fbpx

8 αποτελεσματικοί τρόποι social media marketing: Πώς να προωθήσετε την επιχείρηση σας

8 τρόποι προβολής στα social media

To social media marketing δεν είναι απλά τάση… Είναι το μέλλον! Ήρθε για να μείνει και αν θέλετε να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρηση σας το social media marketing είναι μονόδρομος.

Τα τελευταία χρόνια, τα κοινωνικά μέσα έχουν περάσει από μια νέα ιδέα, σε μια απόλυτη ανάγκη για τις επιχειρήσεις. Από όλες τις νέες πλατφόρμες μάρκετινγκ, οι πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων έχουν αλλάξει το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Στα κοινωνικά δίκτυα, οι πελάτες και οι επιχειρήσεις μπορούν να αλληλεπιδρούν άμεσα. Και τα δύο μέρη μπορούν να κάνουν ερωτήσεις, να ανταλλάξουν περιεχόμενο και να δημιουργήσουν σχέσεις. Ξεκινώντας, το Social media marketing μπορεί να είναι τρομακτικό. Μην αγχώνεστε! Εδώ σας δίνουμε οκτώ συμβουλές για την αποτελεσματική προώθηση της επιχείρησής σας στα κοινωνικά δίκτυα.

8 αποτελεσματικοί τρόποι social media maketing:

1.Επιλέξτε τις σωστές πλατφόρμες

Σίγουρα δεν υπάρχει έλλειψη social media για να προβάλετε το περιεχόμενο σας. Ο αριθμός των κοινωνικών δικτύων αυξάνεται καθημερινά. Η κοινοποίηση του περιεχομένου σας στις σωστές πλατφόρμες είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σας.

Κατά τον προσδιορισμό των καναλιών που θα χρησιμοποιήσετε, θα πρέπει να εξετάσετε τους πελάτες σας και την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό να δημιουργείτε λογαριασμούς στις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος σας, ώστε να μπορούν εύκολα να συνδεθούν μαζί σας. Διεξάγετε κάποια έρευνα για να προσδιορίσετε ποιες τοποθεσίες πιθανώς χρησιμοποιεί το κοινό σας και στη συνέχεια να τις χρησιμοποιήσετε.

Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε ποιες πλατφόρμες ταιριάζουν καλύτερα στα προϊόντα σας. Για μια εταιρεία παραγωγής βίντεο, για παράδειγμα, το YouTube είναι μια προφανής επιλογή. Ενώ για έναν φωτογράφο, το Instagram και το Pinterest θα ήταν πρώτες επιλογές

2.Δημιουργήστε ένα πλάνο

Η δημιουργία αναρτήσεων την τελευταία στιγμή μπορεί να οδηγήσει σε περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. Η έλλειψη οργάνωσης μπορεί να οδηγήσει σε επανειλημμένες αναρτήσεις ή έλλειψη παρουσίας σε ένα από τα κανάλια σας. Η δημιουργία ημερολογίων περιεχομένου μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή αυτών των λαθών και να οδηγήσει σε πιο αποτελεσματικές αναρτήσεις. Τα ημερολόγια περιεχομένου σας βοηθούν επίσης να δημιουργήσετε στόχους και στρατηγικές και να παρακολουθείτε την πρόοδό σας.

Για να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου, χρησιμοποιήστε ένα κανονικό ημερολόγιο για κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων και προγραμματίστε τις αναρτήσεις σας εκ των προτέρων, συμπληρώνοντας με hashtags, συνδέσμους, εικόνες και άλλο περιεχόμενο.

Επιτυχία στο Instagram

3. Ενθαρρύνετε την δέσμευση

Η παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να είναι φυσική, να είναι κοινωνική. Αυτό δεν ισχύει μόνο για όσους χρησιμοποιούν τα social media για διασκέδαση. Οι επιχειρήσεις πρέπει επίσης να είναι διαδραστικές. Προκειμένου να επωφεληθείτε, πρέπει να ενθαρρύνετε την αλληλεπίδραση.

Δημοσίευση περιεχομένου που οι χρήστες θέλουν να διαβάσουν, να υποβάλουν ερωτήσεις και να τους αρέσουν, να επαναλάβουν και να σχολιάσουν τις δημοσιεύσεις. Κάνοντας έρευνα στο ακροατήριό σας μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε τι μπορεί να τους αρέσει.

4. Μην υπέρ-προωθείτε

Μια από τις βασικές αρχές του Social media marketing είναι να μην πουλάτε απευθείας! Η παγίδα στην οποία πέφτουν συχνά οι επιχειρήσεις είναι να αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά δίκτυα σαν χώρο κανονικής διαφήμισης. Είναι λάθος να προωθείτε προϊόντα σε κάθε ανάρτηση. Πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που πραγματικά θα απολαμβάνουν οι χρήστες και θα θέλουν να δουν.

Οι χρηστές θα συνδεθούν μαζί σας μέσω του χρήσιμου περιεχομένου και θα θελήσουν από μόνοι τους να αγοράσουν τα προϊόντα σας.

Το να προωθείτε προϊόντα μια στις τόσες είναι εντάξει. Ορισμένες επιχειρήσεις ακολουθούν τον κανόνα μία στις επτά. Ο κανόνας αυτός λέει ότι για κάθε μία διαφημιστική ανάρτηση, έξι άλλες θα πρέπει να βασίζονται στο περιεχόμενο. Σε αυτές τις άλλες έξι αναρτήσεις, μπορείτε να μοιραστείτε άρθρα, να σχολιάσετε τα τρέχοντα γεγονότα ή να θέσετε μια ερώτηση. Δεν χρειάζεται να αποφεύγετε να αναφέρετε το εμπορικό σήμα σας σε αυτές τις αναρτήσεις. Απλά προσέξτε να μην πιέζετε σκληρά για πωλήσεις.

5. Μοιραστείτε βίντεο

Χρησιμοποιήστε video για να προσελκύσετε χρήστες στα social media, social media marketing, social media marketing

Το οπτικό περιεχόμενο λειτουργεί καλά στο Social media marketing. Το βίντεο, ειδικά, είναι ιδανικό για να προσελκύσει την προσοχή των χρηστών καθώς και να μεταφέρει την προσωπικότητα και το πάθος σας στους πελάτες σας.

Το οπτικό περιεχόμενο ξεχωρίζει καθώς οι χρήστες μετακινούνται στη ροή, επομένως είναι πιο πιθανό να το δουν και να συμμετάσχουν σε αυτό. Μπορείτε επίσης να πείτε περισσότερα από ότι θα μπορούσατε σε μια τυπική ανάρτηση. Δημιουργήστε ένα ενδιαφέρον, αφηγηματικό βίντεο για να έχετε την καλύτερη αντίδραση.

6. Εντοπίστε προβλήματα γρήγορα

Ας ελπίσουμε ότι λαμβάνετε ως επί το πλείστον θετικά σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα. Περιστασιακά μπορεί να συναντήσετε κάποιον που είναι αναστατωμένος, διαφωνεί ή έχει κάτι αρνητικό να πει για την εταιρεία σας. Εδώ μπαίνει το social media marketing.

Θα πρέπει να παρακολουθείτε προσεκτικά τις αναφορές για την επιχείρησή σας στα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορείτε να εντοπίζετε προβλήματα προτού κλιμακωθούν. Αν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα, επικοινωνήστε με το άτομο, ζητώντας δημόσια συγνώμη εάν είναι απαραίτητο και προσφέροντας την επίλυση του προβλήματος μέσω μιας άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες που βλέπουν την ανάρτηση θα γνωρίζουν ότι ανταποδώσατε, αλλά δεν χρειάζεται να δουν όλες τις λεπτομέρειες του θέματος.

7. Δημιουργήστε μια κοινότητα

Αντί να προσπαθείτε να πάρετε όσο το δυνατόν περισσότερους ακόλουθους, επικεντρωθείτε στην εύρεση πελατών που ενδιαφέρονται, είναι πιστοί και αφοσιωμένοι. Αυτοί οι χρήστες είναι πιο πιθανό να αναπαράγουν το περιεχόμενό σας, όπως τις αναρτήσεις σας και να γίνουν πελάτες.

Όταν δημιουργείτε μια κοινότητα γύρω από το εμπορικό σήμα σας, οι άνθρωποι αυτής της κοινότητας θα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και θα σας βοηθήσουν να προωθήσετε το περιεχόμενό σας. Μια δυνατότητα είναι να δημιουργήσετε μια ομάδα στο Facebook. Θα μπορούσατε ακόμη να δοκιμάσετε να προσεγγίσετε εξαιρετικά σημαντικούς χρήστες των κοινωνικών δικτύων και να τους ζητήσετε να σας βοηθήσουν κάνοντας κριτική σε ένα προϊόν ή κάνοντας μια αναφορά για την επιχείρησή σας σε μια ανάρτησή τους.

social media marketing, ψηφιακο μαρκετινγκ, social media

8. Παρέχετε αξία

Ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε στα κοινωνικά δίκτυα είναι να προσφέρετε αξία στους ακολούθους σας. Δημιουργήστε κάτι που για το κοινό σας θα είναι χρήσιμο. Θα μπορούσε να είναι κάτι που τους λέει κάτι που δεν ξέρουν, τους κάνει να γελάσουν, τους ψυχαγωγεί ή οτιδήποτε άλλο είναι ευεργετικό με κάποιο τρόπο.

Αυτή η πτυχή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι αυτό που προσελκύει τους κατάλληλους χρήστες στην επιχείρησή σας, κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να σας ακολουθήσουν στα κοινωνικά δίκτυα και βοηθά το περιεχόμενο σας να εξαπλωθεί. Κάντε το αυτό, και θα είστε ένα βήμα πιο κοντά σε μια επιτυχημένη εκστρατεία social media marketing.

Με σχεδόν 3 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, τα κοινωνικά δίκτυα είναι μια δεξαμενή πελατών Δημιουργήστε μια καλή εκστρατεία στα κοινωνικά δίκτυα και θα είστε σε θέση να συνδεθείτε με μερικούς από αυτούς τους ανθρώπους και να αναπτύξετε τη βάση πελατών σας.

Αν θέλετε να εμβαθύνετε στην προβολή της επιχείρησης σας στα social media και το Social media marketing, δείτε τα ακόλουθα άρθρα μας:

Αν σας ενδιαφέρει κάποια συγκεκριμένη πλατφόρμα, δείτε επίσης:

Αν πάλι σας φαίνονται βουνό, απλά αναθέτετε την διαχείριση των social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, σε ένα agency όπως η DS Digital Services.

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε πρώτοι ότι νεότερο γύρω από το social media marketing.

βιβλίο για Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο