fbpx

DS Digital Services

Πως να αποκτήσεις περισσότερους followers

Αναρωτιέσαι κάθε φορά που μπαίνεις στολ λογαριασμό σου: Πώς να αυξήσω τους followers στο instagram; Ερώτημα κλασικό που δεν κάνεις μόνον εσύ. Αλλά εδώ, σήμερα, θα βρεις λύσεις. Κι όχι μία, δύο, τρεις, αλλά 11+1 έξυπνες τακτικές για να κερδίσεις πιστό κοινό αυξάνοντας διαρκώς την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη σε κάθε σου βήμα! Μείνε και φτάσε ψηλά! 

 

Συμβουλή 1: Δημοσίευε με συνέπεια

 

Για να είσαι συνεπής με τις αναρτήσεις σου στο Instagram, πρέπει να αντλείς έμπνευση συνεχώς από απλά καθημερινά πράγματα που βιώνεις και από την επικαιρότητα. Κάθε φορά που σου γεννιούνται καινούργιες ιδέες, κατέγραψέ τες σε ένα μικρό σημειωματάριο για να τις επεξεργαστείς αργότερα.

 

followers στο Instagram

 

Στη συνέχεια θέσε τις παρακάτω ερωτήσεις στον εαυτό σου:

 

  • Πόσες ημέρες την εβδομάδα θέλω να δημοσιεύω;
  • Ποιες ημέρες θα εργαστώ για τη δημιουργία των αναρτήσεων;
  • Θα προγραμματίζω τις δημοσιεύσεις μου σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση;
  • Θα δημοσιεύω εβδομαδιαία ή καθημερινά stories;

 

Η συχνή και συνεπής ανάρτηση δημοσιεύσεων στο Instagram βοηθά στην αύξηση της αλληλεπίδρασης με το κοινό σου (engagement) όπως και στην αύξηση της αφοσίωσής του (loyalty). Όταν οι ακόλουθοι σου αναμένουν την επόμενη δημοσίευσή σου πιθανότατα θα αλληλεπιδράσουν μαζί σου με like, comment ή να επισκεφθούν το website σου. 

βιβλίο για Instagram

Θέλεις followers στο Instagram;

 

Χρησιμοποιήσε ένα εργαλείο προγραμματισμού, όπως το Later. Με το Later, μπορείς εύκολα να προγραμματίζεις τις φωτογραφίες, τα βίντεο, τις αναρτήσεις καρουζέλ και πολλά άλλα με λίγα μόνο κλικ. Προγραμματίζοντας εκ των προτέρων τις αναρτήσεις σου στο Instagram, εξοικονομείς πολύ χρόνο και παραμένεις πιστός/ή στο κοινό σου ακόμα και μέρες που είσαι πολύ απασχολημένος/η.

 

Later-for-Instagram

 

Tip: Δοκίμασε μία συγκεκριμένη συχνότητα αναρτήσεων και παρατήρησε τη συμπεριφορά του κοινού σου. Εάν διαπιστώσεις αύξηση των ακολούθων σου όπως και αύξηση του engagement τότε σημαίνει ότι έκανες τη σωστή επιλογή.  

 

Συμβουλή 2: Εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή

 

Σύμφωνα με έρευνες, αρκούν 7 δευτερόλεπτα για τον χρήστη, προκειμένου να διαμορφώσει την πρώτη εντύπωση για σένα.

 

Το βιογραφικό (bio) και η ροή (feed) αποτελούν τους δύο πιο ανασταλτικούς παράγοντες που επηρεάζουν τον χρήστη στο να πατήσει το «follow».

 

Bio-instagram

 

Το πρώτο, λοιπόν, βήμα είναι να διαθέτεις ένα ισχυρό βιογραφικό (bio). Εάν ο λογαριασμός είναι προσωπικός θα πρέπει να φαίνεται η ιδιότητά σου, μερικές πληροφορίες για εσένα και το website σου (αν υπάρχει). Αν ο λογαριασμός σου είναι της επιχείρησής σου, θα πρέπει στο bio να εξηγείς με σαφήνεια α)τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις β)το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι κα γ)το website σου.

 

Προσπάθησε να είσαι περιεκτικός και δημιουργικός. Συμπεριέλαβε τις αξίες της επιχείρησής σου ή μια διασκεδαστική λεπτομέρεια για εσένα ή το brand σου. Μόνο έτσι, θα ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους influencers ή θα διαφοροποιήσεις το brand σου από τους ανταγωνιστές του κλάδου σου.

 

Αφού δημιουργήσεις το βιογραφικό σου, σειρά έχει μία εντυπωσιακή ροή (feed) του λογαριασμού σου. Αυτή είναι που θα ενθαρρύνει τον χρήστη να κλικάρει πάνω στις αναρτήσεις σου και θα του προσφέρει μία ενδιαφέρουσα περιήγηση. 

