fbpx

Διαφημίσεις στο Facebook – Πώς να λάβεις γρήγορα έγκριση και να αποφύγεις συχνά λάθη

Διαφημίσεις Facebook

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι πλέον απαραίτητες αν θέλεις το brand σου να ξεχωρίζει! Πώς όμως λειτουργούν; Σε τι κοινό απευθύνονται και ποιες είναι οι κατάλληλες ώρες για να διαφημίσεις ένα προϊόν ή μία υπηρεσία; Ανακάλυψε τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληροίς για να εγκρίνει το Facebook γρήγορα τις διαφημίσεις σου!

Στην προσπάθειά σου να ακολουθήσεις τους κανόνες για τις διαφημίσεις σου στο Facebook, θα αισθανθείς σαν να προσπαθείς να χτυπήσεις σε κινούμενο στόχο στο σκοτάδι. Τι μπορείς να διαφημίσεις; Πώς μπορείς να το διαφημίσεις; Πόσο διαρκεί αυτή η μυστηριώδης διαδικασία ελέγχου των διαφημίσεων στο Facebook; Στην Ds Academy σου έχουμε όλες τις απαντήσεις!

Facebook Ads Review: Πώς λειτουργεί και πόσο διαρκεί;

Το Facebook έχει αναρτημένη τη διαδικασία για τα βήματα και τον χρόνο που απαιτείται για τον έλεγχο των διαφημίσεων. Ωστόσο, η εμπειρία μας δείχνει ότι η διαδικασία είναι περισσότερο χρονοβόρα και πιο απαιτητική σε ό,τι αφορά τους αρχικούς κανόνες που θέτει.

Ποια είναι η μέθοδος που ακολουθεί το Facebook για να εγκρίνει μία διαφήμιση;

1.     Υποβολή ή επεξεργασία της διαφήμισης.

2.     Έλεγχος της διαφήμισης .

3.     Έγκριση ή απόρριψη.

Είτε η διαφήμισή σου εγκριθεί είτε απορριφθεί, το Facebook θα σε ενημερώσει μέσω email ή θα σε ειδοποιήσει στον λογαριασμό σου. Εάν η διαφήμισή σου εγκριθεί, θα δημοσιευτεί αυτόματα και έτσι θα μπορείς να την παρακολουθείς μέσω του Ad Manager.

diafimiseis-facebook

Το Facebook αναφέρει ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται κυρίως από αυτοματοποιημένες μηχανές διαφημίσεων. Παρόλα αυτά σε αυτή τη διαδικασία συμμετέχουν και ανθρώπινοι αναθεωρητές. Αυτοί βελτιώνουν και εκπαιδεύουν τα αυτοματοποιημένα συστήματα ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ελέγχουν συγκεκριμένες διαφημίσεις.

Μερικές φορές, η διαφήμισή σου μπορεί να εγκρίνεται γρήγορα αλλά να απορρίπτεται μία ή δύο ημέρες αργότερα. Αυτό εξηγείται με τον εξής απλό τρόπο: η πρώτη έγκριση της διαφήμισης γίνεται μέσω μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας. Στη συνέχεια όμως ένας άνθρωπος την ελέγχει ξανά και τελικά την απορρίπτει.

Πώς να επιταχύνεις την έγκριση της διαφήμισης;

Το Facebook λέει ότι οι περισσότερες διαφημίσεις ελέγχονται εντός 24 ωρών. Στην πραγματικότητα, ορισμένες διαφημίσεις εγκρίνονται σε λίγα λεπτά, ενώ μερικές μπορεί να χρειαστούν μέρες. Δεν υπάρχει επίσημη λειτουργία στην πολιτική ελέγχου των διαφημίσεων στο Facebook. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις και που μπορούν να σε βοηθήσουν να επιταχύνετε τη διαδικασία.

Δημοσίευσε μεταξύ 8 π.μ. και 8 μ.μ., Δευτέρα έως Παρασκευή.

Βάσει δεδομένων, οι διαφημίσεις που δημοσιεύονται κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών και ημερών, ελέγχονται γρηγορότερα.

Οι διαφημιστικοί λογαριασμοί με μεγάλο ιστορικό εγκεκριμένων διαφημίσεων συνήθως απορρίπτονται λιγότερο συχνά.

Εάν η διαφήμισή σου παραβιάζει κάποιον από τους κανόνες των διαφημίσεων στο Facebook, είναι πιο πιθανό να επισημανθεί για επιπλέον έλεγχο. Μπορείς να διεκδικήσεις ένσταση εάν απορριφθεί, αλλά θα χάσεις πολύ χρόνο στη διαδικασία.

facebook ads

5 tips για να εγκριθεί η διαφήμισή σου αμέσως

1.     Μην διαφημίζεις απαγορευμένα προϊόντα.

2.     Να είσαι προσεκτικός όταν διαφημίζεις προϊόντα περιορισμένης πρόσβασης.

3.     Χρησιμοποίησε υψηλής ποιότητας, συναφές και αληθινό δημιουργικό (εικόνες, βίντεο κλπ).

4.     Μην συνδέεις τη διαφήμισή σου με μια άσχετη και κακοσχεδιασμένη σελίδα προορισμού ή διεύθυνση URL.

5.     Μην κάνεις κατάχρηση περιουσιακών στοιχείων της επωνυμίας Facebook ή Instagram.

Πολιτική marketing στο Facebook: Τι πρέπει να γνωρίζεις

Πολιτικές διακρίσεων

Αρκετοί από τους κανόνες διαφημίσεων του Facebook απαγορεύουν ή τουλάχιστον αποθαρρύνουν τις διακρίσεις. Εάν οι διαφημίσεις σου απορρίπτονται και δεν είσαι σίγουρος γιατί, ρίξε μια δεύτερη ματιά για να δεις αν κάτι μπορεί να ερμηνεύτηκε λανθασμένα.

Προφανείς διακρίσεις

Φυσικά, οι διαφημίσεις σου δεν μπορουν να κάνουν άμεση διάκριση ή να υποτιμούν τους ανθρώπους με βάση τα χαρακτηριστικά τους όπως η φυλή, η θρησκεία, το φύλο, η εθνικότητα κ.ο.κ.

Στόχευση

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις χαρακτηριστικά, τοποθεσία, ενδιαφέροντα κλπ. – για να στοχεύσεις το επιθυμητό κοινό σου. Ο τρόπος που θα το κάνεις, όμως, μπορεί να περιέχει άδικες διακρίσεις για ορισμένες ομάδες ανθρώπων. Κάτι τέτοιο θέτει σε κίνδυνο τόσο τις εγκρίσεις διαφημίσεων όσο και τον ίδιο τον λογαριασμό σου στο Facebook.

Διεκδίκηση προσωπικών ιδιοτήτων

Μπορείς να αναφέρεις ένα χαρακτηριστικό όπως η εθνικότητα ή η θρησκεία σε μια διαφήμιση, αλλά δεν μπορείς άμεσα ή έμμεσα να ισχυριστείς ότι κάποιος συγκεκριμένος χρήστης, έχει αυτό το χαρακτηριστικό.

Αρνητικές αντιλήψεις

Οι διαφημίσεις δεν μπορούν να περιέχουν περιεχόμενο που προσπαθεί να προκαλέσει αρνητική εικόνα για την ίδια τη διαφήμιση. Για παράδειγμα, μια διαφήμιση απώλειας βάρους που εστιάζει στους τύπους σώματος και όχι στο προϊόν πιθανότατα να επισημανθεί και να απορριφθεί.

facebook-diafimisi

Πολιτική προτύπων

Το Facebook δημοσιοποίησε τα πρότυπα της κοινότητάς του. Ισχύουν για όλες τις μορφές επικοινωνίας στο Facebook, όχι μόνο για διαφημίσεις. Πολλά από αυτά τα πρότυπα, όπως η αυθεντικότητα, αντιγράφουν άλλους κανόνες διαφημίσεων στο Facebook που συζητήσαμε. Αλλά δύο ξεχωρίζουν:

Βία και εγκληματική συμπεριφορά

Οι διαφημίσεις σου δεν μπορούν να υποκινήσουν, να απεικονίσουν ή να προωθήσουν βία ή εγκληματική συμπεριφορά. Δεν μπορούν επίσης να υποστηρίξουν ομάδες που ενθαρρύνουν ανοιχτά ή συμμετέχουν σε αυτές τις συμπεριφορές.

siteebook 1

Εκμετάλλευση, παρενόχληση και ιδιωτικότητα

Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς το Facebook για να εκφοβίζεις ή να εκμεταλλεύεσαι άλλους ανθρώπους. Επίσης, δεν μπορείς να εκθέτεις τις προσωπικές πληροφορίες κανενός, συμπεριλαμβανομένων των εικόνων του στην πλατφόρμα.

Πολιτικές προσωπικών δεδομένων

Μπορεί να αγαπάς τη δυνατότητα εξατομίκευσης διαφημιστικών εμπειριών. Μερικές φορές, όμως, οι καταναλωτές είναι λιγότερο ενθουσιασμένοι και συχνά εκφράζουν ανησυχίες για το απόρρητο. Το Facebook έχει θεσπίσει πολιτικές για να διευκολύνει αυτές τις ανησυχίες.

Συλλογή δεδομένων

Οι διαφημίσεις για το Facebook έχουν ενσωματωμένη φόρμα που σου επιτρέπει να συλλέγεις πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σου. Ωστόσο, για να μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις, πρέπει να δημιουργήσεις μια πολιτική απορρήτου και να τη συνδέσεις με τη φόρμα δυνητικού πελάτη.

Κοινή χρήση δεδομένων

Τα δεδομένα που συλλέγεις από τις διαφημίσεις σου στο Facebook μπορούν να κοινοποιηθούν μόνο εσωτερικά ή με “κάποιον που ενεργεί για λογαριασμό σου”, όπως ένας πάροχος υπηρεσιών.

Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy. Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ;

Απόκτησε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το e-book Instagram Marketing για επιχειρήσεις. Το μόνο που θέλουμε από εσένα είναι το email και το ονοματάκι σου. :)