fbpx

DS Digital Services

viral periexomeno, viral περιεχόμενο, instagram viral

Πόσες φορές ακούς την έκφραση “Έγινε viral!”. Ίσως θα ήθελες να βρίσκεσαι και εσύ σε αυτή τη θέση; Απαντάμε εμείς…θα ήθελες! Διάβασε πώς το viral περιεχόμενο στο Instagram απογειώνει την επιχείρηση σου και πώς να το δημιουργήσεις.

Αυτή τη στιγμή 3,96 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο, 800 εκατομμύρια και κάτι από τα οποία είναι ενεργά στο Instagram. Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούμε καν να αρχίσουμε να μιλάμε για social media μάρκετινγκ και να μην εξερευνήσουμε το Instagram, τον αλγόριθμό του και πώς να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες του.

Πόσο μάλλον τώρα, που πλέον και με τα reels στην Ελλάδα, θα έχουμε ακόμα περισσότερα όπλα στην φαρέτρα μας.

Για να αναπτύξουμε όμως το λογαριασμό μας είναι πολύ σημαντικό το περιεχόμενο μας να προσεγγίσει όσο περισσότερα άτομα γίνεται. Να γίνει viral όπως θα λέγαμε στη digital γλώσσα.

Αυτό το άρθρο θα διερευνήσει και θα απαντήσει σε μερικές από τις βασικές ερωτήσεις που ίσως να έχεις:

Γιατί το Instagram είναι απαραίτητο στο σύγχρονο μάρκετινγκ;

viral content

Το Instagram βασίζει τη δημοτικότητα του στο γεγονός ότι οι άνθρωποι είμαστε οπτικά όντα. Μας αρέσει να βλέπουμε μια όμορφη εικόνα και μας αρέσει επίσης να μοιραζόμαστε οπτικό περιεχόμενο.

Η απλότητα και η πληθώρα επιλογών την έκαναν μια από τις αγαπημένες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων παγκοσμίως.

Επιπλέον, είναι εξαιρετικό μέσο προβολής επιχειρήσεων και προϊόντων, μια εφαρμογή εξαιρετική για το χτίσιμο μιας ισχυρής κοινότητας και για την εύρεση εν δύναμη πελατών.

Τι είναι το viral περιεχόμενο;

Viral περιεχόμενο γενικότερα μπορεί να είναι οτιδήποτε όπως κάποιο άρθρο, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο που εξαπλώνεται γρήγορα στο διαδίκτυο μέσω backlink και κοινοποιήσεων. Ενδεχομένως θα έχεις δει πολλές φορές βίντεο στο YouTube με εκατομμύρια προβολές ή φωτογραφίες με άπειρα like και σχόλια.

Όπως βλέπεις μπορούμε να έχουμε viral περιεχόμενο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα. Εμείς εδώ θα επικεντρωθούμε στο Instagram.

Το να γίνεις viral στο Instagram σημαίνει να δημοσιεύεις περιεχόμενο που εξαπλώνεται γρήγορα μέσω της πλατφόρμας και κοινοποιείται γρήγορα από χιλιάδες χρήστες του Instagram. Αν και αυτό είναι εύκολο να το κατανοήσεις, το πώς να γίνεις πραγματικά viral είναι δύσκολο. 

Ίσως και ακατόθρωτο, αν σκεφτείς ότι για το Instagran το viral περιεχόμενο είναι 100Κ like και πάνω. Ας μιλήσουμε όμως για virality στα δικά μας μέτρα. Δηλαδή να δει την ανάρτηση μας περισσότερος κόσμος, να αλληλεπιδράσει με αυτήν και ενδεχομένως να μας ακολουθήσει.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν πότε το περιεχόμενο θα γίνει viral

Δεν υπάρχουν ξεκάθαρα σημεία αναφοράς για το πότε το περιεχόμενο θα γίνει viral, υπάρχουν όμως κάποιοι παράγοντες που μπορούμε να λάβουμε υπόψη και μπορούν να οδησουν σε virality:

