Έχεις παρατηρήσει πως οι διαφημίσεις στο Instagram δεν λειτουργούν; Αν διαβάσεις τους 12 λόγους και κάνεις τις διορθώσεις θα δεις, ότι αυτό θα αλλάξει. Περίμενες μεγαλύτερη απόδοση και δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο; Μετά το τέλος του άρθρου θα έχεις μάθει 12 λόγους για τους οποίους οι διαφημίσεις στο Instagram δεν λειτουργούν ή δεν έχουν τις ανάλογες μετατροπές. Το μόνο σίγουρο είναι πως μπορεί η κατάσταση να διορθωθεί και οι διαφημίσεις στο Instagram να αρχίσουν να “τρέχουν” όπως πρέπει.
Πάμε λοιπόν να εξετάσουμε έναν – έναν του λόγους που δεν διευκολύνουν την απόδοση των διαφημίσεων στο Instagram
#1 Εξέτασε αν υπάρχει λάθος στο περιεχόμενο
Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα στο να ενεργοποιήσεις τις διαφημίσεις στο Instagram ή δεν μπορείς να “τρέξεις” καμιά διαφήμιση, αυτό μπορεί να οφείλεται σε προωθητικές ενέργειες οι οποίες δεν πληρούν τις οδηγίες διαφήμισης στο Instagram.
Έλεγξε αν οι διαφημίσεις περιέχουν φράσεις ή εικόνες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν παραπληροφορητικές για το θέμα.
Πώς το διορθώνεις;
Μπορείς να αλλάξεις το περιεχόμενο στις ίδιες διαφημίσεις του Instagram όταν αυτό αποτελεί πρόβλημα. Αν όμως διαπιστώνεις πως το περιεχόμενο είναι εντάξει, ζήτησε να επανεξεταστεί από κάποιον συντονιστή.
Μια άλλη κίνηση που μπορείς να κάνεις είναι να πας στη σελίδα Ποιότητα λογαριασμού και να κάνεις κλικ στη καρτέλα διαχείρισης.
Το Instagram θα σου απαντήσει μέσα σε δύο με τρεις ημέρες το πολύ και έτσι θα λάβεις την απάντησή σου στο πρόβλημα.
#2 Απουσιάζει η ύπαρξη επαγγελματικού λογαριασμού
Είναι γεγονός πως η εκτέλεση διαφημίσεων στο Instagram απαιτεί κάποια τεχνογνωσία και δεν είναι απλή όπως η περιήγηση στην πλατφόρμα.
Απαιτείται μεγάλη προσοχή σε όλες τις λεπτομέρειες και δεν είναι σπάνιο να ανοιχτεί ένας λανθασμένος λογαριασμός.
Πώς το διορθώνεις;
Για μια προωθητική ενέργεια πρέπει να υπάρχει επαγγελματικός λογαριασμός. Εδώ να τονίσουμε πως ο επαγγελματικός λογαριασμός δεν διαθέτει πολλές επιλογές απορρήτου. Αυτό σημαίνει πως ό,τι κάνεις θα είναι σε δημόσια θέα.
Τα αναλυτικά χαρακτηριστικά τον κάνουν να διαφέρει από έναν προσωπικό λογαριασμό καθώς ο επαγγελματικός θα σου προσφέρει πληροφορίες σχετικές με το είδος και την προέλευσή των ανθρώπων που κάνουν κλικ στην προωθητική ενέργεια.
- Πήγαινε στην επιλογή “Ρυθμίσεις”
- Κάνε κλικ στην επιλογή “Λογαριασμός” και, στη συνέχεια, “Εναλλαγή σε επαγγελματικό λογαριασμό”
- Επιβεβαίωσε πως θέλεις να κάνεις τον προσωπικό λογαριασμό επαγγελματικό
- Επέλεξε μόνο την επιλογή Business.
- Πρόσθεσε τα στοιχεία και σύνδεσε τον επαγγελματικό πλέον λογαριασμό με το Facebook
Διάβασε κι αυτό: 7 τρόποι να χρησιμοποιήσεις τα instagram carousel για τις πωλήσεις
#3 Ο λογαριασμός έχει περιοριστεί
Tο Instagram υπάρχει περίπτωση να περιορίσει το λογαριασμό σου. Οι αλγόριθμοι διαρκώς ελέγχουν τον ιστότοπο με σκοπό να εντοπίσει τυχόν ανεπιθύμητα μηνύματα. Αν ακολουθείς μεγάλο αριθμό φωτογραφιών και κάνεις πολλά like υπάρχει η πιθανότητα να σε περιορίσει το Instagram διότι θα σε θεωρήσει spam bot.
Επίσης περιορισμός μπορεί να υπάρξει όταν:
- Γίνεται ανάρτηση προσβλητικού υλικού
- Κοινοποίηση βίαιου περιεχομένου
- Χρήση εφαρμογών από τον επαγγελματικό λογαριασμό
Πώς να το διορθώσεις;
- Διέγραψε κάθε τι που αναφέρεται από την πλατφόρμα
- Μείωσε τα μηνύματα
- Περιόρισε τα likes
O λογαριασμός σύντομα θα λειτουργεί και το instagram θα άρει τον περιορισμό σε δύο τρεις μέρες το πολύ.
#4 Ο λογαριασμός σου δεν έχει κλείσει τον πρώτο μήνα
Οι διαφημίσεις στο Instagram μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο αν ο λογαριασμός έχει κλείσει 30 ημέρες. Αυτό συμβαίνει και σε άλλες πλατφόρμες και το Instagram δεν αποτελεί εξαίρεση.
Πώς θα το διορθώσεις;
Απλά περιμένεις να κλείσει ο λογαριασμός τον πρώτο του μήνα.
#5 Υπάρχουν θέματα που αφορούν στα πνευματικά δικαιώματα
Είναι πανεύκολο να παραβιάσεις τους κανόνες πνευματικών δικαιωμάτων, χωρίς φυσικά να έχεις καμία τέτοια πρόθεση.
Μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να συμβεί κατά λάθος.
Τί πρέπει να προσέξεις;
Να παίρνεις υλικό από ελεύθερες πηγές ή όταν δανείζεσαι κάτι να αναφέρεις τις πηγές του.
Πώς να το διορθώσεις;
Χρησιμοποίησε μουσική χωρίς πνευματικά δικαιώματα και όταν δεν είσαι σίγουρος έλεγξε το instagram πριν προβάλλεις τις διαφημίσεις. Αυτό αφορά και στα videos αλλά και στις φωτογραφίες.
#6 Προσοχή στα όρια δαπανών
Τα όρια των δαπανών υπάρχουν στους επαγγελματικούς λογαριασμούς και καθορίζονται από τους χρήστες. Τα όρια υπάρχουν για να μην υπερβάλλουν οι επαγγελματίες με τις προωθητικές ενέργειες.
Πως το διορθώνεις;
Με τις Ρυθμίσεις Πληρωμών δεδομένου ότι η αλλαγή δεν πρέπει να ξεπερνά ένα συγκεκριμένο αριθμό.
Ακόμη πρέπει να γνωρίζεις πως κάθε τροποποίηση απαιτεί τουλάχιστον ένα 15λεπτο για να τεθεί σε εφαρμογή.
#7 Οι διαφημίσεις δεν έχουν ιστορία
Με λίγα λόγια δεν βγαίνει σαφές μήνυμα από τη διαφήμιση στο instagram. Ένα κάλεσμα δεν είναι αρκετό, πρέπει να περιέχει τα στοιχεία της μοναδικότητας και αν μην είναι τυπικό.
Πως να το διορθώσεις;
Το περιεχόμενο των διαφημίσεων στο Instagram θα πρέπει να είναι φιλικό. Ένας πολύ καλός τρόπος είναι να θέτεις ερωτήσεις στο κοινό σου.
Έτσι πετυχαίνεις την αύξηση του ενδιαφέροντός του και την προσέλκυσή του στα προϊόντα σου.
#8 Μην επικεντρώνεσαι υπερβολικά στις μετατροπές
Οι μετατροπές είναι το βασικό σημείο του marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αφορούν στα βήματα των χρηστών από την προωθητική ενέργεια μέχρι τη μεταβασή τους στο προϊόν.
Όταν όμως υπάρχει μεγάλη εστίαση σε αυτές τότε μπορεί να εμποδίσει την εξέλιξη της πώλησης.
Πώς να το διορθώσεις;
Επικεντρώσου στο περιεχόμενο του λογαριασμού. Αν ο χρήστης αντιληφθεί ότι ο μοναδικός σου στόχος είναι να τον οδηγήσεις σε μια επικείμενη αγορά τότε απλά θα απομακρυνθεί πριν φτάσει στο ταμείο.
#9 Διαφημίσεις στο Instagram χωρίς υπερβολή στις προσφορές
Το Instagram είναι μια πλατφόρμα που υποστηρίζει τις διαφημίσεις και οι χρήστες επωφελούνται από αυτό.
Όταν όμως ένας επαγγελματικός λογαριασμός περιέχει μόνο διαφημίσεις τότε το αποτέλεσμα ίσως είναι αποτρεπτικό και αναποτελεσματικό για τις πωλήσεις.
Πώς θα το διορθώσεις;
Οι χρήστες του Instagram είναι ξεκάθαρο πως χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να χαλαρώσουν. Αν εσύ τους προσφέρεις ένα προϊόν όχι άμεσα, αλλα πίσω από τα οφέλη που θα αποκομίσει, τότε έχεις κερδίσει πιστό κοινό.
Οι εκπτώσεις, οι κωδικοί κουπονιών και οι δωρεάν δοκιμές μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες οι οποίοι θα μετατραπούν σε αγοραστές.
Η συχνότητα όμως θα πρέπει να είναι σε αναλογία με το περιεχόμενο ¼.
#10 Οι διαφημίσεις του instagram πρέπει να είναι για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα
Αν σκέφτεσαι πως το διαφημιστικό υλικό πρέπει να είναι ίδιο σε κάθε πλατφόρμα κάνεις λάθος. Η παραδοσιακή διαφήμιση δεν έχει χώρο στο instagram.
To marketing πρέπει να περιλαμβάνει άλλου είδους στρατηγικές και μεθόδους, για να είναι αποτελεσματικές.
Πώς θα το διορθώσεις
Ο χρήστης δεν μπαίνει στην πλατφόρμα για να δει διαφημίσεις αυτό πρέπει να το εμπεδώσουμε. Αντίθετα ενθουσιάζεται με την παρουσίαση κάποιου προϊόντος που γίνεται με έξυπνο και μοναδικό τρόπο.
Η εφευρετικότητα για το πως θα παρουσιάσεις μια προωθητική ενέργεια, έχει απόλυτη σχέση με την επιτυχία της.
Ο χρήστης να θυμάσαι:
- Δεν αγαπάει τα μεγάλα κείμενα (σεντόνια)
- Δίνει προσοχή σε ευανάγνωστα κείμενα
- Μπορεί να τον τραβήξει μια όμορφη γραμματοσειρά
- Δεν θέλει να βλέπει μεγάλα λογότυπα
- Λατρεύει το περιεχόμενο που του λύνει μια ανάγκη του και που του δίνει πληροφορίες
- Λέει ναι και στο storytelling
Σε ενδιαφέρει:Τί ξέρεις για τη δοκιμή Α/Β στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
#11 Δεν στοχεύεις στο σωστό κοινό
Aν δείχνεις τα προϊόντα σου σε λάθος κοινό τότε είναι απόλυτα λογικά να μην υπάρξει κανένα απολύτως θετικό αποτέλεσμα από τις διαφημίσεις στο instagram. Είναι νόμος για μια διαφήμιση να στοχεύσει στο κοινό που θα ανταποκριθεί στο προϊόν ή στην υπηρεσία.
Το κοινό μένει παγερά αδιάφορο ή πιστεύει πως το περιεχόμενο είναι spam bot.
Πώς θα το διορθώσεις;
Δώσε το περιεχόμενο στο κατάλληλο κοινό. Στους χρήστες που το έχουν ανάγκη και που θα ανταποκριθούν.
Το περιεχόμενο της διαφήμισης στο instagram πρέπει να:
- Μιλάει στη γλώσσα του κοινού του
- Απαντάει σε τυχόν απορίες του
- Λύνει τα προβλήματά του
Τόσο απλά.
#12 Λάθος μορφή διαφήμισης
Οι διαφημίσεις στο Instagram πρέπει να έχουν την κατάλληλη μορφή. Οι περισσότερες διαφημίσεις χρησιμοποιούν βίντεο ή και φωτογραφίες, αλλά πρέπει να διαχωρίζεται η κάθε μορφή για το κάθε προϊόν ώστε να ελκύει το χρήστη.
Προσοχή να είναι η μορφή κατάλληλη και φιλική προς τα mobile καθώς οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μέσω των smartphones.
Πρέπει να δίνεις ακόμη και στη κίνηση που εκτελούν τα δάχτυλα προσοχή.
Πώς να το διορθώσεις;
Καλό είναι να ξεχωρίσεις τις διαφημίσεις ώστε να τις συνδυάσεις σωστά στο περιεχόμενο. Ξεχώρισε τα carousel, τα videos και τις φωτογραφίες.
Ο χρήστης πρέπει να απολαμβάνει μια εξαιρετική εικόνα καθώς περιηγείται, μια γενική εικόνα που θα τον παρακινήσει να ασχοληθεί με το περιεχόμενό της.
Αν σου άρεσε το άρθρο, διάβασε κι αυτό: Έξυπνες ιδέες για on line διαφήμιση
Αν θέλεις να μάθεις κι άλλα για τις διαφημίσεις στα social media, δες και το live μας στο Instagram όπου μοιραζόμαστε κι άλλες πληροφορίες.
Μπορούμε μαζί να οργανώσουμε ένα αποδοτικό και κερδοφόρο σχέδιο marketing για την έξυπνη παρουσία σας online!
Ακολουθήστε μας στο Instagram για ακόμα περισσότερες ιδέες και πληροφορίες.