσο γρήγορα μεγαλώνει η κοινότητά σας.

Καθώς τα insights αρχίζουν να ρέουν, δώστε προσοχή στις τάσεις και αναζητήστε αναρτήσεις που ξεχωρίζουν. Τόσο η υψηλή όσο και η χαμηλή απόδοση μπορούν να σας βοηθήσουν να τελειοποιήσετε τις αναρτήσεις και την στρατηγική σας. Μπορείτε ακόμα να τις μετατρέψετε σε χορηγούμενες διαφημίσεις για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας στην πλατφόρμα (δείτε παρακάτω).

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο χρήσης του Instagram Insights στο πλήρες δυναμικό του.

10. Κάντε τις οργανικές αναρτήσεις πετυχημένο μάρκετινγκ

Εάν μια οργανική ανάρτηση έχει μεγάλη επιτυχία και αλληλεπίδραση αξίζει να την προωθήσετε. Για να ξεκινήσετε, απλώς ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα:

  • Κάντε κλικ στο κουμπί “προώθηση” κάτω από την ανάρτηση.
  • Επιλέξτε επιχειρηματικό στόχο και πρόσκληση για δράση (“Μάθετε περισσότερα”, “Παρακολουθήστε περισσότερα”, “Αγοράστε τώρα”, “Κάντε κράτηση τώρα”, “Εγγραφή” ή “Επικοινωνήστε μαζί μας”).
  • Επιλέξτε το ακροατήριό σας (αφήστε το Instagram να το κάνει ή δημιουργήστε το δικό σας).
  • Επιλέξτε έναν προϋπολογισμό και τη διάρκεια της καμπάνιας (θα δείτε εκτιμώμενη προσφορά δίπλα στις καταχωρίσεις σας).
  • Ελέγξτε την προώθηση σας, συμπεριλαμβανομένης της μεθόδου πληρωμής.
  • Μόλις εγκριθεί η προώθηση σας, στην καρτέλα ειδοποιήσεων θα εμφανιστούν τα Insights.

Η προώθηση επώνυμου περιεχομένου, μια σχετικά νέα λειτουργία του Instagram, σας επιτρέπει να συνεργάζεστε με μεμονωμένους δημιουργούς οργανικού περιεχομένου με επώνυμα σήματα (ακόμα και με περιεχόμενο στο Facebook) και να προωθήσετε τις αναρτήσεις τους ως διαφημίσεις στην ροή του Instagram ή τις ιστορίες. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε μια βουτιά, να αυξήσετε την εμβέλειά σας και να μεγιστοποιήσετε την επιτυχία σας το 2020.

Αν θέλετε οι προβολή σας στο Instagram να έχει την μέγιστη αποτελεσματικότητα, ίσως να έπρεπε να αναθέσετε την διαφημιστική εκστρατεία της επιχείρησης σας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σε ένα Social Media Agency, όπως η DS Digital Services. Για μας, κάθε ευρώ σας, μετράει!

Αν σας άρεσε το άρθρο μας, κοινοποιήστε το στα social media. Δεν θα σας πάρει περισσότερο από 1 λεπτό

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ;

Απόκτησε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το e-book Instagram Marketing για επιχειρήσεις. Το μόνο που θέλουμε από εσένα είναι το email και το ονοματάκι σου. :)