fbpx

DS Digital Services

Taseis sto TikTok, τάσεις στο TikTok, profil tiktok, tiktok trends

Είναι εμφανές ότι το ΤikTok ήρθε εδώ για να μείνει! Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις τείνουν να μπαίνουν στην πλατφόρμα και να προσπαθούν να συμβαδίσουν με τις τάσεις στο ΤikTok. Eσύ; Έβαλες την επιχείρηση σου στο TikTok; Μπορείς να συμμετέχεις στις τάσεις στο TikTok, διατηρώντας παράλληλα μια συνεπή εμφάνιση, εναρμονισμένη με την αισθητική της επιχείρησης σου;

Το TikTok είναι μια από τις πιο διασκεδαστικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Είναι επίσης αυτή η πλατφόρμα που μπορεί να σε ανεβάσει πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη.

Υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθείς(δεν λαμβάνουμε υπόψη άλλους μικρότερους) για να λειτουργήσει υπέρ σου η πλατφόρμα:

  • Να είσαι συνεπής στη δημιουργία περιεχομένου
  • Να συμβαδίζει το περιεχόμενο σου με το ύφος και την ταυτότητα της επιχείρησης σου 
  • Να ακολουθήσεις τις τάσεις στο TikTok

Πίνακας Περιεχομένων

Γιατί πρέπει να ακολουθήσεις τα trends/τάσεις στο TikTok:

Το TikTok ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις παγκοσμίως το 2021 και οι τάσεις του TikTok είναι η ψυχή του. Εάν θέλεις η επιχείρηση σου να είναι επιτυχημένη στο TikTok, πρέπει να αγκαλιάσεις τις τάσεις στο TikTok μέσω του περιεχομένου σου ή μέσω της συνεργασίας σου με δημιουργούς.

Οι τάσεις του TikTok είναι τα δημοφιλή χαρακτηριστικά που έχουν κάποια βίντεο όπως τραγούδια, περιεχόμενο, ηχητικά εφέ ή/και hashtags. Σύμφωνα με έρευνες η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού ακολουθεί κάποια τάση. 

Προφίλ που συμμετέχουν σε αυτές τις τάσεις έχουν πολλές πιθανότητες να εμφανιστούν στη ροή των χρηστών, ακόμα να γίνουν και viral.

Η συμμετοχή στις τάσεις στο TikTok δεν είναι απλώς μια ευκαιρία να προωθήσεις το προϊόν σου μετατρέποντας την πιο πρόσφατη τρέλα σε διαφήμιση. Πρόκειται για την αλληλεπίδραση με τους χρήστες και την αύξηση της προβολής σου στην πλατφόρμα.

Διάβασε επίσης: Πρέπει να βάλω ή όχι την επιχείρηση μου στο TikTok;

Taseis sto TikTok, τάσεις στο TikTok, profil tiktok, tiktok trends

Χρησιμοποιώντας τις τάσεις στο TikTok

Κάνεις την επιχείρηση σου γνωστή σε ευρύτερο κοινό

Όπως είπαμε οι περισσότεροι χρήστες ακολουθούν κάποια τάση. Αν καταφέρεις να προσαρμόσεις επιτυχημένα αυτό το trend στο δικό σου brand τότε όλοι όσοι ακολουθούν αυτή την τάση θα δουν το περιεχόμενο σου. Εάν τους αρέσει και αλληλεπιδράσουν με αυτό, τότε το περιεχόμενο σου θα προβληθεί σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Προσοχή! Για να σε ακολουθήσει το ιδανικό σου κοινό θα πρέπει το περιεχόμενο να δηλώνει την ταυτότητα της επιχείρησης σου. Θέλεις ένα κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.

Δείχνει ότι ακολουθείς τις εξελίξεις

Αν η επιχείρηση σου έχει προφίλ στο TikTok αποδεικνύει στο ιδανικό σου κοινό ότι κατανοείς την πλατφόρμα, είσαι ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις και ακολουθείς τις σύγχρονες τάσεις.

Συνεργάσου με TikTok Influencers

taseis TikTok 2

Διάβασε επίσης:Έφτασε η στιγμή για το TikTok Influencer Marketing

Ενδεχομένως να μην είσαι σίγουρος εάν η επιχείρηση σου ταιριάζει στο TikTok ή τι περιεχόμενο πρέπει να δημιουργήσεις. Μια καλή ιδέα είναι να συνεργαστείς με κάποιον influencer στο TikTok έτσι ώστε να δημιουργήσει περιεχόμενο για εσένα.

Η συνεργασία με κάποιον influencer σε προβάλλει στο κοινό του. Ενώ αν ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις, που είναι το πιο πιθανό,  η επιχείρηση σου θα προβληθεί μέσω του αλγορίθμου σε ένα ακόμη μεγαλύτερο κοινό.

Λόγω της τεράστιας εμβέλειας και του απίστευτου ρυθμού ανάπτυξης του TikTok (ειδικά μεταξύ του Gen Z και των millennials), είναι πιο σημαντικό από ποτέ να βρεις και να συνεργαστείς με Influencers του TikTok που βρίσκονται ήδη στην πλατφόρμα. Προσοχή, θα πρέπει να είναι κάποιος που απευθύνεται στο ιδανικό σου κοινό και μπορεί να υποστηρίξει το προϊόν/υπηρεσία σου.

Μπορείς να βρεις σχετικούς influencers αναζητώντας συγκεκριμένα hashtags. Για παράδειγμα, αν είσαι στο χώρο της ομορφιάς θα μπορούσες να αναζητήσεις #BeautyTips. Ή ακόμα καλύτερα #ομορφιά εάν απευθύνεσαι σε ελληνικό κοινό. Ή μπορείς να περιηγηθείς στη σελίδα του TikTok For You (FYP) ή να αναζητήσεις #foryou.

Χρησιμοποίησε την τοποθεσία και ελληνικά #hashtags

Taseis sto TikTok, τάσεις στο TikTok, profil tiktok, tiktok trends

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το να χρησιμοποιούμε ελληνικά hashtag ή greeklish τη στιγμή που απευθυνόμαστε σε ελληνικό κοινό. Ο αλγόριθμος το αντιλαμβάνεται οπότε μας προβάλλει στο ιδανικό μας κοινό που βρίσκεται στην Ελλάδα. 

Επίσης όταν χρησιμοποιούμε την τοποθεσία τότε μας προβάλλει σε ένα τοπικό κοινό, το οποίο όπως έχουμε πει, είναι το καλύτερο καθώς έχουμε περισσότερες πιθανότητες να προβληθούμε.

Χρησιμοποίησε περιεχόμενο που αγαπάει το κοινό σου

Το περιεχόμενο σου δεν μπορεί να αγγίξει τους πάντες και δεν θέλεις κάτι τέτοιο. Αυτό που ψάχνεις είναι να αρέσει στο ιδανικό σου κοινό. Δες ποια βίντεο είναι αυτά τα οποία είναι πιο δημοφιλή, με ποιο περιεχόμενο αλληλεπιδρούν οι χρήστες και σε πού αφήνουν σχόλια. Λάβε υπόψη το ύφος του βίντεο, τη μουσική, τη λεζάντα, τα πάντα. Δες τα στατιστικά σου και δημιούργησε κι άλλα τέτοια βίντεο.

Παρακολούθησε τη στρατηγική των ανταγωνιστών σου

Οι χρήστες του TikTok ξόδεψαν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε αγορές εντός εφαρμογής το 2021, αύξηση 77% από το 2020! Επομένως, δεν έχεις την πολυτέλεια αφήσεις το τρένο να φύγει– οι ανταγωνιστές σου σίγουρα δεν θα το κάνουν.

Εκμεταλλεύσου λοιπόν, αυτήν την ευκαιρία για να κάνε μια μικρή έρευνα και να δεις πώς οι ανταγωνιστές σου και οι Ιnfluencers του κλάδου σου και το κοινό τους αλληλεπιδρούν, ώστε να αποκτήσεις νέες γνώσεις σχετικά με τη δική σου στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολούθησε τους ανταγωνιστές σου στο TikTok για να δεις τι δημοσιεύουν οι άνθρωποι για αυτούς και ποιοι τύποι περιεχομένου εξασφαλίζουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση και αλληλεπίδραση

Πάμε να δούμε και τις πιο διαχρονικές τάσεις στο TikTok:

Taseis sto TikTok, τάσεις στο TikTok, profil tiktok, tiktok trends

Οι τάσεις στο ΤikTok δεν είναι κάτι σταθερό, αλλάζουν συνέχεια και με αστραπιαίους ρυθμούς. Παρόλα αυτά υπάρχουν ορισμένοι τύποι βίντεο που είναι αειθαλείς τάσεις στο TikTok. Το βίντεο στο TikTok δεν χρειάζεται να εμμείνει σε μία μόνο τάση. Συχνά, θα δεις πολλές διαφορετικές τάσεις να εμφανίζονται σε μεμονωμένα βίντεο.

Πάμε λοιπόν να δούμε τις πιο διαχρονικές τάσεις:

1. Χοροί

Όταν σκέφτεσαι μια τάση TikTok, ο χορός είναι ίσως το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό. Αυτές οι τάσεις περιλαμβάνουν ένα συγκεκριμένο είδος χορογραφίας που ο καθένας κάνει και ερμηνεύει με τον δικό του τρόπο. Όπως είπαμε όμως αν κάτι τέτοιο αν δεν σου ταιριάζει, δεν είναι ανάγκη να το ακολουθήσεις. Αν όμως θελήσεις, είναι μια τάση που πιθανότατα θα σου εξασφαλίσει προβολές.

2. Challenges

Tα challenges αποτελούν τεράστιο μέρος του TikTok. Ίσως να έχεις δει πολλά βίντεο όπου επίδοξοι ‘διαγωνιζόμενοι’ ντουμπλάρουν μια φωνή, ντουέτα, να συγχρονίσουν τα χείλη ή κάποια κίνηση. Αυτά είναι μόνο κάποια. Αν το ύφος της επιχειρήσης σου μπορεί να υποστηρίξει κάτι χιουμοριστικό τότε go for it.

Για παράδειγμα, τo challenge #putafingerdown, η οποία έχει επί του παρόντος 4,9 δισεκατομμύρια προβολές, οι θεατές καλούνται να «βάλουν ένα δάχτυλο κάτω» εάν έχουν κάνει ή δεν έχουν κάνει ποτέ μια λίστα με πράγματα. Αυτή είναι μια τάση που μπορούν να υιοθετήσουν οι περισσότερες επιχειρήσεις με το δικό τους τρόπο. Γιατί όχι και η δική σου;

Δεν σου ταιριάζει κάποιο ήδη υπάρχον challenge; Τότε ξεκίνησε το δικό σου!

3. Τραγούδια

Πολλά τραγούδια έχουν γίνει viral στο TikTok. Στην πραγματικότητα, το τραγούδι “We Don’t Talk About Bruno” από την ταινία της Disney Encanto κατέχει τώρα τη δεύτερη θέση στη λίστα Hot 100 του Billboard, χάρη στην εφαρμογή. Είναι επίσης το soundtrack σε περισσότερα από 800.000 βίντεο TikTok.

Αλλά ενώ η μουσική είναι σίγουρα σημαντική, ο συγκεκριμένος τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης λέει μια ιστορία σε αυτό το τραγούδι είναι εξίσου σημαντικός. Για παράδειγμα, θα βρεις πολλά βίντεο που παίζουν το τραγούδι καθώς κάποιος δοκιμάζει κάτι δύσκολο ή ολοκληρώνει μια εργασία όπως το μακιγιάζ. 

Αν έχεις επιχείρηση με ρούχα ή κοσμήματα μπορείς να πάρεις μέρος σε κάτι τέτοιο φορώντας τα και διαφημίζοντας τα ταυτόχρονα.

