fbpx

DS Digital Services

stoixeia pou prepei na exei ena site, στοιχεία που πρέπει να έχει ένα site

Μήπως ο ιστότοπός σου, δημιουργήθηκε πριν από χρόνια σε μια ξεπερασμένη πλατφόρμα; Ή ίσως η σχεδίαση του είναι ξεπερασμένη και η πλοήγηση δυσλειτουργική; Γνωρίζεις αν έχει τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται ένας ιστότοπος; Αν ντρέπεσαι να στέλνεις πελάτες εκεί, οι πληροφορίες είναι παλαιακές και κανείς δεν μπορεί να τις βρει στη Google, τότε μάλλον ήρθε η ώρα για αλλαγές. ‘Ωρα για να προσθέσεις όλα τα σωστά στοιχεία που πρέπει να έχει το site σου.

Δεν είναι κάτι που πρέπει να σε αγχώνει, είναι όμως κάτι που πρέπει να γίνει!

Πριν ξεκινήσεις αυτό το έργο, διάβασε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβεις υπόψη και κάποιες λειτουργίες και στοιχεία που πρέπει να έχει το site σου. Το βασικό είναι ότι θα πρέπει να επενδύσεις ώστε το site σου να είναι φιλικό προς τον χρήστη και το SEO. Σε τελική ανάλυση, αυτή είναι μια επένδυση για την επιχείρησή σου και είναι καλύτερο να την κάνεις σωστά από την αρχή.

O σχεδιασμός μιας νέας ιστοσελίδας μπορεί να είναι αποθαρρυντικός. Όμως είναι σίγουρα ένα καταπληκτικό και αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ που δεν πρέπει να το αφήνεις στη μοίρα του.

12 Στοιχεία που πρέπει να έχει το site σου:

1. Πληροφορίες επικοινωνίας παντού

Αυτό φαίνεται απλό, αλλά πολλές εταιρείες το χάνουν. Συμπεριέλαβε τον αριθμό τηλεφώνου που θέλεις να καλούν οι άνθρωποι για ερωτήσεις πωλήσεων, κατά προτίμηση στο επάνω μέρος κάθε σελίδας. Συμπεριέλαβε επίσης ένα “στείλτε μας email!” CTA που είτε ανοίγει ένα πρόγραμμα email είτε συνδέεται με τη φόρμα επικοινωνίας. Μιλώντας για φόρμες επικοινωνίας, βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς εύχρηστες φόρμες επικοινωνίας και ερωτήσεων σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Πίστεψε μας, δεν θέλεις οι επισκέπτες σου να παιδεύονται. Σίγουρα αυτοί οι επισκέπτες δεν θα γίνουν πελάτες σου!

site1

2. Ένα Blog

To digital, το social και οποιοδήποτε άλλο διαδικτυακό μάρκετινγκ απαιτεί ποιοτικό περιεχόμενο. Επομένως, εάν σκέφτεσαι σοβαρά να προωθήσεις την επιχείρηση σου διαδικτυακά, θα πρέπει να ξεκινήσεις με ένα blog. Για να λάβεις το μέγιστο όφελος SEO (θα μιλήσουμε πιο κάτω γι’ αυτό), το ιστολόγιό σου θα πρέπει να είναι στημένο σωστά και να αναφέρεται στον τομέα σου (κάτι σαν www.dskomotini/blog) αντί για κάτι άσχετο μέσω μιας υπηρεσίας όπως το Blogger.com. Θα πρέπει ο χρήστης να ξέρει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος αλλά και να σε βρίσκει πιο εύκολα.Ένα blog μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σου με τόσους πολλούς τρόπους που ούτε καν έχεις φανταστεί. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που όλες οι μεγάλες εταιρείες δεν το παραλείπουν. Πιο αναλυτικά τα είχαμε γράψει και εδώ:

Blog: 12 λόγοι γιατί να το εντάξεις άμεσα στο site σου!

3. Μαρτυρίες πελατών & Case Studies

Οι πιθανοί πελάτες πρέπει να σε εμπιστεύονται πριν επιλέξουν να συνεργαστούν μαζί σου. Πώς θα γίνει όμως από τη στιγμή που δεν σε γνωρίζουν; Σύμφωνα με μια έρευνες, οι μαρτυρίες πελατών έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας για το μάρκετινγκ περιεχομένου στο 89%.

Χρησιμοποίησε τον ιστότοπό σου για να χτίσεις την αξιοπιστία σου μοιράζοντας την τεχνογνωσία και το επιτυχημένο ιστορικό σου με πελάτες και συνεργάτες. Συχνά, μια σελίδα με κριτικές και μαρτυρίες πελατών(testimonials) είναι μια από τις σελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις στους ιστότοπους. Όταν λαμβάνεις κριτικές, ζήτα από τους πελάτες σου την άδεια να χρησιμοποιήσεις τα πραγματικά τους ονόματα. Οι πραγματικές επώνυμες κριτικές από απλούς ανθρώπους σημαίνουν πολλά περισσότερα από μια ανώνυμη μαρτυρία.

Πάμε τώρα στα case studies(μελέτες). Εάν βάλεις μελέτες περιπτώσεων στον ιστότοπό σου, δημιουργήσε μια συνεπή, συνοπτική ιστορία για να εξηγήσεις ποιο πρόβλημα έλυσε η εταιρεία σου ή το προϊόν σου και ποια διαδικασία ακολούθησες για να φτάσεις εκεί. Στους πιθανούς πελάτες αρέσει να βλέπουν πραγματικά παραδείγματα της δουλειάς σου και τα case studies (οι μελέτες περιπτώσεων) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξεις τι έχεις κάνει καλά.

βιβλίο για Instagram

4. Στρατηγική SEO

Οι πελάτες που γνωρίζουν το όνομά της επιχείρησης σου μπορούν να βρουν τον ιστότοπό σου, αλλά τι γίνεται με τους ανθρώπους που δεν το γνωρίζουν;

Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σου με σχετικές λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με την πρόθεση ενός χρήστη που ψάχνει σχετικές πληροφορίες είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ για την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Όλα αυτά αποτελούν μέρος μιας έξυπνης στρατηγικής SEO βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. 

Με απλά λόγια το SEO βοηθάει το site σου να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης οποιασδήποτε μηχανής αναζήτησης.

Για να βοηθήσεις στη στρατηγική SEO, υπάρχουν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που μπορείς να εφαρμόσεις κατά τη δημιουργία νέων σελίδων.

  • Γράψε τους τίτλους και τις μετα-περιγραφές έχοντας κατά νου το SEO, φροντίζοντας να χρησιμοποιείς σχετικές λέξεις-κλειδιά και στα δύο.
  • Διατήρησε τη δομή της διεύθυνσης URL συνοπτική και εύκολη στην παρακολούθηση και ενσωμάτωσε λέξεις-κλειδιά.
  • Το όνομα της επιχείρησης σου βρίσκεται ήδη στον ιστότοπό σου και θα πρέπει να το συμπεριλάβεις και στις μετα-περιγραφές. Εστίασε όμως και σε γενικούς όρους που αναζητούν πελάτες που ενδέχεται να μην γνωρίζουν την επιχείρησή σου. Για παράδειγμα, πέρα από  DS Komotini θέλουμε να μπορεί κάποιος να μας βρει σαν “Yπηρεσίες Μάρκετινγκ, Social Media marketing κ.α.¨

5. Γεωγραφικές πληροφορίες

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, περιλαμβάνουν μια τοποθεσία. Η συμπερίληψη των πληροφοριών τοποθεσίας θα βοηθήσει τη στρατηγική SEO. Θα καταχωρήσεις την επιχείρηση σου σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή και έτσι όταν κάποιος αναζητήσει σχετικές πληροφορίες θα βγει στα αποτελέσματα και η δική σου επιχείρηση.

Για παράδειγμα, εάν χρειάζεται κάποιος έναν υδραυλικό, μπορεί να αναζητήσει “υδραυλικός στην Θεσσαλονίκη”.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να χρησιμοποιείς την τοποθεσία σου στους τίτλους σελίδων και σε άλλα μετα-δεδομένα καθώς και στο κείμενο που εμφανίζεται στον ιστότοπο. Εάν έχεις δύο ή τρεις κύριες πόλεις που εξυπηρετείς, ίσως μια καλύτερη λύση είναι να δημιουργήσεις διαφορετική σελίδα προορισμού για κάθε πόλη.

6.Live Chat

live chat

Πολλοί άνθρωποι δεν θέλουν ή δεν έχουν να αφιερώσουν χρόνο για να περιηγηθούν σε έναν ιστότοπο ή σε μια σελίδα με συχνές ερωτήσεις αναζητώντας τις πληροφορίες που χρειάζονται. Για να μπορέσεις να ανταποκριθείς σε τέτοιους πελάτες όπου κι αν βρίσκονται μπορείς να παρέχεις τις πληροφορίες που χρειάζονται μέσα από live chat.

Ίσως το έχεις παρατηρήσει και εσύ πως σε κάποια site βγαίνει ένα μικρό παράθυρο ώστε να μπορείς να συνομιλήσεις απευθείας με κάποιον εκπρόσωπο της επιχείρησης.

Είναι πολύ σημαντικό όμως αν προσθέσεις live chat, να είσαι διαθέσιμος για να απαντήσεις ανά πάσα στιγμή.

Η ζωντανή συνομιλία είναι απίστευτα ωφέλιμη. Το Kissmetrics δημιούργησε μια αναφορά που υπογράμμιζε τις δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας και γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να το προσθέσουν στους ιστότοπούς τους.

  • Το 44% των διαδικτυακών καταναλωτών λέει ότι η απάντηση σε ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο ενώ βρίσκεται στη μέση μιας διαδικτυακής αγοράς είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος.
  • Το 63% είπε ότι είναι πιο πιθανό να επιστρέψει σε έναν ιστότοπο που προσφέρει live chat καθώς πιστεύει ότι θα εξυπηρετηθεί καλύτερα.
  • Το 38% είπε ότι είχε πραγματοποιήσει την αγορά του λόγω της ίδιας της συνομιλίας.
  • Το 62% ανέφερε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει ξανά από τον ιστότοπο.

7. Εικόνες/Βίντεο της Ομάδας & της δουλειάς σου

Στους πελάτες αρέσουν οι φωτογραφίες και γενικότερα το οπτικό περιεχόμενο. Και τους αρέσει να βλέπουν ότι ξέρεις τι κάνεις. Εάν η εταιρεία σου παρέχει μια υπηρεσία όπως διακόσμηση χώρου, κατασκευή επίπλων ή καθαρισμούς, εμφάνισε πριν και μετά φωτογραφίες της εργασίας. Εάν δεν έχεις τέτοιες υπηρεσίες, θα μπορούσες να δείξεις τον εντυπωσιακά συντηρημένο στόλο φορτηγών και εξοπλισμού της επιχείρησης σου.

Εάν η υπηρεσία σου είναι κάτι λιγότερο απτό, όπως ασφαλιστής ή προπονητής ζωής, δείξε φωτογραφίες του προσωπικού σου(αν έχεις) και του καθαρού, άνετου γραφείου σου. Ακόμα καλύτερα, συμπεριλάβε ένα βίντεο όπου θα παρουσιάζεις τον εαυτό σου και τις υπηρεσίες σου. Είναι πιο εύκολο έτσι ο εν δυνάμει πελάτης να συνδεθεί μαζί σου. 

Διάβασε επίσης: 9 Λόγοι για να αποκτήσεις τη δική σου ιστοσελίδα

stoixeia pou prepei na exei ena site, στοιχεία που πρέπει να έχει ένα site

8. Ε-mail marketing

Μπορείς να  προσφέρεις στους επισκέπτες του ιστότοπου την ευκαιρία να παραμείνουν ενημερωμένοι για τις νέες αναρτήσεις του ιστολογίου σου, νέα προϊόντα και προσφορές. Μέσω του e-mail marketing όλα αυτά θα έρχονται κατευθείαν στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Μάλιστα το e-mail είναι από τους αποδοτικότερους τρόπους να μετατραπούν οι αναγνώστες σε πελάτες. Οπότε θα πρέπει να είναι κύριο μέλημα σου η συγκέντρωση email και το στήσιμο μιας λίστας.

Μην παραλείψεις να υπάρχει κάπου ευδιάκριτα  μια φόρμα εγγραφής στο email και ένα pop up παράθυρο ώστε να είναι εύκολο για κάποιον να εγγραφεί.

9. Ενότητα ‘Σχετικά με εμάς’

Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το με ποιον συναλλάσσονται, γι’ αυτό και η χρήση της ιστορίας σου και το “γιατί κάνεις αυτό που κάνεις“, μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά όταν προσπαθείς να προσελκύσεις πελάτες.

Μια ενότητα “Σχετικά με εμάς” στον ιστότοπο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πεις την ιστορία της εταιρείας σου, να μιλήσεις για την αποστολή σου(την οποία πρέπει να καθορίσεις) και να σκιαγραφήσεις το όραμα σου για το μέλλον. Μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις και πληροφορίες για την ομάδα σου(αν υπάρχει).

Τέλος, μην ξεχνάς το  οπτικό κομμάτι! Βάλε φωτογραφίες δικές σου, της ομάδας σου, του χώρου σου. Φωτογραφίες από event και παρουσιάσεις που ενδεχομένως να έχεις κάνει. Οι πελάτες θα μπορέσουν πιο εύκολα να ταυτιστούν μαζί σου.

stoixeia pou prepei na exei ena site, στοιχεία που πρέπει να έχει ένα site

10. Λειτουργικότητα αναζήτησης

Θέλεις  να κάνεις την εμπειρία χρήστη όσο το δυνατόν πιο εύκολη; Και θα πρέπει να την κάνεις! Είναι αυτό που θα κάνει τον χρήστη να αισθανθεί οικεία, να μην θέλει να φύγει αλλά και να γίνει πιο εύκολα πελάτης. Η  λειτουργία αναζήτησης στον ιστότοπο είναι από τα βασικά κομμάτια για να τον οδηγήσεις σε όλα τα παραπάνω. Σύμφωνα με έρευνες, κατά μέσο όρο το 30% των επισκεπτών του ιστότοπου θα χρησιμοποιήσει τη λειτουργία αναζήτησης.

Η λειτουργία αναζήτησης συσχετίζεται επίσης με το ποσοστό μετατροπών ενός επισκέπτη:

  • Τα άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση ιστότοπου έχουν διπλάσιες πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες.
  • Τα άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση επιτόπου είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν στον ιστότοπο με πρόθεση να αγοράσουν.

11. Social Media

Πλέον τα social media όχι μόνο δεν μπορούν να αγνοηθούν, αλλά επιβάλλεται η χρήση τους αν θέλεις να έχεις για ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Συμπεριέλαβε οπωσδήποτε εικονίδια σε κάθε σελίδα αλλά και κάθε άρθρο, ώστε να είναι εύκολο κάποιος να βρει τα social media της επιχείρησης. Τοποθέτησε επίσης κουμπιά κοινοποίησης σε όλα τα άρθρα σου ώστε να μπορεί οποιοσδήποτε να τα κοινοποιήσει στα δικά του social media.

12. Σχεδιασμός για κινητά

site

Με πάνω από το 80% των χρηστών να χρησιμοποιούν το κινητό τους για ότι έχει σχέση με το διαδύκυο και τα social media καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι το site σου να είναι φιλικά σχεδιασμένο για κινητές συσκευές.

Πόσο λες να παιδευτεί ή να παραμείνει κάποιος στον ιστότοπό σου αν δεν μπορεί να πλοηγηθεί σωστά, αν για να διαβάσει κάτι πρέπει να σκρολάρει συνέχεια και δεν μπορεί να βρει κανένα κουμπί; Μάλλον όχι πολύ! Πλεον τα περισσότερα site ειναι σχεδιασμένα και για κινητές συσκευές. Αν το δικό σου δεν είναι, φρόντισε να το διορθώσεις!

Συμπέρασμα…

Πώς σου φαίνονται οι παραπάνω κατευθύνσεις; Δεν είναι προφανώς κάτι περίπλοκο, άλλα όλες οι παραπάνω προσθήκες είναι απαραίτητες! Αποτελούν μια εξαιρετική βάση για την ανανέωση του site σου ή τη δημιουργία του. Είναι απαραίτητες αν θες να προσφέρεις μια ολοκληρωμένη και καλύτερη εμπειρία χρήστη που θα οδηγήσει σε περισσότερους πελάτες και περισσότερες πωλήσεις.

Μπορεί να έχεις περισσότερες απορίες. Είμαστε εδώ για να στις λύσουμε! Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Έχουμε τη λύση για μια δυνατή on line παρουσία.

Διάβασε επίσης:

Τι είναι ο σχεδιασμός UX και γιατί είναι σημαντικός για τις μικρές επιχειρήσεις;

Marketing vs Branding: Τι είναι & Τι ΔΕΝ είναι – Top 3 λάθη που κάνεις!

Θέλεις να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο 21 καταπληκτικοί τρόποι για να το κάνεις μόνος σου

Ακολούθησε μας σε Facebook και Ιnstagram για ακόμα περισσότερα tips και συμβουλές γύρω από το digital marketing και την on line στρατηγική της επιχείρησης σου.

Κάνε το e-shop σου να πουλάει
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online