fbpx

To σωστό κοινωνικό δίκτυο για την επιχείρησή σας

΄Σωστό κοινωνικό δίκτυο για την επιχείρηση

Όταν είστε απασχολημένοι με τη λειτουργία της επιχείρησής σας, είναι αδύνατο να βρείτε χρόνο για να είστε ενεργοί σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αναγκαστικά θα πρέπει να περιορίσετε την επιλογή σας σε λίγες μόνο πλατφόρμες. Αυτό θα σας επιτρέψει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας και να έχετε την καλύτερη απόδοση του χρόνου που επενδύετε. Πώς επιλέγετε λοιπόν το σωστό κοινωνικό δίκτυο για την επιχείρησή σας;

Θα δούμε λοιπόν τρία βήματα για να προσδιορίσετε ποια πλατφόρμα είναι ιδανική για την επιχείρησή σας.


Βήμα 1: Προσδιορίστε το κοινό σας

Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε ποιο είναι το κοινό σας. Θα πρέπει να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι, καθώς θα διευκολύνει την απόφασή σας. Γράψτε τις απαντήσεις στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Ποιος είναι ο τυπικός πελάτης σας;
  • Πόσο χρονών είναι?
  • Είναι άνδρες ή γυναίκες;
  • Ποιο είναι το εισόδημά τους και το επίπεδο εκπαίδευσης;
  • Τι ενδιαφέροντα έχουν εκτός του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας;

Χρησιμοποιήστε τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις (και οποιεσδήποτε άλλες σχετικές ερωτήσεις που μπορεί να σχετίζονται με το αντικείμενο της επιχείρησής σας) για να δημιουργήσετε ένα προφίλ του κοινού σας.

Βήμα 2: Προσδιορίστε τους στόχους σας

Αφού προσδιορίσετε το κοινό σας, πρέπει να ορίσετε στόχους για αυτό το κοινό. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, ο πρωταρχικός σας στόχος πιθανότατα θα είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις προσελκύοντας πελάτες. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι δημιουργικοί στόχοι για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ορισμένες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και για την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων με πιθανούς αγοραστές. Άλλες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα για υποστήριξη πελατών.

Για παράδειγμα, η Netflix χρησιμοποιεί το Twitter με τον λογαριασμό @Netflixhelps για την αντιμετώπιση ζητημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Όχι μόνο ελευθερώνει τις τηλεφωνικές τους γραμμές, αλλά δίνει στους ικανοποιημένους πελάτες την ευκαιρία να προωθήσουν την επωνυμία της.

Όταν λοιπόν ασχολείστε με τη δημιουργία των στόχων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξετάστε μια λίστα με τυπικούς και ασυνήθιστους τρόπους με τους οποίους τα κοινωνικά μέσα θα μπορούσαν να λειτουργήσουν για την επιχείρησή σας.

Βήμα 3: Βρείτε το κοινό σας

Τώρα που έχετε ορίσει το κοινό σας και έχετε ορίσει τους στόχους σας, ήρθε η ώρα να βρείτε το κοινό σας. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει καθορίσετε ποια πλατφόρμα χρησιμοποιεί το κοινό σας εξετάζοντας τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών σε κάθε πλατφόρμα. Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε πόσο ενεργό είναι το κοινό σας σε αυτήν την πλατφόρμα. Για παράδειγμα, ενώ οι νέοι χρήστες του Facebook ενδέχεται να έχουν προφίλ, είναι πιο ενεργοί στο Instagram.

Εκτός από τα δημογραφικά στοιχεία και την αφοσίωση, θα πρέπει επίσης να δείτε πώς χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Ακολουθεί ένας οδηγός για ορισμένες από τις σημαντικότερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που θα σας βοηθήσουν να βρείτε το κοινό σας.

Facebook

Στατιστικά χρηστών Facebook στην Ελλάδα

Το Facebook έχει περισσότερους από 6 εκατομμύρια χρήστες- αυτό είναι το 56,6% του πληθυσμού μας! Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πώς οι χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook: για τη δημιουργία σχέσεων και τη διατήρηση επαφών με παλιούς φίλους. Αυτό καθιστά το Facebook μια καλή πλατφόρμα για την οικοδόμηση πίστης της υπάρχουσας πελατειακής σας βάσης.

Το μειονέκτημα του Facebook είναι ότι μπορεί να είναι δύσκολο να προσεγγίσετε νέο κοινό. Λόγω του μεγάλου όγκου άλλα και του αλγόριθμου, οι αναρτήσεις σας έχουν περιορισμένη προσέγγιση.

Καθώς αξιολογείτε το Facebook ως πιθανή πλατφόρμα, σκεφτείτε προσεκτικά τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Εάν προσπαθείτε να προβάλετε μία νέα επιχείρηση, το Facebook μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή. Αλλά εάν έχετε αφοσιωμένους πελάτες και χρειάζεστε έναν τρόπο να διατηρήσετε επαφή μαζί τους, αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή για την επιχείρησή σας.

Instagram

Χρήστες του Instagram στην Ελλάδα

Το Instagram είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες, ειδικά μεταξύ ενός νεαρού κοινού. Το Instagram βασίζεται στις φωτογραφίες. Ως αποτέλεσμα, αυτή η πλατφόρμα λειτουργεί πολύ καλά για επιχειρήσεις με οπτική βάση, όπως τέχνη, τρόφιμα, καταστήματα λιανικής και ομορφιάς.

Επειδή είναι μια αναπτυσσόμενη πλατφόρμα, υπάρχει λιγότερος θόρυβος από το Facebook. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα είναι χρήσιμη για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, επειδή η προσέγγισή σας είναι ευρύτερη. To Instagram marketing είναι αρκετά περίπλοκο. Δείτε μερικά άρθρα που ίσως σας βοηθήσουν αν το επιλέξετε ως το σωστό κοινωνικό δίκτυο της επιχείρησής σας:

Linkedin

Χρήστες του Linkedin στην Ελλάδα

Το LinkedIn ξεχωρίζει στο ότι είναι η πιο εξειδικευμένη πλατφόρμα. Σε αντίθεση με το εξωτερικό όπου έχει τους μεγαλύτερους χρήστες μεταξύ 30 και 49 ετών, στην Ελλάδα οι περισσότεροι χρήστες είναι 25-34. Το LinkedIn είναι μοναδικό επειδή έχει στενή εστίαση. Οι χρήστες χρησιμοποιούν το LinkedIn για αναζήτηση εργασίας και για επαγγελματικό δίκτυο. Ως αποτέλεσμα, η πλατφόρμα είναι χρήσιμη για τη δημιουργία συνεργασιών B2B, τη γενική δικτύωση της επιχείρησης, καθώς και για την πρόσληψη υπαλλήλων.

Pinterest

Το Pinterest χρησιμοποιείται για την αποθήκευση περιεχομένου “καρφιτσώνοντας” φωτογραφίες σε έναν εικονικό πίνακα ανακοινώσεων. Οι γυναίκες κυριαρχούν στα δημογραφικά στοιχεία του Pinterest. Μερικά από τα πιο κοινά pin είναι οι συνταγές, ιδέες στυλ, εντυπωσιακές φωτογραφίες και χειροτεχνίες DIY.

Επειδή το Pinterest είναι μια πλατφόρμα οπτικής βάσης, θα χρειαστείτε ισχυρά γραφικά για να προσελκύσετε χρήστες. Η επιτυχημένη επιχειρηματική χρήση του Pinterest έχει συνδεθεί με ισχυρές λιανικές πωλήσεις. Είναι εξαιρετική πλατφόρμα για να οδηγήσετε κυκλοφορία σε ένα e-shop. Αν επιλέξετε το Pinterest ως ένα από τα κοινωνικά σας δίκτυα, δείτε Πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο προφίλ Pinterest.

Youtube

Αν και το YouTube διαθέτει 1 δισεκατομμύριο χρήστες, η εμβέλειά του επεκτείνεται πολύ πέρα ​​από αυτό. Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε για να δείτε περιεχόμενο στο YouTube.

Ως αποτέλεσμα, το YouTube έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης. Πολλές από αυτές τις αναζητήσεις αφορούν βίντεο με οδηγίες “Πώς να”. Οι επιχειρήσεις που ανήκουν στον τομέα των υπηρεσιών και μπορούν να προσφέρουν αυτό το είδος περιεχομένου, έχουν θεαματικά αποτελέσματα σ αυτήν την πλατφόρμα.

Επίλογος

Τώρα που έχετε τις κατάλληλες πληροφορίες για το πώς να διαλέξετε το σωστό κοινωνικό δίκτυο για την επιχείρησή σας, προχωρήστε στο να ορίσετε την στρατηγική σας. Αν χρειάζεστε βοήθεια για το social media marketing της επιχείρησης σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αν η επιχείρησή σας είναι ήδη ενεργή σε κάποια κοινωνικά δίκτυα, ζητήστε τώρα τη ΔΩΡΕΑΝ Ανάλυση!

Δωρεάν ανάλυση Social Media

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο