fbpx

DS Digital Services

12 τακτικές ανάπτυξης στο Instagram

Πώς να αποκτήσεις περισσότερους followers στο Instagram: 12 τακτικές για την ανάπτυξη στο Instagram!!!

 

Περίληψη:
Διάβασε παρακάτω για να μάθεις τις 12 καλύτερες τακτικές (με εργαλεία και παραδείγματα) που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις ένα μεγαλύτερο. Ένα πιο αφοσιωμένο κοινό για την επιχείρησή σου στο Instagram.
Με λίγα μόλις λεπτά ανάγνωσης θα μάθεις:


Ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου στο Instagram.
Πως θα χτίσεις ένα μοναδικό brand που θα ξεχωρίζει στο Instagram
● Πώς να δημοσιεύεις με συνέπεια και την κατάλληλη στιγμή για να αυξήσεις το κοινό σου.


Ξοδεύεις ώρες προγραμματισμού και δημιουργίας περιεχομένου για το Instagram. Αμέσως αφού πατήσεις “Share”, όλα φαίνονται να είναι μια χαρά! Έχεις μία απίστευτη σιγουριά ότι δημοσίευσες κάτι πραγματικά μοναδικό και υπέροχο!
Περιμένεις βροχή από likes και comments. Αλλά τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει παρά μόνο λίγες αντιδράσεις και σχόλια από τους followers. Εντέλει βρίσκεσαι να αναρωτιέσαι πως θα καταφέρεις να αποκτήσεις περισσότερους followers στο Instagram αν αυτό δεν γίνεται ανεβάζοντας ποιοτικό περιεχόμενο;

Μάθε τα πάντα για το Instagram


Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζεις πως δεν υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες που αν τις ακολουθήσεις βήμα-βήμα θα σε βοηθήσουν να περισσότερους followers στο Instagram ώστε να κερδίσεις περισσότερους followers.
Αν ακολουθήσεις τις 12 συμβουλές που θα διαβάσεις σήμερα θα καταφέρεις να αποκτήσεις νέους ακόλουθους για το Instagram account σου.

 

Βελτίωσε όσο μπορείς το βιογραφικό σου

Αξιοποίησε στο έπακρο και τους 150 χαρακτήρες. Το βιογραφικό σου στο Instagram είναι αυτό που σε παρουσιάζει στους πιθανούς σου followers. Λέει ποιος ακριβώς είσαι, τι είσαι και πως ελπίζεις πως θα κινηθούν οι χρήστες μετά από την επίσκεψη στο προφίλ σου.
Το βιογραφικό σας Instagram θα πρέπει να περιλαμβάνει:

• Μια σαφή περιγραφή με το τι ακριβώς κάνεις – ασχολείσαι
• Στοιχεία που θα αποκαλύπτουν την προσωπικότητά σου
• Μια παρότρυνση για δράση – Call To Action όπως: διαβάστε περισσότερα, αγοράστε τώρα , επικοινωνήστε μαζί μας κ.λπ.
• Ενα link

περισσότερους followers στο Instagram

Ο σύνδεσμος στο βιογραφικό είναι ο μόνος ενεργός σύνδεσμος με δυνατότητα κλικ στο Instagram, οπότε χρησιμοποίησέ τον με σύνεση.
Ορισμένες επιχειρήσεις περιλαμβάνουν έναν τυπικό σύνδεσμο προς τον ιστότοπό τους. Άλλες τον αλλάζουν τακτικά για να αντικατοπτρίζουν τις πρόσφατες δημοσιεύσεις.
Όμως υπάρχουν πολλά εργαλεία link in bio όπως το Shop Grid, Taplink (αυτό χρησιμοποιούμε εμείς) που θα σου επιτρέψουν να μετατρέψεις έναν μόνο σύνδεσμο σε μία λίστα συνδέσμων.
Επίσης καλό θα ήταν να συμπεριλάβεις στο bio κι ένα επώνυμο #hashtag.
Η προσθήκη του επωνύμου- δημοφιλούς #hashtag στο βιογραφικό μας ενθαρρύνει τους ακόλουθους μας να κάνουν το ίδιο. Με αυτόν τον τρόπο θα τραβήξουν την προσοχή μας αντίστοιχα.

Επιπλέον, όταν κάποιος πατήσει το #hashtag, θα δει αναρτήσεις από θαυμαστές που το έχουν χρησιμοποιήσε. Έτσι όλοι βγαίνουν κερδισμένοι με νέες προβολές στο προφίλ τους.

https://youtu.be/iwZWtZpOQsc

2. Βρες τις κατάλληλες ώρες που πιστεύεις πως είναι οι σωστές για να δημοσιεύεις τα post σου στο Instagram

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη απάντηση για το πότε ακριβώς να δημοσιεύεις στο Instagram για να πετύχεις την υψηλότερη απήχηση σε έναν ικανοποιητικό αριθμό ατόμων.
Υπάρχουν όμως κάποιοι έξυπνοι τρόποι για να βρεις τις ιδανικές χρονικές στιγμές και να πετύχεις το σωστό timing με τους followers σου. Αρχικά, χρησιμοποίησε το Insights του Instagram για να μάθεις ποιες ώρες είναι συνήθως το κοινό σου συνδεδεμένο.
Απλά πάτησε το κουμπί “Πληροφορίες” από το εταιρικό προφίλ σου στο Instagram, έπειτα κάνε μετάβαση στο “Το κοινό σας” και μετά πάτα “Εμφάνιση όλων”. Από εκεί, πηγαίνεις στο κάτω μέρος για να βρεις τις πιο ενεργές ώρες του κοινού σου.

image 1

Θα πρέπει επίσης να προσέξεις, το περιεχόμενό σου. Να είναι όσο πιο σχετικό γίνεται αντίστοιχα με την ώρα που θα το δημοσιεύσεις.
Για παράδειγμα, ένα βίντεο που θα δείχνει μία συνταγή βήμα προς βήμα πιθανόν να έχει καλύτερη απόδοση εκτός των ωρών εργασίας, επειδή ίσως εκείνη την ώρα να μαγειρεύουν.
Ομοίως ένα post από κάποια καφετέρια μπορεί να τα πάει καλά στις 2 μ.μ. όταν οι άνθρωποι εκείνη την ώρα παρουσιάζουν μια σχετική κούραση κι αναζητούν ένα φλιτζάνι καφέ.
Πειραματίσου και δοκίμασε να ανεβάζεις σε διάφορες ώρες τα post σου κι έπειτα παρακολούθησε την αντίδραση του κοινού σου.

 

3.Συνέπεια, συνέπεια, συνέπεια.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που έγινε μέσα στο 2021 σε 14 βιομηχανίες, διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις ανεβάζουν κατά μέσο όρο τέσσερις δημοσιεύσεις Instagram την εβδομάδα.
Εμείς όμως θα σου προτείνουμε να δημοσιεύεις τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Οι επαγγελματίες που είναι ενεργοί με καθημερινά Instagram post , τείνουν να παίρνουν και τα καλύτερα αποτελέσματα σύμφωνα με τη μελέτη που έκανε η Tailwind.
Συμπέρασμα;
Τα προφίλ που δημοσιεύουν σε καθημερινή βάση είναι κι αυτά που κερδίζουν followers στο Instagram. Πολύ πιο γρήγορα από αυτά τα οποία δημοσιεύουν λιγότερο συχνά.

 

Δημοσιεύσεις στο Instagram

Σύμφωνα με τον αλγόριθμο του Instagram, η συνέπεια είναι ένα βασικό στοιχείο για τον τρόπο προβολής των δημοσιεύσεών σας.
Εάν οι αναρτήσεις σου κοινοποιούνται σε τακτική βάση και λαμβάνουν καλή διάδραση με το κοινό σου, ο αλγόριθμος του Instagram πιθανότατα θα εμφανίζει τις αναρτήσεις σου στην κορυφή των ροών των ακολούθων σου.
Να θυμάσαι πως η ποιότητα είναι πάντα πιο σημαντική από την ποσότητα. Η συχνότερη δημοσίευση δεν σημαίνει απαραίτητα και υψηλότερο engagement.
Είναι σημαντικό να εστιάσεις περισσότερο στη δημιουργία περιεχομένου που θα ανταποκρίνεται στο κοινό που εσύ έχεις ορίσει.
Μάλιστα, υπάρχουν δωρεάν εργαλεία που σε βοηθούν να προγραμματίσεις τις αναρτήσεις σου τις κατάλληλες ώρες στο Instagram όπως το Facebook Business Suite χωρίς να ανησυχείς αν θα καταφέρεις να είσαι συνεπής κάθε ημέρα.

 

4. Μάθε πώς ακριβώς λειτουργεί ο αλγόριθμος Instagram

Όταν το Instagram πραγματοποίησε την αλλαγή στον αλγόριθμό του πολλοί ήταν αυτοί που πανικοβλήθηκαν, αλλά τελικά διαπίστωσαν πως είχαν 50% αύξηση της απήχησης των αναρτήσεων τους.
Άρα αντί να ψάχνεις τρόπους για το πως θα νικήσεις τον αλγόριθμο, καλό θα ήταν να τον κάνεις σύμμαχό σου και να τον εκμεταλλευτείς προς όφελός σου.
Υπάρχουν έξι παράγοντες που καθορίζουν τι εμφανίζεται στο feed του κάθε χρήστη: Αυτοί είναι το ενδιαφέρον, η επικαιρότητα, η σχέση, η συχνότητα, η παρακολούθηση και η χρήση.
Ακολουθεί μια γρήγορη περιγραφή σχετικά με το αναφέρεται σε καθέναν από αυτούς τους παράγοντες:

  1. Ενδιαφέρον: Πόσο πιστεύει το Instagram ότι σε ένα χρήστη θα αρέσει μια ανάρτηση βάσει της προηγούμενης δραστηριότητας του.
  2. Επικαιρότητα: Πόσο πρόσφατη είναι η ανάρτηση.
  3. Σχέση: Λογαριασμοί με τους οποίους συνεργάζεται τακτικά ο χρήστης.
  4. Συχνότητα: Πόσο συχνά ένα άτομο χρησιμοποιεί την εφαρμογή Instagram.
  5. Ακολουθεί: Αναρτήσεις από τους λογαριασμούς που ακολουθεί ένα άτομο.
  6. Χρήση: Πόσο χρόνο ξοδεύει ένα άτομο στο Instagram.
    Ο αλγόριθμος του Instagram στοχεύει στην προβολή του καλύτερου περιεχομένου για κάθε μεμονωμένο χρήστη. Έτσι, ενώ οι έξι ξεχωριστοί παράγοντες μπορεί να φαίνονται πολύ ανησυχητικοί, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να δημιουργήσεις περιεχόμενο υψηλής ποιότητας με συνέπεια.

5. Πειραματίσου με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου

Το Instagram είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή εφαρμογή για να ανεβάζουμε φωτογραφίες. Με την πάροδο των ετών, η εφαρμογή, έχει εισαγάγει πολλούς τρόπους κοινοποίησης περιεχομένου στην πλατφόρμα.
Αυτή η ανάμειξή του Instagram με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσεις περισσότερους followers και αυτό γιατί έτσι σου δίνει την ευκαιρία να προσεγγίσεις και να συνδεθείς με ένα ευρύτερο φάσμα ατόμων.
Θυμήσου: Ο αλγόριθμος εξετάζει το ενδιαφέρον και προσπαθεί να δείξει στους ανθρώπους τους τύπους περιεχομένου με τους οποίους αλληλεπιδρούν συχνότερα.
Έτσι, εάν ένα άτομο αρέσει και σχολιάζει το Instagram Reels πιο συχνά από άλλους τύπους δημοσιεύσεων, είναι πιθανό να δουν περισσότερα Reels στη ροή του Instagram.
Ωστόσο, εάν κάποιο άλλο άτομο αλληλεπιδρά πιο συχνά με carousel posts, θα βλέπει περισσότερο από αυτόν τον τύπο περιεχομένου στο χρονολόγιό του.
Κάθε τύπος περιεχομένου έχει και κάποια πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα, το Instagram Reels που ακόμη αναμένουμε στην Ελλάδα, έχει ένα πλεονέκτημα επειδή είναι ο νεότερος τύπος περιεχομένου και το Instagram προωθεί πάντα τις νέες του δυνατότητες. Από όταν κυκλοφόρησε το Instagram Reels το 2020, η εφαρμογή έχει μετακινήσει το κουμπί Reels στην κεντρική θέση στη γραμμή μενού και έκανε τα Reels να εμφανίζονται μεγαλύτερα από τις αναρτήσεις φωτογραφιών στη σελίδα της εξερεύνησης.
Λαμβάνοντας υπόψη πως 200 εκατομμύρια άτομα ελέγχουν τη σελίδα εξερεύνησης κάθε μέρα , μπορείς να καταλάβεις πως αυτό θα κάνει μεγάλη διαφορά στον αριθμό των ατόμων που προσεγγίζεις.
Όσον αφορά τα βίντεο του Instagram TV (IGTV) εμφανίζονται επίσης 4 φορές μεγαλύτερα από τις φωτογραφίες στην εξερεύνηση. Καθώς τα video στο IGTV μπορούν να διαρκέσουν έως και 60 λεπτά, τα καθιστά ιδανικά για video μεγάλης διάρκειας.
Όσον αφορά τα Instagram Stories, εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, όμως παρόλα αυτά έχουν αρκετά πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα, ένα 57% των brands πιστεύουν ότι τα Instagram Stories είχαν μία θετική επίδραση στην αποτελεσματικότητα της στρατηγικής τους στα social media.
Επιπλέον, εάν έχεις έναν επαληθευμένο (verified) λογαριασμό ή αν έχεις τουλάχιστον 10.000 followers ,τότε έχεις την δυνατότητα να μπορείς να προσθέσεις συνδέσμους Swipe Up στα Instagram Stories για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα σε συγκεκριμένες σελίδες.
Εν τω μεταξύ, οι αναρτήσεις καρουζέλ οι οποίες αποτελούνται από μία σειρά φωτογραφιών έως και 10 εικόνων ή βίντεο σε μία μόνο ανάρτηση, έχουν το μεγαλύτερο engagement με το κοινό.
Φαντάσου τα καρουζέλ ως μίνι ιστορία αφήγησης σε ένα κομμάτι περιεχομένου μεγαλύτερης διάρκειας, όπως ας πούμε ένα blog. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις εικόνες κειμένου, φωτογραφίες, βίντεο ή ένα συνδυασμό όλων αυτών σε μια θεματική ανάρτηση.
Δεν χρειάζεται να νιώθεις μπερδεμένος από όλους αυτούς τους διαφορετικούς τύπους δημοσιεύσεων. Οι μελέτες μπορούν να σου πουν για διάφορες μετρήσεις και αποτελέσματα σχετικά με το engagement που αφορά τον κάθε τύπο περιεχομένου, η καλύτερη στρατηγική είναι να χρησιμοποιήσεις μια ποικιλία.
Χρησιμοποιώντας μία ποικιλία διαφορετικών αναρτήσεων στο Instagram περιεχόμενό σου, σου δίνεται η δυνατότητα να μπορείς να προσεγγίζεις καινούργια άτομα τα οποία θα έχουν διαφορετικές προτιμήσεις και αυτό θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις περισσότερους followers που αυτός είναι και ο σκοπός σου.

 

6. Βρες τη φωνή για την δική σου επωνυμία και δημιούργησε ένα μοναδικό- ξεχωριστό περιεχόμενο.

Οι χρήστες δεν ακολουθούν μια επιχείρηση στα social media, για να δουν τις πωλήσεις. Ακολουθούν κάποιο brand, για την προσωπικότητα που εκπέμπει και το περιεχόμενο που δημιουργεί.
Αυτό που λειτουργεί για μία άλλη επιχείρηση μπορεί να μην ταιριάζει στο δικό σου brand ακόμα και όταν μιλάμε για παρόμοιες επιχειρήσεις.
Σκέψου ποιο ύφος θέλεις να έχει ο λογαριασμός σου. Ίσως να είναι αστείο; πληροφοριακό; ίσως παιχνιδιάρικο; ή μήπως κυνικό;
Η προσωπικότητά σου πρέπει επίσης να αντικατοπτρίζει αυτό που ενδιαφέρει κυρίως εσένα.
Σκέψου λοιπόν την επιχείρησή σου σαν το πρόσωπο πίσω από αυτήν.
Ποια θέματα μοιράζεσαι με το κοινό σου στο Instagram;
Όλα όσα μοιράζεσαι για λογαριασμό της επιχείρησής σου θα πρέπει να αναδεικνύουν την προσωπικότητα και την φιλοσοφία της.

 

7. Γράψε εξαιρετικές λεζάντες

Οι ωραίες φωτογραφίες σίγουρα τραβούν την προσοχή των ανθρώπων όμως οι εξαιρετικές περιγραφές είναι αυτές που κερδίζουν στα σημεία.
Οι λεζάντες σου δίνουν την ευκαιρία να παράγεις περισσότερο περιεχόμενο ή λεπτομέρειες σχετικά με τη φωτογραφία ή το βίντεο που μοιράζεσαι.
Επιπλέον θα συμβεί και κάτι εξαιρετικά σημαντικό γράφοντας πλούσιο περιεχόμενο στις περιγραφές των φωτογραφιών σου. Η χρήση λέξεων κλειδιών στους υπότιτλους θα σε βοηθήσει να εμφανιστείς στα αποτελέσματα αναζήτησης στην εφαρμογή!!!
Οι λεζάντες κάτω από κάθε ανάρτηση στο Instagram μπορούν να έχουν έως 2.200 χαρακτήρες. Φυσικά, δεν χρειάζεται να διαβάζεις κάθε λεζάντα όπως θα έκανες με μια ανάρτηση ιστολογίου.
Ορισμένες φωτογραφίες συνδυάζονται άψογα με μια σύντομη, σύντομη λεζάντα και ίσως και με μερικά emoji, ενώ άλλες, μπορεί να χρειάζονται κάτι περισσότερο και πιο ανακλαστικό να αναδειχθούν.
Το μέσο μήκος των λεζάντων Instagram αυξάνεται, αλλά οι περισσότερες επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην πλησιάζουν το όριο των 2.200 χαρακτήρων. Το 2020, ο μέσος όρος ήταν 405 χαρακτήρες , από 142 που ήταν το 2016.
Γενικά δεν υπάρχει κάποιος κανόνας για το πότε μια φωτογραφία θέλει μεγάλη περιγραφή και πότε όχι. Είναι κάτι που θα πρέπει να πειραματιστείς για να ανακαλύψεις τι είναι αυτό που ταιριάζει στο κοινό σου περισσότερο.

 

8. Έρευνα και χρήση σωστών #hashtags

Τα #hashtags δεν είναι πουθενά τόσο σημαντικά και χρήσιμα όσο είναι στο Instagram. Τα σωστά και στοχευμένα #hashtags μπορούν να εκθέσουν την εικόνα σου σε ένα μεγάλο και στοχευμένο κοινό και οι χρήστες του Instagram δεν φαίνεται να τα έχουν βαρεθεί με τον ίδιο τρόπο που έχει συμβεί ήδη σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.
Αρχικά ξεκίνα βρίσκοντας #hashtag που θα προσελκύσουν το ιδανικό κοινό-στόχο σου. Tο Instagram, διαθέτει πολλά δωρεάν εργαλεία τα οποία θα σε βοηθήσουν να μπορέσεις να βρεις σχετικές ετικέτες #hashtag για τις αναρτήσεις σου.
Για παράδειγμα, με το Display Purposes, πληκτρολογείς απλά λίγα λόγια περιγράφοντας την εικόνα σου, και θα σου προτείνει τα κορυφαία #hashtag.

image 3

Εάν ο στόχος σου λοιπόν είναι να αποκτήσεις περισσότερους followers στο Instagram, τα #hashtag είναι άκρως απαραίτητα.
Η χρήση #hashtag καθιστά το περιεχόμενό σου ανιχνεύσιμο μέσω της αναζήτησης ή φιλτραρίσματος όταν οι χρήστες πατούν στο ίδιο #hashtag από άλλη ανάρτηση.
Οι χρήστες μπορούν ακόμη και να ακολουθήσουν τα αγαπημένα τους #hashtag, έτσι ώστε το κορυφαίο περιεχόμενο με αυτό το #hashtag να εμφανίζεται στην ροή του Instagram λογαριασμού τους.
Το Instagram επιτρέπει έως και 30 #hashtag ανά δημοσίευση, αλλά μην το κάνεις μόνο και μόνο για να φτάσεις αυτό τον αριθμό. Το TrackMaven συνιστά εννέα #hashtag για να πετύχεις το μέγιστο engagement.
Pro Tip: βεβαιώσου ότι δεν χρησιμοποιεις τα ίδια εννέα #hashtag ξανά και ξανά. Καλύτερα, ομαδοποίεισαι τα #hashtag σου ανά κατηγορία, έτσι ώστε να μπορείς να τα προσθέτεις γρήγορα σε κάθε σου ανάρτηση.

 

9. Αλληλεπίδραση και πάλι αλληλεπίδραση!!!

Το engagement έχει τεράστια σημασία για την ανάπτυξη σου στο Instagram. Πάρα πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να εστιάζουν σε επισημάνσεις όπως το “μου αρέσει” ή στα σχόλια χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους ανθρώπους πίσω από αυτές τις μετρήσεις. Εάν θέλεις πραγματικά να προσελκύσεις περισσότερους Instagram followers, τότε θα πρέπει να προσελκύσεις τους θαυμαστές σου σε κάποιου είδους συνομιλία.
Λάβε υπόψη ότι μόνο επειδή κάποιος βλέπει το περιεχόμενό σου, αυτό δεν σημαίνει ότι και αυτή τη στιγμή σε ακολουθεί. Εάν έχεις την ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις με έναν πιθανό follower, θα πρέπει να την εκμεταλλευτείς.
Κάθε σχόλιο είναι μια νέα ευκαιρία να αποκτήσεις έναν νέο ακόλουθο ή ακόμη και να διατηρήσεις έναν ήδη υπάρχον.
Οπότε, βεβαιώσου ότι απαντάς σε κάθε σχόλιο που λαμβάνεις. Μην αγνοείς τα σχόλια! Εξίσου, σημαντικό είναι να μην περιμένεις μόνο από τους άλλους να ξεκινήσουν τη συνομιλία. Δημιούργησε αφορμές για συζητήσεις που βοηθούν στο engagement. Χρησιμοποίησε επίσης αυτοκόλλητα Instagram, όπως ανοιχτές ερωτήσεις και δημοσκοπήσεις στα Instagram Stories σου.
Κάνε ερωτήσεις στις λεζάντες φωτογραφιών σου. Ενθάρρυνε το κοινό σου να προσθέσει με ετικέτες τους φίλους τους στα σχόλια με προτροπές όπως “Πρόσθεσε ετικέτα στο BFF κι έτσι μοιράσου μαζί μας με ποιον θα πήγαινες αυτήν την κρουαζιέρα!” ή “Πρόσθεσε με ετικέτα τον αγαπημένο σου φίλο με τον οποίο θα έπινες παρέα αυτό το μπουκάλι κρασί”

 

10. Συνεργάσου με άλλους

Έπίσης, ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσεις Instagram followers είναι οι συνεργασίες με άλλους λογαριασμούς.
Το influencer marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος ανάπτυξης του Instagram account σου. Εάν έχεις τον προϋπολογισμό, μπορείς να πληρώσεις δημιουργούς περιεχομένου aka content creators για την προώθηση του brand σου. Αλλά αν ελπίζεις να το κρατήσεις σε πιο χαμηλό προϋπολογισμό, τότε οι micro-influencers με 1.000-10.000 followers μπορεί να έχουν πολύ μεγάλη επιρροή εξίσου.
Στην πραγματικότητα, οι λογαριασμοί με micro-influencers έχουν υψηλότερα ποσοστά engagement από ίσως μεγαλύτερους λογαριασμούς.
Μπορείς να αναζητήσεις λοιπόν συνεργασία με micro-influencers για να δημιουργήσεις συνεργασίες ή απλώς να μοιραστείς ξανά περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC).
Τι όμως είναι αυτό που κάνει το UGC είναι τόσο δημοφιλές; «Αναμεταδίδει αυθεντικές εμπειρίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός brand από τους προηγούμενους πελάτες και αυτή η αξιοπιστία που δημιουργείται είναι αυτή που τελικά ενισχύει το εμπορικό σήμα».
Οι συνεργασίες είναι επίσης μια καλή ευκαιρία να αναδείξεις τις αξίες και την προσωπικότητά σου μέσω αυτής της σχέσης.
Οι επιχειρήσεις και τα άτομα με τα οποία τελικά συνεργάζεσαι ή υποστηρίζεις λένε πολλά και για τη δική σου επωνυμία. Οι συνεργασίες αυτές κάποιες φορές, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ισχυρές και για τις τοπικές επιχειρήσεις.
Μάλιστα μην υποτιμάς το ενδεχόμενο να συνεργαστείς με τις τοπικές επιχειρήσεις της γειτονιάς σου, ώστε να μπορείς να προσεγγίσεις ένα κοινό με υπερ-στόχευση.

 

11. Συνδέσου στο Instagram από αλλού

Θα πρέπει να μην δυσκολεύεις τους ανθρώπους να βρουν το Instagram profile σου. Κανείς δεν πρέπει να ψάχνει τις σελίδες στο website σου για να βρει το Instagram profile σου.
Πρόσθεσε τον σύνδεσμο του Instagram λογαριασμού σου στα παρακάτω σημεία :
• Στα υποσέλιδα του email σου.
• Στο υποσέλιδο και στην πλευρική γραμμή (sidebar) του website σου.
• Μέσα από άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
• Δημοσιεύσεις στα social media από μέλη διαφόρων ομάδων.

 

Πως να σε βρούν στο Instagram

 

12. Ανάλυσε τα αποτελέσματά σου

Ένας τρόπος για να μάθεις πως να προσελκύσεις περισσότερους followers στο Instagram, είναι να εξετάσεις σε ποιες αναρτήσεις κάνουν περισσότερη διάδραση οι θαυμαστές σου.
Μπορείς εύκολα να παρακολουθείς πολλές μετρήσεις Instagram απευθείας στην εφαρμογή με το Instagram Insights, ή μέσω εργαλείων ανάλυσης.
Δεν μιλάμε βέβαια για εμμονή σε μετρήσεις ματαιοδοξίας, όπως το να διαβάζεις τις επισημάνσεις “μου αρέσει” ή να μετράς τα σχόλια.
Αντ’ αυτού, σκέψου τι σου λένε οι μετρήσεις αυτές.
Για παράδειγμα, εάν δοκιμάζεις ένα νέο #hashtag, στις μετρήσεις οι νέοι followers και οι χρήστες που προσεγγίστηκαν, θα σας πουν περισσότερα για την αξία αυτού του #hashtag από τα likes που θα πάρεις από τους τρέχοντες followers σου.
Ωστόσο, εάν πειραματίζεσαι με διαφορετικούς χρόνους δημοσίευσης, οι εμφανίσεις μπορούν να σου δώσουν μια ιδέα για το πότε είναι πιθανότερο να προβληθεί το περιεχόμενό σου. Ο τελικός στόχος σου θα καθορίσει ποιες μετρήσεις έχουν μεγαλύτερη σημασία.
Παρακολούθησε τις τάσεις. Μήπως ένας συγκεκριμένος τύπος φωτογραφίας λαμβάνει περισσότερες εμφανίσεις ή κάνει μεγάλο engagement?
Δημοσίευσε περισσότερες από αυτές τις εικόνες και κατέγραψε πώς ανταποκρίνονται οι followers σου. Ορισμένα #hashtag έχουν ως αποτέλεσμα περισσότερες επισημάνσεις “μου αρέσει” από άτομα που δεν σε ακολουθούν. Χρησιμοποίησε αυτά τα #hashtag πιο συχνά και καλωσόρισε τους νέους σου followers. Τόσο απλά!
Πως διαχειρίζεσαι το Instagram marketing?
Αν θέλεις μία σταθερή ανάπτυξη στο Instagram, θα πρέπει να δίνεις τακτικά ποιοτικό περιεχόμενο στο κοινό-στόχο σου. Ενώ τα προσωπικά προφίλ μπορούν να δημοσιεύουν αποσπασματικά, οι επιχειρήσεις αντίθετα θα πρέπει να είναι πιο στρατηγικές. Όλες οι παραπάνω τακτικές που καλύψαμε θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις περισσότερους στο Instagram, αλλά δεν είναι για πάντα δεδομένοι.
Το πιο σημαντικό είναι να παραμείνεις στην κορυφή της στρατηγικής περιεχομένου των κοινωνικών μέσων.
Χρειάζεται σίγουρα χρόνος για να σχεδιάσεις και να προγραμματίσεις ποιοτικές δημοσιεύσεις. Επίσης και η διαχείριση του engagement μπορεί επίσης να είναι μια εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία. Όμως για το καλό της επιχείρησής σου πίστεψέ μας. Αξίζει τον κόπο!

 

Αν το βρήκες χρήσιμο, μην ξεχάσεις να το μοιραστείς με τους φίλους σου

 

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online