4. Μεταμόρφωση Πριν και Μετά

Η μεταμόρφωση πριν και μετά ήταν πάντα κάτι που τραβούσε την προσοχή. Το TikTok είναι η ιδανική πλατφόρμα για κάτι τέτοιο. Συχνά, αυτές οι τάσεις είναι μαθήματα μακιγιάζ ή ένδυσης. Μια τέτοια τάση μπορείς άνετα να την χρησιμοποιήσεις αν ασχολείσαι με το μακιγιάζ, τη αισθητική, τη μόδα αν έχεις επιχείρηση αισθητικής ή κομμωτήριο.

Makeup sto TikTok, makeup challenge
Βίντεο πριν και μετά

Πηγή: TikTok

5. Επιλέξτε τον χαρακτήρα σας

Η τάση #ChooseYourCharacter είναι ένα trend που βρίσκεται στην κορυφή. Οι TikTokers το χρησιμοποιούν για να ντυθούν με διαφορετικά κοστούμια και να μιμηθούν κάποιον χαρακτήρα ή να δώσουν τα δικά τους χαρακτηριστικά. Το hashtag έχει 1,7 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok. Αν το χρησιμοποιήσεις έξυπνα μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σου. Και πάλι κάτι τέτοιο σε ευνοεί αν ασχολείσαι με το μακιγιάζ καθώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στις μεταμορφώσεις. Όπως επίσης αν ασχολείσαι με τη γυμναστική ή τη διατροφή.

Choose your character challenge tiktok
#chooseyourcharacter challenge

Πηγή: TikTok

Πώς να αναγνωρίσεις τις επόμενες τάσεις του TikTok

Ορισμένες τάσεις στο TikTok είναι αμέσως προφανείς, άλλες μπορεί να είναι δύσκολο να αναγνωριστούν. Χρησιμοποίησε αυτές τις τεχνικές για να βρίσκεις τις νέες τάσεις και να είσαι ένα βήμα μπροστά:

Αφιερώσε χρόνο στην πλατφόρμα

Ο καλύτερος – και σίγουρα ο πιο διασκεδαστικός – τρόπος για να αρχίσεις να αναγνωρίζεις μια τάση στο TikTok είναι απλά να χρησιμοποιείς την εφαρμογή.

Εάν δεν έχεις ήδη έναν, δημιουργήσε έναν λογαριασμό TikTok. Κάνε scroll down στην αρχική σελίδα, εξερευνήσε την καρτέλα Discover και δώσε προσοχή σε αυτά που βλέπεις και ακούς.

Λάβε υπόψη τα πάντα στην οθόνη. Από τη γωνία της κάμερας έως τους συγκεκριμένους ήχους και εφέ που χρησιμοποίησε ο δημιουργός, όλα είναι κομμάτια που σου δίνουν την ευκαιρία να εντοπίσεις τις τάσεις στο TikTok.

taseis TikTok 3
Τα πάντα μπορούν να γίνουν τάση στο TikTok

Ψάξε και σε άλλους λογαριασμούς

Ο αλγόριθμος του TikTok κάνει εκπληκτική δουλειά στο βρίσκει ακριβώς το είδος περιεχομένου βίντεο που θέλουν οι χρήστες, ώστε να μπορεί να τους διοχετεύσει πολύ γρήγορα συγκεκριμένο περιεχόμενο. Τους ομαδοποιεί κατά κάποιο τρόπο. Αυτό είναι και κάτι που το καθιστά αρκετά δημοφιλές καθώς ο χρήστης πέφτει συνήθως πάνω σε αυτό που ψάχνει.

Χρησιμοποίησε την εφαρμογή TikTok κάποιου άλλου για να δεις βίντεο που δεν θα συναντούσες ποτέ μόνος σου, ώστε να έχεις και άλλη οπτική πέρα από τον δικό σου λογαριασμό. Εξερεύνησε τη σελίδα discover. Κάνε κλικ σε έναν ήχο και δες τι κάνουν οι άνθρωποι με αυτόν. Χρησιμοποίησε την αναζήτηση για να βρεις θέματα και hashtags σχετικά με την επωνυμία, τα προϊόντα και τους πελάτες σου.

Εστίασε στη μουσική

Κάνε κύλιση στη σελίδα For You στο TikTok και πιθανότατα θα ακούς το ίδιο τραγούδι ξανά και ξανά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το TikTok έχει δημιουργηθεί για μουσική και αυτές οι τάσεις παρέχουν μια πληθώρα ευκαιριών στους χρήστες να δημιουργήσουν τα δικά τους remix και ερμηνείες.

Προσοχή: Οι μεμονωμένοι χρήστες μπορούν να ενσωματώσουν τραγούδια και ήχους στα βίντεό τους χωρίς να ανησυχούν ιδιαίτερα για ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων. Με τις επιχειρήσεις τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Μπορεί να χρειαστεί να αποκτήσουν άδεια χρήσης σε ορισμένες περιπτώσεις ενώ μπορεί το ίδιο το TikTok να κόψει κάποιο βίντεο λόγω αυτού.

Δες πώς παίζουν ρόλο η ποπ κουλτούρα και τα τρέχοντα γεγονότα

Οι δημιουργοί του TikTok ανταποκρίνονται γρήγορα σε ό,τι συμβαίνει στον κόσμο, επομένως οι επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν μέσα στα πράγματα θα πρέπει να κάνουν το ίδιο — όταν αυτό ισχύει.

Για παράδειγμα, τον Μάρτιο 2022, δημιουργήθηκε πολύ περιεχόμενο που σχετίζεται με τον πόλεμο στην Ουκρανία. Και κατά την έναρξη της πανδημίας COVID-19, αναδείχθηκαν αμέτρητες τάσεις του TikTok σχετικά με το πλύσιμο των χεριών και τη ζωή σε καραντίνα.

Η εξερεύνηση των τρεχόντων γεγονότων σίγουρα δεν θα ισχύει για κάθε επωνυμία, αλλά είναι φυσικό για μερικούς. Για παράδειγμα, η Washington Post κάνει μια εντυπωσιακή δουλειά στην παρουσίαση έκτακτων ειδήσεων και στην εφαρμογή του χιούμορ και των μοναδικών χαρακτηριστικών του TikTok για να λέει ιστορίες.

washingtonpost tikTok

Ακολουθήσε τους ειδικούς και τα hashtag του TikTok

Όπως κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, μπορείς επίσης να ακολουθήσεις ορισμένους χρήστες ή hashtags που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σου. Ακολούθησε τα hashtags #trendalert και #newtrendalert ή επισκέψου τη σελίδα TikTok Trends για να ενημερώνεσαι εύκολα για τα τελευταία νέα.

Εξέτασε τον κύκλο ζωής της τάσης

Ενώ ορισμένες τάσεις στο TikTok διατηρούνται περισσότερο από άλλες, άλλα θέματα κορυφαίων βίντεο αλλάζουν γρήγορα.

Οι τάσεις πηγαίνουν από εβδομάδα σε εβδομάδα και μερικές φορές μέρα με τη μέρα. Μερικά από αυτά διαρκούν έναν μήνα ή μερικούς μήνες, και υπάρχουν μερικά που είναι αιώνια (όπως το #SavageChallenge), όπως και τα καλύτερα. Για να δεις τι συμβαίνει θα πρέπει να παρακολουθείς τις τάσεις και την πορεία τους.

Πώς να προσαρμόσεις τις τάσεις του TikTok στην επιχείρηση σου

Η συμμετοχή σε τάσεις, ειδικά ως επωνυμία, συνεπάγεται με το να βάλεις τη δική σου προσωπικότητα και ταυτότητα στο βίντεο. Το να ακολουθείς τις τάσεις δεν σημαίνει ότι ακολουθείς τυφλά τι κάνουν οι υπόλοιποι.

Πώς θα το κάνεις αυτό;

Προσδιόρισε τη μοναδική σου άποψη

Όταν εξετάζεις μια τάση, αναζήτησε τρόπους με τους οποίους η επωνυμία σου μπορεί να την ‘ερμηνεύσει’ με τη δική της φωνή. Προσάρμοσε την τάση στα δικά σου μέτρα. Σκέψου τι εικόνα θέλεις να βγαίνει προς τα έξω

Ένα πετυχημένο παράδειγμα είναι της εταιρείας καλλυντικών @e.l.f. Eνώ με την πρώτη ματιά, μπορεί να μην περιμένεις μια εταιρεία καλλυντικών να δημοσιεύσει ένα βίντεο με μουσική υπόκρουση “χορεύει σαν στρίπερ”, η εταιρεία έκανε ακριβώς αυτό. Το challenge ήταν για τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν το εφέ παγώματος-πλαισίου για να δημιουργήσουν ένα κοντάρι για να χορέψουν. Και η e.l.f. το έκανε έξυπνα και επώνυμα χρησιμοποιώντας ένα ραβδί eyeliner ως «πόλος».

elf tiktok

Παρέμεινε αυθεντικός

Το TikTok μπορεί σίγουρα να είναι μια αποτελεσματική πλατφόρμα για να παρουσιάσεις την επιχείρηση σου, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Αλλά η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για την εφαρμογή έχει να κάνει με την αυθεντικότητα. Οπότε, αν δεν είναι το στυλ σου ο χορός(από τις hot τάσεις στο TikTok) μην χορεύεις! Χρησιμοποίησε τάσεις που πραγματικά ταιριάζουν και μπορείς να υποστηρίξεις.

Δεν είναι μόνο ότι αν κάνεις κάτι που δεν ταιριάζει στο ύφος σου θα φαίνεται παράταιρο. Οι χρήστες αντιλαμβάνονται ότι δεν είναι αυθεντικό και αυτό δεν τους αρέσει.

Δημιουργήσε τις δικές σου τάσεις

Μόλις κατανοήσεις τις τάσεις του TikTok, μπορείς να αρχίσεις να δημιουργείς τις δικές σου τάσεις. Άλλωστε η δημιουργία περιεχομένου έχει να κάνει με την πρωτοτυπία και την έμπνευση. Μπορείς να ξεκινήσεις το δικό σου chalenge ή να λανσάρεις το δικό σου ύφος

Για παράδειγμα, το φάρμακο για το κρυολόγημα Mucinex μπορεί να μην μοιάζει με το είδος της επωνυμίας που ασχολείται με το TikTok, αλλά είχε μεγάλη επιτυχία με το challenge #TooSickToBeSick.

Taseis sto TikTok, τάσεις στο TikTok, profil tiktok, tiktok trends

Τελικά το TikTok είναι ή όχι για σένα; Νομίζουμε ότι εφόσον εκεί βρίσκεται το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι πρέπει να είσαι και εσύ. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ακολουθείς τυφλά τις τάσεις. Παρακολούθησε τες και προσαρμόσετε τες στα μέτρα της επιχείρησης σου.

Και τώρα…

Πιάσε το τηλέφωνό σου. Ανοίξτε το κατάστημα εφαρμογών. Κατεβάσε το TikTok. Δημιούργησε λογαριασμό. Στη συνέχεια, συνδέσου όσο πιο σύντομα γίνεται. Οι τάσεις στο TikTok αλλάζουν συνέχεια. Παρακολούθησε τες και ξεκίνησε να δημιουργείς τα δικά σου βίντεο αν θες η επιχείρηση σου να είναι ένα βήμα μπροστά.

Θα το κάνεις;

Αν έχεις οποιαδήποτε απορία για το αν και πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πλατφόρμα ή τις τάσεις στο TikTok τότε στείλε μας ένα μήνυμα.

Ακολούθησε μας σε Facebook, Instagram και TikTok για να μαθαίνεις ότι νεότερο και trend γύρω από τα social media.

Κάνε το e-shop σου να πουλάει
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online