DS Digital Services

διαφήμιση online, diafhmish online online ads, eksipnes idees diafhmishs online

Ίσως ψάχνετε τρόπους να διαφημίσετε την επιχείρηση σας, ίσως δε το έχετε σκεφτεί ποτέ. Ίσως πάλι θέλετε να το κάνετε αλλά το budget σας είναι περιορισμένο ή θεωρείτε ότι χρειάζεται μια περιούσια. Παρακάτω σας δίνουμε ιδέες για  έξυπνη online διαφήμιση ώστε να επιλέξετε αυτή που ταιριάζει στην επιχείρηση και το πορτοφόλι σας.

 

Θέλεις περισσότερες πωλήσεις

Στη σημερινή εποχή η ψηφιακή παρουσία είναι αναγκαία περισσότερο από ποτέ. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι επιβάλλεται πλέον! Δισεκατομμύρια χρήστες βρίσκονται μπροστά σε οθόνες κινητού, υπολογιστή ή τάμπλετ. Αν θέλετε να συμβαδίσετε με την εποχή, να έχετε μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά, να προβάλλετε την επιχείρηση σας θα πρέπει να έχετε ενεργή παρουσία online.

Το να έχετε λογαριασμό στο Facebook ή το Instagram είναι μόνο ένας τρόπος για προβολή και για online διαφήμιση. Ίσως να είναι αρκετό. Γιατί όμως να μην χρησιμοποιήσετε κι άλλους τρόπους για να διαφημίσετε την επιχείρηση σας ψηφιακά;

Ένας αποτρεπτικός ίσως παράγοντας για online διαφήμιση στις μικρές επιχειρήσεις είναι το κόστος. Υπάρχουν όμως πολλοί τρόποι, εξαιρετικά αποτελεσματικοί και οι περισσότεροι είναι δωρεάν! Αν δεν έχετε το χρόνο ή τη διάθεση να το ψάξετε το κάναμε εμείς για εσάς!

Έξυπνες ιδέες για online διαφήμιση:

 

1.Χτίστε παρουσία στα social media

Τα social media είναι ο καλύτερος τρόπος για να διαφημίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να βρείτε το κοινό σας, να χτίσετε μια κοινότητα και να αναπτύξετε δεσμούς μαζί της, να βρείτε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ενδεχομένως να έχετε ήδη στήσει το προφίλ σας σε Facebook και Instagram. Αν όχι, είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε. Πέρα όμως από αυτά τα κανάλια υπάρχουν πολλά ακόμη για να βάλετε την επιχείρηση σας. Twitter, Youtube, Tik tok, Pinterest, Reddit είναι μερικά δημοφιλή.

Μάλιστα ανάλογα με το είδος της επιχείρησης σας ίσως κάποιο άλλο κανάλι να σας ταιριάζει ακόμα περισσότερο. Παραδείγματος χάριν, αν είστε στον ενημερωτικό χώρο το καλύτερο κανάλι για να επικοινωνήσετε με το κοινό σας είναι το twitter ή και το reddit. Αν ασχολείστε με τα ταξίδια πέρα από το Instagram μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το Youtube. Αν έχετε επιχείρηση με κοσμήματα ένα κανάλι που θα σας φανεί χρήσιμο είναι το Pinterest.

Συμφωνά με τις αρχές του marketing καλό θα ήταν να μην ασχοληθείτε με τα πάντα όλα και ανοίγετε προφίλ παντού, αλλά να δώσετε βάση και να είστε αρκετά ενεργοί σε 1 με 2 κανάλια. Παρόλα αυτά είναι όλα δωρεάν άρα και διαθέσιμα προς χρήση!

διαφήμιση online, diafhmish online online ads, eksipnes idees diafhmishs online

2. Μην ξεχνάτε το LinkedIn

Αν δεν ξέρετε τι είναι το Linkedin φροντίστε να μάθετε! Το Linkedin είναι η Νο1 επαγγελματική πλατφόρμα παγκοσμίως με πάνω από 1.000.000 εκατομμύριo μέλη στην Ελλάδα. Ειδικά αν παρέχετε υπηρεσίες ή είστε freelancer και μπορείτε να εργαστείτε εξ αποστάσεως μην την υποτιμάτε!

Με απλά λόγια ας πούμε ότι είναι μια πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών. Βέβαια και σε αυτό το κανάλι θα πρέπει να έχετε μια ενεργή παρουσία. Δεν αρκεί να καταχώρησετε το βιογραφικό σας. Θα πρέπει να κάνετε δημοσιεύσεις και να αλληλεπιδράτε με τις δημοσιεύσεις των άλλων, να συνδεθείτε με προφίλ που έχετε κοινά ενδιαφέροντα, να επικοινωνήσετε την επιχείρηση ή την ‘αυθεντία’ στον τομέα σας.

Είναι εξαιρετικά χρήσιμη πλατφόρμα για να προβάλετε το brand και τις υπηρεσίες σας και είναι εντελώς δωρεάν.

3. Χρησιμοποιήστε hashtags!

Μια έμμεση τακτική διαφήμισης είναι και τα #hashtags, επίσης δωρεάν. Είναι μια τακτική μάρκετινγκ που μπορεί να διευρύνει την απήχηση στις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης—στο Instagram, το Twitter και το TikTok σίγουρα, αλλά και για Facebook και το LinkedIn.

Μπορείτε να ενίσχυσετε την  ταυτότητα της επωνυμίας σας χρησιμοποιώντας ένα προσωπικό #hashtag και να πετύχετε μεγαλύτερη απήχηση με τα κατάλληλα #hashtags στον τομέα σας. Ενώ αν θέλετε να προβάλετε την επιχείρηση σας σε τοπικό επίπεδο τα τοπικά #hashtags είναι ιδανικά. Εφαρμόστε έναν συνδυασμό τύπων #hashtag στις αναρτήσεις σας, ώστε να μπορούν να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο συναφές με την επιχείρηση σας κοινό.

Ούτως ή άλλως θα κάνετε αναρτήσεις για να προβάλλετε το προϊόν/ υπηρεσία σας, γιατί να μην το κάνετε έξυπνα!;

Διαβάστε αναλυτικά για τα #hashtags: Instagram Hashtags για επιχειρήσεις

διαφήμιση online, diafhmish online online ads, eksipnes idees diafhmishs online, hashtag, diafhmish

4. Δημιουργήστε λογαριασμό Google My Business

Έχει τύχει να ψάξετε ένα μέρος, ένα κατάστημα, μια επιχείρηση στη google; Έχετε παρατηρήσει ότι στη δεξιά πλευρά της οθόνης των αποτελεσμάτων αναζήτησης βγαίνει ένα πλαίσιο με πληροφορίες, τον ιστότοπο, τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης και την αξιολόγηση της(ναι, εκείνα τα αστεράκια 4,9/5);

Εκεί μπορεί να βγαίνει και η δική σας επιχείρηση όπως και γενικότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όχι, δεν είναι μόνο για ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ-μπαρ κ.α. τα οποία έχουμε συνηθίσει να ψάχνουμε. Οποιοσδήποτε έχει επιχείρηση μπορεί να φιγουράρει εκεί εφόσον δημιουργήσει λογαριασμό Google Business.

Δημιουργώντας επαγγελματικό λογαριασμό google εμφανίζεστε αυτόματα και σε άλλες εφαρμογές της google όπως google maps, μια από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες εφαρμογές της google. Εάν κάποιος ψάχνει την επιχείρηση σας ή τη συγκεκριμένη επαγγελματική δραστηριότητα στην περιοχή σας, θα τη βρει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Κάτι που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη εδώ είναι η αξιολόγηση. Οι περισσότεροι επιλέγουμε μια υπηρεσία/κατάστημα με βάση τη μεγαλύτερη αξιολόγηση ανάμεσα σε επιχειρήσεις παρόμοιου αντικειμένου. Οπότε ενημερώστε γνωστούς και πελάτες που είναι ικανοποιημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας να αφήσουν ιδανικά τα 5 αστεράκια τους και μια καλή αξιολόγηση.

Εννοείται η δημιουργία του λογαριασμού είναι δωρεάν!

5. Emai marketing

Πόσα newsletter λαμβάνετε καθημερινά από εταιρείες που σας ενημερώνουν για τα τελευταία νέα, τα προϊόντα, τις προσφορές τους; Η απάντηση «κανένα» μάλλον δεν υπάρχει! Έχετε προσέξει ότι προέρχονται κατά βάση από εταιρείες κολοσσούς ή «αυθεντίες» στον κλάδο τους; Τυχαίο; Μήπως ακόμα οι μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν ανακαλύψει τη δύναμη του email marketing;

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε νέους επισκέπτες στην επιχείρησή σας, καθώς και να διατηρήσετε σχέσεις με τους υπάρχοντες πελάτες σας. Και παρόλο που το email marketing δεν είναι καινούργιο δεν χρησιμοποιείται ευρέως. Είναι αν όχι ο πιο αξιόπιστος, από τους πιο αξιόπιστους τρόπους να πετύχετε καλύτερη απόδοση και πωλήσεις. Φαίνεται μάλιστα πώς οι μικρές επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν ελάχιστα έως καθόλου.

Κι όμως βάση ερευνών το email marketing έχει τη μεγαλύτερη ROI(Return of Investment) από οποιοδήποτε άλλο κανάλι .Δηλαδή είναι η πιο αποδοτική επένδυση που μπορείτε να κάνετε για την επιχείρηση σας καθώς φέρνει περισσότερες πωλήσεις. Οπότε μήπως πρέπει να ξανασκεφτείτε να στείλετε εκείνο το newsletter;

Διαδημίσεις Facebook promo

Βασικό κομμάτι και μέλημα για την καλύτερη δυνατή απόδοση του email marketing είναι το χτίσιμο της email λίστας. Στόχος είναι να κάνει εγγραφή στη λίστα σας κάποιος που ενδιαφέρεται για αυτό που προσφέρετε, είτε προϊόν, είτε υπηρεσία. Αυτό γιατί αν ενδιαφέρεται έχει γίνει το πρώτο βήμα να γίνει πελάτης σας αν δεν είναι ήδη.

Πλέον οι περισσότερες πλατφόρμες που παρέχουν υπηρεσίες email marketing είναι εύκολες στη χρήση και οι βασικές λειτουργίες είναι δωρεάν. Μια πλατφόρμα που πληρεί αυτά τα στοιχεία είναι το MailChimp το οποίο και σας προτείνουμε να δοκιμάστε. Αν πάλι έχετε κολλήσει, δεν ξέρετε πώς να το στήσετε, πώς να το οργανώσετε, τι να γράψετε και πώς να προχωρήσετε μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό. Ρωτήστε μας για να σας καθοδηγήσουμε.

διαφήμιση online, diafhmish online online ads, eksipnes idees diafhmishs online

6.Δωρεάν E-Book

Έχετε ποτέ εγγραφεί σε newsletter για να κατεβάσετε κάποιο e-book δωρεάν που σας ενδιαφέρει; Όχι; Σίγουρα όμως έχετε δει ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Αυτός ο τρόπος συνδέεται και με το email marketing καθώς το e-book θεωρείται ‘δόλωμα’ για να κάνει κάποιος εγγραφή στο newsletter σας και να αυξηθεί η λίστα των email σας.

Ένα e-book πάνω στον τομέα σας, με χρήσιμο εννοείται πάντα περιεχόμενο, θα αυξήσει  την προβολή σας. Όποιος ενδιαφέρεται θα κάνει μια βόλτα από το site σας οπότε θα δει τις υπόλοιπες υπηρεσίες- προϊόντα σας. Επίσης αυξάνει και την ‘αυθεντία’ σας καθώς δείχνει ότι γνωρίζετε καλά το αντικείμενο σας.

7. Δημοσιεύστε χρήσιμα βίντεο

Ένα είδος περιεχόμενου που φαίνεται να αγαπούν πολλοί οι χρήστες είναι τα βίντεο. Μάλιστα μετά και την άνοδο του Tik Tok στις προτιμήσεις φαίνεται ότι τα βίντεο κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο έδαφος.

Καθώς φαίνεται οι χρήστες είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν και να κοινοποιήσουν ένα βίντεο απ’ ότι ένα απλό ποστ. Πέρα από το Tik Tok τα βίντεο κερδίζουν έδαφος σε Facebook και Instagram.

Η δημιουργία βίντεο είναι πλέον απλή, εύκολη και μπορεί να γίνει χωρίς κόστος. Μπορείτε να τραβήξετε το βίντεο με το κινητό σας και να το επεξεργαστείτε με κάποια από τις τρομερά απλές και εύκολες εφαρμογές που υπάρχουν όπως το Inshot.

Αν μπορείτε να υποστηρίξετε την τακτική δημιουργία βίντεο τότε δημιουργήστε και το δικό σας κανάλι στο Youtube. Το Youtube αποτελεί την δεύτερη πιο δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης μετά τη Google . Οπότε αν μοιράζεστε χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο ενδεχομένως θα σας φέρει κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας άρα και εν δυνάμει πελάτες.

success post banner

8. Χρησιμοποιήστε infographics στα ποστ σας

Άλλο ένα είδος περιεχομένου που είναι εξαιρετικά δημοφιλές είναι τα infographics. Infographics είναι η γραφική απεικόνιση δεδομένων και πληροφοριών. Τα γραφήματα είναι εξαιρετικά ισχυρά ως εργαλεία μάρκετινγκ. Είναι οπτικά χαριτωμένα, ευκολοχώνευτα και στους ανθρώπους αρέσει να τα μοιράζονται, επομένως είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας.

Πώς θα την αυξήσετε; Φαίνεται ότι οι χρήστες τα αγαπούν και είναι πιο πιθανόν να αλληλεπιδράσουν με αυτά και είναι 3 φορές πιο πιθανόν να τα κάνουν share. Βασίζονται στην εικόνα και στην ελάχιστη χρήση κειμένου. Χρησιμοποιούνται ακόμα και σε κλάδους υγείας για να παρουσιάσουν δυσνόητες έννοιες. Το σίγουρο είναι ότι δείχνει πώς ασχολείστε σοβαρά με την επιχείρηση σας και είστε ενημερωμένοι για τα τελευταίες τάσεις του marketing.

Μπορείτε να προσλάβετε κάποιον γραφίστα να τα κάνει για εσάς, κάτι που θα σας κοστίσει κάτι παραπάνω. Μπορεί να τα κάνει για εσάς ο content creator που έχετε. Ή μπορείτε να δοκιμάσετε να τα κάνετε μόνοι σας καθώς υπάρχουν δωρεάν τέτοιες δημιουργικές πλατφόρμες όπως το Canva.

9.Δημιουργήστε τον δικό σας διαγωνισμό.

Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης σας μπορείτε να δημιουργήστε τον δικό σας διαγωνισμό ώστε να κερδίσετε προβολή. Σαφώς ο διαγωνισμός θα πρέπει να απευθύνεται σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται για το προϊόντα/υπηρεσία σας.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε κατάστημα με είδη ορειβατικού, χειμερινού εξοπλισμού. Διοργανώστε έναν διαγωνισμό στο site και στα social media σας. Ζητήστε από το κοινό σας να δημοσιεύσει μια φωτογραφία στο προφίλ του στα social media από μια outdoor δραστηριότητα ή σπορ π.χ. την ώρα που κάνουν πεζοπορία, ορειβασία, σκι κ.ο.κ. Εννοείται στο ποστ θα πρέπει να κάνουν tag την επιχείρηση σας και να αναφέρουν ότι πρόκειται για τον διαγωνισμό σας.

Θα δημιουργήσουν υλικό για εσάς δωρεάν το οποίο θα προβάλλουν στο προφίλ τους. Θα εκτεθείτε έτσι στο κοινό τους το οποίο πιθανότατα θα αποτελείται και από άτομα με τα ίδια ενδιαφέροντα. Ίσως να συμμετέχουν με τη σειρά τους και αυτοί οπότε δημιουργείται ένας κύκλος προβολής. Έτσι γίνεται ένα δημιουργικό shout out και έξυπνη online διαφήμιση της επιχείρησης σας.

Μιας και μιλάμε όμως για διαγωνισμό φροντίστε να θέσετε σαφείς όρους συμμετοχής και διάρκειας του. Και  μην ξεχνάμε να υπάρχει και κάποιο αξιόλογο σχετικό δώρο, έτσι;

10.Δημιουργήστε το media kit σας

Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης σας μπορείτε να δημιουργήσετε ένα media/press kit. Όπως μαρτυράει και το όνομα του είναι ένα kit προβολής, ένα διαφημιστικό μέσο. Συγκεντρώνετε προϊόντα της επιχείρησης σας, κάνετε ένα ελκυστικό packaging και στείλτε το σε άτομα και μέσα επικοινωνίας που ταιριάζουν στη φιλοσοφία της επιχείρησης σας.

Έχετε π.χ. μια μικρή επιχείρηση με χειροποίητα καλλυντικά. Σένα όμορφο κουτί βάζετε κάποια από τα προϊόντα σας, τα οποία μπορείτε να τα συνοδεύσετε με ένα μικρό δωράκι π.χ. καθρεφτάκι. Βάζετε μέσα στο κουτί μια κάρτα με ένα όμορφο μήνυμα και μια κάρτα της επιχείρησης σας και το στέλνετε σε beauty bloggers, influencers, περιοδικά lifestyle ή όπου αλλού εσείς πιστεύετε ότι ταιριάζει στην επιχείρηση σας.

Βέβαια εδώ να έχετε κατά νου ότι από τη στιγμή που δεν θα έχετε προσυμφωνήσει τρόπο προβολής ή αμοιβή είναι στην ευχέρεια του παραλήπτη αν και πώς θέλει να το προβάλλει.

Γιατί να το κάνετε; Γιατί μπορεί να προβληθείτε από κάποιον στο κοινό του αν μείνει ευχαριστημένος και ως γνωστόν μια αληθινή εμπειρική κριτική  είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης. Επίσης μπορεί να προβληθείτε από κάποιον αρκετά ‘διάσημο’ στον κλάδο του που ίσως διαφορετικά(κυρίως οικονομικά) δεν θα είχατε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε.

webinar, diafimisi, online ads

11. Ξεκινήστε ένα blog

Εδώ και χρόνια στο εξωτερικό οι μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το blogging για να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στο site τους. Αυτό γίνεται οργανικά μέσω των μηχανών αναζήτησης(πχ google) ή αν μοιραστείτε το χρήσιμο για το κοινό σας περιεχόμενο μέσω των social media σας.

Ένα blog αυξάνει την επισκεψιμότητα και την αξία της επιχείρησης, αλλά και μετατρέπει τους αναγνώστες σε πελάτες. Η σειρά πάει κάπως έτσι:

  • Ο χρήστης ψάχνει μια συγκεκριμένη πληροφορία, λύση στο πρόβλημα του ή βρίσκει μια ενδιαφέρουσα μια ανάρτηση στο blog σας.
  • Αν δώσετε τη λύση που ψάχνει σάς εμπιστεύεται και είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει αν ξαναχρειαστεί κάποια πληροφορία.
  • Καθιερώνετε την ‘αυθεντία’ σας καθώς φαίνεται ότι γνωρίζετε σε βάθος το αντικείμενο σας, ότι ενημερώνεστε και ότι θέλετε να μοιραστείτε γνώσεις και πληροφορίες.
  • Αυξάνεται η αφοσίωση των χρηστών και η εμπιστοσύνη τους.
  • Αυτοί οι χρήστες μετατρέπονται σε πελάτες.

Από τη στιγμή που έχετε ήδη website είναι πανεύκολο να εντάξετε ένα blog. Φροντίστε απλά να ανεβάζετε τακτικά άρθρα(τουλάχιστον 2-4 τον μήνα). Αν θεωρείτε ότι δεν είστε καλοί στο να γράφετε άρθρα σκεφτείτε ότι δεν βρίσκεστε σε επιστημονικό συνέδριο. Τα άρθρα σας δεν χρειάζεται να είναι μακροσκελή και οι πληροφορίες να είναι κατανοητές από όλους οπότε γράψτε τα με απλά λόγια.

Αν πάλι θεωρείτε ότι δεν έχετε το χρόνο ή δε θέλετε να ασχοληθείτε υπάρχουν κειμενογράφοι που μπορούν να κάνουν τη δουλειά για εσάς.

διαφήμιση online, diafhmish online online ads, eksipnes idees diafhmishs online

12. Δημιουργήστε συνεργασίες

Συνεργαστείτε με μια επιχείρηση που σχετίζεται με τον κλάδο σας (αλλά όχι έναν άμεσο ανταγωνιστή) για ένα κοινό έργο. Αυτό διαδικτυακά θα μπορούσε να γίνει με ένα διαδικτυακό σεμινάριο, ένα διαγωνισμό ή διαφημιστικό δώρο.

Η συνεργασία με μια άλλη επιχείρηση σημαίνει διπλάσια προσοχή και έκθεση σε ένα εντελώς νέο κοινό που σχετίζεται και με τη δική σας επιχείρηση.

Εδώ βέβαια θα πρέπει να κάνετε προσεκτική επιλογή για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Ξεκαθαρίστε τις προσδοκίες σας, αξιολογήστε πώς μπορείτε να εργαστείτε μαζί και κάντε πολλές συζητήσεις πριν προχωρήσετε.

13. Δημιουργήστε affiliate συνεργασίες

Το affiliate marketing κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Είναι μια συνεργασία με αμοιβή για τον «πωλητή» με ποσοστό επί των πωλήσεων. Η επιχείρηση σας δημιουργεί έναν affiliate κωδικό(deeplink) για τον συνεργάτη σας. Οι πωλήσεις που γίνονται με τον κωδικό του καταγράφονται και εσείς τον πληρώνετε βάση του προσυμφωνηθέντος ποσού ή ποσοστού επί των πωλήσεων.

Γιατί είναι έξυπνος αυτός ο τρόπος για διαφήμιση online; Ο συνεργάτης σας, που συνήθως είναι κάποιος influencer ή γενικότερα κάποιος με παρουσία στα social media, προβάλλει το brand σας στο κοινό του. Για να μπορέσει να έχει μεγαλύτερη απόδοση και άρα να κερδίσει περισσότερα από τη συνεργασία σας θα πρέπει να σας προβάλλει όσον το δυνατόν περισσότερο και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να πείσει το κοινό του να αγοράσει.

Ένα μικρό ποσοστό γι’ αυτόν, ακόμα περισσότερες πωλήσεις και προβολή για εσάς… Δίκαιο!

Ο affiliate κωδικός δημιουργείται από τον website designer σας ή μπορείτε να κάνετε εγγραφή σε κάποια affiliate πλατφόρμα.

διαφήμιση online, diafhmish online online ads, eksipnes idees diafhmishs online

14.Δημιουργήστε εκπτωτικούς κωδικούς/κουπόνια

Έχουμε την τάση να σηκώνουμε κεραίες όταν ακούμε τις λέξεις έκπτωση και δωρεάν. Μπορεί να μην είμαστε σίγουροι ότι μας ενδιαφέρει το προϊόν 100% αλλά αν είναι δωρεάν ή έχει έκπτωση θα του δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία.

Θα πείτε και γιατί να δώσετε έκπτωση σε κάποιον που μπορεί να μην τον ενδιαφέρει το προϊόν σας; Μπορεί όντως να μην τον ενδιαφέρει αλλά να θέλει να το δοκιμάσει. Μπορεί να μην ξέρει ότι τον ενδιαφέρει αλλά να του δημιουργηθεί η ανάγκη για να το αποκτήσει. Τέλος, μπορεί να ενδιαφέρεται όντως για το προϊόν οπότε θα αρπάξει την ευκαιρία και ίσως το μοιραστεί με το δίκτυο του.

Κάτι τέτοιο μπορείτε να το συνδυάσετε και με email marketing όπου ο χρήστης θα πρέπει να κάνει εγγραφή για να λάβει την προσφορά οπότε και εσείς αυξάνετε την λίστα των email σας.

Ακόμη καλύτερα, αν είναι μια δυνατή προσφορά ή έκπτωση δημιουργήστε μια διαφημιστική καμπάνια για να έχει μεγαλύτερη απόδοση.

15. Χορηγούμενη διαφήμιση στα social media

Ο πλέον κλασικός τρόπος προβολής. Ορίζετε το κοινό και το budget που επιθυμείτε και κάνετε τη χορηγούμενη προώθηση ή δημιουργείτε μια διαφημιστική καμπάνια.

Διαβάστε περισσότερα για τις διαφορές τους: Διαφήμιση ή Προώθηση Facebook: Τι είναι πιο αποτελεσματικό;

Ενδεχομένως ο πιο έξυπνος και αποδοτικός τρόπος online διαφήμισης. Κάνει αυτό που υπόσχεται… διαφήμιση! Το λάθος που κάνουν πολλοί σε αυτή την περίπτωση είναι ότι προωθώντας απλά ένα ποστ θεωρούν ότι θα έχουν πωλήσεις ενώ κάτι τέτοιο απλά θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και το engagement. Ένα δεύτερο λάθος είναι ότι πιστεύουν πώς πρέπει να δώσουν μια περιουσία για να έχουν κέρδος. Η αλήθεια εδώ είναι πως το ποσό ορίζεται κατά το δοκούν, ενώ πρωταρχικής σημασίας είναι η σωστή στόχευση κοινού.

 

Αυτοί είναι μόνο μερικοί τόποι για διαφήμιση online. Υπάρχουν άλλοι τόσοι αρκεί να έχετε πάρει την απόφαση να δώσετε βάση στην ψηφιακή προώθηση της επιχείρησης σας. Αν θεωρείτε ότι δεν μπορείτε να τα καταφέρετε, έχετε χαθεί ή απλά θέλετε φρέσκες ιδέες για διαφήμιση online αλλά και τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση τότε μπορούμε να σας βοηθήσουμε!

Μπορούμε να δούμε μαζί ποιες από τις παραπάνω μεθόδους ταιριάζουν στην επιχείρηση σας και να οργανώσουμε μαζί ένα αποδοτικό και κερδοφόρο σχέδιο marketing για την έξυπνη παρουσία σας online!

Ακολουθήστε μας στο Instagram για ακόμα περισσότερες ιδέες και πληροφορίες.

Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online