DS Digital Services

6 λάθη διαφήμισης στο Facebook

Θέλετε καλύτερα αποτελέσματα από τις διαφημιστικές σας καμπάνιες στο Facebook; Κάνετε κανένα από αυτά τα έξι λάθη που θα μπορούσαν να μειώσουν τα αποτελέσματα των διαφημίσεών σας στο Facebook; Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε έξι λάθη διαφήμισης στο Facebook και πώς να τα διορθώσετε.

#1 Λάθος: Οι διαφημίσεις στο Facebook δεν γίνονται με μια στρατηγική

Ένα από τα δύο μεγαλύτερα λάθη διαφήμισης στο Facebook είναι να ξεκινάτε διαφημιστικές καμπάνιες χωρίς στρατηγική. Αυτό συμβαίνει συνήθως επειδή δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο στο να κάνεις διαφήμιση στο Facebook. Όποιος διαθέτει λογαριασμό διαφήμισης στο Facebook μπορεί να ξεκινήσει μια εκστρατεία με μερικά καθοδηγούμενα βήματα.

Χωρίς μια σωστά αναπτυγμένη στρατηγική διαφήμισης στο Facebook με βάση τα στοιχεία μάρκετινγκ, μπορεί να σπαταλήσετε χρήματα για την υλοποίηση εκστρατειών. Εκστρατείες που δεν είναι δομημένες ώστε να προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα στον ταχύτερο χρόνο.

Χρειάζεστε ένα σχέδιο δράσης που όταν εφαρμοστεί σωστά θα προσφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αναπτύξτε μια στρατηγική διαφήμισης στο Facebook που μετακινεί κάποιον από το να είναι ξένος, στο να γίνει πελάτης. Αυτή η στρατηγική γίνεται μέσω μιας σειράς διαφημιστικών εκστρατειών που είναι γνωστές ως “χωνί” (funnel) διαφημίσεων στο Facebook.

Διαφήμιση Facebook για αναγνωρισιμότητα
Χορηγούμενη διαφήμιση του Gymshark

Υπάρχουν τρία στάδια για μια επιτυχημένη στρατηγική διαφημίσεων στο Facebook: 1)Αναγνωρισιμότητα (ευαισθητοποίηση). 2)Επαναληπτικό μάρκετινγκ επιπέδου 1 (επίσης γνωστό ως επαναληπτικό μάρκετινγκ αφοσίωσης). 3) Επαναληπτικό μάρκετινγκ επιπέδου 2 (ονομάζεται επίσης επαναληπτικό μάρκετινγκ website).

Αναγνωρισιμότητα

Στην κορυφή του διαφημιστικού funnel βρίσκεται το στάδιο της αναγνωρισιμότητας. Εδώ, ο στόχος είναι η αναγνωρισιμότητα για την επιχείρησή σας. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείτε αναγνωρισιμότητα στη ροή ειδήσεων Facebook. Είναι σημαντική αργότερα στη διοχέτευση για την ανάπτυξη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης για την επιχείρησή σας.

Σε αυτό το στάδιο, τρέξτε εκπαιδευτικές ή διασκεδαστικές διαφημίσεις βάσει περιεχομένου για να ζεστάνετε το κοινό σας. Το βίντεο λειτουργεί εξαιρετικά καλά. Σας επιτρέπει να προσελκύσετε αυτούς τους θεατές σε ένα νέο προσαρμοσμένο κοινό. Να τους μετακινήσετε στο επόμενο στάδιο της διοχέτευσης διαφημίσεων.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ αφοσίωσης

Το δεύτερο στάδιο είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ αφοσίωσης. Ο στόχος είναι να δοθεί προσοχή στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο μυαλό του κοινού-στόχου σας. Οδηγείτε άτομα από το Facebook ή το Instagram στην ιστοσελίδα σας για να μάθουν περισσότερα και να αγοράσουν.

Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω κάποιου είδους προώθησης. Μία έκπτωση για τα ηλεκτρονικό καταστήματα ή δοκιμαστική / δωρεάν προσφορά, εάν είστε επιχείρηση που βασίζεται σε λογισμικό ή υπηρεσίες.

Σε αυτό το στάδιο, στοχεύστε το προσαρμοσμένο κοινό που είχε προηγουμένως ασχοληθεί με τις διαφημίσεις σας από το στάδιο της αναγνωρισιμότητας.

Δείτε και αυτό:Διαφήμιση Facebook – Πώς να λάβεις γρήγορα έγκριση και να αποφύγεις συχνά λάθη

Διαδημίσεις Facebook promo

Επαναληπτικό μάρκετινγκ ιστότοπου

Το τρίτο στάδιο είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ website. Ο στόχος εδώ είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις και τους δυνητικούς πελάτες, προσελκύοντας άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Στοχεύοντας άτομα που έχουν ήδη περιηγηθεί στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, θα δείτε πολύ υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπής από τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.

Σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να επαναλάβετε την προσφορά που κάνατε κατά τη διάρκεια του σταδίου επαναληπτικού μάρκετινγκ αφοσίωσης. Αυτή τη φορά όμως, προσθέστε αποδείξεις όπως μαρτυρίες ή δημιουργήστε επείγοντα χαρακτήρα με τη μορφή διαφημίσεων υπενθύμισης.

#2: Λάθος: Εκτέλεση διαφημιστικής εκστρατείας στο Facebook με μια νοοτροπία «Κάνε την και ξέχασε την»

Το δεύτερο μεγαλύτερο λάθος που βλέπουμε να κάνουν οι διαφημιζόμενοι (εκτός από το να μην έχουν στρατηγική που είναι το μεγαλύτερο) είναι η ΜΗ διαχείριση της εκστρατείας μετά τη προβολή τους.

Εάν ρυθμίσετε μια εκστρατεία και την αφήσετε να τρέχει από μόνη της, θα μειωθεί η αποτελεσματικότητά της με την πάροδο του χρόνου. Αυτό γίνεται λόγω αυτού που είναι γνωστό ως κόπωση διαφημίσεων στο Facebook. Η κόπωση διαφημίσεων είναι ένα ζήτημα που θα επηρεάσει ακόμη και τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook.

Εμφανίζεται όταν η συχνότητα της καμπάνιας σας γίνεται πολύ υψηλή. Το κοινό-στόχος σας βλέπει τις ίδιες διαφημίσεις επανειλημμένα και γίνονται λιγότερο αποδοτικές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της απόδοσης διαφημιστικής δαπάνης (ROAS), δημιουργώντας λιγότερα έσοδα λόγω υψηλότερου κόστους ανά απόκτηση.

Παράδειγμα διαφήμισης στο Facebook
Παράδειγμα χορηγούμενης διαφήμισης Quickbooks

Το κλειδί για την ανάπτυξη βιώσιμων αποτελεσμάτων από τη διαφήμιση στο Facebook είναι να αναλύετε τις καμπάνιες σας σε συνεχή βάση.

Αρχικά, εξετάστε το ROAS για να προσδιορίσετε ποιες καμπάνιες είναι χαμηλότερες από την ελάχιστη αποδεκτή απόδοση. Στη συνέχεια, σε επίπεδο διαφήμισης, αυτών των εκστρατειών χαμηλής απόδοσης (ROAS), δείτε αυτό που ονομάζουμε μετρήσεις CRFC. Δηλαδή κόστος ανά αποτέλεσμα, συνάφεια (που είναι τώρα τρεις νέες μετρήσεις: κατάταξη ποιότητας, κατάταξη μετατροπών και κατάταξη σελίδας προορισμού), συχνότητα και CPM .

Με βάση τα ευρήματα της ανάλυσής σας, στη συνέχεια πραγματοποιείστε προσαρμογές σε διαφορετικά στοιχεία της καμπάνιας σας. Αλλάξτε το δημιουργικό, το κείμενο της διαφήμισης, τον στόχο, την προσφορά και την στόχευση κοινού.

Αυτά τα δύο λάθη διαφήμισης στο Facebook που αναφερθήκαμε είναι τα μεγαλύτερα και πιο σημαντικά. Τα λάθη διαφήμισης στο Facebook που ακολουθούν είναι τακτικής. Πράγμα που σημαίνει ότι σχετίζονται με μια συγκεκριμένη λειτουργία ή τύπο διαφήμισης που θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

#3: Λάθος: Μη χρησιμοποίηση διαφημίσεων επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Facebook

Αν έχετε κοινό επαναληπτικού μάρκετινγκ από την σελίδα σας, αλλά δεν προβάλλετε διαφημίσεις υπενθύμισης ή μαρτυρίες, πετάτε λεφτά χωρίς λόγο.

Διαφημίσεις υπενθύμισης

Η φύση του “πάντα συνδεδεμένοι” των κοινωνικών δικτύων σημαίνει ότι το εύρος προσοχής μειώνεται καθώς οι άνθρωποι αποσπώνται ευκολότερα. Επομένως, οι διαφημιστικές εκστρατείες υπενθύμισης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε ξανά άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Να τα φέρετε πίσω για να ολοκληρώσουν μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως αγορά ή εγγραφή.

Ο στόχος είναι απλώς να υπενθυμίσετε στα άτομα του προσαρμοσμένου κοινού της σελίδας σας, ότι έχουν εξετάσει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία στην σελίδα σας. Ότι η προσφορά που είδαν στο στάδιο επαναληπτικού μάρκετινγκ αφοσίωσης ή είδαν στην σελίδα σας εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη.

Το κλειδί για την επιτυχία με αυτόν τον τύπο επαναληπτικού μάρκετινγκ σελίδας βρίσκεται στο κοινό. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ως κοινό τους επισκέπτες των τελευταίων ημερών στην σελίδα σας. Να το χρησιμοποιήσετε ως προσαρμοσμένο κοινό, επειδή περιέχει τα πιο “ζεστά” και ενδιαφερόμενα άτομα.

Προτείνουμε τη χρήση διάρκειας 5 ημερών όλων των επισκεπτών της σελίδας, εξαιρουμένων αυτών που έκαναν αγορά. Αυτή είναι η διάρκεια του κοινού και η κατάσταση αφοσίωσης που διαπιστώσαμε ότι είναι πιο αποτελεσματικές.

Παράδειγμα διαφήμισης Facebook 2

Επαγγελματική συμβουλή: Για να λειτουργήσει αυτό και για να αποφευχθεί η κόπωση των διαφημίσεων, πρέπει να έχετε τουλάχιστον 1.500 άτομα στο κοινό σας. Αυτό σημαίνει κατά μέσο όρο 300 άτομα την ημέρα να επισκέπτονται την σελίδα σας.

Εάν έχετε λιγότερους από 300 επισκέπτες την ημέρα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερη προσαρμοσμένη διάρκεια κοινού έως και 10 ημέρες. Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε 1.500 άτομα στο κοινό σας για διάρκεια κοινού 10 ημερών, αυξήστε τη διάρκεια σε 30 ημέρες. Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιήστε τον στόχο “Μετατροπές” σε αντίθεση με τον στόχο προσέγγισης χρηστών.

Μαρτυρίες

Εάν δεν χρησιμοποιείτε κριτικές ή μαρτυρίες πελατών στις διαφημίσεις σας, δεν αξιοποιείτε έναν από τους τύπους διαφημίσεων με τη μεγαλύτερη μετατροπή.

Οι μαρτυρίες λειτουργούν καλύτερα στο στάδιο επαναληπτικού μάρκετινγκ ιστότοπων. Αυτό γιατί οι επισκέπτες του ιστότοπού σας βρίσκονται ήδη στη διαδικασία απόφασης αγοράς. Όταν χρησιμοποιείτε μαρτυρίες απευθείας στη διαφήμισή σας, δημιουργείτε κοινωνική απόδειξη. Αυτό ενισχύει την εμπιστοσύνη και βοηθάει στο να μετατρέψετε το κοινό-στόχο σας σε νέους πελάτες.

Θα πρέπει να τοποθετήσετε μία μαρτυρία στην αρχή της διαφήμισης σας. Να την συνεχίσετε με μια υπενθύμιση προσφοράς για το προϊόν ή την υπηρεσία σας που σχετίζεται με τις σελίδες του ιστότοπού σας που έχουν επισκεφτεί. Προσθέστε επίσης οποιαδήποτε άλλη κοινωνική απόδειξη στην διαφήμισή σας. Το σκορ σας από ιστότοπους κριτικών όπως το Tripadvisor ή το Google my Bussiness.

Επαγγελματική συμβουλή: Εάν έχετε μαρτυρίες σε βίντεο, μπορεί επίσης να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές. Όταν τις χρησιμοποιείτε, μην επαναλάβετε τη μαρτυρία στο αντίγραφο της διαφήμισης. Απλώς επαναλάβετε την προσφορά και δώστε οποιαδήποτε επιπλέον κοινωνική απόδειξη.

#4: Λάθος: Προβολή διαφημίσεων στο Facebook με περικομμένες περιγραφές

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη διαφήμισης στο Facebook που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι η περιγραφή του συνδέσμου ροής ειδήσεων ή η περιγραφή της κάρτας καρουσέλ τους. Είναι πολύ μεγάλη και συνεπώς κόβεται από το Facebook. Αυτό οδηγεί σε ελλιπείς προτάσεις που το κοινό-στόχος σας δεν μπορεί να καταλάβει σωστά. Αποτέλεσμα; Μειώνετε τον αντίκτυπο της διαφήμισις σας και καθιστώντας την λιγότερο επαγγελματική.

Ο κύριος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι δεν επεξεργάζεστε συγκεκριμένα την περιγραφή του συνδέσμου ροής ειδήσεων ή την κάρτα καρουζέλ, επειδή τραβιέται αυτόματα από τον προορισμό συνδέσμου που έχετε ορίσει κατά τη δημιουργία της διαφήμισης σας.

Η επιδιόρθωση εδώ είναι εξαιρετικά απλή: Καταγράψτε τις περιγραφές του συνδέσμου,την επικεφαλίδα και τις περιγραφές της κάρτας καρουζέλ και κρατήστε τις σύντομες, ώστε να μην κοπούν. Ο καλύτερος τρόπος για να προσδιορίσετε εάν θα αποκοπούν είναι να χρησιμοποιήσετε την προεπισκόπηση ροής ειδήσεων για κινητά της διαφήμισης για να δείτε πώς προβάλλεται.

#5: Λάθος: Χρήση κακώς προσαρμοσμένου κοινού στο Facebook

Το λάθος # 5 δεν χρησιμοποιείτε παρόμοια είδη κοινού ή χρησιμοποιείτε λάθος παρόμοια είδη κοινού.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε παρόμοιο κοινό, κάνετε λάθος. Είναι ο πιο προηγμένος τύπος κοινού στο Facebook. Σας επιτρέπει να βρείτε νέους δυνητικούς πελάτες παρόμοιους με ένα κοινό προέλευσης που ελέγχετε, όπως λίστα πελατών, επισκεψιμότητα ιστότοπων ή άλλα είδη κοινού.

Εάν χρησιμοποιείτε ήδη παρόμοια είδη κοινού, ενδέχεται να τα χρησιμοποιείτε λάθος. Είναι εύκολο να μπερδεύεστε όταν δημιουργείτε lookalikes επειδή μπορείτε να τα δημιουργήσετε από οποιοδήποτε από τα 10 προσαρμοσμένα είδη κοινού.

Πρέπει πρώτα να χρησιμοποιήσετε το κοινό πηγής υψηλής ποιότητας. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τη διαδικασία επιλογής κοινού προέλευσης που περιγράφεται παρακάτω, για να ανακαλύψετε ποιο παρόμοιο κοινό μπορείτε να δημιουργήσετε πρώτα για να αποδώσετε τα καλύτερα αποτελέσματα στον ταχύτερο χρόνο.

Οι πελάτες σας είναι το πιο πολύτιμο κοινό που μοιάζει με την ίδια πηγή. Ξεκινήστε λοιπόν είτε με ενέργειες συμβάντων αγοράς με βάση το pixel. Χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένο κοινό ιστότοπου είτε με βάση δεδομένων πελατών είτε μέσω προσαρμοσμένου κοινού από αρχείο πελατών. Αν δεν χρησιμοποιείτε pixel ξεκινήστε τώρα!

Slack Χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook

Επαγγελματική συμβουλή: Όταν δημιουργείτε παρόμοια είδη κοινού από πελάτες, ιδανικά θέλετε τουλάχιστον 1.000 άτομα στο κοινό προέλευσης.

Αν δεν έχετε αρκετά άτομα, μετακινήστε ένα βήμα προς τα κάτω στον πίνακα αξίας πελάτη και χρησιμοποιήστε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, έπειτα τους fan από τις σελίδες, τους θεατές βίντεο και, τέλος, τις επισημάνσεις “μου αρέσει” της σελίδας. Συνεχίστε να επαναλαμβάνετε αυτήν τη διαδικασία έως ότου βρείτε την επιλογή κοινού τύπου πηγής που ταιριάζει στο υπάρχον κοινό που έχετε στην επιχείρησή σας.

#6: Λάθος: Παράβλεψη των προχωρημένων ρυθμίσεων Facebook Pixel

Η ρύθμιση και η εγκατάσταση του pixel σας στο Facebook είναι μια από τις πιο σημαντικές ενέργειες που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαφημιστική εκστρατεία. Το Facebook παρέχει εξαιρετικούς πόρους για την εγκατάσταση και ρύθμιση του Pixel με βάση την πλατφόρμα στην οποία έχει δημιουργηθεί ο ιστότοπός σας. Ωστόσο, δεν έχει λεπτομερείς οδηγίες για τις σύνθετες ρυθμίσεις.

