Ανησυχείτε πώς να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στο Instagram το 2022; Δεν είστε μόνοι! Το Instagram έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες και 80 τοις εκατό των λογαριασμών ακολουθούν μια επιχείρηση στο Instagram.
Οι επιχειρηματίες πρέπει να έχουν πάντα στο μυαλό τους τα αναλυτικά στοιχεία τους: comments, saves, shares, Instagram Stories views, και τα απευθείας μηνύματα. Έτσι θα έχουν μια εικόνα για το τι αρέσει το κοινό τους και τι όχι.
Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζετε! Πάμε να δούμε μαζί τις καλύτερες τακτικές Instagram με τις οποίες μπορείτε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στο Instagram.
Η σελίδα της DS Digital Services στο Instagram
Εμείς πρώτοι κάνουμε δοκιμές για νέους τρόπους αλληλεπίδρασης του λογαριασμού Instagram της DS Digital Services και μας διασκεδάζει πραγματικά. Το Instagram είναι μια πλατφόρμα με μεγάλη δύναμη και προοπτικές.
Για τον λόγο αυτό,είναι χρήσιμο να ερευνήσουμε νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με το κοινό μας.
Αν θέλετε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στον προσωπικό σας λογαριασμό ή αν εργάζεστε για λογαριασμό μιας εταιρείας, διαβάστε παρακάτω. Εδώ θα μάθετε τους 11 τρόπους για αύξηση αλληλεπίδρασης στο Instagram (με εργαλεία και παραδείγματα πάντα!)
Οι παρακάτω τρόποι θα σας βοηθήσουν να χτίσετε ένα μεγαλύτερο και πιο αφοσιωμένο κοινό στο Instagram.
11 Τρόποι για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στο Instagram (Πλήρης οδηγός 2022)
1.Δημοσιεύετε τις κατάλληλες ώρες
Γνωρίζατε ότι ίσως περιορίζετε την αλληλεπίδρασή σας στο Instagram με το να δημοσιεύετε την λάθος ώρα ή όχι αρκετά συχνά;
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στο Instagram.
Το να δημοσιεύσετε όταν το κοινό σας είναι πιο ενεργό είναι μια πολύ καλή τακτική. Ο αλγόριθμος του Instagram λατρεύει τις δημοσιεύσεις που προκαλούν τεράστια αλληλεπίδραση πολύ σύντομα και τις ανεβάζει πάνω πάνω σε όλους τους λογαριασμούς που παρακολουθούν οι ακόλουθοί σας. Αυτό συμβαίνει όταν ανεβάζετε τη σωστή ώρα και το κοινό σας είναι ενεργό στο Instagram.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία ανάλυσης του Instagram για να βρείτε τον κατάλληλο χρόνο για να δημοσιεύσετε.
Σημείωση: Θα πρέπει να έχετε προφίλ επιχείρησης στο Instagram για να έχετε πρόσβαση στο Instagram Insights.
Οι επιχειρήσεις που καταγράφουν πότε είναι πιο ενεργοί οι ακόλουθοί τους, βελτιώνουν την αλληλεπίδρασή τους πιο γρήγορα από όσες δεν ασχολούνται πολύ με αυτό.
Στατιστικά εμφανίσεων στο Instagram
2.Ξεκινήστε συζητήσεις με τα Instagram Stories Stickers
Πάνω από 500 εκατομμύρια Instagram λογαριασμοί χρησιμοποιούν τα Instagram Stories κάθε ημέρα! Αυτό το νούμερο περιμένουμε να εκτοξευθεί το 2023!
Τα Instagram Stories Stickers είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους ακόλουθούς σας να σας στείλουν μήνυμα και να μοιραστούν τις απόψεις και τις εμπειρίες τους με εσάς. Με αυτόν τον τρόπο εσείς θα δημιουργήσετε πιστούς ακολούθους που θα νιώθουν συνδεδεμένοι με την επιχείρησή σας.
Δείτε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ξεκινήσετε με τα stickers για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στο Instagram:
Το sticker ερώτηση
Τίποτα δεν ξεκινά πιο εύκολα μια συζήτηση από το παλιό, καλό και δοκιμασμένο ‘’Ρωτήστε με οτιδήποτε’’ σε Instagram Stories.
Οι influencers χρησιμοποιούν αυτό το Instagram stories question sticker για να δώσουν την ευκαιρία στους ακολούθους τους να τους γνωρίσουν καλύτερα. Mπορείτε και εσείς να κάνετε το ίδιο για την επιχείρησή σας. Είναι η ιδανική ευκαιρία για τους ακολούθους σας να γνωρίσουν την επιχείρησή σας καλύτερα ή να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα σας.
Απάντηση σε ερωτήσεις του κοινού μας στο Instagram
Από την άλλη, είναι το ιδανικό σημείο για να ρωτήσετε εσείς τους ακολούθους σας κάποιες ερωτήσεις. Μπορείτε να ξεκινήσετε μια συζήτηση για τα χρώματα της παλέτας σας για την επόμενη σεζόν ή τι γκάμα προϊόντων θα ήθελαν να δουν. Έτσι έχετε αλληλεπίδραση, συζήτηση και ταυτόχρονα ανατροφοδότηση από τους πελάτες σε μία μόνο δημοσίευση!
Το Sticker Quiz
Το quiz sticker στα Instagram stories σας βοηθάει να μοιραστείτε με τους ακολούθους σας γενικές γνώσεις σε πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις. Στη συνέχεια, μπορείτε να αναλύσετε τα αποτελέσματα.
Όταν ένας από τους ακολούθους σας ‘’ψηφίσει’’ στο quiz σας, θα μπορούν να δει αν το πέτυχε σωστά. Από την άλλη, εσείς θα μπορείτε να δείτε πόσες ψήφους πήρε κάθε επιλογή και πώς ψήφισε κάθε άτομο.
Το sticker αντίστροφης μέτρησης
Θέλετε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των ακολούθων σας και να πετύχετε τους στόχους σας για τις πωλήσεις και τα events σας; Αν ναι, τότε το sticker αντίστροφης μέτρησης στα Instagram Stories είναι το ιδανικό για τις δημοσιεύσεις σας!
Μπορείτε να βάλετε ένα sticker αντίστροφης μέτρησης για ένα event που θα γίνει σύντομα (όπως εκπτώσεις στο φυσικό κατάστημα, μια νέα κυκλοφορία ενός προϊόντος ή μια ειδική ανακοίνωση). Αυτό μετράει αντίστροφα την ημέρα και την ώρα που εσείς θα ορίσετε.
Οι ακόλουθοί σας μπορούν να εγγραφούν στην εκδήλωση, το οποίο θα τους στείλει μια ειδοποίηση όταν ολοκληρωθεί η αντίστροφη μέτρηση! Αυτή είναι μια εύκολη στρατηγική για να αλληλεπιδράσετε με τους ακολούθους σας στο Instagram και να κάνετε το κοινό σας να πάρει μέρος σε events και προωθήσεις.
3.Δοκιμάστε και αναλύστε νέους τύπους περιεχομένου
Κάποια από τα καλύτερα σχέδια περιεχομένου στο Instagram προέρχονται από τον πειραματισμό. Το να τεστάρετε νέες μορφές περιεχομένου μπορεί να σας φοβίζει στο Instagram. Αυτό είναι λογικό. ειδικά αν νιώθετε ότι όσα κάνετε έχουν ήδη καλά αποτελέσματα και βλέπετε καλή αλληλεπίδραση στη τωρινή σας στρατηγική περιεχομένου. Από την εμπειρία μας όμως, μέσα από δοκιμές στο περιεχόμενο βρήκαμε τι αρέσει πιο πολύ στο κοινό μας και τι όχι.
Δοκιμάσαμε να κάνουμε κάθε Κυριακή Instagram live στις 7 το απόγευμα. Διαπιστώσαμε ότι όχι μόνο αρέσουν πολύ στο κοινό μας τα live αυτά, αλλά τα απολαμβάνουμε και εμείς! Μια άλλη δοκιμή ήταν η επιλογή carousels ή μονές εικόνες για να μοιραστούμε γνώσεις με το κοινό μας. Τα carousels κατά κανόνα έχουν τα διπλάσια comments από τις μονές εικόνες.
Οπότε, τώρα επιλέγουμε να δημιουργούμε πολλά περισσότερα carousels και να έχουμε κάθε εβδομάδα Instagram Live σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, ώστε να το θυμάται πιο εύκολα το κοινό μας.
Δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε;
Κάποιες ιδέες που μπορείτε να δοκιμάσετε αυτόν τον μήνα:
- Δοκιμάστε νέους τύπους περιεχομένου. Memes, φράσεις, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, μίνι-γραφήματα με πληροφορίες ή ακόμη και ένα video τύπου selfie για τo προφίλ σας ή τα stories σας.
- Πειραματιστείτε με τύπους video όπως Instagram Stories και Instagram Reels. Σε κάποιες επωνυμίες ταιριάζει το βίντεο μεγάλου μήκους περιεχόμενο, ενώ σε άλλες τα σύντομα clips. Δοκιμάστε κάτι πέρα από το συνηθισμένο.
- Δοκιμάστε διαφορετικά στυλ των Instagram Stories και δείτε στην πράξη αν βελτιώνουν την αλληλεπίδρασή σας. Για παράδειγμα, τους αρέσει ένα περιεχόμενο πίσω-από-τις-σκηνές με ζουμερές λεπτομέρειες ή προτιμούν εβδομαδιαία ανασκόπηση;
Καθώς δοκιμάζετε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου, μην ξεχάσετε να ελέγχετε συχνά τα στατιστικά σας!
4.Δημιουργήστε ‘’αποθηκεύσιμο’’ περιεχόμενο για το feed σας
Τα Instagram comments, shares και saves είναι πιο σημαντικά από ποτέ! Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε την αλληλεπίδρασή σας για το 2022 είναι να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο που ενθαρρύνει το κοινό σας να πατήσει το save button!
‘’Αποθηκεύσιμο’’ περιεχόμενο είναι οτιδήποτε γνωρίζετε ότι το κοινό σας θα θέλει να επισκεφθεί ξανά στο μέλλον. Για να το κάνετε πιο εύκολο μπορείτε στο τέλος της λεζάντας να καλέσετε το κοινό σας σε call to action, να κάνει δηλαδή save tο ποστ και να το επισκεφτεί στο μέλλον.
Το να χρησιμοποιείτε carousel posts για να μοιραστείτε πολύτιμα tips και πληροφορίες μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα saves, όταν το κοινό σας ξαναβλέπει τα posts αυτά για να λάβει δράση με βάση τα tips.
Όταν προσπαθείτε να σκεφτείτε ‘’αποθηκεύσιμο’’ περιεχόμενο για το feed σας, σκεφτείτε τι είναι σημαντικό για το κοινό σας και σε τι θα βρουν αξία. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από ένα γράφημα με στοιχεία έως αστεία memes ή φράσεις που γνωρίζετε ότι θα τους ενθουσιάσει και θα ανυπομονούν να δουν περισσότερο περιεχόμενο από εσάς!
5.Μοιραστείτε στατιστικά που θα αγαπήσει το κοινό σας
Το να δημοσιεύετε εξατομικευμένο και βασισμένο σε στατιστικά περιεχόμενο υπολογίζουμε ότι θα είναι μεγάλη τάση για το 2023 και πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει να αυξήσει και την αλληλεπίδραση επίσης.
Ο Brandon Perlman, ιδρυτής και CEO της Social Studies, Inc. εξηγεί ότι η μηχανική μάθηση και το εξατομικευμένο περιεχόμενο ήρθαν για να μείνουν:
‘’Προβλέπω λίγο περισσότερο αναλύσεις βασισμένες σε στατιστικά στοιχεία και γραφήματα πληροφοριών να μοιράζονται από αληθινούς εκπροσώπους των επωνυμιών, καταναλωτές και fans’’, προβλέπει ο Brian.
Για παράδειγμα, εάν είστε ένας online πωλητής λιανικής, μπορείτε να δείτε πότε το κοινό σας προτιμά περισσότερο να αγοράζει; Τι έκανε τη μεγαλύτερη πώληση του μήνα; Τι ποσοστό του κοινού σας ψήφισε για ένα νέο προϊόν; Από αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ιστορία σχετικά με αυτό για να την μοιραστείτε με το κοινό σας ή υπάρχει ένα δεδομένο στοιχείο-κλειδί που γνωρίζετε ότι το κοινό σας θα λατρέψει;
Το να παράγετε περιεχόμενο με βάση τα δεδομένα σας μπορεί να χρειάζεται περισσότερο χρόνο και προετοιμασία για να το εφαρμόσετε, όμως αξίζει με το παραπάνω η προσπάθεια όταν θα δείτε τα ποσοστά αλληλεπίδρασής σας να εκτοξεύονται!
6.Γράψτε μεγαλύτερες περιγραφές
Εσείς γνωρίζατε ότι η περιγραφή στο Instagram μπορεί να είναι έως 2.200 χαρακτήρες; Αυτό σημαίνει ότι έχετε αρκετό χώρο για να μοιραστείτε το μήνυμά σας με το κοινό. Ένας από τους παράγοντες που είναι πολύ σημαντικός για μια δημοσίευση στον αλγόριθμο του Instagram είναι ‘’πόσο χρόνο πέρασε το κοινό σας κοιτώντας μια δημοσίευση’’. Οπότε ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση στο Instagram είναι να γράφετε μεγαλύτερες περιγραφές.
Διαβάστε και αυτό: 10 Tips για να γράψετε την τέλεια λεζάντα στο Instagram
Δεν εννοούμε να γράψετε ένα ‘’κατεβατό’’ σε κάθε περιγραφή, αλλά ακόμη και μια ολόκληρη πρόταση αντί μερικά emojis μπορεί να σας βοηθήσει με την αλληλεπίδραση στο Instagram.
7.Πείτε περισσότερα για την επωνυμία και την επιχείρησή σας
Η δύναμη της αυθεντικότητας στο Instagram είναι τεράστια- και θα γίνει ακόμη πιο έντονη το 2023!
Βλέπουμε εκατοντάδες επωνυμίες και επιχειρήσεις να κάνουν το ίδιο και να δείχνουν μία πιο αυθεντική, αληθινή και ευάλωτη πλευρά της επωνυμίας και της επιχείρησής τους. Μην υποτιμάτε την δύναμη της αυθεντικότητας στο να βοηθήσει να χτιστεί δυνατότερη σύνδεση με το κοινό σας, το οποίο στη συνέχεια ενθαρρύνει περισσότερη αλληλεπίδραση. Όταν μπορείτε να δείχνετε την καλή και όχι τόσο καλή πλευρά σας, τις δυσκολίες μαζί με τις νίκες, το κοινό σας θα μπορεί να ταυτιστεί με την επωνυμία σας.
Δεν είναι μόνο οι influencers που ακολουθούν την μόδα αυτή. Οι επωνυμίες και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το feed τους, τα Live, τα Instagram Reels για να μοιραστούν περισσότερα για την αποστολή της εταιρείας τους, τα εμπόδια και γιατί κάνουν αυτό που κάνουν. Φέτος, θα δείτε όλο και περισσότερους ιδρυτές επιχειρήσεων να εμφανίζονται στο Instagram για να μοιραστούν όσα συμβαίνουν μέσα στην εταιρεία, να διοργανώνουν live Q&As ή να εμφανίζονται απλώς για να πουν ένα ‘’γεια’’.
Οπότε τώρα είναι η στιγμή να πάρετε μέρος σε αυτή την μόδα και να ξεκινήσετε να μοιράζεστε περισσότερα με τους ακολούθους σας για να αυξήσετε την αλληλεπίδρασή σας.
8.Προσθέστε χιούμορ
Οι δημοσιεύσεις στο Instagram θέλουν χρόνο, προσπάθεια και προγραμματισμό για να βγουν σωστά. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να το διασκεδάσετε! Βλέπουμε όλο και περισσότερες επωνυμίες να προσθέτουν στοιχεία χιούμορ και αναφορές pop κουλτούρας στις δημοσιεύσεις τους.
Πώς το πετυχαίνουν αυτό;
Με το να προσθέτουν memes και μοδάτα θέματα στο περιεχόμενό τους.
Στην DS Digital Services,στα live θα δείτε ότι ο Στέλιος κάνει χιούμορ με τη Βίλμα κατά τη διάρκεια της συζήτησης και όπως φαίνεται από τα comments σας, το λατρεύετε!
Επίσης, έχουμε παρατηρήσει ότι τα ποσοστά αλληλεπίδρασής μας αυξάνονται όταν δημοσιεύουμε κάτι αστείο ή περίεργο!
Φυσικά, πρέπει να διατηρείτε τη γενική οπτική ταυτότητα και τόνο της επωνυμίας σας, οπότε αν τα memes δεν ταιριάζουν με τις αξίες της επιχείρησής σας, τότε είναι καλύτερο να λείπουν από τη στρατηγική σας, γιατί δεν θα είναι αυθεντικά με εσάς και την επιχείρησή σας. Αλλά αν μπορείτε να συμπεριλάβετε κάποιες αστείες στιγμές μέσα στη στρατηγική σας, ετοιμαστείτε να δείτε περισσότερα comments, shares και likes!
9.Προσοχή στα hashtags
Αν θέλετε να τονώσετε την αλληλεπίδραση του Instagram σας, το να ξεχωρίσετε ποια hashtags οδηγούν περισσότερους ανθρώπους στις δημοσιεύσεις σας είναι πολύ σημαντικό. Όσο πιο ταιριαστά και στοχευμένα είναι τα hashtags σας, τόσο περισσότερες προβολές στο περιεχόμενό σας!
Περισσότερα για τα hashtags διαβάστε εδώ: Instagram hashtags για επιχειρήσεις
10. Δημιουργήστε περιεχόμενο που μπορεί να μοιραστεί
Το ότι μπορούν οι χρήστες του Instagram να μοιραστούν δημοσιεύσεις που έχουν δει στα feed τους σε Instagram stories ή DMs είναι ένα πολύ βολικό χαρακτηριστικό το οποίο θα σας βοηθήσει να έχετε απήχηση σε όλο και μεγαλύτερο κοινό. Το κλειδί είναι να δημιουργείτε περιεχόμενο που γνωρίζετε ότι το κοινό σας θα θέλει να μοιραστεί ξανά.
Όπως και το να δημιουργείτε ‘’αποθηκεύσιμο’’ περιεχόμενο, έτσι και το περιεχόμενο που ‘’μπορεί να μοιραστεί’’ πρέπει να είναι πολύ σχετικό με τι αρέσει στο κοινό και τι χρειάζονται. Δοκιμάστε γραφήματα με στατιστικά στοιχεία, στοιχεία που θα μπορούσαν να σοκάρουν ή να προκαλέσουν περιέργεια, αστεία memes ή φράσεις για να ταυτιστούν:
Επίσης, τώρα μπορείτε να μετρήσετε πόσες φορές η δημοσίευσή σας μοιράστηκε σε stories, κάτι που το κάνει πιο εύκολο να μετρήσετε πoιο περιεχόμενο αποδίδει καλύτερα.
11. Δημιουργήστε περισσότερο video περιεχόμενο
To 2021 ήταν μια χρονιά με πολύ περιεχόμενο στο Instagram με video, ειδικά με την εισαγωγή των Instagram Reels και θα γίνει όλο και πιο δυνατό το 2023. Με το να ανεβάζετε περισσότερα videos στο προφίλ σας ,είναι σχεδόν εγγυημένο ότι θα καταφέρετε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στο προφίλ σας στο Instagram.
Το να φτιάξετε ένα video δεν χρειάζεται να σας φοβίζει, γιατί το video περιεχόμενο μπορεί να δημιουργηθεί πολύ εύκολα. Υπάρχουν διάφορα προγράμματα επεξεργασίας βίντεο και εδώ σας προτείνουμε κάποια από αυτά:
Και αν ξεκινάτε τα Instagram Reels σας για το 2022, μην ξεχνάτε ότι έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι γρήγορα και αστεία και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τραβήξουν το κοινό σας με εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα δεν έχουμε διαθέσιμες όλες τις δυνατότητες τους. Παρόλα αυτά τα Instagram Reels είναι ένας απίθανος τρόπος για πειραματιστείτε με σύντομο περιεχόμενο, να ανακαλύψετε ένα νέο δημιουργικό τρόπο για video περιεχόμενο και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.
Συμπέρασμα
Σίγουρα το Instagram έχει τεράστιο ανταγωνισμό, αλλά υπάρχουν ακόμη αρκετοί τρόποι για να αυξήσετε την αλληλεπίδρασή σας στο Instagram. Οπότε, την επόμενη φορά που θα σχεδιάζετε τη στρατηγική και το περιεχόμενο για το Instagram σας, προσπαθήστε να ενσωματώσετε αυτά τα tips και δείτε πώς θα αντιδράσουν οι followers σας.
Θα θέλαμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση στο Instagram! Πολλοί φίλοι μοιράστηκαν τις κορυφαίες στρατηγικές τους για αλληλεπίδραση στο Instagram και θα θέλαμε επίσης να ακούσουμε τις δικές σας!
Μην ξεχάσεις να μοιραστείς αυτή την ανάρτηση αν την βρήκες χρήσιμη!