Η λειτουργία Instagram Carousel δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να ανεβάσει μέχρι και 10 φωτογραφίες και videos σε μια ανάρτηση.
Πρόκειται συγκεκριμένα για μια σειρά εικόνων που ομαδοποιούνται σε μια ενιαία ανάρτηση.
Το κοινό αγκάλιασε τη συγκεκριμένη λειτουργία και αμέσως μετά φυσικά το digital marketing ενεργοποιήθηκε άμεσα, ώστε να την “εκμεταλλευτεί” προς όφελος της αύξησης των πωλήσεων.
Τα επαγγελματικά προφίλ το ενσωμάτωσαν, οι marketers το αξιοποίησαν και οι δημιουργοί των social το μετέτρεψαν σε ένα τέλειο εργαλείο προβολής προϊόντων ή υπηρεσιών.

Η ανάρτηση Instagram carousel όσον αφορά στο digital marketing βοηθά να:
- Αυξηθεί το κοινό σου
- Να γίνει αναγνωρίσιμο το brand σου
- Να προωθήσει το προϊόν ή τις υπηρεσίες σου
- Να βοηθήσει ενισχυτικά στη σχέση σου με το κοινό
Ουσιαστικά σου προσφέρει ότι και οι υπόλοιπες αναρτήσεις αλλά εδώ υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά.
Έχεις τη δυνατότητα να παρουσιάσεις λεπτομέρειες που αφορούν στο προϊόν και να επεκταθείς ακόμη περισσότερο όσον αφορά στη περιγραφή του.
Οι χρήστες πάντως σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις αγαπούν τα Instagram carousel και αν μπορέσεις με το περιεχόμενο να τραβήξεις την προσοχή τους, ώστε να δουν και την τελευταία εικόνα, τότε έχεις πετύχει 100%.
H λειτουργία του απλούστερη εφόσον απλά έχεις να επιλέξεις έως 10 φωτογραφίες ή videos και να τα κοινοποιήσεις, με μια διαδικασία που δεν επιβάλλει καμία απολύτως εξειδικευμένη γνώση.
Υπάρχει ακόμη και η λειτουργία drag-and-drop αν θελήσεις να αλλάξεις τη σειρά εμφάνισης των φωτογραφιών.
Πως θα γίνει η προώθηση ενός carousel στο Instagram:
- Επέλεξε την ανάρτηση
- Επέλεξε το στόχο από το μενού
- Καθόρισε το κοινό σου
- Επέλεξε το χρηματικό ποσό που θέλεις να διαθέσεις
- … δημιουργία προώθησης και έτοιμο!

Πριν αποφασίσεις να επενδύσεις στο Instagram carousel καλό είναι να ξέρεις τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις.
- Ο καθορισμός του στόχου σου π.χ. αφορά στο να δέχεσαι περισσότερα DM (direct messages);
- θέλεις απλά να αυξήσεις τους followers;
Ξεκαθάρισε ποιος είναι ακριβώς ο σκοπός που θα εξυπηρετήσει την επιχείρησή σου και συγκεκριμένα τη στρατηγική marketing που ακολουθείς.
Πάμε να δούμε τώρα 7 τρόπους με τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα Instagram carousel ώστε να πετύχεις του στόχους σου

#1 Carousel: ένα καλό boost στην προώθηση των προϊόντων σου ή των υπηρεσιών σου
Τα carousel του Instagram σε εξυπηρετούν στο να μοιραστείς φωτογραφίες και γραφικά ακόμη και videos, όταν π.χ. θέλεις να σκαρώσεις μια ιστορία.
Ο χώρος που σου προσφέρει με τις 10 φωτογραφίες στο κάνει πιο εύκολο.
Επίσης αν θέλεις να αμβλύνεις την περιέργεια του κοινού, παρουσιάζοντάς του το προϊόν, μπορείς, εφόσον προηγηθεί πρόλογος με κάποια έξυπνη ατάκα.
Αν πάλι θέλεις να προβάλλεις ένα προϊόν π.χ. μια τσάντα σου δίνει την ευκαιρία να τη δείξεις σε όλα τα χρώματα και σε όλες τις παραλλαγές που τη διαθέτεις.
Αν προβάλλεις ένα κολιέ μπορείς να προτείνεις στο κοινό σου 10 διαφορετικούς τρόπους που μπορεί να προσαρμόσει το προϊόν σε διάφορα outfits.
Όποιο κι αν είναι το προϊόν, η υπηρεσία ή το περιεχόμενό σας, τα carousel του Instagram είναι μια καταπληκτική εφεύρεση που σε διευκολύνει στο να ενημερώσεις καλύτερα το κοινό σου.
Στόχος σου πάντα να ενθαρρύνεις το κοινό να κάνει το μαγικό κλικ.
Σε ενδιαφέρει: Πως να βγάλεις εντυπωσιακές φωτογραφίες για την ανάδειξη των προϊόντων σου – Σύντομος οδηγός για αρχάριους
#2 Photo dumps
Ας εξηγήσουμε για τους νεοφώτιστους του Instagram περί τίνος πρόκειται όταν λέμε photo dumps.
Τα photo dumps προήλθαν από τους διάσημους (όπως και πολλά για να μην πούμε όλα, στο Instagram).

Πρόκειται για φωτογραφίες χωρίς ιδιαίτερη έως καθόλου επεξεργασία που δημοσιεύεις π.χ. από τις διακοπές σου.
Ακόμη και οι θολές λήψεις έχουν μια θέση στα photo dumps που σαν τάση στα social κέρδισε πολλούς οπαδούς.
Σίγουρα θέλει να προβάλλει την αυθεντικότητα σε αντίθεση με τις προσεγμένες σε κάθε λεπτομέρεια και με αρκετά φίλτρα φωτογραφίες της πλατφόρμας.
Διάβασε και αυτό σε ενδιαφέρει:Tάσεις στα social media 2022
Αν θυμηθούμε τα πρώτα χρόνια του Facebook εκεί συναντούσαμε πληθώρα φωτογραφιών σε ένα άλμπουμ χωρίς καμία επεξεργασία. Τώρα υπάρχει η ίδια τάση στο Instagram.Το Photo dump έχει να κάνει με το να είσαι αυθεντικός και αληθινός ώστε να δείχνεις τον πραγματικό σου εαυτό.

Εδώ αν θέλεις μπορείς να στήσεις μια ιστορία και να την υποστηρίξεις με διάσπαρτες φωτογραφίες που περιγράφουν ό,τι εσύ θέλεις να μοιραστείς και αφορά φυσικά την επιχείρησή σου.
Ο στόχος είναι η αυθεντικότητα και η μη παραδοχή της τελειότητας.
Έχεις σκεφτεί πως η τάση του να παρουσιάζεσαι ως γήινο ον και όχι σαν αντίτυπο της κάθε personas επικρατεί το τελευταίο καιρό σαν τάση; Διάβασε και αυτό: Θέλεις το 2022 να αυξήσεις τους followers στο Instagram; 11 βήματα για να κερδίσεις τη μάχη
#3Το carousel είναι ιδανικό για να δείξεις το πριν και το μετά
Οι αναρτήσεις Instagram Carousel είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παρουσιάσεις στο κοινό σου το πριν και το μετά. Έτσι μπορείς να αναδείξεις τη δύναμη των προϊόντων σου και να προσελκύσεις το κοινό.

Ας μην ξεχνάμε πως στις τεχνικές πωλήσεων “το πριν και το μετά” κατέχει υψηλές θέσεις όσον αφορά στην ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού, απέναντι στο προϊόν.
Μπορεί επίσης το Instagram carousel να εξάψει την περιέργεια των χρηστών για να δουν το αποτέλεσμα γεγονός που ενισχύει τα swipe-throughs.
Ο δε αγαπητός αλλά και σκληρός αλγόριθμος θα τιμήσει την συγκεκριμένη κίνηση και θα σε προωθήσει σε νέα κοινά.
Αν θέλεις ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, μπορείς να θέσεις στο κοινό σου μια ερώτηση στη λεζάντα (call to action).
#4 Storytelling με Instagram carousel
Οι αναρτήσεις carousel στο Instagram είναι ένας απίθανος τρόπος για να πεις μια ιστορία για το brand σου και να εγείρεις στο κοινό σου το συναίσθημα.
Αν π.χ. στεγάζεις την επιχείρησή σου σε ένα πολύ μοντέρνο κτίριο με το Instagram carousel μπορείς να δείξεις πως ξεκίνησες από το γραφείο του σπιτιού σου και έφτασες μέχρι εδώ.

Το κοινό λατρεύει τις ιστορίες που έχουν να διηγηθούν οι πετυχημένοι στο είδος τους.
Απλά η πρώτη φωτογραφία πρόσεξε να εξυπηρετεί το feed σου για να μην χαλάσει την αισθητική των templates.
Γενικά οι αναρτήσεις που αφορούν στο συναίσθημα έχουν ιδιαίτερη απήχηση, σε αυτό σύμμαχός σου είναι το carousel λόγω της ποσότητας φωτογραφιών που σου παρέχει.
Τι καλύτερο να δημοσιεύσεις τα μέλη της ομάδας σου στο γραφείο σε ξένοιαστες χαλαρές στιγμές ή στιγμές που εργάζονται μανιωδώς όλοι;
#5 Δώσε στο κοινό σου περιεχόμενο χρησιμοποιώντας Instagram carousel
Τα carousel δίνουν πραγματική ευκαιρία στην επιχείρησή σου ώστε να δώσεις περιεχόμενο με αξία.
Αν π.χ. η επιχείρησή σου ασχολείται με καλλυντικά θα μπορούσες να “εκμεταλλευτείς” το εύρος των 10 αναρτήσεων ώστε να αναλύσεις τα συστατικά και τα αποτελέσματα της χρήσης τους.
Φυσικά γνωρίζουμε ότι οι αναρτήσεις που έχουν περιεχόμενο με αξία, είναι οι αγαπημένες των χρηστών, που ανατρέχουν στο brand σου για να επιλύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα τους απασχολεί.
Επομένως οι πωλήσεις αυξάνονται και τα κέρδη επίσης.
#6 Παρουσίαση testimonials
Τι καλύτερο από μια ανάρτηση που περιέχει σχόλια του αγοραστικού σου κοινού για το προϊόν ή την υπηρεσία σου;
Αυτό μπορεί κάλλιστα να γίνει μέσω των carousel ώστε τα θετικά σχόλια να επηρεάσουν – έλξουν νέους πελάτες.
Με τη χρήση των testimonials:
- Χτίζεται πάνω σε γερά θεμέλια η σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό
- Αυξάνεται η αξιοπιστία των πελατών σου προς το brand
- Θεωρείται ένα δοκιμασμένο μέσο για το digital marketing
Αν θέλουμε να αναφερθούμε σε ποσοστά το 70% των υποψήφιων πελατών διαβάζει τις κριτικές πριν προβεί σε κάποια αγορά. Ακόμη το 95% επηρεάζεται από τα θετικά σχόλια και αγοράζει.
Ένα απίστευτα δυνατό εργαλείο στα χέρια σου που μπορεί να συνδυαστεί με το carousel και να αυξήσει τα επίπεδα πωλήσεων στην επιχείρησή σου.

#7 Το UGC (user – generated – content) δημιουργεί ενδιαφέρον στο carousel
Τι είναι όμως το UGC; Κάθε φωτογραφία ή βίντεο που προήλθε από τους πελάτες που αγόρασαν από εσένα και είναι ακόλουθοί σου.
Στα testimonials εξηγήσαμε τους λόγους που κάνουν καλό στη στρατηγική marketing της επιχείρησής σου.
Οι ίδιες ωφέλειες ισχύουν για το user generated content το οποίο δεν είναι πληρωμένη διαφήμιση αλλά με την κατάλληλη στρατηγική θα ενισχύσει τις πωλήσεις σου, ενθαρρύνοντας το κοινό να εμπιστευτεί και να δοκιμάσει το προϊόν που του προτείνεις.
Ακόμη, γιατί όχι, προτρέπει το κοινό να μιμηθεί και να δημιουργήσει UGC.
Με την εισαγωγή USC στα carousel το κοινό αρχίζει να σε εμπιστεύεται και να σε προτιμά για τις αγορές του.
H στρατηγική marketing επιτάσσει στις υπηρεσίες της, τα carousel και δημιουργεί νέες τάσεις.
Εφάρμοσε όσες από τις παραπάνω συμβουλές μπορείς και ενσωμάτωσέ τες στη στρατηγική marketing της δικής σου επιχείρησης.
Αν τώρα χρειάζεσαι κάποιους ειδικούς είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.
Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.
Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy
Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media