fbpx

DS Digital Services

user generate content

Υπάρχουν αρκετά εργαλεία, τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν με το user generated content. 

Ως επιχειρηματίας, θα θέλεις σίγουρα να βελτιώσεις την εικόνα του brand σου στα social media!

Έχεις, λοιπόν, σκεφτεί ποτέ ότι οι πελάτες έχουν τεράστια δύναμη πάνω στο brand σου;

Αν όχι, ας το ξανασκεφτείς! 

Το user generated content (θα το συναντήσεις συχνά και ως αρκτικόλεξο: UGC) είναι ακριβώς η απόδειξη ότι οι ήδη υπάρχοντες πελάτες σου, μπορούν να δημιουργούν περιεχόμενο για λογαριασμό του brand σου. Κι όταν μιλάμε για περιεχόμενο, εννοούμε είτε φωτογραφία είτε βίντεο, είτε ακόμα και μία  απλή κριτική ή αξιολόγηση της εμπειρίας τους από την υπηρεσία ή το προϊόν σου

Το User Generated Content  αποτελεί ένα πολύ σημαντικό όπλο, το οποίο θα πρέπει να υπάρχει στη φαρέτρα του κάθε brand. Κι αυτό, γιατί έχει τρία βασικά πλεονεκτήματα: 

2
  • ΔΩΡΕΑΝ. Ναι, καλά διάβασες! Το User Generated Content  είναι δωρεάν. Λειτουργει για σένα ως διαφήμιση και μάλιστα εντελώς δωρεάν. Έτσι δεν θα πρέπει να καταναλώσεις μέρος του προϋπολογισμού σου για διαφημιστικούς σκοπούς σε αυτό. Οι πελάτες σου θα δουλεύουν για εσένα και μάλιστα θα το κάνουν ΔΩΡΕΑΝ, απλά και μόνο γιατί θα έχουν μία ικανοποιητική εμπειρία με το brand σου, την οποία θα θέλουν να δείξουν στους άλλους χρήστες. 
  • Είναι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ. Οι χρήστες ανεβάζουν στα social media αυθόρμητες φωτογραφίες τους, βίντεο ή γραπτό υλικό. Φυσικά, δεν  θα τους ζητήσεις ευθέως, ούτε θα το «στήσεις» ούτως ώστε να σε εξυπηρετεί. Θα σε εξυπηρετήσει από μόνο του και μάλιστα θα έχει μεγαλύτερη αξία, καθώς θα δείχνει ρεαλιστικό. 
  • ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ. Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα (word of mouth) αποτελούσε πάντοτε ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας μιας επιχείρησης. Το user generated content αποτελει για την εσάς την εγγύηση, γιατί έχει όλα τα θετικά στοιχεία του από στόμα σε στόμα, όμως πλέον αυτό συμβαίνει διαδικτυακά με κοινοποιημένο περιεχόμενο, προσβάσιμο σε εκατοντάδες χρήστες. 

Έχεις ανάγκη, λοιπόν, το user generated content (UGC), γιατί σου προσφέρει δωρεάν , αυθεντική και εξαιρετικά αποδοτική διαφήμιση! Με τον τρόπο αυτό σε βοηθά να κερδίζεις πελάτες, να δημιουργείς πιστό κοινό και να αναπτύσσεις την επιχείρησή σου, χωρίς να προσπαθήσεις ιδιαίτερα για αυτό.

Μην αφήνεις το κοινό σου ανεκμετάλλευτο!

Πώς να εντάξεις το User Generated Content στη στρατηγική σου

Ας δούμε, όμως, λίγο αναλυτικότερα δύο τρόπους, για το πώς ακριβώς θα μπορούσες να εκμεταλλευτείς αυτό το περιεχόμενο που κοινοποιούν οι πελάτες σου.

Μοιράσου το User Generated Content  στα Social Media της επιχείρησής σου

Υπάρχουν αρκετές πιθανότητες, αν κάνεις τις σωστές κινήσεις και αναζητήσεις, να εντοπίσεις περιεχόμενο που είναι ήδη δημοσιευμένο και αφορά το brand σου. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο θα πρέπει να παρακολουθείς συχνά και τακτικά το περιεχόμενο που δημοσιεύουν και σε αφορά, πριν ξεκινήσεις να το ανακοινοποιείς μέσω των διαδικτυακών καναλιών σου.

Οι δυνητικοί πελάτες θα δείξουν πιο εύκολα εμπιστοσύνη σε κάποιον προηγούμενο αγοραστή, από ό,τι θα έδειχναν σε μια δική σου διαφήμιση. Θα κρίνουν ότι το περιεχόμενο αφορά ένα αξιόπιστο προϊόν ή υπηρεσία, καθώς πιθανότατα θα έχουν τη δυνατότητα να το δουν μέσω μιας πραγματικής φωτογραφίας και όχι μέσω μιας φωτογραφίας που τράβηξε κάποιος φωτογράφος για εσένα.

Μπες στη θέση του καταναλωτή, θα αγόραζες πιο εύκολα κάτι, το οποίο θα είχες δει ήδη να χρησιμοποιεί κάποιος φίλος σου.

Σωστά;

Η παρακολούθηση του περιεχομένου που σας αφορά μπορεί να γίνει με εύκολο και απλό τρόπο, αν χρησιμοποιήσετε τα κατάλληλα εργαλεία. Θα μιλήσουμε, όμως, αναλυτικότερα για αυτά παρακάτω. 

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να είσαι δημιουργικός στον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιήσεις το δημιουργημένο από τους χρήστες περιεχόμενο.

Χρησιμοποιήσε τα κατάλληλα, δημιουργικά εργαλεία.

Με αυτά φτιάξε βίντεο ή εικόνες που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον, των δυνητικών σου πελατών. 

Χρήσιμα εργαλεία για τη δημιουργία UGC

Αυτό αποτελεί ίσως το πιο χρήσιμο κομμάτι αυτού του άρθρου. Διότι εδώ, θα σου μιλήσουμε για όλα τα εργαλεία που μπορούν να σε βοηθήσουν, για να προχωρήσεις στην αξιοποίηση του User Generated Content . Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αποφασίσεις ποια εξ αυτών ταιριάζουν σε εσένα και στους στόχους που έχεις θέσει για το brand σου. 

  • Mediatoolkit: ένα εργαλείο που σου παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθείς τις διαδικτυακές αναφορές για την επιχείρησή σου και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο. Μέσω του Mediatoolkit μπορείς να παρακολουθείς κάθε άρθρο, hashtag ή σχόλιο, το οποίο έχει αναφορά στο brand σου. Το ότι έχει πρόσβαση σε περιεχόμενο (άρθρο, hashtag, σχόλιο) που αφορά το προϊόν ή την υπηρεσία σου, σε οποιαδήποτε γλώσσα κι αν έχει γράψει ο εκάστοτε χρήστης, το καθιστά ένα από τα καλύτερα εργαλεία της κατηγορίας του. Κάτι ακόμη που πρέπει να σημειώσουμε, είναι ότι δίνεται η δυνατότητα εξαγωγής των δεδομένων σε διάφορους τύπους αρχείων (μπορείτε να επιλέξετε pdf ή excel, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας). Σίγουρα δεν είναι τυχαίο ότι το εργαλείο αυτό χρησιμοποιούν αρκετά μεγάλα brands. Δοκίμασέ το κι εσύ!  

Διάβασε κι αυτό: 11 Social Media Trends για το 2023

  • Yotpo: ένα social listening εργαλείο, το οποίο θα σου επιτρέψει να προχωρήσεις στη διαχείριση και τη συλλογή περιεχομένου που έχουν δημιουργήσει οι πελάτες σου. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη δυνατότητα συλλογής κριτικών και βαθμολογίων. Ουσιαστικά, λειτουργεί στη βάση της τεχνητής νοημοσύνης και μπορεί να σε βοηθήσει να σχεδιάσεις καμπάνιες που θα περιέχουν φωτογραφίες ή βίντεο των χρηστών σε συνδυασμό με τις κριτικές ή τις βαθμολογίες τους. 
  • Walls.io: το walls.io είναι ιδανικό για εσένα, στην περίπτωση που έχεις δημιουργήσει κάποιο hashtag. Το ενδιαφέρον με το συγκεκριμένο εργαλείο είναι ότι οι προγραμματιστές του το έχουν διαθέσει και σε μία δωρεάν εκδοχή, αλλά αν θέλεις περισσότερες δυνατότητες μπορείς να επιλέξεις την paid version. Και πώς λειτουργεί; Απλούστατα. Επιλέγεις το hashtag σου, οι χρήστες δημιουργούν περιεχόμενο με αυτό και χάρη στο walls.io μπορείς να βρεις κάθε δημοσίευση που το περιέχει, σε ένα μόνο σημείο
  • Olapic: το olapic είναι ένα ακόμη εργαλείο με παρεμφερείς δυνατότητες. Ουσιαστικά, σου επιτρέπει να αναζητήσεις περιεχόμενο που έχουν κοινοποιήσει οι χρήστες το οποίο έχει το #hashtag σου, κάποιο @mention ή tag. Ακόμη, μπορείς να αιτηθείς τη δημιουργία περιεχομένου από influencers ή απλούς, καθημερινούς χρήστες. Έτσι, δεν θα πρέπει πια να αγοράζεις stock φωτογραφίες ή να έχεις ως λύση τα mockups. 

Πολλές σημαντικές, μεγάλες και επιτυχημένες εταιρείες βασίζουν ήδη μεγάλο μέρος τη στρατηγικής τους στο user generated content. Σε όλες τις περιπτώσεις, η αύξηση του conversation rate γύρω από το εκάστοτε brand θα σε εξέπληττε. 

Αν έχεις πειστεί και θέλεις και συ να εντάξεις το User Generated Content στη δική σου στρατηγική marketing, δεν έχεις να κάνεις κάτι άλλο, παρά να ξεκινήσεις με μία εξερεύνηση των εν λόγω εργαλείων. Επίλεξε όποιο σου ταιριάζει και σε κάθε περίπτωση διαχειρίσου το δημιουργικά και πρωτότυπα.

Καλή τύχη! 

Σε ενδιαφέρει: Digital Storytelling: Τι είναι και γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου

Συνοψίζοντας 

Σίγουρα οι παραπάνω πληροφορίες είναι αρκετές για να τις επεξεργαστείς. Αν κάπου βρίσκεις δυσκολίες είμαστε εμείς εδώ για να σε βοηθήσουμε.

Η ομάδα του DS Κομοτηνή θα σου λύσει όλες τις απορίες και μπορεί να δημιουργήσει διαφημίσεις για την επιχείρησή σου, με στόχο την ανάπτυξη του λογαριασμού σου.

Αν θέλεις να βάλεις το λογαριασμό σου σε αυτόματο πιλότο με μεθόδους που αποδίδουν, μπορείς απλά να μας καλέσεις. 

Aν σου άρεσε το άρθρο, μπορείς να διαβάσεις: 9+1 Μοναδικά Marketing Tips για την επιχείρησή σου!

 Τί χρειάζεται μια μικρή επιχείρηση για να πάει μπροστά;

 Γιατί πρέπει να ακολουθείς τις τάσεις στο TikTok;

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα