fbpx

DS Digital Services

Πες αλήθεια, πόσες φορές κοίταξες το προφίλ κάποιου άλλου προσπαθώντας να καταλάβεις γιατί έχει περισσότερους followers από εσένα; Κάνεις κάτι λάθος; Δεν αρέσει το προφίλ σου; Τι περισσότερο έχουν οι άλλοι από εσένα; 

Η αλήθεια είναι πως η απάντηση δεν είναι μια και σίγουρα δεν είναι ίδια για όλους.  

Προφανώς θα υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους ο ανταγωνιστής(αν και δεν ανταγωνιστής θα τον αποκαλούμε έτσι για ευκολία)  ή ένα παρόμοιο προφίλ με το δικό σου έχει περισσότερους followers. Το ότι έχει περισσότερους followers μπορεί να σε βοηθήσει να ανεβείς και εσύ, ίσως και να τον ξεπεράσεις. 

Πριν πούμε οτιδήποτε να έχεις υπόψιν σου ότι δεν πρέπει ποτέ να συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους και να αποθαρρύνεσαι. Επίσης, να έχεις στο μυαλό σου ότι ο «ανταγωνισμός» σου, δεν είναι ανταγωνισμός. Αν μπορούν να κάνουν κάτι οι άλλοι, πιθανότατα μπορείς και εσύ. Στα social media υπάρχουν αρκετοί ακόλουθοι για όλους. Η επιτυχία των «ανταγωνιστών» δεν ισοδυναμεί με τη δική σου αποτυχία και υπάρχει αρκετός χώρος για όλους.

Επίσης, έχε υπόψιν σου ότι πολλές φορές δεν είναι ούτε ενεργοί, ούτε «πραγματικοί» ακόλουθοι. Μπορεί να είναι ακόλουθοι οι οποίοι ακολουθούν κάποιον λόγω κάποιου διαγωνισμού. Όχι ότι ο διαγωνισμός είναι κάτι αθέμιτο απλά συνήθως δεν χρησιμοποιείται σωστά. Μπορεί επίσης αυτοί οι non-followers-followers να είναι ψεύτικα αγορασμένα προφίλ. Η αγορά followers είναι όντως κάτι αθέμιτο καθώς δεν είναι τίποτα άλλο από ένας αριθμός από «κενά» προφίλ που δεν θα αλληλεπιδράσουν ποτέ. Και εμείς προτιμούμε την ποιότητα (αλληλεπίδραση) από την ποσότητα.

Εδώ θα δούμε άλλους τρόπους που μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις περισσότερους followers. Επίσης θα σε βοηθήσουμε να έχεις μια καλύτερη εικόνα για το τι μπορεί να κάνεις λάθος, τι να αλλάξεις ή να σκεφτείς καλύτερα. 

5 λόγοι για τους οποίους οι άλλοι έχουν περισσότερους followers από εσένα

perissoterous followers, περισσότερους followers, περισσότερους φόλουερς, περισσότερους ακόλουθους, perissoterous akolouthous

Όταν  κοιτάζεις το προφίλ κάποιου κάνε μερικές ερωτήσεις στον εαυτό σου:

1. Είναι περισσότερο καιρό στο Instagram;

Ας ξεκινήσουμε από εδώ. Εάν ο ανταγωνιστής σου είναι περισσότερο καιρό στο Instagram απ’ ότι εσύ, είχε περισσότερες ευκαιρίες να μοιραστεί περισσότερο περιεχόμενο, να προσελκύσει κοινό και να δημιουργήσει ακολούθους. Μπορεί να νομίζεις ότι αυτό είναι ασήμαντο και ίσως όντως πολλά προφίλ αυξάνουν τους ακόλουθους τους με ταχύτητα φωτός, αλλά η διαφορά που κάνει ο χρόνος μπορεί να είναι τεράστια. 

Ας υποθέσουμε ότι ο ανταγωνιστής σου χρησιμοποιεί το Instagram 2 χρόνια περισσότερο απ’ ότι εσύ. Και ας πούμε ότι σε όλο αυτό το διάστημα, είναι καθημερινά συνεπής ως προς την παρουσία του, έχει στοχεύσει στο ιδανικό του κοινό και δημιουργεί εξαιρετικό περιεχόμενο. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι τα τελευταία 2 χρόνια ή 730 ημέρες έχει δημοσιεύσει 730 post και άγνωστο πόσα stories  πριν καν δημοσιεύσεις την πρώτη σου ανάρτηση στο Instagram. Έτσι, τα 2 χρόνια πριν εμφανιστείς εσύ είχε τουλάχιστον 730 πιθανότητες να γίνει viral!

Αν είναι όντως καιρό στο Instagram και έχει περισσότερους ακολούθους είναι καλό για εσένα. Μπορείς να παρατηρήσεις πώς το έχει χτίσει, τι είναι πιο ενδιαφέρον για το κοινό του(που είναι και δικό σου ιδανικό κοινό) και να προσαρμόσεις τη στρατηγική σου. Μπορείς να πάρεις ιδέες και να δεις τι κάνει καλά και τι όχι και να μάθεις από αυτό. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσεις να προσαρμόσεις το περιεχόμενό σου περιλαμβάνοντας στοιχεία που ενδιαφέρουν το συγκεκριμένο κοινό, να δημιουργείς πιο ελκυστικές αναρτήσεις και σίγουρα το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο.

