fbpx

DS Digital Services

seo marketing εικόνα 1

Χωρίς SEO Marketing, είναι σχεδόν απιθανο για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται online να αναπτύξει το πελατολόγιο της. Άλλωστε, στη σύγχρονη εποχή της ψηφιακής επιχειρηματικότητας, της Google και του Digital Marketing, ο ανταγωνισμός μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο. Ως αποτέλεσμα, είναι απαραίτητη η συνεχής εξέλιξη των τακτικών και των μεθόδων που ακολουθεί μια ιστοσελίδα. 

Βασικός στόχος είναι να συμβάλλει ώστε η ιστοσελίδα σας να καταταγεί σε υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης της Google. Στο συγκεκριμένο άρθρο αναλύονται βασικοί μηχανισμοί του SEO μάρκετινγκ. Διαβάστε το μέχρι το τέλος, ώστε να ανακαλύψετε κι εσείς τα 3 tips που εκτοξεύουν το SEO Marketing.

seo marketing εικόνα 1

Τι είναι το SEO και τι είναι το SEO Marketing;

 

Αρχικά, είναι σημαντικό να αντιληφθούμε το τι εννοούμε όταν λέμε SEO και σε τι αναφερόμαστε με τον όρο “SEO Marketing.” Σε δεύτερη φάση, είναι εξίσου σημαντικό να αντιληφθούμε το πώς λειτουργεί το SEO.

Όσον αφορά το SEO, πρόκειται για έναν απο τους δημοφιλέστερους όρους στο digital marketing. Μια μεγάλη μερίδα επαγγελματιών στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ αναζητούν τα μυστικά του και επιδώκουν να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργεί, προκειμένου να επιτύχουν την αποτελεσματικότερη εφαρμογή του. Ο κυριότερος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι, μέσω του SEO, προκύπτει ένας αποτελεσματικός και συγχρόνως οικονομικός τρόπος προώθησης μιας ιστοσελίδας.

Αρχικά, ο όρος “SEO” είναι συντομογραφία της φράσης “Search Engine Optimization”. Ουσιαστικά, το SEO περιλαμβανει όλες εκείνες τις ενέργειες, οι οποίες είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθούν, προκειμένου μια ιστοσελίδα να ανέβει υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης της Google. Στόχος είναι η ποιοτική και ποσοτική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας. Αυτό επιτυγχάνεται με οργανικό τρόπο, δηλαδή δίχως να πληρωθεί κάποια διαφήμιση.

Ως SEO Marketing ορίζουμε την επιστήμη και την τέχνη, μέσω της οποίας προσαρμόζεται ο ιστότοπος στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης και, ιδιαίτερα, στη σελίδα της Google. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πολύ πιο σίγουρο το ότι ένας ιστότοπος θα καταταγεί υψηλότερα, βάσει των λέξεων-κλειδιών που έχουν επιλεγεί. Φυσικά, υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως το να δημιουργήσεις ένα πλήρες προφίλ για το φυσικό σου κατάστημα στο Google My Business.

 

 

Ουσιαστικά, γίνεται ιδιαίτερα εύκολο να ανακαλύψει τον ιστότοπό σας και, φυσικά, την online επιχείρησή σας, μια μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών. Συγχρόνως, είναι πολύ πιο απλό να στοχευθεί το κατάλληλο κοινό, το οποίο αναζητά παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες με τα δικά σας. Ως αποτέλεσμα, αυξάνονται και οι πιθανότητες να πραγματοποιηθούν περισσότερες πωλήσεις.

Στο τέλος του συγκεκριμένου άρθρου αποκαλύπτονται οι 3 αποτελεσματικότερες συμβουλές, χάρη στις οποίες μπορείτε να κάνετε θραύση στην Google.

 

SEO Marketing: Γιατί να κάνετε Search Engine Optimization;

 

Γενικά, είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό το ότι το SEO δεν αφορά απλώς και μόνο την αναρρίχηση μιας ιστοσελίδας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης. Αντιθέτως, είναι ιδιαίτερα σημαντική η διατήρηση των συγκεκριμένων θέσεων σε βάθος χρόνου.

Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα στους βασικότερους λόγους για τους οποίους χρειάζεται να υιοθετήσει κάποιος το SEO Marketing είναι και οι εξής:

  • Σε αντίθεση με την πληρωμένη διαφήμιση, το SEO προσφέρει μια βιώσιμη πηγή επισκεψιμότητας, η οποία διατηρείται μακροπρόθεσμα.
  • Συμβάλλει σημαντικά στο να γίνει γνωστή η ιστοσελίδα σας στο ευρύ κοινό.
  • Ωθεί την ιστοσελίδα σας ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα των αναζητήσεων για τις λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
  • Μέσω των SEO κειμένων, χτίζεται ένα κοινό, το οποίο εμπιστεύεται εσάς και όσα προωθείτε.
  • Υπάρχει η δυνατότητα να προσεγγιστεί το κατάλληλο για εσάς κοινό, στοχεύοντας συγκεκριμένες κατηγορίες καταναλωτών που είναι πιθανότερο να αγοράσουν από εσάς.
  • Επίσης, οι χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας οργανικά, ενδιαφέρονται πιο ειλικρινά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, καθώς έχουν αναζητήσει κάτι σχετικό στις μηχανές αναζήτησης, όπως για παράδειγμα στην Google.

Συνεπώς, μέσω του SEO Marketing, δημιουργείται για την ιστοσελίδα σας δωρεάν, περισσότερο και ποιοτικότερο traffic.

 

seo marketing εικόνα 2

 

Ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο στο SEO Marketing;

 

Γενικά, υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στο SEO Marketing. Τόσο το on-page SEO όσο και το off-page SEO αποτελούνται από μια σειρά από ενέργειες, οι οποίες θεωρούνται καθοριστικής σημασίας. Όσον αφορά το on-page SEO, σύμφωνα με το άρθρο της SEMrush, ένας έμπειρος και εξειδικευμένος επαγγελματίας έχει τη δυνατότητα να ελέγξει καλύτερα τους παράγοντες που το επηρεάζουν, συγκριτικά με το off-page SEO.

Ορισμένοι από τους παράγοντες που συμβάλλουν στο αποτελεσματικό SEO Marketing και αφορούν τις μηχανές αναζήτησης είναι οι ακόλουθοι:

  • Σωστή έρευνα για τις λέξεις κλειδιά.
  • Σωστή χρήση των λέξεων-κλειδιών.
  • Κατάλληλοι τίτλοι στα κείμενα.
  • Ποιοτικό περιεχόμενο στα κείμενα.
  • Ευχρησία του ιστότοπου.
  • Συνάφεια περιεχομένου.
  • Αξιοπιστία, χρησιμότητα, συστηματικότητα.
  • Ετικέτες τίτλου και περιγραφές.
  • Εικόνες και βίντεο.
  • Απόδοση και ταχύτητα του ιστότοπου.
  • Βελτιστοποίηση για κινητά.
  • Δημιουργία συνδέσμων (backlinks).

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά το ποιοτικό περιεχόμενο, αυτό αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του SEO Marketing. Σύμφωνα με το άρθρο του LinkedIn, το ποιοτικό περιεχόμενο περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από το γέμισμα του κειμένου απλώς και μόνο με τις λέξεις κλειδιά. 

Αντιθέτως, ως ποιοτικό θεωρείται το περιεχόμενο το οποίο προσφέρει πραγματική αξία στον χρήστη, δίνοντάς του τη δυνατότητα να ψυχαγωγηθεί, να ενημερωθεί, να αποκτήσει νέες γνώσεις, και άλλα. Επιπρόσθετα, ένα ποιοτικό κείμενο χρειάζεται να προσεγγίζει το θέμα που έχει επιλεχθεί σε βάθος και να προσφέρει μια μοναδική οπτική πάνω σε αυτό.

 

seo marketing εικόνα 3

 

Φυσικά, είναι σημαντικό να γίνει αντιληπτό ότι το SEO Marketing αποτελεί μια μακροπρόθεσμη διαδικασία. Ο λόγος είναι, αρχικά, ότι τα αποτελέσματα του SEO γίνονται εμφανή σε βάθος χρόνου, χάρη στη συστηματικότητα και τη σταθερότητα στη δημιουργία περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα, ένας εξίσου σημαντικός λόγος είναι ότι το SEO, όταν είναι ποιοτικό, συνεχίζει να φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ποια είναι όμως τα 3 κορυφαία tips που εκτοξεύουν το SEO Marketing, κάνοντας την online επιχείρησή σου κερδοφόρα; Ιδού!

 

Τα 3 tips που εκτοξεύουν το SEO Marketing

 

Είναι βασικό να θυμόμαστε όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω, είτε μόλις αρχίζουμε να ασχολούμαστε με το SEO Marketing, είτε είναι κάτι με το οποίο ασχολούμαστε εδώ και χρόνια. Οι 3 ακόλουθες συμβουλές συμβάλλουν σημαντικά στο να δημιουργηθεί ένα σταθερό και πιστό κοινό, καθώς και στο να ανακαλύψουν την ιστοσελίδα καινούργιοι καταναλωτές.

 

  • Κρατήστε τους χρήστες στην ιστοσελίδα σου όσο περισσότερο γίνεται.

Όσο περισσότερο παραμένουν οι χρήστες σε μια ιστοσελίδα, τόσο γίνεται εμφανές στην Google ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα έχει ποιοτικό περιεχόμενο. Αντιθέτως, σε περιπτώσεις που οι χρήστες παραμένουν για μικρό χρονικό διάστημα σε μια ιστοσελίδα, η Google αντιλαμβάνεται ότι μάλλον η συγκεκριμένη ιστοσελίδα δεν αρέσει στους χρήστες γιατί δεν έχει ποιοτικό περιεχόμενο, με αποτέλεσμα να την “ρίχνει” χαμηλότερα από τις υπόλοιπες ιστοσελίδες στα αποτελέσματα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κρατήσετε τους χρήστες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην ιστοσελίδα σας. To on site SEO και το off site SEO περιλαμβάνουν μια σειρά από ενέργειες που συμβάλλουν σε αυτό. Ενδεχομένως, μερικές από τις σημαντικότερες ενέργειες είναι οι τίτλοι που γεμίζουν το κάθε κείμενο και τα bullets. Οι συγκεκριμένες μέθοδοι συμβάλλουν στο να είναι εύκολο στο να διαβαστεί ένα κείμενο και, συνεπώς, στο να παραμείνουν οι χρήστες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο κάθε άρθρο.

Άλλοι τρόποι είναι τα links που οδηγούν σε άλλα άρθρα της ίδιας ιστοσελίδας. Αυτό βοηθάει ώστε να οδηγείται ο χρήστης από το ένα άρθρο σας στο επόμενο, χωρίς να εγκαταλείπει τον ιστότοπό σας.

 

seo marketing εικόνα 4

 

  • Χρησιμοποιείστε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και φράσεις-κλειδιά με τον κατάλληλο τρόπο.

Η αλήθεια είναι ότι οι λέξεις-κλειδιά και οι φράσεις-κλειδιά, καθώς και η σωστή χρήση τους, είναι μια επιστήμη από μόνα τους. Στην πραγματικότητα, οι φράσεις-κλειδιά παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, καθώς αποτελούν τα μέρη του κειμένου τα οποία θα έλξουν τον χρήστη στο να μπει στη διαδικασία και να διαβάσει το άρθρο σας.

Ωστόσο, στο SEO Marketing χρειάζεται οι φράσεις-κλειδιά να είναι στοχευμένες και να χρησιμοποιούνται σωστά. Η βασική φράση-κλειδί χρειάζεται να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο volume, δηλαδή να την ψάχνει στην Google όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. 

Ωστόσο, είναι σημαντικό να χρησιμοποιούνται και συσχετιζόμενες φράσεις-κλειδιά. Αυτές συμβάλλουν στο να δημιουργηθεί περιεχόμενο το οποίο προσεγγίζει σφαιρικά το θέμα που αναπτύσσεται. Επιπρόσθετα, βοηθάει στο να έρχονται νέοι χρήστες από επιπλέον λέξεις-κλειδιά, εκτός της βασικής φράσης-κλειδί.

 

  • Δημιουργείστε υψηλής ποιότητας, αυθεντικό περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στο SEO Marketing. Ουσιαστικά, κάθε άρθρο χρειάζεται να προσφέρει αξία στους αναγνώστες, είτε μέσω συμβουλών, είτε μέσω του μοιράσματος εμπειριών, είτε ψυχαγωγώντας, είτε προσφέροντας γνώση και ενημέρωση, είτε με οποιονδήποτε τρόπο.

Μάλιστα, είναι σημαντικό όταν δημιουργούμε ένα άρθρο, να μην γράφουμε απλώς και μόνο για να γεμίσουμε το κενό ή για να φτάσουμε έναν συγκεκριμένο αριθμό λέξεων. Επομένως, ένας βασικός κανόνας στο SEO είναι ότι χρειάζεται πάντα να έχουμε κάτι να πούμε – κάτι που θα βελτιώσει τη ζωή του χρήστη με κάποιον τρόπο. 

Από τη στιγμή που το περιεχόμενο είναι αυθεντικό, δεν έχει επαναλήψεις και αγγίζει τους χρήστες, αναλύοντας θέματα που τους ενδιαφέρουν, τότε αυξάνονται και οι πιθανότητες εκείνοι να παραμένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην ιστοσελίδα σας.

 

seo marketing εικόνα 5

 

Συνολικά, όπως αποδεικνύεται, το SEO Marketing αποτελεί μια επιστήμη που συνδυάζει μια σειρά από μεθόδους και παράγοντες και επηρεάζει τον τρόπο που λειτουργεί η online επιχείρησή σας. Φυσικά, είναι απαραίτητο να υπάρχει συστηματικότητα και το περιεχόμενο που δημοσιεύετε να είναι ποιοτικό

Έτσι, δημιουργείται μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους χρήστες και αγοράζουν ευκολότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Τα 3 tips που προαναφέρθηκαν συμβάλλουν στο να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα με ελκυστικό και αυθεντικό περιεχόμενο, την οποία οι χρήστες θα επισκέπτονται σε τακτική βάση.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι, σε περίπτωση που αδυνατούμε να δημιουργήσουμε μόνοι μας το κατάλληλο περιεχόμενο και να το δημοσιεύουμε όσο συχνά χρειάζεται, πάντα υπάρχουν επαγγελματίες στον χώρο του digital marketing, οι οποίο είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν προσφέροντας τις υπηρεσίες τους. 

Αν είστε έτοιμοι να εκτοξεύσετε τις αποδόσεις της ιστοσελίδας σας δημιουργώντας ένα διαρκώς αυξανόμενο καταναλωτικό κοινό, η DS Digital Services θα σας καθοδηγήσει σε κάθε σας βήμα, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες Digital Marketing. Βασικό μας μέλημα είναι να αποκτήσετε μια στρατηγική, η οποία θα είναι εφαρμόσιμη και αποτελεσματική.

Αν σας άρεσε το συγκεκριμένο άρθρο, κοινοποιήστε το στα social media, παίρνει λιγότερο από 1 λεπτό. Για περισσότερες συμβουλές και tips, ακολουθήστε μας σε Facebook και σε Instagram.

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online