Αυτό το τελευταίο λάθος διαφήμισης στο Facebook, οι λάθος ρυθμίσεις pixel, είναι μικρό, αλλά μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο. Δύο δυνατότητες μπορεί να ρυθμιστούν λανθασμένα: ο τύπος cookie και η σύνθετη αντιστοίχιση.

Αρχικά, ας καλύψουμε τις ρυθμίσεις cookie. Με προγράμματα περιήγησης όπως το Google Chrome να καταργούν cookie τρίτων μερών και ανταγωνιστές όπως το Safari να το ακολουθούν, είναι ακόμη πιο σημαντικό οι ρυθμίσεις του pixel για τα cookies να είναι πρώτου μέρους και όχι τρίτων.

Για να ελέγξετε αυτήν τη ρύθμιση και να την αλλάξετε εάν έχει οριστεί σε τρίτο μέρος, μεταβείτε στη Διαχείριση συμβάντων και από την αναπτυσσόμενη λίστα εικονιδίων, επιλέξτε Ρυθμίσεις.

Η πρώτη ρύθμιση είναι η χρήση cookie. Εάν έχει οριστεί σε τρίτο μέρος, αλλάξτε το σε πρώτο μέρος. Με αυτόν τον τρόπο, το pixel σας θα εφαρμοστεί στον ιστότοπό σας και θα διαβαστεί από το προγράμματα περιήγησης ως κύριος κωδικός και όχι τρίτος, επομένως δεν θα εξαιρεθεί από τον ιστότοπό σας.

Ελέγξτε επίσης ότι είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη σύνθετη αντιστοίχιση. Αυτό είναι το δεύτερο μέρος αυτού του λάθους ρυθμίσεων pixel.

Χωρίς ενεργοποίηση της αυτόματης σύνθετης αντιστοίχισης, δεν θα παρακολουθείτε επιπλέον δεδομένα εικονοστοιχείων γνωστά ως μικρο-δεδομένα και επομένως θα δείτε χαμηλότερο ποσοστό απόδοσης και αντιστοίχισης για ενέργειες συμβάντων και προσαρμοσμένα μεγέθη κοινού της σελίδας σας. Η ενεργοποίηση της αυτόματης σύνθετης αντιστοίχισης θα βελτιώσει το ποσοστό αντιστοίχισης και την απόδοση ενεργειών στις διαφημιστικές σας καμπάνιες.

Συμπέρασμα

Με περισσότερους από 7 εκατομμύρια διαφημιζόμενους, η ζήτηση για διαφήμιση στο Facebook δεν ήταν ποτέ υψηλότερη. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση ενός ολοένα ευρύτερου φάσματος επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα διαφημίσεων, το Facebook συνεχίζει να κάνει αλλαγές και να εισάγει νέες δυνατότητες, οι οποίες αυξάνουν την πολυπλοκότητά του.

Περισσότεροι στόχοι, λάθη στα είδη κοινού και τις δυνατότητες pixel σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι απομακρύνονται από την πλατφόρμα λόγω λαθών που μειώνουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας και τελικά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις Facebook δεν λειτουργούν για την επιχείρησή τους.

Όταν αποφεύγετε τα λάθη που περιγράφονται παραπάνω, η διαφήμιση στο Facebook έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει την επιχείρησή σας, προσθέτοντας νέους πελάτες και αυξάνοντας εκθετικά τα έσοδα. Αυτά τα λάθη κυμαίνονται από ευρεία γενικά λάθη, όπως καμία στρατηγική ή διαχείριση καμπάνιας έως συγκεκριμένα τακτικά λάθη, όπως η μη χρήση συγκεκριμένων τύπων διαφημίσεων, τα είδη κοινού με την υψηλότερη ποιότητα, ή οι σωστές προηγμένες ρυθμίσεις pixel.

Διαβάστε και αυτό: Διαφήμιση VS Προώθηση Facebook: Τι είναι πιο αποτελεσματικό

Τι νομίζετε; Κάνετε κάποιο από αυτά τα λάθη διαφήμισης στο Facebook; Μοιραστείτε τις σκέψεις σας στα παρακάτω σχόλια.

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε πρώτοι ό,τι νεότερο γύρω από τα social media.

Πως θα αποκτήσεις περισσότερους followers

Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online