fbpx

DS Digital Services

βελοι και πιόνια για στρατηγική marketing

Πίνακας Περιεχομένων

9 κορυφαίες συμβουλές marketing για μικρές επιχειρήσεις 

Θα μιλήσουμε σε αυτό το άρθρο  για τις 9 κορυφαίες συμβουλές marketing για μικρές επιχειρήσεις. Είναι αυτές που θα σε βοηθήσουν να κάνεις πιο αποδοτική τη στρατηγική σου και να μεγαλώσεις τα κέρδη σου. 

Πως να απογειώσεις το e-shop σου

 

Το marketing, είναι ένας τομέας που βρίσκεται σε απόλυτη σχέση με την τεχνολογία.

 Σωστά; 

Η τεχνολογία διαρκώς αναπτυσσόμενη εμφανίζει κάθε μέρα νέες πρακτικές. Άρα το marketing πρέπει διαρκώς να προσαρμόζεται στις τεχνικές που αλλάζουν και στις βελτιστοποιήσεις που τελούνται στο χώρο. 

Πάμε να δούμε όμως 9 κορυφαίες συμβουλές marketing για να γίνεις εξπέρ. 

 

αρτικόλεξο με τη λέξη marketing

#1 Ακολούθησε διαφορετικό τρόπο, διαφοροποιήσου 

Η στρατηγική marketing πρέπει να ακολουθεί ορισμένα μονοπάτια να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αναζητηθούν τρόποι με τους οποίους η στρατηγική σου στο marketing  να είναι διαφορετική, μοναδική. 

To να ακολουθήσεις την πεπατημένη είναι μια λύση, αλλά ποιος θα ενδιαφερθεί για κάτι που ήδη έχει δει; 

Κανείς. Λογικότατο. 

Άρα σκέψου πως θα δράσεις και το σπουδαιότερο από ποια κανάλια στα social. Το κοινό σου σίγουρα θα προτιμά ένα περισσότερο. Αν π.χ. απευθύνεσαι σε κυρίες άνω των 50 θα απευθυνθείς στο Facebook. Aν το κοινό σου είναι κάτω από 20 τότε το Instagram είναι καταλληλότερο. 

Διαμόρφωσε τη στρατηγική σου, εφάρμοσε αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης και θα πετύχεις. 

 

#2 Επένδυσε στις πληρωμένες διαφημίσεις

Το να επενδύσεις στη διαφήμιση είναι κάτι που αξίζει και θα δικαιώσει την επιλογή σου. Υπάρχουν τρόποι να χρησιμοποιήσεις και άνθρωποι οι οποίοι γνωρίζουν καλά το marketing.  To Paid social to, στο Facebook χρησιμοποιείται από το 86% των επιχειρήσεων αυτή τη στιγμή. 

Πράγμα που σημαίνει πως οι επιχειρηματίες έχουν κατανοήσει πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του. Yπάρχουν και άλλες επιλογές για διαφήμιση  στις πλατφόρμες όπως, το  Instagram, το Pinterest, το Twitter. 

Οι πλατφόρμες των καναλιών τροποποιούν τους αλγόριθμούς τους, δίνοντας το πράσινο φως στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν την πληρωμένη διαφήμιση. 

Αν θέλεις η επιχείρησή σου να έχει ορατότητα τότε οφείλεις να τις χρησιμοποιήσεις. 

Είναι σίγουρο πως βοηθάει στις πωλήσεις και την αύξηση των κερδών της επιχείρησή σου. Το σύγχρονο marketing τις χρησιμοποιεί και είναι απίστευτα αποδοτικές. 

βιβλίο για Instagram

 

#3 Αξιοποίησε το παλιό περιεχόμενο και ανέπτυξέ το 

Το παλιό περιεχόμενο δεν είναι άχρηστο. Αντίθετα είναι πολύτιμο όπως και το παλιό κρασί. Για να είμαστε ακριβείς οι περισσότεροι επιχειρηματίες απαξιώνουν το παλιό περιεχόμενο, λάθος.  Αυτό έχει να μας διδάξει πολλά πράγματα, ώστε να εντάξουμε κατάλληλα το νέο. Η επικέντρωση στη δημιουργία νέου είναι σαφώς κανόνας της στρατηγικής marketing αλλα.. Πάντα και παντού υπάρχει ένα αλλα.. Το παλιό περιεχόμενο είναι χρήσιμο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. 

Με ποιον τρόπο;

  • Χρησιμοποίησε τις πληροφορίες που σου έχει προσφέρει ώστε να μην επαναλάβεις λάθη και στο νέο 
  • Μπορείς να το ρετουσάρεις και να το κάνεις να δείχνεις ανανεωμένο και με άλλη δυναμική, αλλάζοντας π.χ. γραφικά
  • Μπορεί το περιεχόμενο να χρησιμοποιηθεί διαφορετικά π.χ. για ένα site ή για τη δημιουργία e book

#4Τους ακολούθους πρέπει να τους φροντίζεις 

Τι σημαίνει αυτό; Είναι η κοινότητά σου, οι άνθρωποι που θα αγοράσουν από εσένα και που ήδη σε έχουν επιλέξει. Πρόκειται για ανθρώπους που η στατηγική marketign οφείλει να προσεγγίζει και να επιβραβεύει. 

Επέλεξε τη δημιουργία καμπάνιας που τους ευνοεί ή δημιούργησε ένα επώνυμο hashtag που θα το χρησιμοποιήσει το κοινό σου. 

4 2

#5 Βελτίωσε την εμπειρία του χρήστη όσο μπορείς περισσότερο 

Η λεγόμενη UX (user experience) θα πρέπει με λίγα λόγια να είναι καθηλωτική. 

Το marketing θα καθορίσει το πως θα βελτιωθεί το UX και η βελτιστοποίησή του θα είναι πάντα ένας κινούμενος στόχος για την επιχείρησή σου. Η μεγαλυτερη επιτυχία του UX στηρίζεται στο σχεδιασμό του site. Αυτός θα ορίσει μαζί με το marketing τρόπους έξυπνους, με τους οποίους ο καταναλωτής δεν θα εγκαταλείψει εύκολα τη σελίδα. 

Τρόποι βελτίωσης του UX

  • Βελτίωση της ταχύτητας και της πλοήγησης στον ιστότοπο
  • Mobile friendly 
  • Ο χρήστης να μπορεί να κινηθεί εύκολα στο περιβάλλον του site ή του e shop 
  • O σχεδιασμός πρέπει να περιλαμβάνει έξυπνα μηνύματα 
  • Τα δωράκια για το χρήστη είναι απαραίτητα 
  • Αξιοποίησε τις πληροφορίες (Google Analytics) 
  • Κάνε ένα εύκολο site απλό και χρησιμοποίησε κατανοητό περιεχόμενο 

 

#6 Η αυθεντικότητα πρέπει να είναι το σήμα κατατεθέν της επιχείρησής σου 

Πώς όμως μια επιχείρηση θα χρησιμοποιήσει το marketing για να προβάλλει την αυθεντικότητά της; 

Μπορείς με το να δημιουργεί: 

  • Podcast
  • Nα κάνει live 
  • Nα κάνει stories 

Η αυθεντικότητα χτίζει γέφυρες επικοινωνίας με το κοινό και μπορεί έτσι να συνδεθεί αυτό με την επιχείρηση. 

Αν τώρα ρωτάς ποια είναι η επιχείρηση, θα απαντήσουμε εσύ. 

Το κοινό θέλει να γνωρίσει το πρόσωπο πίσω από το προϊόν, θέλει να μάθει  γι΄αυτό, θέλει να ακούσει ιστορίες. Λατρεύει κυριολεκτικά να ακούει για το πως ξεκίνησες, τί κινήσεις έκανες, πόσο δύσκολο ήταν. 

Λατρεύει όμως να ακούει και ιστορίες που του διδάσκουν, οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις και αυτού του είδους το περιεχόμενο.  Η εμπειρία σου θα του δώσει γνώση και αυτό θα εκτιμηθεί να είσαι σίγουρος. 

Αν καταφέρεις να συνδεθείς μαζί του τότε έχεις εξασφαλίσει πιστό κοινό, άρα υποψήφιους αγοραστές. Το marketing που αφορά στην αυθεντικότητα μπορεί να αποδώσει αρκεί να το εφαρμόσεις. 

Λοιπόν τι λες; Θα βγεις να μιλήσεις στην κάμερα; 

σημείωμα για κορυφαίες συμβουλές marketing

 

#7 Ένα μήνυμα που θα στοχεύσει στο συναίσθημα είναι άπαικτος τρόπος marketing

  • Πότε το κοινό ανταποκρίνεται σε ένα διαφημιστικό μήνυμα; 
  • Πότε σταματάει σε αυτό; 

  • Πότε το θυμάται για χρόνια; 

Όταν έχει χιούμορ και διεγείρει το συναίσθημά του. Όλοι θυμόμαστε διαφημιστικά μηνύματα που μας συγκίνησαν, μας έδωσαν γέλιο με έξυπνο τρόπο. 

Για να κάνεις το brand σου αξέχαστο στο κοινό θα πρέπει το marketing  να περιέχει ένα τέτοιο μήνυμα. Εξάντλησε τη δημιουργικότητα σου και εφάρμοσέ το. 

Σε ενδιαφέρει: Τί είναι το SEO στο digital marketing; Γιατί είναι ζωτικής σημασίας για το site;

#8 Δημιουργία συνεργασιών με influencers 

Και αυτός ο τρόπος προώθησης των προϊόντων μιας  επιχείρησης είναι εξίσου αποδοτικός και περιλαμβάνεται στο marketing. 

Oι επαγγελματίες influencers, ξέρουν πως και με ποιο τρόπο θα προωθήσουν στο κοινό τους τα προϊόντα. Ωστόσο κι εκεί υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να τηρηθούν κατά γράμμα. 

Διάβασε το άρθρο μας: Είσαι influencer και θέλεις να έχεις εκπληκτικό media kit; 10+1 βήματα για να το δημιουργήσεις

Θα σου δώσει την ευκαιρία μια τέτοιου είδους συνεργασία να αποκτήσεις νέο κοινό και να προωθηθεί ακόμη περισσότερο η επιχείρησή σου στα social media. 

κόψιμο του αντιεπαγγελματισμού

 

#9 Κατανόησε πως το marketing είναι ανανεώσιμο 

Η στρατηγικές marketing δεν είναι σταθερές και δεν αποτελούν έναν δρόμο που μπορείς να πάρεις. Σε αυτόν μπορούν να προσαρμοστούν μονοπάτια που θα σε οδηγήσουν στην επιτυχία. 

Οι κορυφαίοι επαγγελματίες του marketing δεν παίρνουν υπόψη τις προηγούμενες επιδόσεις καμπανιών. Εφαρμόζουν νέες, καινοτόμες και προσπαθούν να χαράξουν πρωτότυπες στρατηγικές, προσαρμοσμένες σε κάθε προϊόν . 

Συνοψίζοντας 

Το marketing όπως αναφέραμε στην αρχή δεν είναι ένας χώρος στον οποίο συντελούνται αλλαγές με αργούς ρυθμούς. 

Είναι ένας ζωντανός οργανισμός που για να τα καταφέρει μπορεί και εξελίσσεται με μεγάλες ταχύτητες. 

Αν θέλεις τις συμβουλές μας για τη δική σου επιχείρηση, είμαστε στη διάθεσή σου. 

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy.

Η σωστή λύση για να μάθεις τα πάντα για το μάρκετινγκ.

 Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο διάβασε ακόμα: 9 μυστικά για να πουλάς χειροποίητα είδη σε e-shop

 

 

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online