  • Ο αριθμός των κοινοποιήσεων που έχει μια ανάρτηση/story
  • Πόσα like συγκεντρώνει η ανάρτηση
  • Ο αριθμός των μοναδικών χρηστών που έχει προσεγγίσει
  • Πόσο γρήγορα καταναλώνεται το περιεχόμενο
  • Ο αριθμός των κλικ σε ένα σύνδεσμο που έχει κάποιο story
  • Η συνολική διάρκεια ζωής του περιεχομένου

Γιατί είναι σημαντικό να γίνεις viral;

Όπως είπαμε το να “γίνεις viral” σημαίνει ότι το περιεχόμενό σου προσεγγίζει πάρα πολλά άτομα που δεν ήταν όλοι οι ακόλουθοί σου. Οπότε αυτό σημαίνει αύξηση followers και ανάπτυξη του λογαριασμού σου.

Εάν το viral περιεχόμενο αφορά κάποιο προϊόν ή κάποια υπηρεσία σου σημαίνει αυτόματα αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σου αλλά και ενδεχόμενες πωλήσεις.

viral periexomeno, viral περιεχόμενο, instagram viral

Δύο τύποι περιεχομένου μπορούν να γίνουν viral: οι αναρτήσεις στο Instagram και οι ιστορίες στο Instagram.

Οι νέες ενημερώσεις των αλγορίθμων βοηθούν τώρα να προσεγγίσεις περισσότερα άτομα με τις αναρτήσεις σου. Πρώτον, η ροή κάθε χρήστη έχει αλλάξει, ώστε να μπορείς πλέον να εμφανίζεσαι στην κύρια σελίδα κάποιου ως προτεινόμενος. Μπορεί επίσης αν σε ακολουθεί ήδη να επιλέξει να σε προσθέσει στα αγαπημένα του οπότε κάθε σου ανάρτηση θα εμφανίζεται στο feed του.

Αυτή η δωρεάν προώθηση βοηθά τους χρήστες να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία από την εφαρμογή, ενώ εσένα σε βοηθά να προσεγγίσεις το κοινό-στόχο σου.

Δεύτερον, η ενότητα ‘Εξερεύνηση‘ είχε επίσης κάποιες βελτιώσεις. Οι αναρτήσεις που βλέπουν οι χρήστες στην ενότητα “Ανακαλύψτε” είναι αναρτήσεις από τις επωνυμίες που ακολουθούν συν τις αναρτήσεις των προφίλ που μπορεί να τους αρέσουν.

Αυτό σημαίνει ότι, αν η ανάρτηση σου έχει υψηλό engagement θα εκτεθεί αυτόματα σε περισσότερα μάτια στο Instagram και αυτός ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς όσο περισσότερο αρέσει το περιεχόμενό που δημιούργησες.

Η βάση για viral περιεχόμενο

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι εκτός του ότι το Instagram προσφέρει πάτημα για την προώθηση της επιχείρησης σου, είναι μια εφαρμογή που χρησιμοποιούν πολλοί άνθρωποι για να επικοινωνούν. Αυτό παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύξεις πραγματικές σχέσεις με το κοινό σου, τους πελάτες σου, να απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και να προσφέρεις αξιόπιστη υποστήριξη.

Επίσης μπορείς να βρεις συνεργάτες μάρκετινγκ εδώ. Το Insta είναι γεμάτο με influencers και επίσης πιστοί πελάτες σου θα χαρούν να μοιραστούν το περιεχόμενό σου και να σε προτείνουν στα stories τους.

Πάνω από το 70% των επωνυμιών χρησιμοποιούν το Instagram για να ενισχύσουν τη σχέση τους με παλιούς και να βρουν νέους πελάτες. 500 εκατομμύρια άνθρωποι ελέγχουν την εφαρμογή τους καθημερινά, αναζητώντας νέες εντυπωσιακές ιστορίες που θα προσθέσουν αξία στη σύγχρονη ζωή τους. Εντυπωσιακό;

βιβλίο για Instagram

Πώς να δημιουργήσεις viral περιεχόμενο;

Σε αντίθεση με ό,τι πολλοί- ειδικά οι αρχάριοι-μπορεί να πιστεύουν, η οπτική εμφάνιση δεν είναι ο νούμερο ένα παράγοντας καλού περιεχομένου.

Το εκπληκτικό περιεχόμενο, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα για την οποία είναι φτιαγμένο, πρέπει πάντα να ικανοποιεί τις ανάγκες της ομάδας-στόχου. Αυτό σημαίνει ότι, πρώτα απ’ όλα το περιεχόμενο είναι χρήσιμο και ενημερωτικό. Να παρέχει αξία στους πελάτες και να νιώθουν ότι θέλουν να το διαδώσουν και να το μοιραστούν με άλλους. 

Άρα αν θες το περιεχόμενο σου να έχει ελπίδες να γίνει viral, πρέπει να φροντίσεις να είναι σχετικό, ελκυστικό να δίνει αξία και να βοηθάει το κοινό να συσχετιστεί μαζί σου.

Όταν δημιουργείς περιεχόμενο, σκέψου τι είδους περιεχόμενο μπορεί να κάνει το κοινό σου να πει “Ναι κι εγώ!”, “Αυτο λεω!”, “Μπορώ να σχετιστώ πολύ με αυτό. Κανένας άλλος?”, “Αυτό είναι υπέροχο, πρέπει να το μοιραστώ!”.

Το περιεχόμενο με πιθανότητες κοινοποίησης είναι εξαιρετικό περιεχόμενο. Μόλις φτάσεις σε αυτό το σημείο, οι ακόλουθοί σου θα κάνουν την υπόλοιπη δουλειά για εσένα και θα το μοιραστούν.

Tips για viral περιεχόμενο:

viral perixomeno5

1. Κατανόησε το κοινό σου

Όπως κάθε στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, το να γνωρίσεις το κοινό σου στο Instagram είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία viral περιεχομένου. Πρέπει να γνωρίζεις τους ακόλουθούς σoυ, τα ενδιαφέροντά τους και τον τύπο περιεχομένου με τον οποίο αλληλεπιδρούν περισσότερο.

Με αυτές τις πληροφορίες στο χέρι, θα είσαι καλύτερα προετοιμασμένος να δημιουργήσεις τον τύπο περιεχομένου που είναι σχετικός με το κοινό σου και θα βοηθήσει στο να αλληλεπιδράσουν άμεσα με αυτό.

2. Δημιούργησε μια μοναδική και δημιουργική φωνή

Το καλύτερο viral περιεχόμενο στο Instagram έχει μοναδική φωνή και ξεκάθαρη άποψη. Συνδυάσε το με εκπληκτικό οπτικό υλικό και θα έχεις την ιδανική συνταγή για μια viral ανάρτηση στο Instagram.

3. Αναπτύξε μια εντυπωσιακή αισθητική

Η δημιουργικότητα πηγαίνει χέρι-χέρι με μια μοναδική αισθητική και θέμα για τις αναρτήσεις σου. Οι εντυπωσιακές εικόνες έχουν τη δύναμη να στείλουν το περιεχόμενό σου στις κορυφαίες αναρτήσεις.

4.Δημιούργησε ελκυστικές αναρτήσεις

Η προσέλκυση των πρώτων θεατών της ανάρτησης είναι το πρώτο βήμα για να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό. Το Instagram θα προωθήσει περισσότερο την ανάρτηση σου αν έχεις υψηλό αριθμό likes, σχολίων και κοινοποιήσεων στα πρώτα λεπτά της ανάρτησης. Όποτε σκοπός της ανάρτησης σου είναι να είναι ελκυστική για να τραβήξει όσο το δυνατόν περισσότερο το ενδιαφέρον. 

Επίσης ο αλγόριθμος μετρά αν στέλνει κάποιος την ανάρτησή σε ένα ιδιωτικό DM στους φίλους του, καθώς και αν η ανάρτησή κοινοποιείται μέσω των ιστοριών των χρηστών. 

Σκέψου τι ανάρτηση θα μπορούσε να είναι αυτή και δημιούργησε την.

viral periexomeno, viral περιεχόμενο, instagram viral

5. Επέλεξε τον κατάλληλο τύπο περιεχομένου

Τώρα που κατάλαβες ποια είναι η ανάρτηση/ιστορία που θέλεις να μοιραστείς, είναι καιρός να αποφασίσεις πώς να την «ντύσεις». Υπάρχουν πολλές μορφές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις όταν πρόκειται για περιεχόμενο στο Instagram:

  • Φωτογραφίες
  • Γραφικά
  • Βίντεο

Τα Reels του Instagram γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή μετά το ξέσπασμα του TikTok μεταξύ του πληθυσμού Gen Z, κάτι το οποίο ακολουθείται και από άλλες ηλικιακές ομάδες παγκοσμίως.

Αφιέρωσε χρόνο για να ερευνήσεις ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος. Παρόλο που οι φωτογραφίες έχουν μεγαλύτερη απήχηση σε αυτήν την πλατφόρμα, ένα βίντεο έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει viral, καθώς προωθείται περισσότερο από τον αλγόριθμο.

6. Βοήθησε το περιεχόμενο σου να γίνει viral

Δυστυχώς, το εξαιρετικό περιεχόμενο δεν αποτελεί πάντα εγγύηση για υψηλό engagement. Υπάρχουν διαφορετικές στρατηγικές για να βοηθήσεις την ανάρτησή σoυ να ανέβει και να προσεγγίσει οργανικά μεγάλο αριθμό ατόμων. Οπότε βάλε λιγάκι το χεράκι σου!

Εδώ θα πρέπει να βάλεις στο παιχνίδι συνέπεια, hashtag, λεζάντα, κατάλληλο χρόνο και συνεργασίες.

Αξιοποιήσε στο έπακρο τα Hashtags

Τα hashtags έγιναν σημαντικό μέρος της κουλτούρας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως στο Instagram και το Twitter. Οι χρήστες εξακολουθούν να αναζητούν αναρτήσεις ανά hashtag και τοποθεσία.

viral periexomeno, viral περιεχόμενο, instagram viral

Χρησιμοποιώντας τον σωστό συνδυασμό hashtag, θα εμφανιστείς στο timeline όσων ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σου. Αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να γίνεις viral πολύ πιο γρήγορα και εξακολουθεί να είναι ένας οργανικός τρόπος για να αυξήσεις τους followers σου.

Για να τραβήξεις ακόμη περισσότερη προσοχή, μπορείς επίσης να αλληλεπιδράσεις με δημοσιεύσεις από άλλους χρήστες που χρησιμοποιούν τα ίδια hashtag με εσένα. Διέδωσε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου.

Μην ξεχνάς τις λεζάντες

Το περιεχόμενο στο Instagram αν και είναι κατά βάση οπτικό δεν αφορά μόνο αυτό.

Αυτή η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έγινε ένα εξαιρετικό μέρος για αφήγηση ιστοριών (storytelling) που συχνά είναι πιο σημαντική από ό,τι φαντάζεσαι.

Αναλυτικά τα έχουμε γράψει και εδώ:

10 Tips για να γράψετε την τέλεια λεζάντα στο Instagram

Instagram hashtag για επιχειρήσεις

7. Να είσαι συνεπής

Τα στατιστικά στοιχεία μπορούν να σε βοηθήσουν να μάθεις πότε το κοινό σου είναι συνδεδεμένο και είναι πιο πιθανό να απαντήσει. Πέρα από τα στατιστικά μπορείς να πειραματιστείς με την ώρα. Δεν αρκεί όμως μόνο πότε το κοινό σου είναι διαθέσιμο, θα πρέπει και εσύ να είσαι διαθέσιμος για να αποκρίνεσαι άμεσα στα σχόλια.

Εάν οι χρήστες του TikTok μας δίδαξαν κάτι, αυτό είναι ότι θα πρέπει να είμαστε συνεπείς και επίμονοι.

Χρειάζεται λίγος χρόνος για να δημιουργήσουμε και να μοιραστούμε την τέλεια ανάρτηση/ιστορία που θα γίνει viral. Μερικές φορές χρειάζονται πάρα πολλές προσπάθειες για να επιτευχθεί ο επιθυμητός στόχος. Αλλά το κλειδί, ωστόσο, δεν είναι να εγκαταλείψεις αυτήν την προσπάθεια αλλά να μάθεις από κάθε εμπειρία.

Τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram μπορούν να σε βοηθήσουν να αναλύσεις και να κατανοήσεις τι θέλουν οι χρήστες. Όμως, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς πρέπει να το μάθεις μόνος σου!

viral periexomeno, viral περιεχόμενο, instagram viral

8. Συνεργάσου με Influencers

Οι influencers αποτελούν ουσιαστικό μέρος σχεδόν κάθε στρατηγικής για τα social media. Υπάρχει ολόκληρος κλάδος που ασχολείται με αυτό, γνωστό ως Ιnfluencer Marketing. Και υπάρχει ένας καλός λόγος.

Αυτά τα άτομα κέρδισαν δημοτικότητα στο διαδίκτυο επειδή ήταν αυθεντικά και γνήσια. Αυτός είναι ο λόγος που απολαμβάνουν σεβασμό από τους ακόλουθους και τους εμπιστεύονται τις επιλογές τους.

Το Influencer μάρκετινγκ  θα σε οδηγήσει πιο μακριά από άλλες στρατηγικές, είναι τρομερά πιο αποδοτικό και κερδοφόρο και έχει πάει το μάρκετινγκ σε άλλο επίπεδο.

Βασική προϋπόθεση βέβαια είναι να συνεργαστείς με τον κατάλληλο Influencer που απευθύνεται στο κοινό-στόχο που σε ενδιαφέρει.

Εάν δεν έχεις ακόμη συνεργασίες με influencers, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις τη στρατηγική σου και τα σχέδιά σου.

9. Δοκίμασε viral challenges

Κάτι που φαίνεται να έχει πιστό κοινό και ακολουθούν πολλοί είναι τα challenges. Πολλοί μάλιστα όχι μόνο παρακολουθούν αλλά παίρνουν και μέρος σε αυτά. Για κάποιο λόγο τα challenges τείνουν να γίνονται viral. Πάρε ένα challenge και ερμήνευσε το με τον δικό σου μοναδικό τρόπο. Που ξέρεις ίσως αυτό το σύστημα δουλέψει και για εσένα.

viral periexomeno

10. Σύνδεσε αναρτήσεις με τρέχοντα συμβάντα

Είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσεις viral περιεχόμενο στο Instagram εάν το θέμα είναι ήδη δημοφιλές στις ειδήσεις. Οι τρέχουσες εκδηλώσεις βρίσκονται στην κορυφή του μυαλού των ανθρώπων, επομένως οι αναρτήσεις που σχετίζονται με αυτές τις εκδηλώσεις θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό.

Θα μπορούσε για παράδειγμα να συμπέσει η κυκλοφορία κάποιου προϊόντος με ένα τρέχον συμβάν, μια παγκόσμια ημέρα, μια μεγάλη γιορτή και να επωφεληθείς από αυτό.

Τώρα ξέρεις τις βασικές αρχές που μπορούν να σε οδηγήσουν να γίνεις viral. Αυτό που είναι στο χέρι σου-καθώς άγνωστες αι βουλαί του Insta-είναι να τα συνδυάσεις όλα μαζί και να δημιουργήσεις τη δική σου συνταγή για την επιτυχία του viral περιεχομένου.

Το Instagram εξακολουθεί να είναι μια από τις κορυφαίες, δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ένα εξαιρετικό μέρος για να αναπτύξεις την κοινότητά σου. Και δεν πάει πουθενά ακόμα κι αν νέες πλατφόρμες βγαίνουν στην επιφάνεια.

Ακόμη και με την πρόσφατη αύξηση της δημοτικότητας του TikTok, το Instagram εξακολουθεί να παραμένει κορυφαία επιλογή για ανθρώπους όλων των γενεών.

Επένδυσε χρόνο και δημιουργικότητα στη δημιουργία του εκπληκτικού περιεχομένου και θα έχεις απόδοση σε αυτή την επένδυση χωρίς αμφιβολία. 

Καλή επιτυχία!

Ακολούθησε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips και πληροφορίες και μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας για οποιαδήποτε απορία.

300 viral πρότυπα Instagram για Stories
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online