Διάβασε και αυτό: Social SEO: Βοήθησε τους χρήστες να σε βρουν στα social media

instagram

2. Είναι συνεπής;

Όσον αφορά την απόκτηση περισσότερων followers στο Instagram ή σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων η συνέπεια θα είναι πάντα το κλειδί. Πριν φτάσουμε στη συνέπεια, ας δούμε τη συχνότητα για ένα λεπτό. Όταν λέμε συχνότητα, μιλάμε για το πόσο συχνά δημοσιεύεις. Εάν κάποιος άλλος με παρόμοιο κοινό δημοσιεύει 7 φορές την εβδομάδα-σύμφωνα με τις συστάσεις του Instagram-και εσύ δημοσιεύεις 2 φορές την εβδομάδα, έχει 250% υψηλότερη απόδοση από εσένα, κάτι που πιθανότατα θα οδηγήσει και σε μεγαλύτερο engagement. 

Πόση περισσότερη απήχηση θα έχει με αυτή τη συνέπεια και κατ΄επέκταση πόσους περισσότερους followers;

Τώρα ας μιλήσουμε για τη δική σου συνέπεια. Η συνέπεια είναι το πόσο τηρείς τη συχνότητά δημοσιεύσεων και για πόσο καιρό. Για παράδειγμα, αν δημοσιεύεις 7 ποστ την εβδομάδα για 4 εβδομάδες και μετά κάνεις 3 ποστ την εβδομάδα, τότε αυτό είναι ασυνεπές. Εάν, ωστόσο, δημοσιεύεις 5 ποστ την εβδομάδα και το κάνεις αυτό για 2 χρόνια, τότε είσαι συνεπής με την ίδια συχνότητα για δύο χρόνια. Θα διαπιστώσεις ότι τα προφίλ στο Instagram με την καλύτερη απόδοση είναι τα πιο συνεπή και όχι απαραίτητα αυτά που ποστάρουν περισσότερο.

Το μεγαλύτερο στοίχημα, εάν θέλεις να «ανταγωνιστείς» με παρόμοια προφίλ και να αποκτήσεις περισσότερους followers, είναι να βρεις μια συχνότητα που λειτουργεί καλύτερα για εσένα και το πρόγραμμά σου και να είσαι το ίδιο συνεπής, αν όχι περισσότερο, από τους ανταγωνιστές σου.

Εάν πιστεύεις ότι μπορείς να διαχειριστείς υψηλότερη συχνότητα δημοσιεύσεων δώσ’ της μια ευκαιρία, αλλά μόνο εάν αισθάνεσαι ότι μπορείς να παραμείνεις συνεπής με αυτήν. 

3. Είναι το περιεχόμενό του καλύτερο από το δικό σου;

perissoterous followers, περισσότερους followers, περισσότερους φόλουερς, περισσότερους ακόλουθους, perissoterous akolouthous

Σε αυτή την ερώτηση θα πρέπει να είσαι ειλικρινής και αντικειμενικός. Ξέρουμε ότι είναι δύσκολη αυτή η ερώτηση αλλά θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις πολλά πράγματα στον λογαριασμό σου. Και είναι καλύτερα να γνωρίζεις την αλήθεια, σωστά; Ρίξε μια ματιά στο περιεχόμενο των ανταγωνιστών σου και δώσε προσοχή στην ποιότητά του. Θα ξέρεις αν είναι καλύτερο ή όχι γιατί θα το νιώσεις! 

Τώρα είναι η ευκαιρία σου να κρατήσεις και μερικές σημειώσεις. Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και κάτι περισσότερο να μάθεις. Και αυτό το κάτι θα κάνει τον λογαριασμό σου ακόμα καλύτερο σε περιεχόμενο αλλά και να γεμίσει με περισσότερους followers.

Κάνε scrοll στις αναρτήσεις των ανταγωνιστών σου και βρες τις δημοσιεύσεις που έχουν πάει καλύτερα από τις υπόλοιπες (όπως ακριβώς κάνεις με το περιεχόμενό σου ελπίζουμε). Στη συνέχεια, προσπάθησε να καταλάβεις γιατί πήγε τόσο καλά. Είχε ένα καλύτερο call to action; Ήταν συναρπαστικό; Έκανε μια υπέροχη ερώτηση ή ήταν διασκεδαστικό; Έδειχνε πολύ καλά το προϊόν τους και είχε εξαιρετική λεζάντα; Ή ήταν απλώς ένα εξαιρετικό παράδειγμα storytelling στα social media; Ό,τι κι αν ήταν, σημείωσε το. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να μάθεις πώς να αναδημιουργείς τις αναρτήσεις με το στυλ σου(η στείρα αντιγραφή είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις) και, αν λειτούργησε για αυτούς, θα μπορούσε να λειτουργήσει και για εσένα.

