fbpx

DS Digital Services

 

Πληρωμένη διαφήμιση στα social media

Αν αναρωτιέσαι, γιατί πρέπει να κάνεις διαφήμιση στα social media, αυτό το άρθρο είναι για σένα γιατί σου δίνουμε όλες τις απαντήσεις. Η διαφήμιση στα social media ωριμάζει παγκοσμίως και τα ποσά που δαπανούνται σημειώνουν επίσης ραγδαία άνοδο η οποία άρχισε από το 2019, κάθε επιχείρηση πλέον σκέφτεται και πράττει αναλόγως.

Πως να απογειώσεις το e-shop σου

 

Όταν κάποια επιχείρηση πληρώνει  στο Facebook,  στο Instagram, στο LinkedIn ή στο  Twitter με σκοπό να κοινοποιήσει το περιεχόμενο σε στοχευμένο πλέον κοινό είναι αναμενόμενο να υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον.

Οι  διαφημίσεις των social  αποτελούν πλέον  βασικό στοιχείο των στρατηγικών marketing σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Τα χρηματικά ποσά  που δαπανώνται για  να κάνουν γνωστό  το προϊόν τους, σε συγκεκριμένα νέα στοχευμένα είδη κοινού που είναι πιθανόν να ενδιαφέρονται, αναλογούν σε ένα μεγάλο μέρος του budget των επιχειρήσεων.

Mια τέλεια  μέθοδος διαφήμισης ή χορηγούμενων μηνυμάτων marketing  που ένα είναι σίγουρο, θα σου φέρει πίσω τα λεφτά σου.

Επομένως μιλάμε για έναν άκρως αποδοτικό τρόπο και το ευχάριστο είναι πως όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που πριν λίγο καιρό ήταν ανημέρωτες και ανενεργές, τώρα ψάχνουν τρόπους να βάλουν τις επιχειρήσεις τους στο τροχό διαφήμισης στα social.

Διαδημίσεις Facebook promo

Κάθε κανάλι κοινωνικής δικτύωσης είναι διαφορετικό

Το Twitter  για παράδειγμα σου δίνει πολύ μικρής διάρκειας περιεχόμενο, το Instagram είναι ο βασιλιάς της εικόνας, το Facebook έχει το δικό τους πιστό κοινό και τέλος το LinkedIn έχει περισσότερο επαγγελματικό προφίλ.

Άρα, οι διαφημίσεις πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα με το μέσο και να διαφοροποιούνται καθώς το κοινό σε όλες τις πλατφόρμες, δεν έχει ομοιογενή χαρακτηριστικά.

Έχεις όμως επιλογές. Αν θέλεις να απευθυνθείς σε μεγαλύτερες ηλικίες θα ασχοληθείς με το Facebook, αν θέλεις να κυριαρχήσει η εικόνα επιλέγεις το Ιnstagram.

Εμείς θα ασχοληθούμε με το Facebook, το Instagram και το LinkedIn, για να σου δώσουμε το κλίμα που επικρατεί στη διαφήμιση εκεί σήμερα.

Επιχειρηματίας μαθαίνει για τη διαφήμιση στα social

Για να δούμε όμως τα πλεονεκτήματα των πληρωμένων διαφημίσεων στα social:

Απευθύνονται σε τεράστιο όγκο κοινού

Η διαφήμιση στα social μπορεί να προβάλλει το προϊόν σου, εκτός συνόρων σε ένα πραγματικά τεράστιο όγκο κοινού. Πρόκειται για  δυνητικούς πελάτες, ένα μέρος των οποίων θα ενταχθεί στο πελατολόγιο της επιχείρησής σου.

Έχουν εξαιρετική αναλογία επένδυσης – απόδοσης

Τι εννοούμαι; Είναι αυτό που λέμε value for money και κάτι παραπάνω. Η διαφήμιση στα social  έχει προσιτές τιμές και μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψεις χιλιάδες ευρώ.

Από την άλλη η αποτελεσματικότητά της στο να προωθήσει τα προϊόντα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

Επιχειρηματίας κοιτάει τις διαφημίσεις της στα social

Απευθύνεσαι στο κατάλληλο κοινό

Ο στόχος είναι να προωθήσετε το προϊόν σε ανθρώπους που θα αγοράσουν. Σε ηλικιακές ομάδες που συνάδουν με το προϊόν. Δεν μπορούμε να πουλάμε πατίνια και να στοχεύσουμε σε κοινό άνω των 60.

Οπότε το να προβάλλω διαφημίσεις στα social σχετικές με τις ανάγκες του κοινού μου, είναι συνετό αλλά και αποδοτικό. Οι καμπάνιες θα είναι κερδοφόρες και θα αυξήσουν κατά πολύ τις πωλήσεις.

Συλλέγεις πληροφορίες για το κοινό σου

Έχοντας στη διάθεσή σου εργαλεία που σου δίνουν ανάλυση για τα πάντα, μπορείς να συλλέξεις πληροφορίες που αφορούν στο κοινό – στόχο σου και να εφαρμόσεις ανάλογες πολιτικές στρατηγικής marketing.

Επίσης θα διδαχθείς και με αυτές που “δεν δουλεύουν” ώστε να τις αποσύρεις.

Γενικά οι πληροφορίες είναι χρήσιμες στο να ξέρεις που και πως θα πουλήσεις.

Οι καμπάνιες στο διαδίκτυο σε “δένουν” με το κοινό σου

Εκεί μπορεί να υπάρξει αλληλεπίδραση, γεγονός που οδηγεί στο να δεσμευτείς με το κοινό σου και να οικειοποιηθεί το προϊόν σου.

Αν σκεφτείς δε και τις πληροφορίες που συλλέγεις και από εκεί, τότε το κέρδος είναι Χ2.

Αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο site

Αυτόματα θα τους προσελκύσεις το ενδιαφέρον, ώστε να εγγραφούν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, να διαβάσουν τα blog, να ασχοληθούν με το περιεχόμενο του.

Τι καλύτερο;

Σε ενδιαφέρει: 15 Έξυπνες ιδέες για online διαφήμιση

15 Έξυπνες ιδέες για online διαφήμιση

 

Για να δημιουργήσεις μια αξιόλογη στρατηγική πληρωμένων διαφημίσεων θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου δύο βασικούς πυλώνες:

  • Το στόχο
  • Τον προϋπολογισμό

Πάμε λίγο να σε βοηθήσουμε να βρεις το στόχο

Σκέψου πως ο πελάτης κάνει ένα ταξίδι, όπως ακριβώς το προγραμματίζεις κι εσύ. Για να βρεις το κοινό που είναι ο στόχος σου θα σκεφτείς πως θέλεις να ξεκινούν όλοι από το ίδιο σημείο εκκίνησης.

Για να το καθορίσεις αυτό, γιατί μπορείς να το κάνεις, χρησιμοποιείς φίλτρα, ρυθμίσεις και εργαλεία που σου προσφέρονται.

Έτσι συγκεντρώνεις το κοινό σου στον ίδιο σταθμό για να πάρουν το ίδιο τρένο.

Προορισμός;

  • Κάποια προσφορά περιεχομένου στον site σoυ
  • Μια φόρμα εγγραφής σε email
  • Το προφίλ της επιχείρησής σου στα social

Εσύ θα επιλέξεις και τον προορισμό.

Η διαφήμιση θα αναλάβει τη μεταφορά.

Δεν είναι φανταστικό;

Μπορείς να στοχεύσεις ανθρώπους με κοινά δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως:

  • Ηλικία
  • Ενδιαφέροντα
  • Επάγγελμα
  • Γεωγραφική θέση

Ας μιλήσουμε για το κόστος

Το κόστος του  προϋπολογισμού δεν είναι μεγάλο. Μπορείς να ξεκινήσεις με πολύ μικρό ποσό. Επίσης το μοντέλο pay-to-play των social τα καθιστά αρκετά ευέλικτα, άρα απευθύνεσαι και πληρώνεις μόνο για αυτούς που έχουν τη δυνατότητα και είναι εφικτό να αγοράσουν από εσένα. Σε αντίθεση με άλλες μορφές διαφήμισης, εδώ πληρώνεις την χρονική περίοδο της καμπάνιας σου και του αριθμού προβολών της. Άρα κάνει πιο στοχευμένα τη δουλειά της και πιο αποδοτικά. Επομένως πρέπει να πληρώσεις  μόνο για το μέρος του κοινού που έχεις τη δυνατότητα να προσεγγίσεις.

Τα χρήματα που μπορείς να δαπανήσεις είναι απεριόριστα, απλά εσύ μπορείς να ορίσεις το δικό σου όριο και να κινηθείς ανάλογα.  

γραφείο επιχείρησης που κάνει διαφήμιση στα social media

Διάβασε κι αυτό: Στρατηγική Instagram marketing: Πως θα την πας στο επόμενο level

Τί ισχύει στις πληρωμένες διαφημίσεις στο facebook

Οι διαφημίσεις στο Facebook μπορούν να ορίσουν ένα κοινό από έναν αριθμό ατόμων, έχοντας σαν γνώμονα κάποια βασικά χαρακτηριστικά.

