fbpx

DS Digital Services

κανάλι στο YouTube

«Αφού μπορούν οι άλλοι να έχουν κανάλι στο YouTube, γιατί όχι κι εγώ;» το έχεις αναρωτηθεί ποτέ αυτό;
Γιατί όχι κι εσύ; Γιατί να μην εκμεταλλευτείς αυτό το τόσο δημοφιλές μέσο, όχι μόνο για να κάνεις γνωστή τη δουλειά σου ή το ταλέντο σου αλλά και για να το αναπτύξεις τόσο ώστε να μπορείς ακόμα και να βγάλεις χρήματα;
Αν σκέφτεσαι να φτιάξεις το δικό σου κανάλι στο YouTube αλλά πιστεύεις ότι πρέπει να είσαι ο Άκης Πετρετζίκης ή η Kim Kardashian για να πετύχεις, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις!
Γι’ αυτό, πριν ξεκινήσεις να φτιάχνεις το δικό σου κανάλι στο YouTube, διάβασε τα σούπερ tips που σου προτείνω και θα δεις πόσο εύκολα μπορείς να το απογειώσεις κι εσύ!
Λοιπόν; Ακόμα το σκέφτεσαι;
« Σήκωσε τα μανίκια» και πάμε μαζί να δούμε πώς μπορείς να εκτοξεύσεις τα views στο νέο κανάλι που θα φτιάξεις.

1. ΒΡΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΟΥ

 κανάλι στο YouTube

Εντάξει, αυτό το ξέρει και η κουτσή Μαρία! Κανάλι στο YouTube χωρίς όνομα γίνεται;
Ναι, θα σου απαντήσω εγώ αλλά ξέρεις τι πρέπει να προσέξεις; Με ποια κριτήρια θα το επιλέξεις;
Το ιδανικότερο θα ήταν να περιλαμβάνει :

  1. Το όνομά σου ή την επωνυμία της εταιρείας σου (αν έχεις)
  2. To όνομά σου και μια λέξη ή φράση που να περιγράφει το αντικείμενό σου.
    Αν για παράδειγμα σε λένε Άννα και είσαι fitness coach μπορείς να το ονομάσεις Get fit with Anna, Αnna’sworkouts ή κάτι τέτοιο.
  3. Κάτι που περιγράφει αυτό που προσφέρεις στο κοινό αλλά με δημιουργικό τρόπο. Δηλαδή αν δίνεις ιδέες διακόσμησης, θα μπορούσες να το ονομάσεις magic decoration.
    Αυτά τα παραδείγματα σου τα δίνω για να καταλάβεις τη λογική. Τα πιο σημαντικά πράγματα όμως που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου όταν επιλέγεις όνομα για το νέο σου κανάλι στο YouTube είναι τα εξής:
  4. Να είναι σύντομο, απλό, εύκολο να το θυμάται και να το λέει κανείς
  5. Να είναι μοναδικό, δηλαδή να μην χρησιμοποιείται από άλλους ούτε στο YouTube ούτε και σε κάποιο άλλο social media ή site.
  6. Το όνομα που θα έχει το κανάλι σου πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που θα χρησιμοποιείς και στα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα που θα έχεις.

Ουπς! Σε άγχωσα; Μην ανησυχείς γιατί σου έχω δωράκι!
Για να μην «πελαγώσεις» και «χαθείς», σου δίνω ένα εργαλείο που θα σε βοηθήσει να δεις εύκολα και απλά αν το όνομα που έχεις σκεφτεί για το κανάλι σου είναι διαθέσιμο ή όχι.
Ρίξε λοιπόν μια ματιά στην ιστοσελίδα https://namechk.com/, θα σε βοηθήσει σίγουρα!

2. ΒΡΕΣ ΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ

NICHE

Ποια θα είναι η θεματολογία σου; Ή για να το πω με σωστά ελληνικά και να με καταλάβεις, ποιο θα είναι το niche σου;
Αν το ξέρεις ήδη μπορεί να σου φαίνεται περιττό αυτό το βήμα.
Αν όμως το μόνο που ξέρεις είναι απλώς ότι θέλεις να φτιάξεις ένα νέο κανάλι στο YouTube αλλά δεν έχεις ιδέα τι περιεχόμενο να ανεβάζεις δώσε μια απάντηση στις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Τι γνωρίζω, τι κάνω πολύ καλά;
  2. Τι είναι αυτό που με παθιάζει τόσο πολύ που όταν το κάνω χάνω την αίσθηση του χρόνου;
  3. Ποιο είναι το θέμα για το οποίο θα μπορούσα να μιλάω ώρες ατελείωτες με τους φίλους μου;
    Σωστά κατάλαβες! Δεν αρκεί μόνο να ξέρεις κάτι πολύ καλά! Πρέπει και να σου αρέσει τόσο πολύ, να σε παθιάζει για να μην το βαρεθείς. Μόνο έτσι άλλωστε θα μπορείς να βρίσκεις εύκολα νέες ιδέες για βίντεο.

3. ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΥ

 κανάλι στο YouTube

Τι σημαίνει αυτό; Είναι κάτι απλό στη θεωρία αλλά δύσκολο στην πράξη. Αν θέλεις λοιπόν, όχι απλώς να έχεις ένα κανάλι στο YouTube αλλά και να το αναπτύξεις επαγγελματικά πρέπει να έχεις σταθερό πρόγραμμα αναρτήσεων.
Με πιο απλά λόγια πρέπει να αποφασίσεις πόσο συχνά θα ανεβάζεις βίντεο και το βασικότερο, να το κάνεις με συνέπεια!
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το σκεφτείς πολύ καλά! Να μην παρασυρθείς από τον ενθουσιασμό σου και μετά δεν μπορείς να ανταποκριθείς.

Αν για παράδειγμα πεις ότι θα ανεβάζεις ένα βίντεο την εβδομάδα αλλά δεν προλαβαίνεις, είναι προτιμότερο να το κάνεις κάθε δυο εβδομάδες ή κάθε 10 μέρες. Η συνέπεια έχει μεγαλύτερη σημασία από τη συχνότητα!
Δες και ένα EXTRA TIP που θα σε βοηθήσει να είσαι συνεπής ακόμα και αν σου τύχει κάτι απρόοπτο.
Τι απρόοπτο; Να, για παράδειγμα να κερδίσεις ένα ταξίδι στο Παρίσι και να μην μπορείς να ετοιμάσεις βίντεο εκείνες τις μέρες που θα λείπεις. Για μια τέτοια περίπτωση λοιπόν, φρόντισε να ετοιμάζεις τα βίντεο σου τουλάχιστον 1 εβδομάδα πριν την προγραμματισμένη προβολή τους, ξέρεις, για παν ενδεχόμενο. Έτσι, σε περίπτωση που σου τύχει το ταξίδι που λέγαμε, θα μπορείς να απολαύσεις τις διακοπές σου και να παραμείνεις συνεπής! Αυτή είναι μια πολύ έξυπνη και χρήσιμη τακτική για εσένα που θέλεις να έχεις ένα επιτυχημένο κανάλι στο YouTube.

4. ΠΑΡΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΒΙΝΤΕΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ

 κανάλι στο YouTube

Με άλλα λόγια, μην περιμένεις με την πρώτη να κάνεις το υπέροχο, τέλειο και καταπληκτικό βίντεο!
Και γιατί το λέω αυτό; Όχι γιατί δεν πιστεύω στο ταλέντο και στις ικανότητες σου, αλλά σου μιλάω εκ πείρας, αυτή η σκέψη μπορεί να είναι παγίδα!
Με καταλαβαίνεις νομίζω αλλά θα σου το εξηγήσω καλύτερα. Η επιθυμία σου να κάνεις τα τέλεια βίντεο μπορεί να σε εμποδίσει από το απλώς να ξεκινήσεις. Να το αναβάλεις και να το αναβάλεις, να απορρίπτεις τη μια σου δουλειά μετά την άλλη γιατί δεν είναι όσο καλή θα ήθελες με αποτέλεσμα… να μην κάνεις τίποτα.

Για τον λόγο αυτόν, η συμβουλή μου είναι να ξεκινήσεις. Και σιγά σιγά θα βελτιώνεσαι. Κάθε καινούργιο βίντεο που θα φτιάχνεις θα έχει και ένα στοιχείο που θα το κάνει καλύτερο από το προηγούμενο.
Ξεκίνα λοιπόν και μη φοβάσαι. Προχωρώντας ανοίγεις το μονοπάτι και το νέο σου κανάλι στο YouTube θα γίνεται , βήμα – βήμα, όλο και καλύτερο!

5. ΦΤΙΑΞΕ THUBNAILS ΠΟΥ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ

 κανάλι στο YouTube

Φαντάζομαι ότι ξέρεις τι είναι αυτά! Τα λέμε αλλιώς μικρογραφίες ή πιο επεξηγηματικά, εικόνα εξώφυλλου βίντεο!
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σημαντικές είναι αυτές οι μικρογραφίες! Ή μάλλον μπορείς. Για σκέψου τον εαυτό σου. Θυμήσου λοιπόν τα βίντεο που παρακολουθείς στο κανάλι κάποιου αγαπημένου σου YouTuber. Έχεις προσέξει ότι όλα τα εξώφυλλα των βίντεο του έχουν ένα συγκεκριμένο χρώμα και ένα χαρακτηριστικό στυλ;
Αυτά είναι που τον ξεχωρίζουν. Που μόλις τα δεις, μέσα στα πρώτα δέκατα του δευτερολέπτου καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για βίντεο του συγκεκριμένου δημιουργού.
Είναι κάτι σαν ταυτότητα και ακόμα καλύτερα! Είναι αυτά που τραβούν την προσοχή του θεατή και που θα τον κάνουν να αποφασίσει αν θα παρακολουθήσει το βίντεο ή όχι!
Ποιο είναι λοιπόν το συμπέρασμα; Φρόντισε όσο περισσότερο μπορείς τα thubnails και δεν θα χάσεις!

Όλα αυτά ωραία όμως …

… ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ YouTube ΧΩΡΙΣ SEO ΓΙΝΕΤΑΙ;

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

 κανάλι στο YouTube

6. ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ KEYWORDS ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΒΙΝΤΕΟ

Το YouTube είναι και αυτό μια μηχανή αναζήτησης που βοηθάει τους χρήστες να βρουν αυτό που τους ενδιαφέρει.
Επομένως, για να το βοηθήσεις να καταλάβει ποιο είναι το θέμα του βίντεο σου και να το προβάλλει στους κατάλληλους θεατές, πρέπει να τοποθετήσεις τις σωστές λέξεις – κλειδιά στους τίτλους και στις περιγραφές.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια γενική λέξη – κλειδί όπως για παράδειγμα «συνταγές». Όμως αν την κάνεις πιο συγκεκριμένη όπως π.χ «συνταγές για χορτοφάγους» βοηθάς περισσότερο τους χρήστες να βρουν το θέμα που τους ενδιαφέρει, βοηθάς τον αλγόριθμο του YouTube και φυσικά βοηθάς εσένα! Αυτό δεν θέλουμε;
BONUS συμβουλή: Φρόντισε να μην είναι πολύ μεγάλος ο τίτλος του βίντεο σου. Έχει αποδειχτεί ότι τα βίντεο με τίτλους πού έχουν λιγότερες από 10 λέξεις, αποδίδουν καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Θέλεις και άλλα να σου πω για να σε πείσω;
Μμμ εντάξει, θα σου πω και αυτό:
Παρόλο που το επιτρεπόμενο όριο χαρακτήρων μαζί με τα κενά που επιτρέπονται για τους τίτλους είναι το 100, στα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται μόνο οι πρώτοι 60. Πόσες λέξεις βγαίνουν; Υπολόγισες; Κάτι λέγαμε προηγουμένως …
Τι γίνεται όμως με τις περιγραφές;

Μα εννοείται ότι πρέπει να τοποθετήσεις τις λέξεις – κλειδιά και στις πρώτες γραμμές της περιγραφής.
Απλώς μην το παρακάνεις! Ένα με δύο keywords είναι μια χαρά!

7. ΒΑΛΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ

 κανάλι στο YouTube

Έβαλες τις σωστές λέξεις- κλειδιά στις πρώτες γραμμές της περιγραφής; Θαυμάσια!

Μην αναρωτιέσαι τι άλλο να γράψεις στην περιγραφή!  Μπορείς να προσθέσεις:

  • γενικές πληροφορίες για εσένα ή την επιχείρησή σου
  • στοιχεία επικοινωνίας
  • συνδέσμους των άλλων κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιείς.

Με αυτόν τον τρόπο, βοηθάς όσους βλέπουν για πρώτη φορά κάποιο βίντεο που έχεις ανεβάσει στο νέο σου κανάλι στο YouTube, να σε γνωρίσουν καλύτερα και να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου αν το θελήσουν.

8. ΦΤΙΑΞΕ PLAYLISTS ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

playlist

Κι όμως ναι! ΟΙ λίστες αναπαραγωγής βοηθούν πολύ στο SEO γιατί παρακινούν τον χρήστη να παρακολουθήσει και τα υπόλοιπα βίντεο και αυτό ξέρεις τι σημαίνει!
Αν δεν ξέρεις, θα σου πω εγώ. Αύξηση των views… αυτό δεν είναι το ζητούμενο;
Όταν λοιπόν το κανάλι σου στο YouTube δεν θα είναι και τόσο νέο γιατί όπως καταλαβαίνεις χρειάζεται να έχεις δημιουργήσει αρκετά έως πολλά βίντεο, φτιάξε θεματικές playlists για να τα κατηγοριοποιήσεις.


Να ‘μαστε λοιπόν!

ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ YouTube μόλις γεννήθηκε!

To σκεφτόσουν, το αποφάσισες και τώρα ξέρεις τι να προσέξεις για να το φτιάξεις σωστά και κυρίως για να το αναπτύξεις.
Με τις τεχνικές αυτές και σε συνδυασμό φυσικά με ενδιαφέρον, πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο θα ξεκινήσεις να αναπτύσσεσαι από την πρώτη κιόλας μέρα! Όλο και περισσότεροι χρήστες θα κάνουν εγγραφή στο νέο σου κανάλι στο YouTube και εσύ θα μπεις στον δρόμο για την επιτυχία!
Τι πιο όμορφο! Να κάνεις κάτι που σου αρέσει, το αγαπάς, σε ενδιαφέρει και ταυτόχρονα να αποκτάς μια πηγή εισοδήματος!

Αν γενικά ψάχνεις τρόπους να βγάλεις χρήματα από τα social media και όχι ειδικά από το YouTube, διάβασε και αυτό το άρθρο :

Πώς να γίνω Influencer στο Instagram;

Ίσως αποφασίσεις ότι το Instagram σου ταιριάζει περισσότερο!

instagram growth services

Ακολούθησε μας στο FACEBOOK και στο INSTAGRAM για ακόμα περισσότερα tips, συμβουλές και όχι μόνο!

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online