 

Instagram-feed

 

Η ύπαρξη μιας ροής που αντικατοπτρίζει τις αξίες και τον στόχο της επιχείρησής σου, σε συνδυασμό με ένα επαγγελματικό και ελκυστικό δημιουργικό περιεχόμενο οδηγεί αδιαμφισβήτητα τον χρήστη στο να σε ακολουθήσει.

 

Συμβουλή 3: Δημιούργησε τις τέλειες λεζάντες

 

Αποτελούν οι λεζάντες σου ισχυρά Call To Action; Παροτρύνουν τον χρήστη να δράσει και να αλληλεπιδράσει με σένα ή την επιχείρησή σου; Η αποτελεσματική στρατηγική στη δημιουργία έξυπνων λεζάντων αυξάνει την αφοσίωση (loyalty) του ήδη υπάρχοντος κοινού σου και προσελκύει καινούργιους followers στο Instagram.

 

Η εκπαιδευτικός Instagram Elise Darma συνιστά τον ακόλουθο τύπο για τη δημιουργία ελκυστικών λεζάντων: 

 

  • επικεφαλίδα (headline). 
  • διαμόρφωση πλαισίου της ανάρτησης (setup). 
  • κοινοποίηση ιδεών/ σχολίων (share). 
  • συνδετικές προτάσεις (bridge sentences).
  • Call To Action (CTA).

 

Γράψτε έναν συναρπαστικό τίτλο που τραβά την προσοχή του κοινού σας αμέσως. Θυμήσου ότι το Instagram εμφανίζει μόνο τις πρώτες 1-2 γραμμές της λεζάντας σας στη ροή. Γι’ αυτό σκέψου πολύ προσεκτικά την κάθε λέξη των προτάσεων που χρησιμοποιείς.

 

Headline-caption-for-instagram

 

Θυμηθήσου ότι δεν είναι όλες οι αναρτήσεις ίδιες. Είτε αποτελεί μία απλή εικόνα ως brand awareness, ένα διαφημιστικό βίντεο του καλοκαιριού, ένα giveaway κ.ά με σκοπό να γίνεις κατανοητός/ή οφείλεις να διαμορφώσεις μία συγκεκριμένη δομή στη λεζάντα σου με αρχή μέση και τέλος. Παρότρυνε, για παράδειγμα, τον χρήστη να ακολουθήσει τα επόμενα βήματα για να διαβάσει ένα άρθρο. Δώστου οδηγίες για το πως να κερδίσει το προϊόν σου ή πώς να συμπληρώσει κάποια φόρμα.

 

Setup-caption-for-instagram

 

Μοιράσου με το κοινό σου αληθινές σκέψεις και ιδέες. Εμβάθυνε τη σχέση σας και διηγήσου μια ιστορία, κάνε αναφορά σε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πελατών σου ή δώσε χρήσιμες συμβουλές.

 

Share-caption-for-instagram

 

Έπειτα, χρησιμοποιήσε μία ή δύο προτάσεις για να «γεφυρώσεις» το περιεχόμενο και τελειώσε με ένα ισχυρό CTA. Όπως για παράδειγμα: αφήσετε ένα σχόλιο στην ανάρτηση ή βρείτε το άρθρο στο link in bio.

 

Call-to-Action-caption-for-instagram

Διαβάστε ακόμα πιο αναλυτικά τα 4 Βήματα για μια τέλεια λεζάντα

 

Συμβουλή 4: Συνεργάσου με επώνυμα brand ή influencers 

 

Η δύναμη μιας συνεργασίας ή μιας καμπάνιας co-marketing για την επιχείρησή σου είναι τεράστια. Αποτελεί τον πιο δημοφιλή τρόπο για να αποκτήσεις γρήγορα followers στο Instagram.

 

Η συνεργασία με επιχειρήσεις ή influencers που διαθέτουν τις ίδιες αξίες με εσένα, θα παρουσιάσει τον λογαριασμό σου σε νέο κοινό.

 

Δοκίμασε να ξεκινήσεις με μία Micro Influencer Καμπάνια – Ακολούθησε τον Οδηγό για μια επιτυχημένη καμπάνια  

 

Συμβουλή 5: Προώθησε τον λογαριασμό του Instagram στο website σου ή στο newsletter

 

Ενσωματώσε το κομμάτι κώδικα του προφίλ σου στο Instagram σε κάθε σελίδα που επιθυμείς του website σου ή στα άρθρα του blog σου. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης εξοικειώνεται με την εικόνα του λογαριασμού σου στο Instagram. Εάν είναι αρκετά ελκυστικός, το κλικ από τον χρήστη είναι δεδομένο. 

