Να ρίξω διαφήμιση;
Θέλετε να διεισδύσετε καλύτερα στην αγορά; Θέλετε να πουλάτε εύκολα, γιατί αρκετή δουλειά ρίχνετε ήδη; Θέλετε να σας βλέπουν περισσότερα μάτια και να στοχεύετε σωστά! Σε αυτήν την περίπτωση η λύση είναι μία, κοστίζει ανάλογα, αλλά φέρνει αποτέλεσμα. Αρκεί να ξέρετε τι να κάνετε. Αν δεν το μαντέψατε ακόμα, ναι! Μιλάμε για διαφήμιση!
Σε μια αγορά που φτιάχνετε κάτι με αγάπη, μεράκι, μοναδικό και έχετε τις καλύτερες τιμές, θα σας στενοχωρήσουμε, αλλά δεν πιάνει πλέον! Μιλάμε για “άγριο” ανταγωνισμό και πολλές φορές δίχως όφελος. Πρέπει να δουλέψετε έξυπνα, μεθοδικά και να βγάλετε την επιχείρησή σας από την στατικότητα. Πώς αυξάνετε τις πιθανότητες να πουλήσετε παραπάνω; Είναι απλό! Όταν σας μάθουν παραπάνω άτομα, αλλά το καλό είναι ότι αυτά μπορείτε να τα στοχεύσετε. Θέλετε στρατηγική διαφήμισης! Φυσικά, αρκεί και μια διαφημιστική καμπάνια.
Διαβάστε εδώ: 6 tips για αποτελεσματικό content writing
Τι είναι η διαφημιστική καμπάνια;
Είναι όλο το σύνολο των ενεργειών που κάνουμε με σκοπό την προώθηση είτε της επιχείρησής μας, είτε της υπηρεσίας, είτε του προϊόντος μας. Όλα τα στοιχεία σε αυτήν πρέπει να είναι ισορροπημένα. Καλό στυλ, χρώμα του brand, ξεκάθαρο μήνυμα, πιασάρικο, ίσως, σλόγκαν, όλη η επικοινωνία σε αρμονία. Εννοείται, ότι ανάλογα του συνολικού σας μπάτζετ θα πρέπει εκ των προτέρων να σκεφτείτε πού θα παίξει η καμπάνια: Κοινωνικά δίκτυα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, τύπος, συνδυασμός; Αφού όλα αυτά είναι τακτοποιημένα, δείτε ποιος τύπος διαφήμισης σας ταιριάζει.
5 Τύποι διαφημιστικών καμπανιών
1. Κυβερνητική εκστρατεία
2. Θεσμική εκστρατεία
3. Κοινωνική εκστρατεία
4. Προεκλογική εκστρατεία
5. Παρουσίαση προϊόντος
Από όλες αυτές τις διαφημίσεις, λογικά μας/σας ενδιαφέρει μόλις μία: Η προώθηση προϊόντος.
Διαβάστε εδώ: Πώς να κάνεις affiliate marketing: Ένας απλός οδηγός βήμα – βήμα
Τύποι διαφημιστικών στρατηγικών
- Διαφήμιση περιεχομένου
- Διαφήμιση υποψήφιων πελατών
- Push διαφήμιση
- Διαφήμιση με βάση τον καταναλωτή
Ιδανικά, όταν πάμε να στήσουμε μια διαφήμιση πρέπει πριν απ’όλα να έχουμε προσδιορίσει τον στόχο. Δηλαδή, θέλω να πουλήσω απευθείας; Θέλω υποψήφιους πελάτες; Θέλω περισσότερους επισκέπτες; Εδώ να διευκρινίσουμε τα περί “διαφημιστικού funnel’’, δηλαδή διαφημιστικού “χωνιού” πάντα με βάση το κοινό. Υπάρχει το κοινό που δεν μας ξέρει (“κρύο”) και θέλουμε να μας μάθει, αυτό που ναι μεν μας ξέρει, αλλά ακόμα δεν αγόρασε, το λεγόμενο “χλιαρό” κοινό και το “ζεστό” κοινό, που μας ξέρει, έχει αγοράσει και μας εμπιστεύεται. Πρέπει να στοχεύσουμε και στα τρία. Πάμε να τα δούμε όλα:
1. Διαφήμιση περιεχομένου
Αυτός ο τύπος διαφήμισης έχει στόχο να προσεγγίσει το “κρύο” κοινό. Στοχεύει να επηρεάσει, αρχικά, συναισθηματικά αυτούς που δεν μας ξέρουν, δείχνοντας και προσφέροντάς τους εξαιρετικό περιεχόμενο που να μεταφέρει το μήνυμα του brand, σε διάφορες μορφές και να δώσει την εικόνα της επιχείρησης προς τα έξω. Δεν έχει σχέση με το μάρκετινγκ περιεχομένου, γιατί:
Η διαφήμιση στέλνει το μήνυμα απευθείας σε συγκεκριμένο κοινό, για να είναι πιο αποτελεσματική. Εξαιρεί, και πρέπει να το κάνει, το κοινό που δε θέλουμε, δε μας ενδιαφέρει, δε θα αγοράσει.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου, να το πούμε απλά, τους “πιάνει” λίγο πολύ όλους κι όλες και θέλει περισσότερο χρόνο και περισσότερη δουλειά. Σε αυτόν τον τύπο διαφήμισης συμπεριλαμβάνονται οι ενημερωτικές διαφημίσεις κι αυτές που έχουν το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.
ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ MARKETING TIPS & SOCIAL MEDIA TIPS
2. Διαφήμιση υποψήφιων πελατών
Είναι ένας τύπος διαφήμισης στον οποίο πριν πάτε, πρέπει να δείτε αν έχετε ικανοποιήσει συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το κοινό δεν θα πρέπει να είναι “κρύο”, γιατί εμείς ζητάμε έμμεσα ή άμεσα να πουλήσουμε. Άρα, πρώτα πρέπει να μας μάθει το κοινό, έπειτα να μας εμπιστευτεί και να αγοράσει. Καλό είναι, λοιπόν, να έχουμε μια θέση στην αγορά, μικρό ή μεγάλο κοινό, ώστε να στοχεύσουμε στην πώληση, ή να βρούμε πελάτη. Αν δεν έχουμε, κανένα πρόβλημα! Πηγαίνουμε σε μια παραδοσιακή καμπάνια, όπως η προηγούμενη, αποκτάμε αναγνωρισιμότητα κι έπειτα πάμε σε αυτόν τον τύπο διαφήμισης.
3. Push διαφήμισης
Είναι ο καλύτερος τύπος διαφήμισης, αν έχετε ένα προϊόν για να λανσάρετε στην αγορά. Είναι η λεγόμενη στρατηγική προώθησης, ή απλά προώθηση, και βοηθά με γρήγορο τρόπο και αποτελεσματικό να δείξετε στο κοινό που έχετε και αυτό που δεν έχετε ακόμα την υπηρεσία σας, τα προϊόντα σας και την επιχείρησή σας. Το έχετε κάνει πιθανώς στα κοινωνικά δίκτυα. Πόσες φορές έχουμε πει “έβαλα προωθούμενη στο Instagram”; Ε, αυτό είναι!
ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ MARKETING & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
4. Διαφήμιση για τον καταναλωτή
Εδώ έχουμε την πιο ουσιαστική και στοχευμένη διαφήμιση και για αυτό δώστε βάση, γιατί αφορά 100% τον πελάτη! Πριν ξεκινήσετε θα πρέπει να αναλύσετε το ιδανικό κοινό σας. Να ξέρετε τι ψάχνει, τι θέλει να “καταναλώνει” από πλευράς περιεχομένου, τι προτιμήσεις έχει όταν περιηγείται στο διαδίκτυο. Έτσι, έχουμε τρεις συγκεκριμένες στρατηγικές:
Στρατηγική B2B (από την επιχείρηση στον πελάτη)
Στρατηγική B2C (από την επιχείρηση στην επιχείρηση)
Στρατηγική C2C (από τον καταναλωτή στον καταναλωτή)
Αυτό τι δηλώνει; Ότι αν θέλετε να απευθυνθείτε απευθείας στον πελάτη σας, στοχεύετε σε μία συγκεκριμένη στρατηγική. Αν θέλετε να προσεγγίσετε μία εταιρία, πάτε εκεί. Είναι ιδανικός τύπος, αν ξέρετε τι έχετε να δώσετε, τι να προσφέρετε, τι να πουλήσετε, και φυσικά πού σας συμφέρει να πάτε.
Η διαφημιστική καμπάνια, διαφήμιση που λέμε απλά, είναι μαγικό εργαλείο. Έχει την ικανότητα να διεισδύσει στο μυαλό των καταναλωτών, να δει τι θέλουν να δουν, να “χτυπήσει” στην ανάγκη τους και να το κάνει με έξυπνο τρόπο και δημιουργικό.
Προσοχή! Για την ανάπτυξη της κάθε διαφημιστικής σας καμπάνιας, θα πρέπει να έχετε υπολογίσει κάθε παράμετρο. Όλα όσα αναφέρθηκαν, ώστε να μην πετάξετε άδικα τα χρήματά σας στο κενό. Εμείς έχουμε σκοπό να σας δείξουμε και μας σας ενημερώσουμε για τη διαφήμιση, τις στρατηγικές, να σας δώσουμε ένα έναυσμα και να το ξεκινήσετε. Ο συνδυασμός διαφήμισης κι οργανικής ανάπτυξης είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την επιχείρησή σας. Δεν είναι εύκολες οι διαφημίσεις, δεν αποδίδουν με το “καλημέρα”, ορίστε το μπάτζετ σας σε μηνιαία κι εν συνεχεία σε ετήσια βάση και αφήστε τις να κάνουν τη δουλειά τους. Θέλει πειθαρχία, θέλει υπομονή.
Κι αν νιώθετε ανασφάλεια, μην ανησυχείτε! Είμαστε εμείς εδώ για εσάς! Για περίπου 29 χρόνια δημιουργούμε διαφημιστικές καμπάνιες που αποδίδουν! Ρίξτε μια ματιά εδώ!