fbpx

Σελίδα Facebook: 7 σφάλματα κατά την προώθηση της

7 λάθη που κάνετε με την σελίδα σας στο Facebook

Η σελίδα Facebook είναι μάλλον το Νο1 βήμα για τη δημιουργία παρουσία στα social media. Όταν γίνει σωστά, μια σελίδα στο Facebook μπορεί να ανεβάσει την κίνηση στο e-shop σας, να αυξήσει τις πωλήσεις και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης. Όταν γίνει λάθος μπορεί να κάνει το ακριβώς αντίθετο. Και όσο περίεργο κι αν ακούγεται είναι δυνατό να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο Facebook δωρεάν!

Όχι, δεν χρειάζεται να είστε ειδικός μάρκετινγκ. Προτού απομακρυνθείτε από το Facebook επειδή δεν βλέπετε αποτέλεσμα, διαβάστε παρακάτω για να διαπιστώσετε αν προωθείτε σωστά τη δουλειά σας και την σελίδα σας στο Facebook.

Σελίδα Facebook: 7 λάθη που μπορεί να κάνετε:

1) Μην γεμίζετε τον τοίχο σας με διαφημίσεις

Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που βλέπουμε να κάνουν οι επιχειρήσεις στη σελίδα τους στο Facebook. Δεν δημοσιεύουν τίποτα άλλο παρά αναρτήσεις που προωθούν τα προϊόντα / τις υπηρεσίες τους. Δεν λέμε ότι δεν πρέπει ποτέ να δημοσιεύσετε προωθήσεις προϊόντων.

Ωστόσο, το να το κάνετε μόνιμα είναι ένα μεγάλο λάθος. Οι χρήστες μισούν να προσπαθούν να τους πωλήσουν! Θέλουν να αισθάνονται σαν να είναι μέρος μιας κοινότητας. Το να είστε πολύ επιθετικοί με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας θα τους απομακρύνει.

Στην DS Digital Services έχουμε έναν καλό κανόνα που ονομάζεται κανόνας 4-1-1. Για κάθε 4 εκπαιδευτικές ή ψυχαγωγικές αναρτήσεις δημοσιεύετε μια προϊοντική προβολή.

Μια άλλη καλή συμβουλή είναι να δείτε πώς οι ανταγωνιστές σας προωθούν τη σελίδα τους στο Facebook.

Μάθετε πόσο συχνά δημοσιεύουν διαφημιστικές αναρτήσεις και πότε. Το μόνο που πρέπει να επιτύχετε, είναι μια καλή ισορροπία μεταξύ της προώθησης και της δημοσίευσης ποιοτικού περιεχομένου.

Πειραματιστείτε με το κοινό σας για να δείτε ποιο είναι το επίπεδο ανοχής για την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών σας.

Πως θα αποκτήσεις περισσότερους followers

2) Δεν δημοσιεύετε με συνέπεια

Ένα άλλο κοινό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις στο Facebook. Δεν έχουν σταθερό χρονοδιάγραμμα δημοσιεύσεων. Η πραγματικότητα: Η επιχείρησή σας ανταγωνίζεται άλλες επιχειρήσεις στο Facebook.

Ανταγωνίζεστε για την προσοχή των πελατών, τις πωλήσεις, κλπ. Οι χρήστες του Facebook βλέπουν δεκάδες αναρτήσεις σε τακτική βάση. Αν δεν δημοσιεύετε αρκετά, είναι εύκολο για αυτούς να ξεχάσουν την επιχείρησή σας.

Για να παραμείνετε στο μυαλού τους, πρέπει να δημοσιεύετε συνεχώς στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχετε ένα πρόγραμμα δημοσιεύσεων.

Το πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύετε ποικίλλει από επιχείρηση σε επιχείρηση. Για μερικές 3 φορές την εβδομάδα είναι αρκετά. Για άλλες ειδικά αν έχουν και e-shop, είναι μια, ίσως και δύο φορά την ημέρα.

Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε τη σωστή συχνότητα και το χρονοδιάγραμμα, είναι να μελετήσετε τον ανταγωνισμό σας και άλλους στον κλάδο σας αλλά και να πειραματιστείτε με το κοινό σας. Το κλειδί είναι η συνέπεια.

3) Δεν αλληλοεπιδράτε

Πρέπει να συνεργαστείτε με το κοινό σας. Αυτό σημαίνει να απαντάτε σε σχόλια στα θέματα στη σελίδα σας. Εάν το κοινό σας αισθάνεται σαν να μην ακούγεται, δεν θα επιστρέψει στη σελίδα σας.

Πάνω από όλα, είναι άνθρωποι. Ο καθένας έχει την ανάγκη και το δικαίωμα να ακουστεί.Πρέπει να γνωρίζουν ότι φροντίζετε να τους ακούτε. Οι σελίδες που συνδέονται με τους ακόλουθους σας τους είναι πιο επιτυχημένες από αυτές που δεν το κάνουν.

Μην αγνοείτε τις κριτικές, ειδικά τις κακές. Να θυμάστε ότι όταν οι χρήστες ελέγχουν τη σελίδα σας, θα βλέπουν επίσης και τα παράπονα. Η ανταπόκρισή σας αφήνει μια καλύτερη εντύπωση. Αποτρέπει την επιδείνωσή.Πολλές επιχειρήσεις αντιμετώπισαν την οργή των χρηστών του Facebook αντιμετωπίζοντας με άσχημο τρόπο τις κακές κριτικές.

4) Δεν χρησιμοποιείτε τα στατιστικά του Facebook

Selida Facebook, σελίδα Facebook, επιχείρηση Facebook

Τα στατιστικά σχετικά με την σελίδα σας στο Facebook εμφανίζονται για κάποιο λόγο. Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι πρέπει να πληρώσουν για ακριβά εργαλεία ανάλυσης Facebook. Δεν έχει νόημα, δεδομένου ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα στατιστικά σελίδας δωρεάν!

Όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για να αναλύσετε τη σελίδα σας στο Facebook βρίσκονται κάτω από την καρτέλα Στατιστικά.

Μπορείτε να δείτε ποιες δημοσιεύσεις σας αρέσουν στο κοινό σας, και ποιες είναι οι καλύτερες αναρτήσεις από τους ανταγωνιστές σας. Μπορείτε να δείτε πόση απήχηση είχε η κάθε δημοσίευσή σας. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το πότε οι ακόλουθοι σας είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, σε πόσους άρεσε η σελίδα σας και τα δημογραφικά τους στοιχεία. Μπορείτε δείτε το φύλο, την ηλικία, τη γλώσσα και τη περιοχή των ανθρώπων που τους αρέσει η σελίδα σας.

5) Χρησιμοποιείτε μόνο κείμενο στις δημοσιεύσεις

Δεν θέλετε να κουράσετε το κοινό σας με τις αναρτήσεις σας. Όσο πιο γρήγορα το κοινό σας κάνει φύγει μακριά από τις αναρτήσεις σας τόσο πιο γρήγορα θα θαφτούν κάτω από άλλους.

Ο στόχος σας είναι να κερδίσετε την προσοχή τους! Με το βαρετό σκέτο κείμενο, ακριβώς αυτό δεν θα πετύχετε.

Είναι σημαντικό να έχετε μια καλή ποικιλία περιεχομένου. Δημιουργήστε δημοσιεύσεις με βίντεο, σχετικές και ελκυστικές εικόνες, μοιραστείτε ενημερωτικό περιεχόμενο και ρωτήστε το κοινό σας.

Όταν χρησιμοποιείτε κείμενο κρατήστε το σύντομο. Εάν το κείμενό σας είναι πολύ μεγάλο, το κοινό σας θα χάσει το ενδιαφέρον του. Οι άνθρωποι είναι πιο θετικοί σε εικόνες και βίντεο από σκέτο κείμενο. Εργαλεία όπως το Canva, το Easil ή το Visme διαθέτουν μια ποικιλία γραφικών για χρήση.

Αν δεν ξέρετε τι να δημοσιεύσετε, μοιραστείτε μια ανάρτηση από άλλη σελίδα στο Facebook. Με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να δημιουργείτε εικόνες όλη την ώρα.

6) Δεν κάνετε χρήση των διαφημίσεων στο Facebook

Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι η προώθηση διαφημίσεων στο Facebook είναι υπερβολικά δαπανηρή ή περίπλοκη. Έτσι απλά δεν κάνουν. Αυτό είναι εντελώς ψευδές.

Χάρη στον αλγόριθμο του Facebook το να έχετε οργανική απήχηση και like είναι πολύ δύσκολο. Ακόμα και αν η σελίδα σας έχει ας πούμε 100.000 ακόλουθους ή περισσότερους, μόνο ένα μικρό ποσοστό θα δει τις αναρτήσεις σας οργανικά.

Ένας από τους λόγους για αυτό είναι ότι το Facebook θέλει οι χρήστες του να δουν πρώτα δημοσιεύσεις για την οικογένεια και τους φίλους. Εάν θέλετε η ανάρτηση σας να βρίσκεται στην κορυφή της ροής τους, πρέπει να πληρώσετε. Με άλλα λόγια, πρέπει να ενισχύσετε τις δημοσιεύσεις σας. Και αυτό δεν είναι ακριβό. Είναι περίπου 5€ για να ενισχύσετε μια ανάρτηση.

Το να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που οδηγεί επισκεψιμότητα στη σελίδα σας στο Facebook, δεν είναι δαπανηρό. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια για μόλις 2€-3€ την ημέρα. Μπορείτε να περιορίσετε τον χρόνο που θα είναι ενεργή μια διαφήμιση στο Facebook. Αν θέλετε να τρέξει για μια ημέρα μπορείτε να το κάνετε κι αυτό.

dima solomin yIT9HO8UrPA unsplash

Το Facebook προσφέρει μια λεπτομερή στόχευση κοινού για τις διαφημίσεις σας. Ας πούμε ότι έχετε μια επιχείρηση πώλησης καφέ. Το Facebook σάς επιτρέπει να στοχεύσετε ανθρώπους που αγαπούν τον καφέ. Εάν έχετε μια τοπική επιχείρηση, μπορείτε να στοχεύσετε μια συγκεκριμένη περιοχή.

7) Δεν χρησιμοποιείτε τα Facebook groups

Τα Facebook groups είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την προώθηση της επιχείρησής σας στο Facebook. Είναι επίσης ένας από τους καλύτερους τρόπους για την προώθηση της σελίδας σας στο Facebook. Είναι δωρεάν και τα περισσότερα έχουν διαφημιστικές ενότητες. Συνήθως, υπάρχει τουλάχιστον μια ενότητα κάθε εβδομάδα που σας επιτρέπει να προωθήσετε τη σελίδα της επιχείρησής σας.

Το Facebook θα σας προτείνει ομάδες για να συμμετάσχετε. Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε τη δική σας ομάδα. Μπορείτε να το κάνετε ως κίνητρο για τους χρήστες να ενταχθούν σε μία λίστα σας. Για παράδειγμα, δώστε στους χρήστες αποκλειστική πρόσβαση στην ομάδα σας όταν συμμετέχουν στη λίστα e-mail σας.

Έχουμε χρησιμοποιήσει τα Facebook Groups και όντως βοηθούν στην ανάπτυξη της σελίδα του Facebook.

Άλλα άρθρα για social media marketing που μπορεί να σας ενδιαφέρουν:

Συμπέρασμα

Επωφεληθείτε από όσα έχει να προσφέρει το Facebook. Ο μέσος χρήστης ξοδεύει 35 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα. Όταν γίνει σωστά το social media marketing στο Facebook και η προώθηση της σελίδας θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Απλώς αποφύγετε τα λάθη που οι επιχειρήσεις έχουν την τάση να κάνουν και θα είστε έτοιμο.

Αν πάλι σας φαίνονται βουνό, απλά αναθέτετε την διαχείριση των social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, σε ένα agency όπως η DS Digital Services.

Τι λάθη κάνατε κατά την προώθηση της επιχείρησής σας στο Facebook; Ενημερώστε μας στα σχόλια παρακάτω! Αν σας αρέσει το άρθρο μας μοιραστείτε το στα social media και ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips.

Διαδημίσεις Facebook promo

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο