fbpx

Περιεχόμενο: πώς πρέπει οι επιχειρήσεις να δημοσιεύουν

Περιεχόμενο πως πρέπει να δημοσιευουν οι επιχειρήσεις

Είναι ο στόχος σας να δημιουργήσετε πρωτότυπο περιεχόμενο που θα βοηθήσει τους χρήστες σας να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους και να βελτιώσουν την αντίληψή τους για την εταιρεία σας; Τότε αυτό είναι το τέλειο άρθρο για εσάς! Θα σας δείξουμε πώς να αναπτύξετε μια στρατηγική που θα σας κάνει να πετύχετε μακροπρόθεσμα. Θα μάθετε επίσης τι πρέπει να προσέχετε όταν δημοσιεύετε περιεχόμενο και πού να δημοσιεύετε.

Καθορισμός σαφών στόχων

Καθορισμός σαφών στόχων
Καθορισμός σαφών στόχων

Πριν ξεκινήσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο, πρέπει να αναρωτηθείτε τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε. Για να αυξήσετε την επιτυχία σας μακροπρόθεσμα, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την αρχή SMART:

Συγκεκριμένος (Specific)

Ορίστε με σαφήνεια τι θέλετε να επιτύχετε.

Μετρήσιμος (Measureable)

Χρησιμοποιήστε μετρήσιμους αριθμούς, όπως αύξηση οπαδών, αφοσίωση ή πληρωμένη και οργανική προσέγγιση για να περιγράψετε τον στόχο σας. Για τη παρακολούθηση αυτών των μετρήσεων, μπορούν να χρησιμοποιηθούν εργαλεία κοινωνικών μέσων όπως το Fanpagekarma.

Εφικτός (Achievable)

Ο στόχος σας πρέπει να είναι εφικτός και ρεαλιστικός. Η αύξηση του αριθμού των οπαδών σας από 100 σε 100.000 ακόλουθους σε ένα μήνα, για παράδειγμα, είναι ένας μη ρεαλιστικός στόχος.

Σχετικός (Relevant)

Ένας σχετικός στόχος μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων είναι σύμφωνος με την επιτυχία και τους στόχους της επιχείρησής σας.

Χρονικά καθορισμένος (Time bound)

Εάν ο στόχος σας δεν είναι χρονικά καθορισμένος, είναι δύσκολο να μετρηθεί.

Για παράδειγμα, “Θέλω να μεγαλώσω πολύ σε ένα μήνα”, είναι ένας κακώς επιλεγμένος στόχος. «Θέλω να αυξήσω τον λογαριασμό Instagram της επιχείρησής μου από 1.000 σε 15.000 ακόλουθους σε ένα έτος», είναι ένας πολύ καλύτερα επιλεγμένος στόχος. Αυτό γιατί είναι συγκεκριμένος, μετρήσιμος, εφικτός, συναφής και βασισμένος στο χρόνο. Με έναν σαφώς καθορισμένο στόχο, έχετε την καλύτερη βάση για την παραγωγή επιτυχημένου περιεχομένου.

Τα κριτήρια για περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Τώρα που έχετε κατά νου έναν στόχο, μπορούμε τελικά να μιλήσουμε για το τι κάνει καλό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας πληρεί αυτά τα κριτήρια:

περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
Περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Ακριβώς προσαρμοσμένο για να ταιριάζει στην ομάδα-στόχο σας

Βεβαιωθείτε ότι το κοινό-στόχος σας είναι σαφώς καθορισμένο έτσι ώστε να ταιριάζει το περιεχόμενό σας και να ταιριάζει στις ανάγκες τους.

Περιέχει λίγη έως καθόλου άμεση διαφήμιση

Η άμεση διαφήμιση είναι ενοχλητική! Γνωρίζατε ότι σχεδόν κάθε τέταρτη ανάρτηση στην ροή του Instagram είναι από διαφημίσεις; Ενώ η διαφήμιση του προϊόντος σας μπορεί να είναι απαραίτητη, θα πρέπει να γίνεται με λεπτό τρόπο. Χωρίς να λέτε στους ακόλουθους να αγοράσουν άμεσα το προϊόν σας.

Χτίζει δεσμό με την επιχείρηση ή το προϊόν σας

Λάβετε υπόψη ότι το περιεχόμενό σας πρέπει να αντικατοπτρίζει την εταιρεία ή το προϊόν σας με θετικό τρόπο και να προκαλεί συναισθήματα σε πιθανούς πελάτες.

Προσφέρει σαφή αξία στους οπαδούς

Μην ξοδεύετε το χρόνο των οπαδών σας. Εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι σχετικό με το κοινό-στόχο σας, δεν ανήκει στη ροή σας. Τα χαριτωμένα βίντεο γάτας δεν ανήκουν στις σελίδες Instagram κατασκευαστών σπορ αυτοκινήτων.

Είναι αυθεντικό, υψηλής ποιότητας και επίκαιρο

Εάν δεν δημοσιεύετε τακτικά, το περιεχόμενό σας είναι αντιγραφή ή απλά δεν είναι αυθεντικό, οι ακόλουθοι σας θα χάσουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε το κοινό σας για να δημοσιεύετε τακτικά νέο και αυθεντικό περιεχόμενο.

Αλληλεπιδράστε με τους ακόλουθους σας

Ένας καλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με τους οπαδούς σας είναι να τους ζητήσετε τη γνώμη τους. Το να βάζετε έρευνες στις ιστορίες σας ή απλά να ρωτάτε είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτύχετε αφοσίωση. Κάθε αντίδραση των οπαδών σας αυξάνει το ποσοστό αφοσίωσής και συνεπώς τη συνάφεια με την οποία αξιολογείται το περιεχόμενό σας. Εκτός από την αύξηση της απήχησής σας σας, οι οπαδοί σας αισθάνονται πιο πολύτιμοι όταν τους ζητείται η γνώμη τους.

Δεν είναι κάθε το περιεχόμενο κατάλληλο για κάθε δίκτυο

Τώρα που έχετε μια στρατηγική και γνωρίζετε τι κάνει καλό ένα περιεχόμενο, το μόνο που μένει είναι να προσέχετε σε ποια πλατφόρμα δημοσιεύετε και ποιον τύπο περιεχομένου. Αλλά μην ανησυχείτε, έχουμε δημιουργήσει οδηγίες για εσάς:

Facebookεικόνες, βίντεο, σύνδεσμοι προς άρθρα, σύντομα κείμενα, ζωντανά βίντεο, ιστορίες (κυρίως επαγγελματικό περιεχόμενο)
Instagramεικόνες υψηλής ανάλυσης και σύντομα βίντεο, ζωντανά βίντεο, ιστορίες
Twitterτελευταίες ειδήσεις, απόψεις, βίντεο, GIF
Youtubeσεμινάρια, οδηγοί, βίντεο blogs, πειράματα
Pinterestσύνδεσμοι από εικόνες από την σελίδα σας
LinkedinΑγγελίες εργασίας, εταιρικά νέα, επαγγελματικό περιεχόμενο

Η συμβουλή μας: επαναχρησιμοποιήστε το ίδιο περιεχόμενο σε ελαφρώς τροποποιημένη μορφή σε διαφορετικές πλατφόρμες. Για παράδειγμα, εάν δημοσιεύσετε ένα ενημερωτικό βίντεο δέκα λεπτών στο YouTube, μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε μια ελαφρώς περικομμένη έκδοση στο Facebook και το Twitter. Στο Instagram, μπορείτε στη συνέχεια να συνδέσετε το βίντεο στο βιογραφικό σας και να δημοσιεύσετε μια σύντομη έκδοση ή μια εικόνα του. Στην περιγραφή της εικόνας / του βίντεο, αναφέρετε τον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας. Το ίδιο ισχύει και για άρθρα που δημοσιεύετε στο blog σας. Στο Facebook και το Twitter, μπορείτε να δημοσιεύσετε απευθείας τον σύνδεσμο με μια σύντομη περιγραφή στη ροή σας, ενώ στο Instagram πρέπει να κάνετε παράκαμψη μέσω μιας εικόνας και του συνδέσμου στο βιογραφικό σας. Οι επαληθευμένοι λογαριασμοί ή οι λογαριασμοί που έχουν περισσότερους από 10.000 ακόλουθους στο Instagram, μπορούν επίσης να δημοσιεύουν συνδέσμους μέσω της λειτουργίας “swipe up” στην ιστορία τους.

Εάν σας ενδιαφέρει να μάθετε την καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε, τότε θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Συμπέρασμα

Για να μεγιστοποιήσετε την επιτυχία σας, θα πρέπει να τηρείτε την αρχή SMART κατά τον σχεδιασμό των στόχων. Βεβαιωθείτε ότι το κοινό-στόχος σας έχει καθοριστεί με ακρίβεια και ότι το περιεχόμενό σας προσθέτει πάντα σαφή αξία στους ακόλουθους σας. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις σωστές πλατφόρμες για κάθε τύπο περιεχομένου. Μόλις ολοκληρώσετε αυτά τα βήματα, το περιεχόμενό σας είναι στον σωστό δρόμο για την επιτυχία.

Εάν θέλετε σίγουρη την επιτυχία σας, αναθέστε την διαχείριση των κοινωνικών δικτύων της επιχείρησης σας σε ένα Digital Marketing Agency.

Αν πιστεύετε ότι το άρθρο μας θα βοηθήσει τους φίλους σας, μοιραστείτε το στα social media

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ;

Απόκτησε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το e-book Instagram Marketing για επιχειρήσεις. Το μόνο που θέλουμε από εσένα είναι το email και το ονοματάκι σου. :)