fbpx

6 στρατηγικές για τη διαφήμιση σε Facebook και Instagram μετά την πανδημία COVID-19

diafimisi se Facebook, διαφήμιση σε Facebook

Στη μετά COVID-19 εποχή η διαφήμιση σε Facebook και Instagram είναι εξαιρετικό εργαλείο για να δώσετε ώθηση στην επιχείρηση σας και να διεισδύσετε ακόμα περισσότερο στην αγορά!

Η επιδημία COVID-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στην καθημερινή συμπεριφορά των καταναλωτών και στις επιχειρήσεις. Ως εκ τούτου ήταν μια περίοδος που οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και οι online διαφημιστές έπρεπε(και πρέπει) να βρουν ευκαιρίες που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν εξατομικευμένες και διαρκείς σχέσεις με το κοινό τους.  

Η πρωτοφανής κατάσταση  από τα κατάλοιπα της Covid εποχής στην ψυχολογία των καταναλωτών σε συνδυασμό με την παγκόσμια στρατιωτική και ανθρωπιστική κρίση απαιτούν ισχυρή διαφήμιση σε Facebook και Instagram. Απλά θα πρέπει να προσαρμόστεί στη σημερινή κατάσταση.

Καταρτίσαμε έξι στρατηγικές για την αποτελεσματική λειτουργία της διαφήμισης σε Facebook και Instagram που θα πρέπει να ακολουθήσετε:

  • Παραμείνετε συνεπείς και επεκτείνετε τις διαφημίσεις με υψηλή απόδοση
  • Χτίστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας με το online κοινό σας
  • Βρείτε νέες ευκαιρίες και φτιάξτε διαφημίσεις για την συλλογή διευθύνσεων email
  • Εστιάστε στις εκστρατείες επαναληπτικού μάρκετινγκ
  • Δοκιμάστε νέο δημιουργικό και νέο κοινό
  • Δοκιμάστε το Facebook και το Instagram Live

1) Παραμείνετε συνεπείς και επεκτείνετε τις διαφημίσεις σας με υψηλή απόδοση

Η συνέπεια στη διαφήμιση σε Facebook και Instagram βοηθάει να παραμείνετε αφοσιωμένοι στο στόχο σας, να ενισχύετε την on-line παρουσία σας και να χτίσετε την αναγνωρισιμότητα σας.

Παραμείνετε συνεπείς ώστε το κοινό να εξοικειωθεί με την παρουσία σας. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι κάνετε διαφημίσεις όπως σας κατέβει. Επιλέξτε ένα καλαίσθητο δημιουργικό ή μια ανάρτηση στην οποία ανταποκρίνεται το κοινό σας.

xorhgoumenh diafhmisi, χορηγούμενη, χορηγούμενη διαφήμιση, xorhgoumenh, diafhmish, diafimisi se Facebook, διαφήμιση σε Facebook

Πώς θα ξέρετε τι να χρησιμοποιήσετε σε μια διαφήμιση στο Facebook;

Σαφώς θα πρέπει να παρακολουθείτε τα στατιστικά και την απήχηση της διαφήμισης σας. Αν διαπιστώσετε ότι κάτι δεν πάει καλά αλλάξτε κάποια πράγματα και επαναπροωθήστε τη διαφήμιση σας. Αν πάλι πηγαίνει καλά συνεχίστε να την προβάλετε. Μια άλλη επιλογή είναι να να κάνετε πειραματισμούς με τη Διαφήμιση Α/Β, για την οποία έχουμε αφιερώσει ολόκληρο άρθρο. Τέλος ελέγξτε τα στατιστικά σας στα social media. Με ποιες αναρτήσεις σας αλληλεπιδρά περισσότερο το κοινό σας; Χρησιμοποιήστε αυτές τις αναρτήσεις ώστε να κάνετε χορηγούμενη διαφήμιση.

 

2) Χτίστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας με το online κοινό σας.

Οι καταναλωτές πλέον να έχουν συνηθίσει πλέον να κάνουν αγορές on-line και να περιηγούνται με τις ώρες στα social media για να περάσουν την ώρα τους. Στην πραγματικότητα, αυτό το φαινόμενο έχει ήδη πραγματοποιηθεί, καθώς η Verizon ανακοίνωσε επίσημα αύξηση 20% σε σχέση με προ COVID-19 εποχή . Με περισσότερες εμφανίσεις το CPM(cost per thousands impressions) θα μειωθεί – κάτι που αποτελεί μια καλή ευκαιρία για να προσελκύσετε περισσότερο κοινό με τον ίδιο προϋπολογισμό στο Facebook και το Instagram. 

Χτίστε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας
Χτίστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας με το online κοινό σας

Εάν είστε σε θέση να προγραμματίσετε τις διαφημίσεις σας εκ των προτέρων, αυτή είναι η περίοδος κατά την οποία οι χρήστες θα αναζητούν περιεχόμενο. Το περιεχόμενο θα πρέπει να περιστρέφεται γύρω από την αξία που παρέχει το προϊόν ή η υπηρεσία σας και πώς θα τους ωφελήσει όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν στο μέλλον.

Φροντίστε να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριο σας. Ενημερώστε για τα τελευταία νέα της επιχείρησή σας και να επισημάνετε πώς μπορούν οι χρήστες να σας βοηθήσουν κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης με δραστηριότητες όπως:

  • Να κάνουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου 
  • Γράφοντας θετικές κριτικές online.
  • Να επικοινωνούν μαζί σας online/τηλεφωνικά

3) Βρείτε νέες ευκαιρίες και φτιάξτε διαφημίσεις για την συλλογή email.

Εάν η επιχείρησή σας βασίζεται σε υπηρεσίες, ή / και σε τοπικό επίπεδο, είναι πιθανό να στέλνετε e-mail για να κρατήσετε το κοινό σας ενήμερο. Εάν η επιχείρησή σας υπολειτουργεί, θα μπορούσε να είναι μια καλή στιγμή για να μετατοπίσετε τη στρατηγική σας στη συλλογή νέων χρηστών και λογαριασμών e-mail αντί για προώθηση των πωλήσεων.

Συλλογή email από πελάτες

Με μια διαφήμιση σε Facebook, έχετε την ευκαιρία να:

  • Κρατήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας στο μέγιστο.
  • Αυξήσετε τις εγγραφές στο newsletter σας
  • Δημιουργήσετε ένα κοινό για remarketing μετά το τέλος αυτής της υγειονομικής κρίσης.

Για παράδειγμα: Αν είστε γυμναστήριο, θα μπορούσατε να προωθήσετε μια πρόκληση 30 ημερών στην οποία θα μπορούσε να γραφτεί το κοινό σας. Ή, εάν πουλάτε προϊόντα, να γραφτεί για να είναι οι πρώτοι που θα γνωρίζουν πότε υπάρχουν προσφορές, νέες παραλαβές προϊόντων και άλλες σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις.

Λίγα πράγματα που πρέπει να προσέξετε:

  • Κατά τη δημιουργία της φόρμας εγγραφής, όσο λιγότερα, τόσο καλύτερο. Οι καταναλωτές είναι πιθανότερο να μην εγγραφούν αν ζητάτε πολλές πληροφορίες. Ο γενικός κανόνας είναι να μην αφήνουν πάνω από δύο στοιχεία, όπως όνομα και e-mail.
  • Αυτοματοποιήστε την διαδικασία με ένα CRM και δημιουργήστε μία απάντηση καλωσορίσματος για να σταλεί αμέσως περιεχόμενο που σχετίζεται με τη διαφημιστική καμπάνια σας.

Διαβάσετε και αυτό: 4 λόγοι για τους οποίους οι διαφημίσεις Facebook είναι χρήσιμες στη μετά Covid εποχή

4) Εστιάστε στις εκστρατείες remarketing

Σύμφωνα με την Barilliance, πάνω από το 75% των αγοραστών θα εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα σας χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Τώρα με την αύξηση του κοινού που “σερφάρει” στο internet, είναι μια καλή στιγμή να επανασυνδεθείτε με τους προηγούμενους επισκέπτες της ιστοσελίδας και να τους πάρετε πίσω, με ένα κίνητρο όπως «δωρεάν αποστολή» και ειδικά promos.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν αυξημένη επισκεψιμότητα αυτή τη στιγμή.

5) Δοκιμάστε νέο δημιουργικό και νέο κοινό

Θέλατε να δοκιμάσετε ένα νέο διαφημιστικό κείμενο για να δείτε αν το κοινό σας αλληλεπιδρά καλύτερα; Με συγκεκριμένες εικόνες και μηνύματα; Εάν η επιχείρησή σας υπολειτουργεί , τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή καθώς δεν έχετε να χάσετε κάτι! Μπορείτε να δοκιμάσετε ένα νέο δημιουργικό σε ένα νέο κοινό για να συγκεντρώσετε πληροφορίες που θα κάνουν τις μελλοντικές εκστρατείες σας πιο αποτελεσματικές.

Διαβάστε και αυτό: Πώς να δημιουργήσετε διαφήμιση Facebook

Όταν δοκιμάζετε νέα ακροατήρια, σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα νέο σύνολο διαφημίσεων αντί να ενημερώσετε ένα υπάρχον. Έτσι θα κατανοήσετε καλύτερα την πραγματική επίδραση. Για το νέο διαφημιστικό κείμενο, καλό είναι να δοκιμάσετε μια διαφήμιση με υψηλή απόδοση. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να συγκρίνετε τα αποτελέσματα με μια διαφήμιση που γνωρίζετε ότι αποδίδει καλά για την επιχείρησή σας, εξοικονομώντας χρόνο κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων.

Pro Tip: Καλό είναι να δοκιμάσετε μία αλλαγή κάθε φορά για πιο ακριβή ανάλυση. Για παράδειγμα, αν θέλετε να δοκιμάσετε νέες εικόνες, μην κάνετε αλλαγές στους τίτλους ή στο κείμενο. Δώστε μερικές ημέρες και παρακολουθήστε την απόδοση.

Διαβάστε και αυτό: Διαφήμιση ή προώθηση Facebook; Τι είναι πιο αποτελεσματικό;

Πως να πετύχεις στο Instagram

Μερικές αλλαγές που μπορείτε να δοκιμάσετε:

  • Την στόχευση κοινού, δημογραφικά ενδιαφέροντα ή προσαρμοσμένα είδη κοινού.
  • Τον τίτλου και το CTA (Click To Action)
  • Την σελίδα προορισμού, συμπεριλαμβανομένων του σχεδιασμού και των μηνυμάτων.
  • Το δημιουργικό, όπως το διαφημιστικό κείμενο, τις εικόνες και τα βίντεο.

Και οι άλλες στρατηγικές στα media που θα χρησιμοποιήσετε μας φέρνουν στο # 6 …

6) Δοκιμάστε το Facebook και το Instagram Live

Για τις τοπικές επιχειρήσεις να έχουν πληγεί, σας προτείνουμε να σκεφτείτε πώς μπορείτε να αλλάξετε τη στρατηγική της επιχείρησής σας για να προσφέρετε online τα προϊόντα και / ή τις υπηρεσίες σας, αυτές τις πρωτοφανείς στιγμές. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, η σύνδεση στο διαδίκτυο και η επαφή με τους πελάτες μέσω του Facebook και του Instagram Live μπορούν να σας βοηθήσουν.

Με το live βίντεο, μπορείτε να συνδεθείτε με το κοινό σας με πιο άμεσο και γνήσιο τρόπο. Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι το αποτελεσματικό μάρκετινγκ βίντεο μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες μετατροπές: Τα βίντεο Facebook και Instagram Live λαμβάνουν 3 φορές υψηλότερη δέσμευση από τα προ-εγγεγραμμένα βίντεο. Πάρτε λοιπόν το τηλέφωνό σας και ξεκινήστε να μιλάτε στους πελάτες σας.

Οι άνθρωποι αναζητούν ευκαιρίες να συνδεθούν με περισσότερους ανθρώπους πρόσωπο με πρόσωπο. Παρόλο που αυτό δεν είναι άμεση επαφή, είναι μια λύση που προσφέρει την αλληλεπίδραση και την εμπειρία που θέλει το ακροατήριό σας. Προσπαθήστε να απαντήσετε σε ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο, να προσφέρετε webinars, online demos και άλλα για να ενημερώσετε το κοινό σας με τις τελευταίες πληροφορίες που έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας.

Για να κάνετε ένα επιτυχημένο live, βεβαιωθείτε ότι το βίντεο είναι όσο το δυνατόν πιο καθαρό και υψηλής ανάλυσης. Κάντε μια πρόβα πριν το κανονικό live, αλλά μην το στήσετε πάρα πολύ. Το βασικό του live είναι να προσφέρει μια πραγματική, γνήσια εικόνα της επιχείρησής σας.

Συνολικά, υπάρχει μια καλή ευκαιρία για να κάνει εντύπωση η επιχείρησή σας. Να γίνει δημιουργική σε έναν κόσμο κοινωνικής αποστασιοποίησης. Γι ‘αυτό χρησιμοποιήστε αυτήν την ευκαιρία για να δημιουργήσετε και εξερευνήστε νέους τρόπους επέκτασης της προσέγγισής σας μέσω του Facebook και του Instagram.

Διαβάστε και αυτό: 15 έξυπνες ιδέες για on-line διαφήμιση

Πιστεύουμε πώς δεν χρειάζεται να αναλύσουμε περαιτέρω γιατί πρέπει να εντείνετε την on-line δημιουργική παρουσία και τη διαφήμιση σε Facebook και Instagram. Ακολουθήστε να παράπανω βήματα και σίγουρα μόνο κερδισμένοι θα βγείτε. Αν θέλετε να κάνετε ένα βήμα παραπέρα στη διαδυκτιακή σας παρουσία η ώρα είναι τώρα!

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να το κάνετε μπορούμε να βοηθήσουμε οπότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθένετε ότι νεότερο γύρω από τα social media και την on-line παρουσία.

Πως θα αποκτήσεις περισσότερους followers

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο