fbpx

DS Digital Services

10-lathi-sto-digital-marketing, social media marketing

Αυτή τη στιγμή το digital marketing είναι κυρίαρχο στο χώρο των διαφημίσεων, άρα αν έχεις επιχείρηση και προσπαθείς να την προωθήσεις αποτελεί μονόδρομο.

To να προσελκύσεις πελάτες, ίσως σου φαίνεται δύσκολο.

Λάθος, είναι απόλυτα εφικτό.

Θέλεις περισσότερες πωλήσεις

Φτάνει να αποφύγεις ορισμένα λάθη digital marketing, που για να λέμε την αλήθεια, τα συναντάμε πολύ συχνά και κάνουν το ψηφιακό μάρκετινγκ,  μη αποδοτικό. 

Δες παρακάτω τα 10 ‘’ΔΕΝ’’ που μπορεί να μπλοκάρουν  τις πωλήσεις σου. 

 

#1 Δεν έχεις blog

To blog ενισχύει απίστευτα τη στρατηγική marketing

Θέλεις να προβάλλεις την επιχείρηση, αλλά αυτό δεν μπορείς να το πετύχεις αν δεν προσφέρεις στους επισκέπτες  ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το αντικείμενο σου.

Σίγουρα το digital marketing βοηθάει στο να  σε δουν οι επισκέπτες, ως αξιόπιστο επιχειρηματία  στον κλάδο που δραστηριοποιείσαι.

 Θα διαπιστώσουν πως έχεις γνώσεις και θα σε αναζητούν κάθε φορά που ψάχνουν για μια πληροφορία.

Άρα η δημοσίευση περιεχομένου με αξία, δείχνει πόσο ενημερωμένος είσαι και μετατρέπει το site σε μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και ενημέρωσης. 

image 1

Μην ξεχνάς και τα blog posts. Όπως ξέρεις κάθε ανάρτηση αποτελεί διαφορετική σελίδα ευρετηρίου, άρα, αν προσθέσεις σελίδες το site θα εμφανίζεται με μεγαλύτερη συχνότητα στα αποτελέσματα της Google.

Ακόμη η «προτροπή για ενέργεια» ή αλλιώς  call to action ( CTA),  είναι εξαιρετικά ενισχυτική στην προώθηση της επιχείρησής σου.

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις το call to action ( CTA ) για να ζητήσεις  testimonials.

Όσον αφορά στα blog υπάρχουν ειδικοί που ασχολούνται με copywriting και όχι μόνο, απευθύνσου σε αυτούς και ενίσχυσε τις πωλήσεις σου.

 

#2 Δεν χρησιμοποιείς τα social media για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών σου

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσεις αλληλεπίδραση

Το ψηφιακό μάρκετινγκ,  είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα social media. Μιλάμε για μια σχέση αδελφική.

Η  δημιουργία περιεχομένου, η μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες, αλλά και η αλληλεπίδραση θα γίνει μέσω της ορθής προβολής της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

image 2

Φυσικά κι εκεί απαιτείται στρατηγική οργάνωσης  περιεχομένου και κατάλληλος σχεδιασμός, ώστε να οδηγήσουμε δυνητικούς πελάτες στο site μας.

Το αν θα πραγματοποιηθούν πωλήσεις στη συνέχεια είναι παράγοντας που επηρεάζεται από άλλες παραμέτρους.

Μην επιχειρήσεις να το κάνεις μόνος, υπάρχουν social media managers που θα αναλάβουν  να το κάνουν σωστά και με συνέπεια.

Διάβασε ακόμα: Πώς να συνδέεσαι αληθινά με τους πελάτες σου στα social media

 

#3 Δεν προσφέρεις προσφορές & εκπτώσεις

 Ενισχύουν τις πωλήσεις και αυξάνει το πελατολόγιο

Ήξερες πως τα 2/3 των επισκεπτών αγοράζουν κάτι χωρίς να το έχουν προγραμματίσει;

Απλά βλέπουν μια δελεαστική προσφορά και υποκύπτουν.

image 3

Στο digital marketing χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικοί κωδικοί κουπονιών ή προσφορές περιορισμένου χρόνου,  με σκοπό ο επισκέπτης να γίνει πελάτης.

Η χρήση επίσης των αναδυόμενων παραθύρων μπορεί να ωθήσει τον επισκέπτη σε αγορά, που δεν είχε καν στο μυαλό του, απλά επειδή βλέπει κάτι που μπορεί να το αποκτήσει σε προνομιακή τιμή.

 

#4 Δεν λαμβάνεις υπόψιν τον ανταγωνισμό

Μάθε πως να ξεχωρίσεις από τους άλλους

Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος που διαθέτει την συγκεκριμένη υπηρεσία ή προϊόν.

Γι΄ αυτό:

  • Μάθε τι και πως το πουλάνε οι ανταγωνιστές
  • Βρες σε τι διαφοροποιείται το δικό σου προϊόν
  • Οργάνωσε την προώθηση σωστά
  • Φρόντισε να τονίσεις τι είναι αυτό που σε διαφοροποιεί
  • Δημιούργησε  πρωτότυπο υλικό

Το digital marketing  θα  σε βοηθήσει να τονίσεις που ακριβώς υπερτερεί το δικό σου brand.

Έχε κατά νου ότι πρέπει να βρεις που ακριβώς διαφοροποιείσαι από τους ανταγωνιστές σου. Στη συνέχεια φρόντισε να καταστήσεις σαφή τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι πελάτες επιλέγοντας εσένα.

 

Canva το απόλυτο εργαλείο για τα social media

#5 Δεν έχεις την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Αν κάποιος πελάτης εκδηλώσει παράπονο πρέπει να λάβει βοήθεια, άμεσα

Αν ο επισκέπτης – πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από την ανταπόκριση σε κάποιο πρόβλημα ή μια απορία που έχει, τότε δεν θα ξαναεπισκεφτεί το κατάστημά σου.

Εκτός αυτού θα διασπείρει τα νέα, για το πόσο ελλιπής και ανεπαρκής ήταν η εξυπηρέτηση.

Λάθη digital marketing

Τι πρέπει να κάνεις:

  •  Πρόσφερε βοήθεια σε ένα μέρος ευδιάκριτο στον ιστότοπό σου
  • Απάντησε στους πελάτες σου έγκαιρα
  • Συμπεριφέρσου στους χρήστες σαν να είναι άνθρωποι και όχι προβλήματα
  • Βεβαιώσου ότι όποιος επισκέπτεται τον ιστότοπο θα έχει άριστη και άμεση εξυπηρέτηση

Θυμήσου πως εάν κάποιο παράπονο ενός πελάτη  επιλυθεί άμεσα,  θα συνεχίσει να σε  προτιμά για τις αγορές του.  θα μείνει ευχαριστημένος με την αντιμετώπιση και θα ξεχάσει το λάθος.

 

#6 Δεν εφαρμόζεις  καμία στρατηγική στο marketing

 Χτίσε το δικό σου σχέδιο ανάπτυξης με  6 κινήσεις

  • Καθόρισε το κοινό σου
  • Θέσε λογικούς και μετρήσιμους  στόχους
  • Κατέγραψε τις ενέργειες που θα κάνεις  για να πετύχεις τους στόχους
  • Παρακολούθησε την εξέλιξη των ενεργειών σου
  • Μην περιμένεις θαύματα από την μια μέρα στην άλλη, απαιτείται χρόνος
  • Όσον αφορά στο digital marketing εμπιστέψου τους ειδικούς και μην πειραματίζεσαι μόνος

Η πυξίδα που θα σου δείξει το δρόμο για την επιτυχία, ονομάζεται σωστή στρατηγική  marketing.
Διάβασε ακόμα: 5 Συμβουλές για ψηφιακό μάρκετινγκ

 

#7 O σχεδιασμός της σελίδας δεν είναι ελκυστικός και εύχρηστος

Να έχεις πάντοτε κατά νου τον χρήστη

Δώσε σημασία στα εξής:

  • Ελκυστικός σχεδιασμός
  • Εύκολη περιήγηση
  • Προσφορές ή εκπτώσεις
  • Προσοχή: ένας σωστά δομημένος  ιστότοπος θα μετατρέψει τους επισκέπτες σε υποψήφιους πελάτες.

Οι ειδικοί θα σε κατευθύνουν για τον σχεδιασμό προβολής και όλα τα απαραίτητα σημεία που πρέπει να προσέξεις.

Κάνε κλικ εδώ και οι δικοί μας σύμβουλοι ψηφιακού μάρκετινγκ θα σας δώσουν όλες τις απαντήσεις.

 

#8 Δεν είναι η σελίδα σου  mobile  friendly

Μην ξεχνάς ότι το 50% των επισκεπτών προέρχεται από τα κινητά

Ο χρόνος φόρτισης για τους χρήστες κινητών πρέπει να είναι γρήγορος.

Η σχεδίαση του site πρέπει να υποστηρίζει την σωστή προβολή στις κινητές συσκευές.

Μην ξεχνάς λοιπόν να κάνεις ένα mobile friendly site.

 

#9 Δεν χρησιμοποιείς όλες τις διαθέσιμες πηγές επισκεψιμότητας

  • Λέξεις κλειδιά
  • E-mail marketing
  • Social media
  • Συνδέσμους παραπομπής

Μπορείς να μετατρέψεις τους επισκέπτες σε πελάτες, εφόσον κατανοήσεις  από ποια πηγή τους προσελκύεις.

 #10 Δεν αξιοποιείς την δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ

You have the power

H επιχείρησή σου έχει ανάγκη από εργαλεία και στρατηγικές marketing που θα τη βοηθήσουν να απογειωθεί.

Το digital marketing σου προσφέρει:

  • Ευκαιρίες ανάπτυξης
  • Δυνατότητες εκμάθησης
  • Απεριόριστες λύσεις σε προβλήματα
  • Μεγιστοποίηση των κερδών της επιχείρησης
  • Εντοπισμό πελατών
  • Μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες
Λάθη digital marketing

Αν αποφύγεις τα “δεν” και χαράξεις μια σωστή στρατηγική που θα υπηρετείς πιστά, τότε θα δεις την καμπύλη της ανάπτυξης να σημειώνει ανοδική πορεία.

Απαραίτητο το να εμπιστευτείς  ειδικούς του digital marketing  για να δεις τις πωλήσεις σου να απογειώνονται.

Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy.

Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.

Ψάχνετε περισσότερες πληροφορίες για το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Δείτε αυτά τα άρθρα:

 

 

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online