Αν θέλεις να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο, εμείς θα σου πούμε πως θα το κάνεις.
Σου φαίνεται δύσκολο;
Ειλικρινά δεν είναι καθόλου.
Πολλοί επιχειρηματίες όταν σκέφτονται το marketing φαντάζονται κάτι υπερβολικά ακριβό που θα τους προτείνουν άνθρωποι με κοστούμια. Όχι. Οι στρατηγικές marketing που θα σου δώσουμε, δεν είναι για ανθρώπους από ταινίες με τη wall street. Είναι για τους καθημερινούς επιχειρηματίες σαν και εσένα που ψάχνουν λύσεις, ώστε να μεγαλώσουν τα κέρδη τους.
Θα σου προτείνουμε 21 καταπληκτικούς τρόπους για να το κάνεις μόνος σου, χωρίς να αντιμετωπίσεις καμία δυσκολία.
Πάμε να δούμε τους τρόπους έναν έναν λοιπόν.
#1 Χρησιμοποίησε τη λήψη email
Δημιούργησε μια βάση δεδομένων e mail από επισκέπτες στον ιστότοπό σου και βεβαιώσου ότι λειτουργεί άψογα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα δεδομένα στη στρατηγική marketing που θα εφαρμόσεις. Είναι ένας υπέροχος τρόπος που θα σε βοηθήσει να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο. Μπορείς να τα αξιοποιήσεις στο e mail marketing ή στο Facebook για στοχευμένη διαφήμιση. Για τέτοιου είδους διαφημιστική προώθηση πάτα εδώ.
#2 Εmail marketing
Eφόσον έχεις δημιουργήσει τα δεδομένα μπορείς να ξεκινήσεις την αποστολή e mail προς το υποψήφιο αγοραστικό σου κοινό.
Εδώ χρειάζεται λιγάκι προσοχή όσον αφορά στη συχνότητα. Ναι θα προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα βομβαρδίσεις το κοινό σου με επαναλαμβανόμενες πληροφορίες. Για να πετύχει αυτού του είδους η προσέγγιση αγοραστικού κοινού, πρέπει να υπάρχουν δελεαστικές προτάσεις και λύσεις για τα προβλήματά τους.
#3 Για να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο θα χρειαστεί να ασχοληθείς με το video
Πού θα το χρησιμοποιήσεις;
Παντού.
Στο YouTube στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα mail, όπου θέλεις. Αν σου φαίνεται τρομερά δύσκολο θα πρέπει απλά να το ξεπεράσεις. Είναι ένας απίστευτα αποδοτικός τρόπος για να έχεις δωρεάν προβολή. Η απήχηση θα σε εκπλήξει καθώς το αγοραστικό κοινό, λατρεύει να βλέπει πίσω από brand πρόσωπα με σάρκα και οστά.
#4 Χρησιμοποιησε το Facebook
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σου προσφέρουν αυτό που θέλεις, δηλαδή να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο. Επέλεξε ποια είναι αυτή που “κουμπώνει” άψογα με το αγοραστικό σου κοινό και ξεκίνα την προβολή των προϊόντων σου. Μη ξεχάσεις πως το κοινό δεν προτιμά να το βομβαρδίζεις με αυτά, αλλά να λύνεις τα προβλήματά του μέσω αυτών. Υπάρχει μεγάλη διαφορά σε αυτό.
#5 Αξιοποίησε την αλληλεπίδραση στο Twitter
Θα πρέπει να ξέρεις ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν είναι για όλους. Αλλά… αυτό το αλλά πάντα θα υπάρχει. Σου προσφέρει την ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις με ανθρώπους από τον ίδιο επιχειρηματικό κύκλο, αλλά και με πελάτες. Ας θυμηθούμε ότι αλληλεπίδραση σημαίνει να κάνεις σχόλια, να απαντάς στα σχόλια και να είσαι ενεργός κάνοντας retweet.
#6 Instagram o κυρίαρχος του marketing
Δεν μπορείς να μη δηλώσεις παρουσία εκεί μια που μιλάμε για μια πλατφόρμα με
ολοένα αυξανόμενη βάση χρηστών. Εδώ θα πρέπει να προσέξεις μερικά πράγματα. Το Instagram έχει δικούς του κανόνες. Ναι μπορεί να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο μέσω του Instagram αλλά πρέπει να δώσεις σωστό περιεχόμενο και άψογες φώτο στο κοινό σου.
Εκεί να θυμάσαι ο χρήστης μπαίνει για να χαλαρώσει και όχι για να δει διαφημίσεις. Αν χρειάζεσαι βοήθεια σε αυτό οι ειδικοί της DS Komotini θα σου δώσουν όλες τις λύσεις.
#7 Το Pinterest θα σου φανεί χρήσιμο
Δεν είναι βέβαια για όλες τις επιχειρήσεις αλλά έχει υψηλή θέση στη λίστα μετατροπής χρηστών σε πελάτες. Είναι μια ισχυρή δύναμη που μπορείς να “εκμεταλλευτείς” για να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
#8 Αν η επιχείρησή σου χρειάζεται εμπόριο B2B τότε θα έχεις ισχυρή παρουσία στο LinkedIn
Η πλατφόρμα αυτή απευθύνεται για εταιρείες που στοχεύουν όχι στο λιανικό εμπόριο, αλλά σε επιχειρήσεις ( business 2 business). Ωστόσο κι εδώ ισχύουν οι ίδιοι κανόνες καθώς η αλληλεπίδραση είναι απαραίτητη καθώς και η αυθεντική παρουσίαση των προϊόντων σου. Βλέπεις πως τρόποι να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο, υπάρχουν.
#9 Το Google Posts σου προσφέρει επιπλέον προβολή
Η ανάρτηση στο Google μπορεί να σε βοηθήσει ώστε να μοιραστείς το δικό σου περιεχόμενο με άτομα που εισάγουν σχετικές αναζητήσεις. Για να πετύχεις μεγαλύτερα και καλύτερα αποτελέσματα πρέπει οι αναρτήσεις σου να έχουν συνέχεια και συνέπεια. Έτσι θα καταφέρεις με έναν ακόμη τρόπο να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου.
#10 Χρησιμοποίησε το User generated content
Στο UGC οι αγοραστές μπορούν να γίνουν μέρος της στρατηγικής marketing που εφαρμόζεις. Μιλάμε για κάποιους οι οποίοι αγαπούν και προβάλλουν το προϊόν της επιχείρησής σου. Αυτοί μιλούν για το προϊόν και χωρίς καμία αμοιβή γίνονται μέρος της αλυσίδας του marketing. Μπορείς π.χ. να προβάλεις τις καλύτερες αναρτήσεις τους. Πρόκειται για μια προωθητική ενέργεια που δεν θα σου κοστίσει τίποτα και θα καταφέρεις να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
#11 Μοίρασε δώρα στο κοινό σου
Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να αυξήσεις την αφοσίωση του κοινού σου και ταυτόχρονα να την ανταμείψεις. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσεις νέο κοινό αλλά να εκφράσεις και την ευγνωμοσύνη σου στο ήδη υπάρχων. Με αυτό το τρόπο κερδίζεις διπλά και καταφέρνεις στην ουσία να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου.
#12 Βάλε έναν influencer στη στρατηγική marketing
Τί ακριβώς θα κάνεις; Θα στείλεις προϊόντα σε κάποιον influencer και αυτός θα αναλάβει την προώθησή τους. Αυτό μπορεί να γίνει με χρήματα ή με προϊόν. Εσύ επιλέγεις τον τρόπο.
#13 Μπορείς να ρυθμίσεις την κονσόλα αναζήτησης και τα εργαλεία για Webmasters Bing
Τα συγκεκριμένα εργαλεία δίνουν πληροφορίες για τους όρους και τις λέξεις με τους οποίους αναζητούν οι χρήστες προϊόντα που διαθέτει η δική σου επιχείρηση.
Μπορείς ακόμη να έχεις ένα χάρτη ιστότοπου ο οποίος βοηθά τις μηχανές να εντοπίζουν τον ιστότοπό σου. Έτσι έχεις ακόμη ένα εργαλείο στα χέρια σου για να προωθήσεις την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
Διάβασε κι αυτό: 9 κορυφαίες συμβουλές marketing για μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να πετύχουν και να έχουν πωλήσεις
#14 Google My Business καταχώριση για να δείξεις την επιχείρησή σου
Είναι μια κίνηση που θα σε βοηθήσει να ανέβεις στην κατάταξη και δεν θα σου κοστίσει τίποτα. Χρειάζεται όμως προσοχή καθως οι πληροφορίες και γενικά η εμφάνιση πρέπει να είναι άψογες. Μην ξεχάσεις αυτή τη χρυσή ευκαιρία για
να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
#15 Οι κριτικές από τους πελάτες μπορούν να ενσωματωθούν στη στρατηγική marketing
Οι θετικές κριτικές είναι τα διαπιστευτήριά σου από το κοινό. Μια θέση στο site θα φανεί πολύ χρήσιμη. Μπορείς να ζητήσεις από τους πελάτες να μιλήσουν για την επιχείρησή σου και τα προϊόντα σου. Οι μαρτυρίες τους θα βοηθήσουν να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου και να πείσεις νέους αγοραστές να σε προτιμήσουν.
#16 Google Analytics πολύτιμο εργαλείο
Εκεί μπορείς να ελέγξεις για το πως αντιδρούν οι άνθρωποι στον ιστότοπό σου. Τα δεδομένα που σου παρέχει ειλικρινά πολύτιμα. Ένα εύχρηστο εργαλείο που αποτελεί πραγματικά πηγή πληροφοριών και ενισχύει το στόχο σου, για
να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
#17 Πάρε μέρος σε φόρουμ και συζητήσεις
Έχεις μια επιχείρηση και θέλεις να δείξεις πως είσαι ειδήμων και γνώστης του αντικειμένου. Μπορείς να λάβεις μέρος σε φόρουμ, σε συζητήσεις αναφορικά με το είδος της επιχείρησης.
Να θυμάσαι πως κάτι τέτοιο δεν είναι χάσιμο χρόνου γιατί θα σε δει, θα σε ακούσει ο χρήστης και πιθανόν να τον κερδίσεις και να τον μετατρέψεις σε πελάτη. Καθόλου άσχημο, αντίθετα πολύ χρήσιμο για
να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
#18 Πάρε μέρος σε συνέδρια του κλάδου και δήλωσε μια ισχυρή παρουσία
Το να μιλήσεις ως εμπειρογνώμονας σε κάποιο συνέδριο, δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε να τονίσεις και να προβάλεις το προσωπικό και εταιρικό προφίλ σου, προς τα έξω. Το να σε ακούσει κάποιος και να γίνει πελάτης σου είναι πολύ πιθανό. Κι αυτό επειδή θα επενδύσεις λίγο χρόνο για να δείξεις ποιος είσαι και τι διαθέτεις. Εξαιρετικό marketing και πρωτότυπος τρόπος για να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου.
#19 Η δημιουργία περιεχομένου θα σου φέρει πιστό κοινό
Αν το blog απουσιάζει από τον ιστότοπο σου πρέπει να γίνει άμεσα. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι αυθεντικό και αν μπορείς να διαφοροποιηθείς από τους υπόλοιπους, τότε έχεις πετύχει 100%. Πρόσφερε χρήσιμο περιεχόμενο στο κοινό σου και αυτό θα εκτιμηθεί με το να επισκέπτονται το site. Είναι μια πρώτης τάξεως κίνηση για να αποκτήσεις οργανικούς επισκέπτες, που σημαίνει προσέλκυση χωρίς να δαπανηθούν χρήματα. Άρα έχεις μια υπέροχη ευκαιρία για
να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
#20 Αξιοποίησε ιστολόγια επισκεπτών για να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο
Φρόντισε να ενσωματώσεις ιστολόγιο επισκεπτών στη στρατηγική σου. Πρόσεχε όμως πρέπει να διαλέξεις σε υψηλής ποιότητας ιστολόγια. Είναι ένας καλός τρόπος για να προβάλεις το δικό σου brand.
#21 Πρέπει να κάνεις έρευνα για να βρεις τις λέξεις κλειδιά
Η έρευνα για να βρεις λέξεις κλειδιά που θα ενισχύσουν το SEO και θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του αλγόριθμου, είναι σημαντικότατη. Αυτός θα αναλάβει να ανεβάσει την ιστοσελίδα στις πρώτες θέσεις των σελίδων αναζήτησης.
Συνοψίζοντας
Υπάρχουν τρόποι να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο. Είναι πλέον στο χέρι σου να ξεκινήσεις. Χωρίς αυτή την κίνηση δε μπορεί η επιχείρησή σου να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο.
Αν σου άρεσε το άρθρο μπορείς να διαβάσεις κι αυτό: SEO: 9 πράγματα που ΔΕΝ είναι!
Αν θέλεις τις συμβουλές μας για τη δική σου επιχείρηση, είμαστε στη διάθεσή σου.
Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy.
Η σωστή λύση για να μάθεις τα πάντα για το μάρκετινγκ.