fbpx

DS Digital Services

Γράφημα που δείχνει αποτελέσματα από διαφήμιση στη google.

Τι είναι η διαφήμιση στην google;

 

Σίγουρα έχεις ψάξει στο διαδίκτυο για προϊόντα ή υπηρεσίες που σε ενδιαφέρουν και έχεις δει κάποιες διαφημίσεις πάνω από ή δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ίσως έχεις δει και κάποιες διαφημίσεις σε βίντεο στο YouTube ή σε ιστοσελίδες που συχνάζεις. Αυτές οι διαφημίσεις, πιθανότατα, ήταν αυτό που λέμε διαφήμιση στη google.

 

ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

 

Η διαφήμιση στη google, γνωστή και ως Google Ads, είναι μια πλατφόρμα που σου επιτρέπει να προβάλλεις τις διαφημίσεις σου σε εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου. Μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις κειμένου, εικόνας ή βίντεο και να τις στοχεύσεις σε ένα συγκεκριμένο κοινό, με βάση λέξεις-κλειδιά, δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και άλλα κριτήρια.

Έχει σχέση πόσα χρήματα θα βάλω στη διαφήμιση στη google;

 

Φυσικά και έχει! Το ποσό που θα διαθέσεις για τη διαφήμιση στη google θα επηρεάσει άμεσα:

Την εμβέλεια της καμπάνιας σου: Όσο περισσότερα χρήματα διαθέσεις και δεις απόδοση στη διαφήμισή σου, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα δουν τις διαφημίσεις σου.
Την απόδοση της καμπάνιας σου: Ένα μεγαλύτερο μπάτζετ σου επιτρέπει να κάνεις πιο επιθετικές προσφορές για λέξεις-κλειδιά, με αποτέλεσμα οι διαφημίσεις σου να εμφανίζονται σε υψηλότερες θέσεις και να λαμβάνουν περισσότερα κλικ. Προϋπόθεση να έχεις στήσει σωστά τη διαφήμιση και να δεις να αποδίδει.
Την επιστροφή επένδυσης (ROI): Ενώ ένα μικρότερο μπάτζετ μπορεί να είναι οικονομικά προσιτό, ίσως να μην σου δώσει την επιθυμητή απόδοση. Από την άλλη πλευρά, ένα μεγαλύτερο μπάτζετ μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες πωλήσεις και κέρδη, αυξάνοντας έτσι το ROI σου.

Ποιο είναι το ιδανικό μπάτζετ για διαφήμιση στη google;

 

Δυστυχώς, εδώ μια στάνταρ απάντηση, δηλαδή κάποιο φιξ ποσό δεν υπάρχει, ώστε να ταιριάζει σε όλους. Το ιδανικό μπάτζετ για εσένα θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες, όπως:

Ο κλάδος σου: Ορισμένοι κλάδοι είναι πιο ανταγωνιστικοί από άλλους, άρα ίσως χρειαστεί να διαθέσεις περισσότερα χρήματα για να ξεχωρίσεις.
Οι στόχοι σου: Τι θέλεις να πετύχεις με την καμπάνια σου; Θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στο website σου, να δημιουργήσεις πελάτες ή να αυξήσεις τις πωλήσεις;
Το κοινό-στόχος σου: Πόσο μεγάλο και πόσο στοχευμένο είναι το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις;
Ο ανταγωνισμός: Πόσες άλλες επιχειρήσεις διαφημίζονται για τα ίδια προϊόντα ή υπηρεσίες με εσένα;
Το ιστορικό σου με τη διαφήμιση στη google: Αν έχεις ήδη κάνει καμπάνιες Google Ads, μπορείς να λάβεις υπόψη τα αποτελέσματα που είχες για να καθορίσεις το νέο σου μπάτζετ.

 

ΑΚΟΥ ΕΔΩ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΚΑΝΑΛΙ PODCAST ΓΙΑ MARKETING, ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ! 

 

Να κρατήσω σταθερό το μπάτζετ ή να το αυξάνω;

 

Μια καλή πρακτική είναι να ξεκινήσεις με ένα μικρότερο μπάτζετ και να το αυξάνεις σταδιακά, καθώς βλέπεις αποτελέσματα. Αυτό θα σου δώσει την ευκαιρία να δοκιμάσεις διαφορετικές ρυθμίσεις και να βρεις τι λειτουργεί καλύτερα για εσένα.

Είναι επίσης σημαντικό να παρακολουθείς στενά τα αποτελέσματά σου και να κάνεις προσαρμογές στο μπάτζετ σου ανάλογα με τις ανάγκες.

Εδώ είναι μερικά tips για να λάβεις υπόψη στη διαφήμιση στη google

 

Χρησιμοποίησε το Google Ads Keyword Planner: Αυτό το δωρεάν εργαλείο μπορεί να σε βοηθήσει να εκτιμήσεις τον όγκο αναζήτησης και τον ανταγωνισμό για τις λέξεις-κλειδιά που σε ενδιαφέρουν.
Παρακολούθησε τα αποτελέσματά σου: Χρησιμοποίησε τα αναλυτικά στοιχεία της Google Ads για να παρακολουθείς την απόδοση της καμπάνιας σου και να κάνεις προσαρμογές ανάλογα με τις ανάγκες.
Δοκίμασε διαφορετικές ρυθμίσεις: Μην φοβάσαι να δοκιμάσεις διαφορετικές λέξεις-κλειδιά, ομάδες διαφημίσεων και προσφορές για να βρεις τι λειτουργεί καλύτερα για εσένα.
Να είσαι υπομονετικός: Η διαφήμιση Google χρειάζεται χρόνο για να δουλέψει. Μην απογοητεύεσαι αν δεν δεις αποτελέσματα αμέσως.

Βιβλίο για το instagram που σου μαθαίνει μεταξύ άλλων και και πώς να στήσεις χορηγούμενη στο instagram.

Η διαφήμιση στη google…

 

μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θέσεις ένα ρεαλιστικό μπάτζετ και να παρακολουθείς στενά τα αποτελέσματά σου.

Εάν δεν είσαι σίγουρος από πού να ξεκινήσεις, το dskomotini.gr μπορεί να σε βοηθήσει. Η ομάδα μας από έμπειρους επαγγελματίες μπορεί να σε βοηθήσει να δημιουργήσεις και να υλοποιήσεις μια αποτελεσματική καμπάνια Google Ads που ταιριάζει στις ανάγκες και στους στόχους σου.

Α! ΒΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ SOCIAL ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ TIPS ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΗ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑ!

 

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online