fbpx

DS Digital Services

BLOG

Οι 12  top συμβουλές για τα business Blog άρθρα θα σου φανούν άκρως απαραίτητες, για να μπορέσεις να κάνεις σύνταξη υπέροχων blog, ικανών να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες marketing, για την επιχείρησή σου. Καλώς ή κακώς τα γραπτά μένουν, έτσι λέει ο σοφός λαός που σπάνια κάνει λάθος. Το να γράφεις blog άρθρα είναι μια πολύτιμη τεχνική marketing, που θα οδηγήσει τους χρήστες στο να δουν τα προϊόντα σου. 

Και τώρα τα συναρπαστικά νέα. Αυτό γίνεται χωρίς κανένα έξοδο από εσένα και μάλιστα αποτελεί έναν άριστο τρόπο δημιουργίας οργανικών επισκεπτών.  Το να δημιουργήσεις όμως ένα κείμενο μόνο δεν είναι αρκετό για να συμβεί κάτι τέτοιο στα blog άρθρα, είναι απαραίτητο να ακολουθήσεις κάποιους κανόνες. 

Ας τους δούμε όμως έναν προς έναν. 

4 4

#1 Ο τίτλος πρέπει να έχει ενδιαφέρον στα blog άρθρα

  • Πρόκειται για τη μικρογραφία του άρθρου και επίσης λειτουργεί και σαν μαγνήτης ώστε να ελκύει το χρήστη. Τι μπορείς να κάνεις με τον τίτλο; Προσπάθησε λοιπόν να κάνεις τα εξής:
  • Να “παίξεις με τις λέξεις” 

Να χρησιμοποιείς νούμερα γιατί το SEO τα αγαπάει 

  • Να δημιουργήσεις έναν τίτλο με απλές λέξεις 
  • Να κάνεις ερωτήσεις 

#2 Να είναι σύντομο το περιεχόμενο 

Οι μακροσκελείς αναλύσεις και οι πολλές λεπτομέρειες θα κουράσουν τον αναγνώστη. Χρειάζεται να κάνεις μια περιγραφή σύντομη αλλά προσοχή υπάρχουν όρια λέξεων για να κάνεις τα blog άρθρα στο SEO. Χρειάζεται να τα τηρείς και να μένεις εντός των ορίων. 

#3 Κάνε τη διαφορά, μην ακολουθείς την πεπατημένη στη δημιουργία περιεχομένου 

Σίγουρα το κοινό σου δεν θα θέλει να δει ένα έργο χιλιοπαιγμένο. Διψάει για κάτι διαφορετικό το οποίο και θα εκτιμήσει ανάλογα. Το να ακολουθήσεις το δρόμο που θα δεις κάπου, δεν είναι καθόλου μα καθόλου καλή συμβουλή. Αντίθετα γράψε δίνοντας αυθεντικότητα με το ύφος και το προσωπικό σου στυλ. Το πρωτότυπο περιεχόμενο πάντα εκτιμάται στα blog άρθρα και ανεβάζει την επισκεψιμότητα για να μην ξεχνάμε και τον αρχικό και κύριο στόχο. 

# 4 Η συνέπεια είναι αναγκαία 

Το να δίνεις υλικό χρήσιμο στο χρήστη, στα blog άρθρα είναι ωφέλιμο. Αυτό θα πρέπει να γίνεται 2 φορές τουλάχιστον την εβδομάδα και ο λόγος είναι φυσικά ο αγαπητός αλγόριθμος και η επιθυμία μας να έχουμε την εύνοιά του. Αν ξεκινήσεις και ανεβάζεις blog όποτε έχεις κέφι, τότε καλύτερα να μην το κάνεις. Απλό και κατανοητό. 

#5 Προσπάθησε να είσαι κοντά στο μέσο αναγνώστη 

Τι σημαίνει αυτό; Να γράφεις:

  • Κατανοητά 
  • Να μη θίγεις θέματα της επικαιρότητας 
  • Να μην αναφέρεσαι σε οτιδήποτε πολωτικό 
  • Θέματα πολιτικής, θρησκείας δεν είναι για τά σου blog άρθρα

#6 Μη μπερδεύεις τα   social media και το blogging, είναι δύο διαφορετικά πράγματα 

Η καμπάνια όσον αφορά στα social media  προωθεί τις ιδέες και τα μηνύματα άλλων ανθρώπων. Εκεί υπάρχει το θέμα του ποστ και η αλληλεπίδραση. Στα blog άρθρα η άποψη – συμβουλή – ιστορία – προτροπή αφορά εσένα και τις πληροφορίες που θέλεις να μοιραστείς με το κοινό σου. Αν δηλαδή πιστεύεις πως αφού έχεις το ένα δε χρειάζεσαι το άλλο, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Το καθένα λειτουργεί με το δικό του τρόπο στη στρατηγική marketing που έχεις χαράξει με στόχο την προώθηση της επιχείρησής σου. 

#7 Χρησιμοποίησε φωτογραφίες 

Οι φωτογραφίες στα blog άρθρα έχουν κι αυτές το ρόλο τους:

  •  Τραβούν το ενδιαφέρον του αναγνώστη
  • Τον ξεκουράζουν από την ανάγνωση 

Φαντάσου ένα κείμενο π.χ 800 λέξεων, χωρίς καμία φωτογραφία. Θα το άνοιγες και θα το άφηνες αδιάβαστο. Ενώ με τη φωτογραφία μπορεί το κείμενο να γίνει ελκυστικό και να βοηθήσει ακόμη και στην κατανόηση του κειμένου.

Θέλεις περισσότερες πωλήσεις

#8 Τα blog άρθρα δημιουργούν την τάση στο κοινό  να δράσει 

Τα blog άρθρα  πρέπει πάσα θυσία να παρακινούν τον αναγνώστη να δράσει. Αν δεν το κάνουν τότε δεν εκτελούν το λόγο ύπαρξής τους. Όσο κι ωραίο περιεχόμενο να προσφέρεις ο στόχος σου είναι να οδηγήσεις το κοινό εκεί που θέλεις. Να επισκεφτεί π.χ. το e shop και να κάνει την αγορά ή ακόμη να γνωρίσει απλά τα προϊόντα σου. Γι αυτό το λόγο υπάρχουν οι σύνδεσμοι που προτείνουν κάτι στον αναγνώστη. Να διαβάσει π.χ κάτι επίσης ενδιαφέρον ή να πατήσει πάνω σε λέξεις κλειδιά για να λάβει έξτρα πληροφόρηση. 

#9 Μην προσπαθείς να πουλήσεις μέσα από τα κείμενα 

Η άμεση πώληση δεν έχει να κάνει με τα blog άρθρα. Εκεί θα δώσεις πληροφορίες και δεν θα πεις εδώ τα καλά προϊόντα, παρακαλώ περάστε. Κάτι τέτοιο θα απομακρύνει το χρήστη και δεν θα έχεις τα αποτελέσματα που ίσως φαντάζεσαι. 

  • Το περιεχόμενο πρέπει να μπορεί να:
  • Λύνει προβλήματα 
  • Εξυπηρετεί μια ή περισσότερες ανάγκες 
  • Δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης 

Είναι φιλικό στο χρήστη για το ότι δεν πάει να πουλήσει απολύτως τίποτα. Αυτό πρέπει να το έχεις πάντα στο μυαλό σου όταν γράφεις. 

KOPELA POU PSAXNEI YLIKO GIA BLOG ARTHRA

#10 Προσοχή στο ιστολόγιο πρέπει να πληρεί τις προϋποθέσεις για να ικανοποιήσει το χρήστη 

Τα blog άρθρα μπορεί να είναι τέλεια από όλες τις απόψεις, αν όμως το ιστολόγιο δεν πληρεί και εκείνο τις δικές του προϋποθέσεις, τότε άδικος κόπος. Ο αναγνώστης θα επισκεφτεί τον ιστότοπο και αν δεν του αρέσει γιατί το στήσιμο δεν τον ικανοποιεί, θα πάρει το δρόμο και θα φύγει. Και το δυσάρεστο; Δεν θα ξαναγυρίσει. Γι΄αυτό λοιπόν ένα site με σωστή δομή και εξυπηρετικότητα για το κοινό είναι η απαρχή για να λειτουργήσουν τα blog άρθρα. 

#11 Η μορφολογία κειμένου να είναι δομημένη με προσοχή 

Τι εννοοούμε εδώ:

  • Να υπάρχει σωστός διαχωρισμός παραγράφων 
  • Να φροντίσεις να έχεις τίτλους και υπότιτλους με διαφορετικά μεγέθη γραμμάτων 
  • Να βάζεις κουκκίδες γιατί ξεκουράζουν το μάτι και λειτουργούν σαν μια όαση στην έρημο για τον αναγνώστη 
  • Να χρησιμοποιείς σωστά τα σημεία στίξης, ώστε να διαβάζει και να κατανοεί 
  • Να υπάρχουν bold λέξεις για να τονιστεί αυτό που θέλουμε στη πρόταση, αλλά και για να τραβήξει το ενδιαφέρον του χρήστη 
  • Οι λίστες τέλος αρέσουν στον αναγνώστη 

Το ψυχολογικά άνετο κείμενο είναι το μεγαλύτερο ίσως θετικό πρόσημο, που πρέπει να διαθέτουν  οπωσδήποτε τα  blog άρθρα στο site της επιχείρησής σου. 

Διάβασε κι αυτό: θέλεις να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο 21 καταπληκτικοί τρόποι για να το κάνεις μόνος σου

#12 Τα blog άρθρα πρέπει να έχουν αειθαλή περιεχόμενο 

Όπως είπαμε και στην αρχή του άρθρου τα γραπτά πάντα μένουν. Γι΄αυτόν ακριβώς το λόγο το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι και μετά από 5 χρόνια επίκαιρο. Για κανέναν λόγο δεν θα λειτουργήσει αν θεωρηθεί μέσα σε κάποιο Χ χρονικό διάστημα, ξεπερασμένο. 

Συνοψίζοντας 

Ο στόχος στα blog άρθρα είναι να αποδείξεις πως είσαι γνώστης αυτού που κάνεις. Πως κατέχεις τις πληροφορίες που θα φανούν εξαιρετικά πολύτιμες για τον αναγνώστη, πράγμα που θα δημιουργήσει μεταξύ σας μια σχέση εμπιστοσύνης. 

Πάρε λοιπόν μια λευκή σελίδα στον υπολογιστή σου και κάνε την  πρώτη σου προσπάθεια. 

Αν πάλι χρειαστείς βοήθεια, εμείς μπορούμε να σου παρέχουμε τα πάντα σε digital υπηρεσίες για την επιχείρησή σου. 

Aν σου άρεσε το άρθρο μπορείς να διαβάσεις κι αυτό: Γιατί πρέπει να ακολουθείς τις τάσεις στο TikTok;

Ακολούθησε μας σε Facebook, Instagram και TikTok για να μαθαίνεις ότι νεότερο και trend γύρω από τα social media.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online