Ακόμη σου επιτρέπουν να προβάλεις διαφημίσεις στους μελλοντικούς σου πελάτες με βάση τη συμπεριφορά τους.

Η χρήση της σε βοηθά απίστευτα να αποκτήσεις ένα ανανεωμένο πελατολόγιο και να αποκτήσει το προϊόν σου αναγνωρισιμότητα.

Ακόμη περιέχει αναλύσεις με διάφορους μεταβλητούς παράγοντες π.χ. το χρόνο που δημοσιεύεις, άρα μπορείς να πειραματιστείς και να κάνεις ευδόκιμο το έδαφος της επόμενης καμπάνιας που θα χρησιμοποιήσεις.

Η διαφήμιση στα social media

Τί ισχύει στο Instagram με τις πληρωμένες διαφημίσεις

Αν κάποιος θα ρωτούσε αν αξίζει τα χρήματα της η διαφήμιση στο Instagram η απάντηση θα ήταν ΝΑΙ, με όλα τα γράμματα κεφαλαία.

Φτάνει να αναφερθεί ότι τα  διαφημιστικά έσοδα του Instagram έφτασαν σχεδόν τα 18,16 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2021.

Δεν είναι μια πλατφόρμα ταχέως αναπτυσσόμενη, είναι Η πλατφόρμα αυτή τη στιγμή, αν θέλεις να προβάλλεις την επιχείρησή σου εκεί, με πληρωμένες διαφημίσεις στα social.

 Το Instagram με τις χορηγούμενες απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν δει τις αναρτήσεις σου. Χρειάζεται η δημιουργία ειδικού περιεχόμενου για να προβληθεί το προϊόν και είναι σίγουρο πως φέρνει άνοδο στις πωλήσεις σου.

Διάβασε κι αυτό: Χορηγούμενη διαφήμιση στο Instagram: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις! 

 

Τα στοιχεία που έχει η διαφήμιση της επιχείρησής σου

Πρόκειται για τη διαφήμιση του σήμερα κι αν θέλεις να λες πως η επιχείρησή σου ανήκει στο εδώ και τώρα, τότε η προβολή της στο Instagram είναι απολύτως αναγκαία.

Ας μην ξεχνάμε πως τα brands την χρησιμοποιούν και μάλιστα κατά κόρον με ελκυστικό οπτικά περιεχόμενο, όμορφα καθαρά χρώματα, εντυπωσιακούς σχεδιασμούς και το κερασάκι στη τούρτα; Πρόσκληση για αλληλεπίδραση.

Αν σύρεις προς τα επάνω μπορείς να δεις λεπτομέρειες για το προϊόν, άρα είσαι ένα βήμα πιο κοντά στην αγορά, ως χρήστης.

Μπορεί να  έχεις ένα καταπληκτικό  Instagram feed  αλλά αν δεν το βλέπει κανείς, ποια σημασία έχει;

Επιδιώκεις να αποκτήσεις οπαδούς, αλλά όχι μη χρήσιμους. Θέλεις ανθρώπους που πραγματικά θα ενδιαφέρονται για το προϊόν σου άρα θέλεις υποψήφιους αγοραστές, όχι απλά νούμερα.

Στο LinkedIn τα πράγματα είναι  B2B ( business for business)

Για αρχή να αναφέρουμε πως  έχουμε μια πλατφόρμα 700 εκατομμυρίων επαγγελματιών πεκ των οποίων πάνω από 90% τη χρησιμοποιεί για να προσελκύσει κοινό μέσω των διαφημίσεων.

Η δική σου επιχείρηση θα βοηθηθεί εφόσον θέλεις να πλησιάσεις επαγγελματικό κοινό. Εδώ το κοινό διαφοροποιείται από τις άλλες πλατφόρμες, ενώ η αγοραστική τους δύναμη είναι πολύ μεγαλύτερη σε σύγκριση με τις δύο προαναφερθείσες.

Ισχύουν οι επιλογές στόχευσης αγοραστών με καμπάνιες που προορίζονται για να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες και να τους δεσμεύσουν με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουν.

Αν η επιχείρησή σου έχει στόχο επαγγελματίες, τότε σίγουρα θα κινηθείς διαφημιστικά στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και να είσαι βέβαιος πως η επιλογή σου θα σε δικαιώσει.

Εφόσον λοιπόν έμαθες για το τι προσφέρουν οι στοχευμένες – πληρωμένες διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα, μπορείς να ξεκινήσεις.

Αν πάλι θέλεις να το κάνουν επαγγελματίες για εσένα, εμείς είμαστε εδώ για να σου προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, τις συμβουλές μας, τη γνώμη και τη γνώση μας.

Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολουθήσέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

 

 

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online