4. Έχει κοινοποιήσει το κατάλληλο άτομο το περιεχόμενό του;

laura chouette cZL3VBRvpmQ unsplash

Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη τύχη για να γίνει η διαφορά. Ας υποθέσουμε ότι ο ανταγωνιστής σου έχει δημοσιεύσει ένα post που έχει γίνει viral. Θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι ένα αξιόλογο προφίλ με πολλούς ακολούθους στο Instagram μοιράστηκε το περιεχόμενό του. 

Βέβαια ίσως να μην είναι και τύχη. Θα μπορούσε κάποιο άτομο να το κάνει επειδή του ζητήθηκε να μοιραστεί την ανάρτηση ή όπως γίνεται συνήθως…επί πληρωμή. 

Γύρω από αυτό μάλιστα έχει αναπτυχθεί ολόκληρος κλάδος μάρκετινγκ-το influencer μάρκετινγκ. Βασική παράμετρος και εδώ είναι το κατάλληλο άτομο ή influencer στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Προσπάθησε να βρεις το κατάλληλο άτομο που θα σε βοηθήσει να προωθήσεις την επωνυμία σου στο Instagram. Θα έχεις πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο πιστό κοινό το οποίο θα ενδιαφέρεται για την επιχείρηση σου και για αυτό που κάνεις.

Από την άλλη πλευρά, μπορεί να είναι απλώς ένα καλό, ενημερωτικό, διασκεδαστικό, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο με μια εξαιρετική παρότρυνση για δράση που να λέει στους ανθρώπους να το μοιραστούν. Πίστεψε μας ένα εξαιρετικό περιεχόμενο κοινοποιείται αυθόρμητα από τους χρήστες.

Θυμήσου, όσο πιο ελκυστικό είναι το περιεχόμενό σου, τόσο πιο πιθανό είναι να γίνει viral και να κοινοποιηθεί από κάποιον με περισσότερους followers ή από πολλά περισσότερα άτομα έστω και με λίγους followers.

Διάβασε και αυτό:Influencer: Τι είναι, Τι ΔΕΝ είναι, Πώς μας επηρεάζει

instagram followers4

5. Ποια hashtags χρησιμοποιεί;

Όταν εξετάζεις το περιεχόμενο των ανταγωνιστών σου, είναι πάντα καλή ιδέα να βλέπεις και ποια hashtags χρησιμοποιούν. Αυτά τα hashtag θα μπορούσαν να δίνουν στις αναρτήσεις τους την επιπλέον πρόσβαση που χρειάζονται για να αποκτήσουν λίγους περισσότερους followers από εσένα. 

Θυμήσου ότι ο ανταγωνιστής σου έχει παρόμοιο κοινό, επομένως και οι δύο προσεγγίζετε τα ίδια άτομα. Δοκίμασε μερικά από τα hashtag που δεν έχεις χρησιμοποιήσει ακόμα και δες αν κάνουν τη διαφορά στις μετρήσεις και τους ακόλουθους σου. Προσπάθησε να κρατήσεις τα hashtag ειδικά για τον κλάδο της επιχείρησης σου.

Συμπέρασμα

perissoterous followers, περισσότερους followers, περισσότερους φόλουερς, περισσότερους ακόλουθους, perissoterous akolouthous

Όπως ίσως έχεις καταλάβει από τα παραπάνω, οι λόγοι για τους οποίους ο ανταγωνιστής σου έχει περισσότερους followers από εσένα μπορεί να είναι πιο απλοί απ’ ότι νομίζεις

Το ότι παρόμοια προφίλ με το δικό σου έχουν περισσότερους ακολούθους σημαίνει ότι έχεις μια καλή ευκαιρία να μάθεις ακόμα περισσότερα, να εξελιχθείς, να βελτιώσεις το περιεχόμενό σου και τη στρατηγική σου.

Πού ξέρεις, μπορεί να έρθει κάποια στιγμή που θα έχεις εσύ περισσότερους followers και να αποτελέσεις εσύ έμπνευση για κάποιον! Μην ξεχάσεις όμως ότι η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ.

Πάντα μπορείς να συνεχίσεις να εμπνέεσαι από κάποιον άλλον με ακόμα περισσότερους ακόλουθους! Να κοιτάς πάντα ψηλά και θα είσαι εκεί ακόμα πιο γρήγορα!

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης:

11 Social Media Trends για το 2023

Digital Storytelling: Τι είναι και γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου

Αν τα παραπάνω σου ακούγονται κινέζικα ίσως μπορούμε να σε βοηθήσουμε να τα φέρεις στα μέτρα σου, να χτίσεις μια δυνατή παρουσία στον κόσμο των social media, να αυξήσεις followers και βέβαια….τις πωλήσεις σου! Επικοινώνησε μαζί μας.

Ακολούθησε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνεις πρώτος ότι χρειάζεται η επιχείρηση σου γύρω από τα social media.

Ινσταγραμ για επιχειρήσεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα