DS Digital Services

3 λόγοι που δεν αγοράζουν από το e-shop σας

Η ηλεκτρονικές αγορές δεν είναι απλά τάση!Είναι το μέλλον! Ένας στους τρεις καταναλωτές ψωνιζει απόκλειστικά από e-shop. Οπότε αν θέλετε να έχει μέλλον η επιχείρηση σας, η ψηφιακή παρουσία είναι το κλειδί!

Μας αρέσει να πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ καλοί on-line καταναλωτές. Με αυτό δεν εννοούμε ότι είμαστε shopaholics , είμαστε αυτό που ονομάζεται υψηλής μετατροπής πελάτες για τα e-shop.

Αγοράζουμε online εξοπλισμό, προγράμματα που είναι χρήσιμα για την διαχείριση των social media των πελατών μας. Αγοράζουμε online μαθήματα, (ναι, γιατί μας αρέσει να μαθαίνουμε συνέχεια), είδη προσωπικής φροντίδας ακόμα και τις λαμπάδες των βαφτιστικών μας.

Εκτός από κάποια online μαθήματα και σεμινάρια που αγοράζουμε από το εξωτερικό(αναγκαστικά), είμαστε αρκετά πιστοί σε μερικά μικρά e-shop! Παράδειγμα τις φετινές λαμπάδες για τα βαφτιστικά μας τις αγοράσαμε από το Lalou, αγοράζουμε προϊόντα προσωπικής φροντίδας από την NaturalHealth, αλλά και προϊόντα για τα pet μας από το Animal-World.

Τι κάνουν λοιπόν σωστά; Πολλά πράγματα. Αλλά ας μιλήσουμε για το τι δεν κάνουν λάθος. Πιστέψτε μας ότι αυτή η πρόταση έχει νόημα!

3 λόγοι για τους οποίους κανείς δεν αγοράζει αυτό που πουλάτε στο e-shop σας

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις όπως αυτές είναι πιο επιτυχημένες από άλλες – αλλά, ειδικότερα, αυτοί οι 3 είναι οι λόγοι που τις οδηγούν σε περισσότερες πωλήσεις ενώ εσάς όχι!

1.Δεν έχετε ορίσει την αγορά-στόχο σας

Ορίστε την αγορά στόχο σας

Συνεχώς λέμε στους πελάτες μας ότι εάν προσπαθείτε να πουλήσετε σε όλους, δεν προσελκύετε κανέναν. Δεν είστε Amazon. Αν δεν το έχετε ακούσει εκατομμύρια φορές, πρέπει να ορίσετε τον στόχο σας. Οι “γυναίκες” δεν είναι αρκετά συγκεκριμένος. “Οι γυναίκες ηλικίας 20-65 ετών” δεν είναι αρκετά συγκεκριμένος. “Οι γυναίκες ηλικίας 20-35 ετών που έχουν παιδιά” δεν είναι αρκετά συγκεκριμένος. Το να ορίσετε (και να κάνετε έρευνα!) την αγορά-στόχο σας είναι το σημαντικότερο, οπότε αν θέλετε σοβαρή ανάπτυξη της επιχείρησής σας και του e-shop σας, πρέπει να το κάνετε ήδη!

2. Κανείς δεν ξέρει ποιοι είστε

Κάντε το e-shop σας γνωστό, e-shop

Φτιάξτε ένα e-shop και θα τρέξουν όλοι να αγοράσουν; Ναι, εντάξει αλλά…. Το προϊόν, η υπηρεσία, το blog ή η προσωπικότητά σας θα μπορούσε να είναι ότι καλύτερο υπάρχει, αλλά αν κανείς δεν ξέρει ότι υπάρχετε – τότε δεν έχει σημασία. Μια στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι απλώς “η δημοσίευση σε κοινωνικά δίκτυα” ή “η αποστολή προϊόντων σε bloggers” – πρέπει να είστε σαφής για το ποιος / τι / πού / πότε, σε όλες τις δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Τι προσπαθείτε να επιτύχετε; Να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο e-shop σας; Ανάπτυξη της λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Οικοδόμηση κοινότητας μέσω των κοινωνικών δικτύων; Πιθανώς κάποιος συνδυασμός / όλα τα παραπάνω. Πρέπει να είστε σαφής στους επιχειρηματικούς σας στόχους. Ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε τις δραστηριότητες μάρκετινγκ για να επιτύχετε αυτούς τους στόχους. Διαφορετικά σπαταλάτε χρόνο – και πραγματικά, κανείς δεν θέλει να χάνει χρόνο. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια συνεχής διαδικασία που πρέπει να διορθώνετε και να επαναλαμβάνετε. Και εκλεπτυσμένο και επαναλαμβανόμενο. Αν δεν προβάλετε την επιχείρησή σας εκεί έξω σταθερά – στους σωστούς ανθρώπους – δεν θα δείτε πωλήσεις. Δεν πρόκειται να σας πούμε ότι οι αριθμοί δεν έχουν σημασία (έχουν), αλλά το να έχετε 500, αφοσιωμένους οπαδούς είναι καλύτερα από το να έχετε 5.000 οπαδούς που δεν θέλουν να αγοράσουν αυτό που πουλάτε.

3. Δεν επικοινωνείτε την αξία σας

Προβάλετε σωστά το e-shop saw, e-shop

Οι άνθρωποι είναι εγωιστές <- αυτή είναι η αλήθεια. Πρέπει να τους δώσετε έναν λόγο να αγοράσουν αυτό που πουλάτε. Τι τους προσφέρει; Το να είναι «όμορφο» ή «προσιτό» ή «διασκεδαστικό» δεν είναι αρκετό. Το προϊόν ή η υπηρεσία σας πρέπει να προσφέρει πραγματική αξία στις ζωές των ανθρώπων. Είναι βασικό και πρέπει να είστε σε θέση να επικοινωνήσετε αυτήν την αξία. Ορισμένοι επιχειρηματίες σκέφτονται ότι τα προϊόντα / υπηρεσίες τους είναι πραγματικά φοβερά. Αφού είναι φοβερά και οι άλλοι άνθρωποι θα σκέφτονται ότι είναι πραγματικά φοβερά . Και τότε θα τα αγοράσουν … σωστά; Εμμμ. Μπορεί. Αλλά ειλικρινά, δεν έχει σημασία πόσο τρομερό πιστεύετε ότι είναι το προϊόν σας … αυτό που έχει σημασία είναι αυτό που πιστεύουν οι (δυνητικοί) πελάτες σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας πώς διευκολύνετε τη ζωή τους; Πώς λύνεται ένα πρόβλημα; Πώς τους δίνετε κάτι που θέλουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;

Αν δεν κάνετε κανένα από αυτά τα λάθη, είστε σε καλό δρόμο. Θα έχετε πωλήσεις σύντομα. Αν πάλι κάνετε τότε ίσως να πρέπει να αναθεωρήσετε την μάρκετιγκ της επιχείρησης σας. Ίσως θα πρέπει να ρίξετε μια ματιά στα άρθρα μας:

7 κρίσιμα λάθη SEO των e-shop

Πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις του e-shop σου με τα DM στο Instagram

Αν και πάλι όλα τα κάνετε σωστά, τότε ίσως να πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κάνουμε μια ΔΩΡΕΑΝ ανάλυση του e-shop σας και της προβολής σας και να εντοπίσουμε τα προβλήματα.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για την επικοινωνία και την προβολή του e-shop σας απλά αναθέτετε την διαχείριση των social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, σε ένα agency όπως η DS Digital Services.

Αααα! Μην ξεχάσετε να το κοινοποιήσετε!

Ακολουθήστε σας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε τα πάντα γύρω από το digital marketing που θα απογειώσει την επιχείρηση σας!

Έλεγχος προφίλ Instagram

Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online