fbpx

10 συμβουλές Instagram μάρκετινγκ (που πραγματικά δουλεύουν)

10 συμβουλές μάρκετινγκ Ινσταγκραμ

Από τη δημιουργία του το Instagram μέχρι σήμερα, έχει εξελιχθεί στην απόλυτη πλατφόρμα για διανομή φωτογραφιών.Στην Ελλάδα το Απρίλιο του 2022 υπήρχαν 2852700 χρήστες Instagram, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% του συνόλου του πληθυσμού.

Περισσότερες από 60 εκατομμύρια φωτογραφίες δημοσιεύονται κάθε μέρα και δίδονται 1,6 δισεκατομμύρια “μου αρέσει” ημερησίως (παγκοσμίως), εκατομμύρια χρήστες. Οπότε καταλαβαίνετε ότι πρέπει να εντάξετε άμεσα το instagram μάρκετινγκ στην στρατηγική της επιχείρησής σας.

Ίσως να σας μπερδεύει από το πού πρέπει να ξεκινήσετε, γι’ αυτό εδώ θα δούμε δέκα συμβουλές Instagram μάρκετινγκ (που πραγματικά δουλεύουν) και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κερδίσετε τα μέγιστα από αυτή τη δημοφιλή πλατφόρμα.

1) Μετατρέψτε το προφίλ σας σε επαγγελματικό (Άμεσα)

Πρώτον, πρέπει να μετατρέψετε το προφίλ σας σε επαγγελματικό.

Πριν αρχίσετε να σκέφτεστε το σχέδιο του Instagram marketing, βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν Επιχειρηματικό λογαριασμό Instagram.

Είναι εύκολο να αλλάξετε το τρέχον προφίλ σας σε έναν εταιρικό λογαριασμό.

Μετατροπή λογαριασμού instagram σε επαγγελματικό
Μετατροπή λογαριασμού Ινσταγκραμ σε επαγγελματικό

Προχωρήστε στις ρυθμίσεις και κάντε κλικ στο “Μετάβαση στο επιχειρηματικό προφίλ” για να ξεκινήσετε. Υπάρχουν κάποια σαφή οφέλη για να έχετε επιχειρηματικό προφίλ.

Για παράδειγμα, οι ακόλουθοι μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί επικοινωνία για να έρθουν σε επαφή μαζί σας απευθείας από τη σελίδα του Instagram, όπως θα κάνανε και στον ιστότοπό σας. Ένα επιχειρηματικό προφίλ σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να δημοσιεύετε διαφημίσεις στο Instagram χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία διαφήμισης του Facebook. Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στα εργαλεία ανάλυσης του Instagram, (ονομάζονται Insights), τα οποία παρέχουν στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις εμφανίσεις και την απήχηση των αναρτήσεων σας.

Μόλις ξεκλειδώσετε τα δωρεάν προνόμια που συνοδεύουν ένα επαγγελματικό προφίλ, θα πρέπει να αρχίσετε να τα χρησιμοποιείτε για να παρακολουθείτε τις μετρήσεις και να κατανοείτε το κοινό σας. Κάνατε ήδη ένα μεγάλο και βασικό βήμα στο Instagram μάρκετινγκ.

2) Χρησιμοποιήστε τα δωρεάν εργαλεία του Instagram

Τα επαγγελματικά προφίλ στο Instagram δεν διαφέρουν από τα επαγγελματικά προφίλ του Facebook.

Μέσω των στατιστικών, μπορείτε να δείτε στοιχεία όπως οι εμφανίσεις, τα δεδομένα αφοσίωσης και πολλά άλλα. Μπορείτε να δείτε ακόμη μια ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων των ακόλουθων σας, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών σχετικά με την ηλικία, το φύλο τους, την τοποθεσία και τις πιο ενεργές ώρες.

statistika instagram insights
Στατιστικά Ινσταγκραμ

Οι πληροφορίες δεν είναι μόνο γενικευμένες. Μπορείτε να λάβετε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις αναρτήσεις για την εβδομάδα που θα σας δείξουν πόσες εμφανίσεις έχετε κερδίσει για αυτή την χρονική περίοδο και ποιες ήταν οι κορυφαίες αναρτήσεις σας.

Αυτά τα δωρεάν εργαλεία είναι ανεκτίμητα επειδή μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε με ακρίβεια πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με το περιεχόμενό σας. Όσο περισσότερο γνωρίζετε για το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις σας, τόσο καλύτερα μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας για να ενισχύσετε την αφοσίωση.

3) Δημοσιεύστε προϊόντα που θα ζητήσουν οι χρήστες να αγοράσουν

Τι θα λέγατε αν μπορούσατε να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα απλά δημοσιεύοντας αναρτήσεις προϊόντων στο Instagram;

Λοιπόν, μπορείτε.

Το Instagram είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας. Και αν παίξετε σωστά τα χαρτιά σας, δεν θα ενοχλήσετε τους χρήστες ούτε θα τους τρομάζετε με διαφημίσεις.

Εάν είστε πολύ πιεστικοί, οι ακόλουθοι θα φύγουν από τον λογαριασμό σας. Ωστόσο, οι αναρτήσεις προϊόντων είναι ένας απλός τρόπος για να μιλήσετε για το προϊόν σας και να αυξήσετε τον ενθουσιασμό χωρίς να φανεί ότι πιέζετε πάρα πολύ.

Διαφημίσεις Instagram
Διαφημίσεις Instagram

Οι διαφημίσεις λειτουργούν όταν δεν είναι πιεστικές. Είναι χαλαρές. Δελεάζουν τους χρήστες. Αυτό λειτουργεί για σχεδόν οποιαδήποτε βιομηχανία. Η Starbucks δελεάζει το ακροατήριό της ανακοινώνοντας εποχιακά ποτά με έντονες εικόνες και χωρίς να προσπαθεί να εξαναγκάσει τους ανθρώπους να τα αγοράσουν.

Ανάρτηση Starbacks στο instagram
Παράδειγμα διαφήμισης των Starbucks

Όταν ενημερώνετε τους χρήστες σχετικά με τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και δεν τους πιέζετε να αγοράσουν τίποτα, είναι πιθανότερο να αγοράσουν κάτι. Εάν όχι, θα ασχοληθούν τουλάχιστον με την ανάρτησή σας, θέλοντας να την σχολιάσουν ή να τη μοιραστούν με έναν φίλο. Επομένως, μην φοβάστε να αναδείξετε τα προϊόντα σας με τη δημοσίευση φωτογραφιών. Απλά να το κάνετε χαλαρά.

Αυτό βοηθά και στη δημιουργία χορηγούμενων διαφημίσεων.

4) Δημιουργείστε χορηγούμενες διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις Instagram είναι πλέον σύνηθες φαινόμενο στην πλατφόρμα. Το καλύτερο κομμάτι; Μπορείτε να ελέγξετε ακριβώς πόσα θέλετε να δαπανήσετε για αυτές, ορίζοντας έναν προϋπολογισμό διαφημίσεων.

Μπορείτε να προβάλλετε μόνο μία διαφημιστική προβολή ή πολλαπλές διαφημίσεις με τη λειτουργία καρουσέλ.

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να στοχεύουν το κοινό τους με έναν εντελώς νέο τρόπο. Πριν από τις χορηγούμενες διαφημίσεις, μόνο οι χρήστες που παρακολουθούσαν τον λογαριασμό σας μπορούσαν να δουν τις ενημερώσεις και τις φωτογραφίες σας.

Τώρα, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν τις φωτογραφίες τους σε οποιονδήποτε ταιριάζει στο κοινό-στόχο τους για να αυξήσουν την απήχησή τους περισσότερο από ποτέ.

Για χορηγούμενες διαφημίσεις, χρησιμοποιήστε περιεχόμενο που εξιτάρει ενώ ταυτόχρονα προσελκύει το δημογραφικό στόχο στον οποίο θέλετε να προβληθείτε. Μπορείτε επίσης να μετατρέψετε τις υπάρχουσες αναρτήσεις σε χορηγούμενες διαφημίσεις, γι αυτό να παρακολουθείτε τις κορυφαίες αναρτήσεις σας. Αν δείτε ότι μια ανάρτηση πηγαίνει αρκετά καλά(βάση στατιστικών) εκμεταλλευτείτε την προωθώντας την.

Μπορείτε επίσης να εκτελέσετε ταυτόχρονα πολλαπλές αναρτήσεις σε διαφορετικά είδη κοινού για ακόμα μεγαλύτερη απήχηση. Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές μορφές χορηγούμενων διαφημίσεων που μπορείτε να δημοσιεύσετε, όπως:

  • Φωτογραφίες
  • Βίντεο
  • Καρουζέλ
  • Stories

Διάβασε και αυτό: Τι ξέρεις για την δοκιμή Α/Β στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Τα είδη διαφημίσεων στο Instagram
Τα είδη διαφημίσεων στο Instagram

Οι ιστορίες Instagram, χορηγούμενες ή όχι, είναι ένας ακόμη καλός τρόπος για να συνδεθείτε με τους χρήστες.

5) Χρησιμοποιήστε τις Ιστορίες Ινσταγκραμ

Αν θέλετε να δημιουργήσετε ευκαιρίες πώλησης, τα Instagram Stories μπορούν να σας βοηθήσουν.

Οι ιστορίες του Instagram διαφέρουν από τις κανονικές αναρτήσεις επειδή εμφανίζονται σε άλλη μορφή. Ζουν μόνο για 24 ώρες, αλλά μπορούν να αποθηκευτούν και να ξαναχρησιμοποιηθούν αργότερα. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι παρόμοιο με το Snapchat Stories (ακόμα ένας άμεσος ανταγωνιστής). Αντί να εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων, τα Instagram Stories εμφανίζονται σε μια μικρή περιοχή πάνω από αυτήν.

Ιστορίες Ινσταγκραμ

Μόλις ένας χρήστης κάνει κλικ στη φωτογραφία σας στην κορυφή, θα εμφανιστεί ένα παράθυρο από όπου μπορεί να δει την ιστορία σας.

Ιστορίες Ινσταγκραμ

Τα οφέλη των ιστοριών Instagram για τις επιχειρήσεις είναι πραγματικά ατελείωτα. Για αρχή, οι ιστορίες εμφανίζονται στην κορυφή, όπου οι χρήστες τις βλέπουν καθημερινά.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν ιστορίες για να δείξουν διάφορα πράγματα που μπορεί να μην είναι “υψηλής ποιότητας” όπως οι τακτικές αναρτήσεις. Επίσης δεν χρειάζεται να ανησυχείτε στο αν ταιριάζουν με την “αισθητική” της επιχείρησης ή της σελίδας Instagram .

Το κύριο πλεονέκτημα των ιστοριών είναι ότι σας επιτρέπει να συνδεθείτε με το κοινό σας καθώς προβάλετε περισσότερο το πρόσωπο πίσω από τον λογαριασμό και οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν ανθρώπους! Είναι πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας κάτι που καθιστά τα stories και εξαιρετικό εργαλείο πωλήσεων.

Το Instagram επίσης διευκολύνει τις αναρτήσεις με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου στις Ιστορίες, όπως φωτογραφίες, σύντομο βίντεο, βίντεο προς τα πίσω, ζωντανό βίντεο ή Boomerangs. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Canva και το InVideo για να δημιουργήσετε εκπληκτικές εικόνες και βίντεο για τις ιστορίες σας. Τα boomerang είναι εικόνες τύπου GIF που παίζουν συνεχόμενα.

Διάβασε και αυτό: Instagram Stories Ads:9 τρόποι για να πετύχεις τον σκοπό σου 

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ετικέτες σε άλλους λογαριασμούς στις ιστορίες, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικό εάν συνεργάζεστε με άλλες επιχειρήσεις ή με κάποιον influencer. Τα φίλτρα, το κείμενο και τα αυτοκόλλητα καθιστούν εύκολη την επεξεργασία φωτογραφιών και τη δημιουργία εντυπωσιακών, οπτικών εικόνων.

Κάθε φωτογραφία και βίντεο που προσθέτετε θα αναπαραχθεί με την ίδια σειρά που το έχετε προσθέσει. Το ποσό των αναρτήσεων που μπορείτε να προσθέσετε στις Ιστορίες ανά πάσα στιγμή είναι απεριόριστο και η δυνατότητα είναι διαθέσιμη σε όλες τις επιχειρήσεις παγκοσμίως.

6) Συνεργαστείτε με influencers για μεγαλύτερη απήχηση

Αν θέλετε να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες στο Instagram, ο ταχύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω των influencer που έχουν ήδη δημιουργήσει ένα ακροατήριο με πολλούς ακόλουθους. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν υπηρεσίες ή προϊόντα με βάση αυτό που βλέπουν στη ροή τους από ανθρώπους που ακολουθούν. Τους εμπιστεύονται!

Εάν συνεργάζεστε με τον κατάλληλο influencer του κλάδου, μπορείτε να προβάλετε την επιχείρηση σας σε αυτό το νέο κοινό. Το πρώτο βήμα είναι να προσπαθήσετε να εντοπίσετε μερικούς influencers που έχουν κοινό που σχετίζεται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα του πώς η Natural Health χρησιμοποίησε την influencer Lilia Tsangalidou για να προωθήσει το προϊόν της επιθέματα αποτοξίνωσης – detox στη σελίδα Instagram.

naturalhelarh.gr influencer  Lilia Tsangalidou
naturalhealth.gr και Lilia Tsangalidou

Αυτό σημαίνει ότι το εμπορικό σήμα προβλήθηκε σε χιλιάδες δυνητικούς πελάτες (και νέους ακόλουθους) μέσω μίας ανάρτησης.

Εκτός από τα βραχυπρόθεσμα οφέλη και τις απευθείας πωλήσεις που μπορεί να κάνετε από μια εκστρατεία σε συνεργασία με influencer, υπάρχουν και μακροπρόθεσμα οφέλη. Εάν οικοδομήσετε μια σχέση με κάθε influencer, θα δημιουργήσετε διαρκή προβολή της επιχείρησης σε ένα νέο κοινό.

Αν παίξετε σωστά τα χαρτιά σας, θα μπορούσατε ακόμη και να συνεργαστείτε με έναν κορυφαίο influencer στο μέλλον για να κερδίσετε πολλές χιλιάδες κόσμο, όπως η Coca-Cola έκανε με αυτή την ανάρτηση από τη Selena Gomez.

Προβολή Coca Cola μέσω Selena Gommez influencer μαρκετινγκ

Οι υπάρχοντες πελάτες σας μπορεί να μην είναι influencers, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις αναρτήσεις τους για να επηρεάσετε τους χρήστες να αγοράσουν τα προϊόντα σας συλλέγοντας φωτογραφίες που έχουν αναρτηθεί από τους χρήστες. 

7) Συλλέξτε φωτογραφίες που αναρτούν οι χρήστες

Δεν θα ήταν ωραίο αν υπήρχε ένας τρόπος για να δημιουργήσετε εξαιρετικό περιεχόμενο για τη σελίδα σας στο Instagram χωρίς σκληρή δουλειά; Με τις φωτογραφίες των χρηστών, υπάρχει.

Έχετε ήδη ένα αφοσιωμένο κοινό. Είτε πρόκειται για εκατοντάδες ανθρώπους είτε χιλιάδες, μπορείτε να ωθήσετε το κοινό σας να δημιουργήσει χρήσιμο περιεχόμενο για εσάς. Οι ακόλουθοι σας θα απολαύσουν το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, περισσότερο από ότι απολαμβάνουν το δικό σας, επειδή είναι αυθεντικό και απρόβλεπτο.

Ίσως αναρωτιέστε πώς μπορείτε να κάνετε τους χρήστες σας να δημιουργήσουν περιεχόμενο χωρίς να είστε πιεστικοί. Είναι πραγματικά αρκετά απλό. Το κοινό σας πιθανότατα θέλει να αναπτύξει τους ακόλουθους  του, όπως και εσείς. Απλά ενημερώστε τους ότι θα τους επισημάνετε στην ανάρτησή σας αν επιλέξετε τη φωτογραφία τους, τότε θα έχουν κίνητρο να δημοσιεύουν περιεχόμενο σε συνεχή βάση.

Η GoPro είναι πασίγνωστη γι ‘αυτό. Η μάρκα επιλέγει τον #FeaturedPhotographer κάθε εβδομάδα.

featured photografer gopro

Η επιχείρηση (και οι οπαδοί της) το αντιμετωπίζουν σαν ένα εβδομαδιαίο διαγωνισμό. Εάν δοκιμάσετε κάτι παρόμοιο, πιθανότατα θα εκπλαγείτε από το πόσο πρόθυμοι θα είναι οι οπαδοί σας να συμμετάσχουν. Θυμηθείτε να επιλέξετε τις φωτογραφίες που θέλετε να δημοσιεύσετε με σύνεση. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά προσπαθήστε να θυμάστε αυτά τα πράγματα κατά την εξέταση ενός νικητή:

  • Η φωτογραφία ταιριάζει με την εικόνα της επιχείρησης; Ή μήπως αντιτίθεται σε αυτήν;
  • Πόσο μεγάλο είναι το κοινό χρήστη του οποίου την φωτογραφία θέλετε να μοιραστείτε;
  • Είναι η φωτογραφία κατάλληλη για το κοινό σας;

Όταν κάνετε μια ενέργεια που αφορά την επιχείρηση σας, πρέπει να είστε βέβαιοι ότι όλα όσα δημοσιεύετε είναι σύμφωνα με το μήνυμα της εταιρείας (και το κοινό σας). Ακόμη και στο Instagram.

8) Βρείτε ένα διαδραστικό επιχειρηματικό hashtag

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε άμεση αφοσίωση, τα διαδραστικά hashtag είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να την αποκτήσετε.

Οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν το hashtag για να δημοσιεύσουν περιεχόμενο. Επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν αναζήτηση σε όλες τις αναρτήσεις που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα σας.

Δημιουργώντας ένα hashtag που μπορεί να ψάξει η εταιρεία σας (και άλλοι χρήστες) είναι ουσιαστικά δωρεάν διαφήμιση. Κάθε φορά που κάποιος δημοσιεύει μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας το hashtag, προβάλει την εταιρεία σας στους οπαδούς του.

Εάν έχετε ήδη ένα σύνθημα ή μια φράση , σκεφτείτε να την κάνετε hashtag. Η Coca-Cola το πέτυχε αυτό με το hashtag #ShareACoke.

Το shareacoke hashtag της coca cola

Αλλά δεν έχει σημασία μόνο τι δημοσιεύετε, θα πρέπει να το δημοσιεύετε τις κατάλληλες στιγμές και να αποφύγετε τις υπερβολικές αναρτήσεις.

9) Δημοσιεύετε τις κατάλληλες ώρες (αποφύγετε τις υπερβολικές αναρτήσεις)

Οι πολλές αναρτήσεις στο Instagram είναι ένας σίγουρος τρόπος για να χάσετε τους followers σας. Αν το μόνο που βλέπουν είναι η επωνυμία σας στη ροή ειδήσεών, πιθανότατα θα σας κόψουν το συντομότερο δυνατό. Αλλά πρέπει να δημοσιεύσετε σε συνεχή βάση, ώστε να εμφανίζεστε τακτικά στο news feed τους. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να δημοσιεύετε μόνο κατά τις ημέρες και τις ώρες αιχμής, όταν οι οπαδοί σας είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με το SimplyMeasured, οι χειρότερες ημέρες για ανάρτηση στο Instagram είναι οι Τετάρτες και οι Κυριακές, ενώ οι Δευτέρες και οι Πέμπτες είναι οι καλύτερες μέρες για δημοσίευση.

Καλύτερη μέρα για δημοσίευση στο Ινσταγκραμ

Και σύμφωνα με έρευνα του CoSchedule, οι καλύτερες ώρες της ημέρας για δημοσίευση στο Instagram είναι μεταξύ 8:00 π.μ. και 9:00 π.μ., καθώς και 2:00 πμ.

Καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Ινσταγκραμ

Η ώρα μεταξύ 8:00 και 9:00 AM συσχετίζεται με την ώρα της ημέρας που οι άνθρωποι ετοιμάζονται για δουλειά ή μετακινούνται στην εργασία τους (και ελέγχουν τα social media ) οπότε η έρευνα αφορά και το ελληνικό κοινό.

Μπορείτε να βρείτε πότε οι οπαδοί σας είναι πιο ενεργοί στο Instagram Insights, οπότε οι καλύτερες ημέρες και οι ώρες σας για δημοσίευση ενδέχεται να διαφέρουν λίγο ανάλογα με το κοινό σας.

Πότε είναι ενεργοί οι χρήστες μου στο Ινσταγκραμ

Προσπαθήστε οι αναρτήσεις σας να εμφανίζονται αυτές τις μέρες και ώρες. Αν δεν μπορείτε ή δεν έχετε τον χρόνο, ίσως είναι καλή ιδέα να αναθέσετε την διαχείριση των social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησης σας, σε ένα social media agency.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι πρέπει να κάνετε αναρτήσεις μία έως δύο φορές την ημέρα, αλλά όχι περισσότερο ή λιγότερο. Αν έχετε μπει στον πειρασμό να δημοσιεύετε περισσότερο, χρησιμοποιήστε τη δυνατότητα καρουσέλ του Instagram για να δημοσιεύσετε πολλές εικόνες σε μορφή διαφανειών. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα κατακλύσετε την ροή των ακολούθων σας.

Αφού κάνετε αυτές τις αλλαγές, παρακολουθήστε τις μετρήσεις για να δείτε πράγματα που μπορείτε να βελτιώσετε.

10) Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τις σωστές μετρήσεις

Δεν μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοση σας στο Instagram αν δεν γνωρίζετε πόσο καλά τα πάει η σελίδα και οι αναρτήσεις. Όταν έχετε μετρήσιμα αποτελέσματα, θα ξέρετε ακριβώς τι λειτουργεί και τι όχι.

Ξεκινήστε παρακολουθώντας τον ρυθμό ανάπτυξης των followers σας. Το συνολικό ποσό των ακολούθων θεωρείται μέτρηση ματαιοδοξίας . Και είναι. Αλλά ο ρυθμός ανάπτυξης δεν είναι. Όταν παρακολουθείτε τον ρυθμό ανάπτυξης των ακολούθων σας, μπορείτε να δείτε πώς το είδος του περιεχομένου που δημοσιεύετε (ή η συχνότητα των αναρτήσεων) επηρεάζει τα πράγματα.

Στη συνέχεια, μετρήστε τα ποσοστά συμμετοχής(engagement rate). Αυτό περιλαμβάνει τα like και τα σχόλια. Θα πρέπει να γνωρίζετε το μέσο ποσοστό συμμετοχής του συνόλου των ακολούθων σας, καθώς και το μέσο ποσοστό αλληλεπίδρασης κάθε ανάρτησης, για να έχετε μια σαφή εικόνα του τρόπου με τον οποίο προβάλετε η σελίδα σας.

Αν έχετε μικρότερο ποσοστό, το ποσοστό σας θα πρέπει να είναι υψηλότερο. Ελέγξτε τα ποσοστά σας με βάση τον αριθμό των οπαδών σας

 

Τέλος, θα πρέπει να παρακολουθείτε την αναλογία κλικ / εμφανίσεων URL. Αν δεν έχετε ήδη έναν σύνδεσμο για το website σας στο βιογραφικό σας στο Instagram, προσθέστε ένα ΑΜΕΣΑ.

ds digital services instagram bio

Στη συνέχεια, μετρήστε πόσοι άνθρωποι κάνουν κλικ στη διεύθυνση URL σας. Ο μέσος όρος CTR για το Instagram είναι 0,94%, σύμφωνα με το Conversion XL.

Όσο πιο αποτελεσματικές είναι οι τεχνικές μάρκετινγκ Instagram στο κοινό σας, τόσο υψηλότερο θα είναι το CTR. Αν είναι χαμηλό, προσπαθήστε να βελτιώσετε την προσέγγισή σας.

Συμπέρασμα


Το Instagram κυριάρχεί στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων. Είναι ο χώρος για την κοινή χρήση εικόνων, με εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Δισεκατομμύρια like διανέμονται κάθε μέρα, οπότε πρέπει να κάνετε την σελίδα σας στο Instagram να κερδίζει μερικά από αυτά.

Καταρχήν, αλλάξτε το προφίλ σας σε ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram εάν δεν το έχετε κάνει ήδη. Αυτό θα σας δώσει πρόσβαση σε δωρεάν εργαλεία και στατιστικά. Στη συνέχεια, ξεκινήστε να εκμεταλλεύεστε αυτά τα δωρεάν εργαλεία. Ελέγξτε τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, όπως την ηλικία ή τις κορυφαίες αναρτήσεις.

Δημοσιεύστε διαφημιστικά μηνύματα προϊόντων για να παροτρύνετε τους ανθρώπους να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας χωρίς να είστε υπερβολικά πιεστικοί. Είναι πιο πιθανό να αγοράσουν αν δεν αισθάνονται πιεσμένοι.

Μετατρέψτε τις αναρτήσεις σας σε χορηγούμενες διαφημίσεις για να προσεγγίσετε κοινό-στόχο που μπορεί να μην σας ακολουθεί ακόμα. Μια χορηγούμενη ανάρτηση μπορεί να τους γαντζώσει.

Χρησιμοποιήστε τα Instagram Stories για να δημοσιεύσετε φωτογραφίες ή βίντεο. Οι ακόλουθοι θα εκτιμήσουν εμπιστευτικές πληροφορίες (όπως behind the scenes), οι οποίες ενδυναμώνουν τη σχέση σας με τους εν δυνάμει πελάτες.

Συνεργαστείτε με influencers που επηρεάζουν ευρέως τον κλάδο σας. Οι ακόλουθοι τους, εμπιστεύονται τις συστάσεις τους.

Φροντίστε να αξιοποιήσετε τη δύναμη του περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες, αναπαράγοντας τις εικόνες που μοιράζονται. Μπορείτε να το μετατρέψετε σε διαγωνισμό με διαδραστικό hashtag. Επιλέξτε μια φωτογραφία κάθε εβδομάδα ή κάθε μήνα που ευθυγραμμίζεται με το μήνυμα της επιχείρησής σας.

Δημοσιεύστε τις σωστές ώρες και αποφύγετε τις πολλές αναρτήσεις. Δημοσιεύστε μία έως δύο φορές κάθε μέρα και ελέγξτε πότε οι ακόλουθοι σας είναι πιο ενεργοί. Προγραμματίστε τις αναρτήσεις να κυκλοφορούν αυτές τις ημέρες και ώρες.

Τέλος, βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τις σωστές μετρήσεις για να δείτε πώς οι προσπάθειες μάρκετινγκ στο Instagram αποδίδουν.

Διαβάστε και αυτό: Το απόλυτο λεξικό για το Instagram

Παρακολουθήστε τον ρυθμό ανάπτυξης των follower, το ποσοστό αλληλεπίδρασης και το ποσοστό κλικ εμφάνιση προφίλ URL.

Τι τεχνικές μάρκετινγκ Instagram λειτουργούν καλύτερα για εσάς και την επιχείρησή σας;

Αν σας φαίνεται δύσκολο να αναπτύξετε στρατηγική Instagram μάρκετινγκ μπορούμε να βοηθήσουμε! Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι οτιδήποτε νεότερο ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ;

Απόκτησε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το e-book Instagram Marketing για επιχειρήσεις. Το μόνο που θέλουμε από εσένα είναι το email και το ονοματάκι σου. :)