fbpx

DS Digital Services

Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων

Πίνακας Περιεχομένων

13 έξυπνες συμβουλές social media marketing

13 έξυπνες συμβουλές για να απογειώσετε το social media marketingΑκολουθήστε αυτές τις συμβουλές Social media marketing και απογειώστε την επιχείρηση σας!

Τα social media έχουν μπει πλέον για τα καλά στη ζωή μας, μέχρι που έφτασαν να είναι το επίκεντρο. Σήμερα, 6 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν τα social media, σε σύγκριση με μόλις 5% το 2005. Ακόμα και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αρκετά τα κοινωνικά μέσα και από τότε έχουν αλλάξει τον τρόπο που κάνουν το μάρκετινγκ. Το Social media marketing είναι εδώ και έχει αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας και προβολής των επιχειρήσεων.

Τα οφέλη του social media marketing είναι ατελείωτα αρκεί τα κοινωνικά μέσα να χρησιμοποιηθούν με τον σωστό τρόπο!

Μερικά οφέλη του social media marketing:

  • Αύξηση αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και της επιχείρησης
  • Απήχηση σε ένα ευρύτερο κοινό
  • Καλύτερη επικοινωνία με το ακροατήριό σας
  • Αύξηση επισκεψιμότητας στον ιστότοπο ή το e-shop σας
  • Δημιουργία περισσότερων ευκαιριών
  • Περισσότερες πωλήσεις και χρήματα

Οπότε δεν υπάρχει καμία αμφιβολία τα social media θα πρέπει να αποτελούν ζωτική συνιστώσα των συνολικών προσπαθειών μάρκετινγκ.

Απλά δείτε μερικά στατιστικά στοιχεία των κοινωνικών μέσων που θα σας ανοίξουν τα μάτια:

Τα social media είναι μια τεράστια δεξαμενή για να βρείτε το κοινό-στόχο σας. Χωρίς συμμετοχή στο social media marketing θα ήταν ελλιπής η στρατηγική μάρκετινγκ που σχεδιάζετε.

Εάν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ για τα social media, συνεχίστε να διαβάζετε.

Θα κάνουμε μια βουτιά στις καλύτερες τακτικές και πρακτικές αιχμής.

1) Καθορίστε τους στόχους και τους σκοπούς σας

Η ανάγκη ενός σταθερού σχεδίου, στόχων και σκοπού είναι σημαντική, αν θέλετε να ξεκινήσετε τη στρατηγική Social media marketing. Αν δεν ξέρετε τι στόχο έχετε, πώς θα καταφέρετε να τον πετύχετε; Για να μην αναφέρουμε, ότι χωρίς σχέδιο δεν μπορείτε να μετρήσετε ή να εξελίξετε τις στρατηγικές σας με την πάροδο του χρόνου.

Οι στόχοι του μάρκετινγκ στα social media πρέπει να συνδυαστούν με τις συνολικές προσπάθειες μάρκετινγκ και θα πρέπει να συμβαδίζουν με αυτές. Ο καθορισμός των στόχων σας είναι πρωταρχικής σημασίας εάν θέλετε να τους πετύχετε. Σύμφωνα με μια μελέτη, έχετε 30% περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας εάν γράψετε τους στόχους σας. Σε μερικές μελέτες ο αριθμός αυτός φτάνει το 40%.

Όταν ορίζετε τους στόχους σας, προσέξτε να είναι εφικτοί και τους χωρίζετε σε μικρότερα βήματα δράσης.

Πώς να θέσετε εφικτούς στόχους για τη στρατηγική μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων:

  • Χρησιμοποιήστε αριθμούς (όπως: να φτάσω τους 1000 ακόλουθους στο Instagram)
  • Να ορίζετε πάντα μια προθεσμία
  • Να είστε συγκεκριμένοι και να κάνετε τους στόχους σας “SMART” (Specific – Συγκεκριμένος, Measurable – Μετρήσιμος, Agreed Upon – Αποτέλεσμα Συλλογικής Απόφασης, Realistic – Ρεαλιστικός, Time-Based Goals – Οριοθετημένος Χρονικά.)
  • Κάντε στόχους σύμφωνα με την γενική στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης σας

2) Ερευνήστε και μάθετε για το ακροατήριο σας

Η σύνδεση και η αλληλεπίδραση με το ακροατήριό σας είναι ζωτικής σημασίας για το σημερινό μάρκετινγκ, αν θέλετε να έχετε κάποιο κέρδος. Αλλά, για να το κάνετε αυτό, πρέπει να καταλάβετε το κοινό σας – απ έξω και ανακατωτά.

Θα πρέπει να είστε σε θέση να εντοπίσετε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα θέλω τους, τις αδυναμίες, τις συνήθειες τους. Μπορεί να σας φαίνεται υπερβολικό αλλά χωρίς το ιδανικό κοινό είναι σα να απευθύνεστε σε όλους. Σύμφωνα όμως με τις βασικές αρχές μάρκετινγκ όταν απευθύνεστε σε όλους στην ουσία δεν απευθύνεστε σε κανέναν.

Πώς μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα το κοινό σας;

  • Ερευνήστε το κοινό σας για να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες του
  • Κοιτάξτε προσεκτικά τα δημογραφικά τους στοιχεία
  • Πάρτε μέρος σε συνομιλίες σε φόρουμ τα οποία να είναι γεμάτα με το κοινό-στόχο σας
  • Απαντήστε σε σχόλια στο blog σας και σχολιάστε σε άλλα blog με το ίδιο κοινό-στόχο
  • Απαντήστε σε όλα τα σχόλια ή τις ερωτήσεις στα διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
  • Συλλέξτε feedbacks (χρησιμοποιώντας ένα από τα πολλά διαθέσιμα εργαλεία)
  • Ερευνήστε σε ανταγωνιστικά προφίλ

Μόλις αποκτήσετε μια αίσθηση για το ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, είστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να τους βοηθήσετε. Οι άνθρωποι θα ασχοληθούν με επιχειρήσεις που νοιάζονται – όχι απλά μια απρόσωπη εταιρεία. -Αυτό κάνει αυτό το βήμα σημαντικό στη δημιουργία οποιασδήποτε στρατηγικής Social media marketing.

3) Τρέξτε διαγωνισμούς για να ενισχύσετε το Social media marketing

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου διαγωνισμού στα social media είναι μια από τις πιο δελεαστικές τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Θα αυξήσει την προβολή σας στο διαδίκτυο, τους ακόλουθους σας και την εμπλοκή σας. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό giveaway. Το κλειδί για την εκτέλεση ενός επιτυχημένου διαγωνισμού είναι να προσφέρετε κάτι αξίας το οποίο όμως θα ενδιαφέρει το κοινό-στόχο σας. Δεν σας ενδιαφέρει κάτι που θα τραβήξει πολλούς , σας ενδιαφέρει να τραβήξει συγκεκριμένα το κοινό-στόχο σας.

Πώς να τρέξετε έναν διαγωνισμό στα social media

  • Καταλάβετε τους στόχους σας (θέλετε περισσότερα like στη σελίδα σας στο Facebook; Περισσότερους followers στο Instagram; Πόσους;)
  • Αποφασίστε σε ποιο κοινωνικό κανάλι θα φιλοξενήσετε τον διαγωνισμό.
  • Βάλτε μια προθεσμία για το πότε θα τελειώσει και πότε ο νικητής θα λάβει το βραβείο
  • Δημιουργήστε το διαγωνισμό (δείτε τους διαφορετικούς τύπους και επιλέξτε τον κατάλληλο για το κοινό σας)
  • Προωθήστε τον με όλη σας τη δύναμη!

Για να πάρετε τα καλύτερα αποτελέσματα, στοχεύστε στο να βάλετε το κοινό σας να κάνει κάποια ενέργεια. Ρυθμίστε το διαγωνισμό με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουν περισσότερες συμμετοχές αν τον κοινοποιήσουν, κάνουν tag φίλους ή αν ολοκληρώσουν παρόμοιες εργασίες.Παράδειγμα “Αποθήκευσε το στο Pinterest” “Kάντε Like στην σελίδα μας¨ ή “κοινοποιήστε στην σελίδα σας στο Facebook”. Με αυτόν τον έξυπνο τρόπο, ουσιαστικά ο διαγωνισμός σας θα τρέχει μόνος του.

4) Δημιουργήστε προσεκτικά το περιεχόμενο σας στα social media

Κάθε κομμάτι του περιεχομένου που δημοσιεύετε στα κοινωνικά μέσα πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά. Εάν δημοσιεύετε μόνο για να δημοσιεύσετε κάτι – κάνετε λάθος. Ανάλογα με το κοινωνικό δίκτυο στο οποίο δημοσιεύετε, θα πρέπει να μάθετε τους διαφορετικούς σκοπούς και στρατηγική του κάθε δικτύου.

Δείτε μερικά παραδείγματα:

  • LinkedIn – Ένα επαγγελματικό δίκτυο που είναι ιδανικό για ακροατήρια B2B(Business to Business). Περιλαμβάνει επίσης το LinkedIn Pulse, μια πλατφόρμα δημοσίευσης και διανομής περιεχομένου.
  • Facebook – Σχεδόν όλοι έχουν λογαριασμό στο Facebook. Ιδιαίτερα καλό για περιεχόμενο που σχετίζεται με ειδήσεις / ψυχαγωγία. Ενώ οι Σελίδες Facebook είναι απαραίτητες για την παρουσία στο μέσο αλλά και τη δημιουργία επαγγελματικού προφίλ στο Instagram δεν έχουν την καλύτερη απόδοση. Αντίθετα, οι Ομάδες Facebook μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος σύνδεσης με το ιδανικό σας κοινό.
  • Instagram – Τέλειο εάν το περιεχόμενό σας είναι οπτικό. Οι στατικές εικόνες και τα σύντομα βίντεο λειτουργούν εξαιρετικά καλά, αλλά δεν είναι τόσο αποδοτικό στο να φέρει κυκλοφορία πίσω στο e-shop ή την σελίδα σας.
  • Pinterest – Παρόμοιο με το Instagram, το Pinterest είναι εξαιρετικά οπτικό. Παρόλο που περιορίζεται σε στατικές εικόνες, μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό στο να φέρει επισκέψεις πίσω στο e-shop ή την ιστοσελίδα σας.

Μόλις μάθετε για τα διάφορα δίκτυα, μπορείτε να εστιάσετε σε όποια πιστεύετε ότι ταιριάζουν με την επιχείρησή σας. Ένα σημαντικό συστατικό της social media marketing είναι να χρησιμοποιείτε το σωστό ύφος. Ο τρόπος με τον οποίο περνάτε το μήνυμά σας θα διαφέρει ανάλογα με το κοινωνικό δίκτυο στο οποίο δημοσιεύετε περιεχόμενο. Γενικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσετε την online προβολή σας σε όλες τις πλατφόρμες!

Για να δημιουργήσετε συναρπαστικό περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα:

  • Χρησιμοποιήστε τεχνικές copywriting.
  • Απευθυνθείτε απευθείας στο κοινό σας.
  • Χρησιμοποιήστε ευέλικτες, ευφυείς ή συναρπαστικές λεζάντες για να ξεκινήσετε τις αναρτήσεις σας.
  • Χρησιμοποιήστε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου (Δοκιμάστε να συνδέσετε τις αναρτήσεις ιστολογίου, τα βίντεο, να κάνετε ερωτήσεις κ.λ.π.).
  • Πάντα να γράφετε μια περιγραφή σε κάθε σύνδεσμο που δημοσιεύετε. Ποτέ μην βάζετε μόνο τον τίτλο.

Εάν τελειοποιήσετε το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων και βρείτε αυτό που σας αντιπροσωπεύει καλύτερα, θα δείτε υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης, περισσότερους ακόλουθους και θα δημιουργήσετε περισσότερους πελάτες και πωλήσεις.

Στρατηγική Instagram marketing: Πώς θα την πας στο επόμενο level

5) Κρατήστε την τακτική πωλήσεων στο ελάχιστο

Το παθητικό, παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει πεθάνει εδώ και καιρό, για καλό λόγο. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να αγοράσουν. Θέλουν να δημιουργήσουν πραγματικές σχέσεις μαζί σας. Αυτή είναι η μυστική συνταγή για να κάνετε το κοινό ή τους πελάτες σας να σας εμπιστεύονται. Και, αν σας εμπιστεύονται – θα αγοράσουν από σας. Οι καταναλωτές θεωρούν ότι είναι πολύ ανιαρό όταν οι επιχειρήσεις δημοσιεύουν πάρα πολλές προσφορές.

Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε χρήσιμο περιεχόμενο που οι χρήστες πραγματικά θέλουν να καταναλώσουν. Περιεχόμενο που να οδηγεί τους αγοραστές στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας – χωρίς να είναι πιεστική προώθηση πώλησης.

6) Επωφεληθείτε από το περιεχόμενο βίντεο στη στρατηγική σας

Εκτός κι αν ζείτε στις σπηλιές, ξέρετε πόσο ισχυρό έχει γίνει το περιεχόμενο βίντεο. Ειδικά στο social media marketing. Έτσι, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, ήρθε η ώρα να το χρησιμοποιήσετε το συντομότερο δυνατό! Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μέθοδοι για τη χρήση του περιεχομένου βίντεο στη στρατηγική των κοινωνικών μέσων . Ζωντανά βίντεο (όπως το Facebook Live Videos ή Instagram Live) φαίνεται να είναι η μεγαλύτερη τάση αυτή τη στιγμή. Ένα στιγμιότυπο ενός επιτυχημένου Facebook live video από τον Dwayne “The Rock” Johnson :

Facebook Live video στην στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων
Facebook Live Video – Dwayne “The Rock” Johnson

Τα ζωντανά βίντεο Facebook και Instagram σας επιτρέπουν να συνδεθείτε με το κοινό σας με αυθεντικό τρόπο που δεν είναι δυνατό σε άλλες μορφές περιεχομένου. Οι χρήστες συμμετέχουν θέτοντας ερωτήσεις. Έτσι, μπορείτε να τους δείξετε ότι δεν είστε μόνο ένα εμπορικό σήμα, αλληλεπιδρώντας μαζί τους κατά τη διάρκεια και μετά το ζωντανό σας βίντεο.

Θα δουν ότι είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης που νοιάζεται και αυτό θα φέρει περισσότερα αποτελέσματα από οτιδήποτε άλλο. Σύμφωνα με το Facebook, θα δείτε 6x αλληλεπίδραση και συμμετοχή με ένα ζωντανό βίντεο. Ωστόσο, ο συνδυασμός των ζωντανών βίντεο και των εγγεγραμμένων βίντεο θα είναι το καλύτερο σας. Θα έχετε περισσότερους χρήστες να έρχονται προς την επιχείρησή σας.

Η δυναμική των βίντεο φαίνεται και από την κατακόρυφη άνοδο της δημοφιλούς πλέον πλατφόρμας Tik Tok η οποία βασίζεται στη δημιουργία σύντομων βίντεο.

Το Instagram live για επιχειρήσεις, ωθεί τις πωλήσεις: 6 οφέλη και 6 βήματα για να το δημιουργήσεις σωστά

7)Δημιουργήστε εκπληκτικές εικόνες

Πιθανώς δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η δημιουργία εκπληκτικών εικόνων για τα κοινωνικά μέσα θα πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. Δεν χρειάζεται να είστε σχεδιαστής για να σχεδιάσετε εκπληκτικά γραφικά για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Canva ή το Picmonkey για να κατασκευάσετε ελκυστικές εικόνες και να εντυπωσιάσετε το κοινό σας.

Η άλλη επιλογή σας είναι να το αναθέσετε σε τρίτους. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και bloggers το κάνουν αυτό – και είναι χρήματα που αξίζει να δώσετε.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα γραφικών από την σελίδα Facebook Lalou Χειροποίητο Κόσμημα:

Lalou Χειροποίητο κόσμημα και μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Lalou Χειροποίητο Κόσμημα

Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε γραφικά για:

  • Φωτογραφία εξώφυλλου για κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιείτε
  • Αναρτήσεις Facebook,  Twitter ή όποια άλλη πλατφόρμα χρησιμοποιείται
  • To Instagram – (Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες χωρίς δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας ή να δημιουργήσετε ένα γραφικό χρησιμοποιώντας το Canva ή το PicMonkey.)
  • Infographics
  • To Pinterest

Οι διαστάσεις για τα γραφικά θα αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Έτσι, κάνετε την έρευνά σας κατά τη δημιουργία τους για να βρείτε τα σωστά μεγέθη για εικόνες στα social media. Οι εικόνες και τα γραφικά της επιχείρησης θα διαφέρουν, αλλά θα θελήσετε να τα καταστήσετε συνεπή με το εμπορικό σήμα σας και πάντα να είναι εντυπωσιακά.

8) Συνδεθείτε με το κοινό σας

Εάν δεν δημιουργείτε σχέσεις με το κοινό σας και / ή τους πελάτες σας, αυτό θα έχει καταστροφικές επιπτώσεις στην επιχείρησή σας. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να συνδεθείτε με έναν ειλικρινή τρόπο με το ακροατήριό σας.

Αυτό θα οδηγήσει τους χρήστες-στόχο να μπουν στην ιστοσελίδα σας και να αγοράσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Τα κοινωνικά μέσα είναι από τα καλύτερα εργαλεία για την προσέλκυση νέων πελατών. Στην πραγματικότητα, το 73,3% των ανθρώπων αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες λόγω των κοινωνικών μέσων.

Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα ισχυρό εργαλείο για οποιαδήποτε στρατηγική μάρκετινγκ. Και αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω του ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αλληλεπιδρούν και να συνδεθούν με τους πελάτες τους με τέτοιο τρόπο που αλλιώς είναι αδύνατο.

Έξυπνοι τρόποι σύνδεσης με το κοινό σας:

  • Αλληλεπίδραση στα Twitter Chats
  • Κάντε Retweets
  • Κάντε ερωτήσεις στο κοινό σας
  • Συμμετέχετε σε ομάδες του Facebook με παρόμοιο κοινό-στόχο
  • Να απαντάτε πάντοτε στα σχόλια στην επιχειρηματική σελίδα του Facebook και στο προφίλ σας στο Instagram

Εάν μπορέσετε να το καταφέρετε, θα αρχίσετε να βλέπετε νέους πελάτες!

9) Χρησιμοποιήστε το Pinterest για να πάτε τη στρατηγική σας στο επόμενο επίπεδο

Το Pinterest είναι το τρίτο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο μεταξύ ενηλίκων. Και η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης εκτός από την Google. Λίγο μπερδεμένο, σωστά; Είναι μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ή μια μηχανή αναζήτησης; Είναι στην πραγματικότητα μια οπτική μηχανή αναζήτησης, η οποία συχνά συγχέεται με ένα δίκτυο κοινωνικών μέσων.

Ανεξάρτητα από αυτό, το Pinterest έχει τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, το έσοδα σας, και την αξιοπιστία της επιχείρησής σας. Έτσι εάν δεν το αξιοποιείτε στο μέγιστο των δυνατοτήτων του – ίσως ήρθε η στιγμή.

Για να εντάξετε το Pinterest στο μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων:

  • Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό
  • Ενεργοποιήστε τα rich pins
  • Δημιουργήστε ένα εντυπωσιακό προφίλ πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά
  • Δημιουργήστε σχετικούς πίνακες (χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά τόσο στο όνομα του πίνακα όσο και στην περιγραφή του)
  • Δημιουργήστε γραφικά που αξίζει να γίνουν pin
  • Ξεκινήστε να συμμετέχετε απευθείας στην πλατφόρμα (καθώς και με εργαλεία αυτοματοποίησης – για καλύτερα αποτελέσματα)

Αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τους ακόλουθους στο Pinterest και τα υπόλοιπα σύντομα θα έρθουν. Η κίνηση προς την σελίδα ή το e-shop σας θα αρχίσει να ανεβαίνει. Θα αποκτήσετε ηγετική θέση στον χώρο σας και τα έσοδα σας θα ανέβουν. Θα προτείναμε να δώσετε στο Pinterest μια ευκαιρία και να το ενσωματώσετε στη στρατηγική των κοινωνικών μέσων σας! Στην Ελλάδα μπορεί να μην χρησιμοποιείται όσο στο εξωτερικό αλλά σίγουρα ανεβαίνει σταθερά!

10) Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία

Τα εργαλεία που θα επιλέξετε θα καθορίσουν τη δυναμική ολόκληρης της στρατηγικής μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων. Σκεφτείτε το σαν το χτίσιμο ενός σπιτιού. Εάν ξεκινήσετε με την τοποθέτηση γυψοσανίδας ή την τοποθέτηση του πατώματος το σπίτι θα γκρεμιστεί. Πρέπει πρώτα να βάλετε σωστά θεμέλια.

Το ίδιο ισχύει και για τη στρατηγική των κοινωνικών μέσων. Η εύρεση των σωστών εργαλείων θα εξασφαλίσει ότι η στρατηγική σας θα τρέξει αβίαστα. Θα πρέπει να αποφασίσετε αν θα τα κάνετε όλα μόνος σας ή αν θα τα αναθέσετε σε ένα εξειδικευμένο social media agency. Ζυγίστε τις επιλογές σας – κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις.

Υπάρχουν κάποια εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε κάποιες ενέργειες. Δείτε ένα παράδειγμα ενός εργαλείου αυτοματοποίησης, που ονομάζεται Buffer, και διαθέτει μια περιορισμένη ελεύθερη έκδοση:

Το buffer σαν εργαλείο στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

Παρόλο που τα εργαλεία αυτοματισμού όπως το Buffer είναι πλήρη και μπορούν να βοηθήσουν σε πολλούς τομείς , υπάρχουν και άλλα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε σχεδόν κάθε βήμα της διαδικασίας μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων.

Αν δεν θέλετε να πελαγώσετε με το να έχετε μια ακόμη σκοτούρα για την επιχείρηση σας αναζητήστε ένα social media agency που να μπορεί να διαχειριστεί όλο το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησης σας

Αν πάρετε σοβαρά την στρατηγική μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων, θα πρέπει να θέσετε τις σωστές βάσεις ώστε να μην ξοδεύετε άσκοπα χρόνο και χρήμα!

11) Ξεκινήστε μια ομάδα στο Facebook

Εάν έχετε σκεφτεί να δημιουργήσετε μια ομάδα Facebook – τώρα είναι η ώρα!

Με τις δραστικές αλλαγές που συμβαίνουν στα κοινωνικά μέσα – το Facebook έκανε τις πιο σκληρές. Ο αλγόριθμος του Facebook άλλαξε, καθιστώντας τις σελίδες του Facebook πιο δύσκολο να αναπτυχθούν ή να επωφεληθούν. Βασικά, το Facebook λέει ότι θα βλέπετε περισσότερα από τους φίλους, την οικογένειά σας και τις ομάδες στη ροή και λιγότερο “δημόσιο περιεχόμενο”, όπως από επιχειρήσεις. Άρα αν δημιουργήσετε μια ομάδα έχετε περισσότερες πιθανότητες να προβληθείτε.

Οφέλη από τις ομάδες στο Facebook:

  • Αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας
  • Προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας με τρόπο λιγότερο επιθετικό τρόπο
  • Σύνδεση με το κοινό σας με πιο αυθεντικό τρόπο
  • Δημιουργία λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Ανάπτυξη επιχείρησής σας και περισσότερα έσοδα

Το ξεκίνημα και η ανάπτυξη μιας ομάδας στο Facebook είναι μια κορυφαία στρατηγική για να προσθέσετε σε οποιοδήποτε σχέδιο Social media marketing. Για να ξεκινήσετε τη δική σας ομάδα στο Facebook, μεταβείτε στην επάνω δεξιά γωνία της ροής σας, όπου αναγράφεται “Δημιουργία”, στη συνέχεια κάντε κλικ στο “Ομάδα”.

Στη συνέχεια, θα εμφανιστεί μια οθόνη όπως αυτή:

Δημιουργία Facebook groups στην στρατηγική social media marketing
Δημιουργία Facebook group

Συμπληρώστε τις απαραίτητες πληροφορίες και είστε έτοιμοι.

12) Η προώθηση είναι το κλειδί για ολόκληρη τη στρατηγική σας

Μπορεί να δημιουργήσετε το πιο συναρπαστικό, ποιοτικό περιεχόμενο στον ιστό – αλλά αν κανείς δεν το βλέπει , δεν πρόκειται να δείτε αποτελέσματα. Εκεί έρχεται η προώθηση. Η δημιουργία εξαιρετικού και ποικίλου περιεχομένου για τα κοινωνικά μέσα είναι ζωτικής σημασίας, αλλά δεν παραβλέπουμε τη διαδικασία προώθησης.


Αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος που κάνουν πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Ποια προωθητική εργασία μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας;

  • Προώθηση μεταξύ των άλλων κοινωνικών προφίλ σας
  • Συνεργαστείτε με influencers του αντικειμένου σας
  • Τρέξτε έναν διαγωνισμό social media που ενθαρρύνει τους συμμετέχοντες να σας ακολουθήσουν
  • Επωφεληθείτε από άλλες πλατφόρμες που έχετε (για παράδειγμα, αφού κάποιος εγγραφεί στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, καλέστε τον να σας ακολουθήσει στα κοινωνικά μέσα).
  • Έχετε μια προσέγγιση με γνώμονα το SEO για το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στα κοινωνικά δίκτυα (για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε τα σχετικά hashtag στο Instagram και χρησιμοποιήστε δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά σε τίτλους / περιγραφές στο YouTube.)

13) Εξετάστε τις τελευταίες τάσεις και αλλαγές στα social media

Το να βρίσκεστε μπροστά από τις εξελίξεις είναι απαραίτητο για το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Οι αλγόριθμοι μεταβάλλονται συνεχώς. Κάντε τη δουλειά σας να παραμένει στην κορυφή των τελευταίων τάσεων και των αλλαγών στα κοινωνικά μέσα. Αυτό περιλαμβάνει την ανάγνωση των τρεχόντων στατιστικών στοιχείων για τις κοινωνικές πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε και τα στατιστικά κοινωνικών μέσων γενικά.

Για παράδειγμα, εδώ είναι μερικές τάσεις που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή:

  • Το ζωντανό περιεχόμενο βίντεο ανεβαίνει και συνεχίζει να αυξάνεται
  • Οι ιστορίες του Instagram και τα Instagram Live είναι μια καταπληκτική τακτική για τις επιχειρήσεις
  • Οι εφαρμογές μηνυμάτων αυξάνονται για να μπορούν οι καταναλωτές να μιλούν με τις επιχειρήσεις
  • Το influencer μάρκετινγκ είναι στα πάνω του
  • Η εικονική πραγματικότητα στο μάρκετινγκ έχει γίνει τάση και το meta είναι η πιο τρανή απόδειξη

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη στρατηγική των κοινωνικών μέσων, είναι επιτακτική ανάγκη να παραμείνετε στην κορυφή αυτών των τάσεων και να αλλάζετε ανάλογα με τις αλλαγές στα social media . Επειδή κάτι ήταν trending πριν από ένα χρόνο δεν είναι και σήμερα!

Επίλογος

Το Social media marketing μπορεί να είναι σκληρή δουλειά. Αλλά τα οφέλη είναι πολλά. Εάν δεν τα πάρετε σοβαρά, θα χάσετε αναμφίβολα ευκαιρίες, τους πελάτες, την αναγνωρισιμότητα στο διαδίκτυο και πωλήσεις.

Χρησιμοποιήστε αυτές τις τακτικές για να τελειοποιήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων μέχρι να δημιουργήσετε μια πετυχημένη στρατηγική. Απλά θυμηθείτε, τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούνται για να επικοινωνούμε με το κοινό. Εάν δεν κάνετε το ακροατήριό σας ύψιστη προτεραιότητα – δεν θα δείτε αποτελέσματα. Άλλωστε σε ένα κοινωνικό μέσο, πρέπει να είστε κοινωνικοί!

Απλούστατο!

Αν όλα αυτά σας φαίνονται βουνό, αν δεν θέλετε να ασχοληθείτε αλλά έχετε καταλάβει πόσο σημαντικά είναι τα social media για την επιχείρησή σας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Η DS Digital Services είναι ένα εξειδικευμένο social media agency με εμπειρία σε όλες τις μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ όπως το SEO το Social Media Marketing και η Χορηγούμενες διαφημίσεις. Ελάτε να γνωριστούμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για την επιχείρησή σας.

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε ότι νεότερο γύρω από τα trends στα social media.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online