Τα εργαλεία ανάλυσης Instagram είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κατανοήσεις το κοινό σου και να βελτιώσεις τη στρατηγική του περιεχομένου σου.
Τα Analytics σου παρέχουν βελτιωμένες λειτουργίες που σε βοηθούν να αυξήσεις την αφοσίωση του κοινού σου και να συνεχίσεις να αυξάνεις τον αριθμό των ακολούθων σου.
Όμως, με τόσα gadgets και sites στην αγορά, ποιο εργαλείο άραγε ταιριάζει απόλυτα με τις ανάγκες σου; Ας το παραδεχτούμε, η ανάπτυξη στο Instagram δεν έρχεται από τη μια μέρα στην άλλη. Για να δεις απότομη αύξηση των ακολούθων, της αφοσίωσης και των πωλήσεων στο Instagram, θα χρειαστείς μερικά ισχυρά εργαλεία ανάλυσης Instagram. Στην DS Services σου δείχνουμε 4 top εργαλεία Instagram Analytics που θα σε βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησή σου.
#1 Later’s Instagram Analytics
Αν θέλεις να αυξήσεις την αφοσίωση, να βελτιστοποιήσεις τα stories σου και να “μπουστάρεις” την επισκεψιμότητα, η λειτουργία Instagram Analytics του Later θα γίνει το νέο σου αγαπημένο εργαλείο.
Το Later’s Instagram Analytics σου παρέχει μια πλήρη εικόνα απόδοσης των αναρτήσεων και των ιστοριών σου – όλα σε έναν εύχρηστο πίνακα ελέγχου.
Το εργαλείο σου επιτρέπει να παρακολουθείς αναρτήσεις και ιστορίες στο Instagram διάρκειας έως και 12 μηνών, ώστε να βλέπεις ακριβώς ποια έχει την καλύτερη απόδοση. Επιπλέον, μπορείς να τις φιλτράρεις με βασικές μετρήσεις, π.χ με τα likes ή με το reach.
Επιπλέον, το Later’s Instagram Analytics διαθέτει ξεχωριστούς πίνακες ελέγχου “Απόδοση ανάρτησης” και “Απόδοση ιστορίας”, ώστε να μπορείς να δείς ακριβώς πώς κάθε κανάλι δημιουργεί μοναδική αξία για το brand σου.
Εκτός από αυτά τα λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία, το Later’s Analytics σου δείχνει την καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram.
Επιπλέον, τα εργαλείο αναλυτικών στοιχείων του Later σου επιτρέπει να παρακολουθείς τα κλικ (και τα έσοδα) που προέρχονται από το Link inbio.
Το να μπορούμε να φιλτράρουμε τις αναρτήσεις με βάση το link in bio δίνει μια σαφή ένδειξη για το τι ενδιαφέρει περισσότερο το κοινό μας.
Εκτός αυτού τα Insights του Instagram ερμηνεύονται πολύ εύκολα. Το να μπορούμε να δούμε δεδομένα διάρκειας δύο ετών και να συγκρίνουμε τις αναρτήσεις μας είναι ένα πολύ σημαντικό για τη συνολική μας απόδοση.
#2 Εργαλείο Instagram Analytics: Iconosquare
Το Iconosquare διαθέτει ένα δωρεάν εργαλείο Instant Instagram Audit που είναι ειδικά σχεδιασμένο για επαγγελματικούς λογαριασμούς.
Είναι πολύ απλό στην πρόσβαση. Μπορείς να ξεκινήσεις συνδέοντας τον λογαριασμό Instagram της επιχείρησής σου. Μέσα σε λίγα λεπτά, θα αποκτήσεις πρόσβαση σε στοιχεία σχετικά με το τι λειτουργεί στον λογαριασμό σου και τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να τον βελτιώσεις.
Επιπλέον, η λειτουργία σου παρέχει συμβουλές και κόλπα για να ενισχύσεις την απόδοση του Instagram σου.
#3 Εργαλείο Instagram Analytics: Later’s Hashtag Analytics
Αν στοχεύσεις στην ανάπτυξη, οφείλεις να ενσωματώσεις τα hashtags στην επιχείρησή σου.
Με το Later’s Hashtag Analytics, μπορείς να δείς ακριβώς ποια hashtag έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τον λογαριασμό σου.
Επιπλέον, μπορείς να δείς τα κορυφαία trending hashtags για τον κλάδο σου – και πώς οι τάσεις αλλάζουν από εβδομάδα σε εβδομάδα.
#4 Εργαλείο Instagram Analytics: Social Blade
Όσον αφορά το Instagram, η συνεργασία με influencers ή δημιουργούς περιεχομένου είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να αυξήσεις το κοινό σου.
Ωστόσο, η εύρεση του κατάλληλου influencer μπορεί να αποτελέσει μια μικρή πρόκληση.
Για να βρεις ποιος influencer ταιριάζει με την επιχείρησή σου, καλό θα ήταν να εξετάσεις όλα τα στατιστικά του. Και πώς θα το κάνεις αυτό; Χρησιμοποιώντας το εξαιρετικό εργαλείο, το Social Blade. Το συγκεκριμένο εργαλείο σου επιτρέπει να παρακολουθείς όλα τα δεδομένα των χρηστών και τις τάσεις ανάπτυξης σε πολλές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των TikTok, Twitter, YouTube και Instagram.
Μόλις εγγραφείς, μπες στην αρχική σελίδα του Social Blade και πληκτρολόγησε το όνομα ενός λογαριασμού. Επέλεξε όποιον σε ενδιαφέρει και διάβασε πολύτιμες πληροφορίες και όλα τα αναλυτικά στοιχεία. Είναι τόσο εύκολο!
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Μην ξεχάσεις να ελέγξεις το Ιστορικό (Historical Data), που σου επιτρέπει να βλέπεις τον αριθμό των ακολούθων που έχει κερδίσει ή χάσει ένας λογαριασμός.
6 βασικές μετρήσεις για να προσέξεις:
Reach – Απήχηση: Ο αριθμός των μοναδικών προβολών σε μια ανάρτηση.
Impressions – Εμφανίσεις: Ο συνολικός αριθμός προβολών σε μια ανάρτηση (ακόμα και αν το ίδιο άτομο την έχει δει πέντε φορές).
Saves – Αποθηκεύσεις: Αναφέρεται στον αριθμό των χρηστών που αποθηκεύουν στη συλλογή τους το περιεχόμενό σου.
Shares – Κοινή χρήση: Αυτός ο αριθμός υποδεικνύει πόσες φορές μία ανάρτηση κοινοποιήθηκε.
Growth – Ανάπτυξη: Πόσους ακόλουθους κερδίζεις και χάνεις ανά μέρα.
Engagement rate – Ποσοστό αφοσίωσης: Όταν οι χρήστες σχολιάζουν, κάνουν like, αποθηκεύουν και μοιράζονται το περιεχόμενό σου.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Τι σας λένε, λοιπόν, τα στατιστικά;
Όταν κατανοήσεις τι παρακινεί το κοινό σου μέσω των εργαλείων ανάλυσης Instagram θα μπορείς να προσαρμόσεις καλύτερα το περιεχόμενό σου και να κάνεις κινήσεις κατά τη διάρκεια του ινσταγκραμικού παιχνιδιού!
Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy. Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.
Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο διάβασε ακόμα:
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα Collabs στο Instagram
Digital Marketing Trends: Βίντεο, το ταχύτερο εργαλείο ανάπτυξης της επιχείρησής σου