 

Co-marketing-instagram

 

Πολλά περιβάλλοντα CRM, περιλαμβάνουν έτοιμα πρότυπα ενσωμάτωσης του προφίλ απλά με την αντιγραφή του συνδέσμου του προφίλ σας.

 

Παρομοίως, εάν έχεις κοινό που διαβάζει τα μηνιαία newsletter σου, στο τέλος μπορείς να το ενθαρρύνεις να σε ακολουθήσει και στο Instagram για έναν άλλο τρόπο σύνδεσης μαζί σου.

 

newsletter-for-instagram

 

Συμβουλή 6: Δημιούργησε μία ενεργή κοινότητα και συνεργάσου μαζί της

 

Αλληλεπίδρασε με την κοινότητά σου και παρατήρησε τους followers σου διαρκώς να αυξάνονται. Σύμφωνα με τη Sarah Nicole Landry, η αλληλεπίδραση και η ενασχόληση με άλλους λογαριασμούς είναι απίστευτα σημαντική:

 

«Σε μια 8ωρη εργάσιμη ημέρα, δεσμεύομαι 4 ώρες κάθε μέρα στη διάδραση με την κοινότητά μου. Αυτό περιλαμβάνει απάντηση σε σχόλια, απάντηση σε προσωπικά μηνύματα, σχόλια σε αναρτήσεις άλλων ανθρώπων και συμμετοχή σε άλλες σελίδες παρόμοιες με τη δική μου».

 

Η δέσμευση της Sarah να συνεργαστεί με την κοινότητά της, σε συνδυασμό με τη δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των followers της από 70K σε πάνω από 2 εκατομμύρια ακόλουθους σε λιγότερο από δύο χρόνια.

 

«Καθώς ασχολείσαι με την κοινότητά σου, η σχέση αυτή θα δυναμώνει. Όταν έχεις ανθρώπους που πραγματικά σε εμπιστεύονται και πιστεύουν σε αυτά που λές, τότε θα αρχίσεις να βλέπεις τη μεγαλύτερη απόδοση της επένδυσης του χρόνου σου», εξηγεί η Σάρα.

 

Εάν δεν διαθέτεις τέσσερις ώρες μέσα στη μέρα για να ασχοληθείς με την κοινότητά σου στο Instagram, φρόντισε τουλάχιστον να ελέγχεις και να απαντάς στα σχόλια και τα προσωπικά μηνύματα.

 

Συμβουλή 7: Ανακάλυψε σημαντικά δεδομένα από το Instagram Analytics

 

Αν θέλεις να αποκτήσεις νέους followers στο Instagram, ρίξε μια ματιά στα αναλυτικά δεδομένα του Instagram Analytics.

 

Γνωρίστε τον Απόλυτο Οδηγό για τα Instagram Analytics από την DS Academy

 

Με τα αναλυτικά στοιχεία, εξετάζεις το είδος του περιεχομένου που αρέσει περισσότερο στην κοινότητά σου. Ανακαλύπτεις τις περιοχές που ζει και παρατηρείς πότε συνηθίζει να είναι περισσότερο ενεργή. Αυτό το επίπεδο διορατικότητας είναι σημαντικό για τη δημιουργία μιας σωστής στρατηγικής περιεχομένου που θα αυξήσει τους ακόλουθούς σου.

 

instagram-analytics

 

Εκτός από τα εγγενή αναλυτικά στοιχεία του Instagram, η δυνατότητα του Analytics Analytics του Later σου παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του πώς αποδίδουν οι αναρτήσεις και οι ιστορίες σου – όλα σε έναν εύχρηστο πίνακα ελέγχου.

 

later-for-instagram

 

Με περισσότερους από 1,074 billions ενεργούς χρήστες στο Instagram, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η απόκτηση περισσότερων followers αποτελεί τη μεγάλη προτεραιότητα για τις περισσότερες επιχειρήσεις και τους influencers.

 

Ωστόσο, μην ξεχνάς ότι η ποιότητα του κοινού σου είναι πιο σημαντική από την ποσότητα. Μια μικρότερη και πιο αφοσιωμένη κοινότητα που αγαπά τα προϊόντα και το περιεχόμενό σου είναι καλύτερη από μια μεγάλη κοινότητα που αλληλεπιδρά ελάχιστα με τις αναρτήσεις σου.

 

Καθώς το κοινό σου αυξάνεται, θυμήσου να εμβαθύνεις ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις μαζί του. Διατήρησε καθημερινή επαφή μαζί του και οικοδόμησε την εμπιστοσύνη και την πίστη απέναντι στο brand σου.

 

Καλή Επιτυχία!

Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολουθήσέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online