fbpx

DS Digital Services

seo, digital marketing, search engine optimization

Αυτό που θα σου πούμε ήδη το ξέρεις αλλά είναι το πιο ισχυρό επιχείρημα για να καταλάβεις πόσο σημαντικό είναι το SΕΟ για το μάρκετιγκ της επιχείρησής σου και όχι μόνο:

Όλοι πριν αγοράσουν κάτι κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο. Κοινώς googlaρουν!

Είτε πρόκειται για ερώτηση, σύγκριση προϊόντων, κριτικές, να ελέγξουν διαθεσιμότητα, είτε απλά για να δουν τι παίζει, οι πελάτες στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης για πληροφορίες.

Το ίδιο φανταζόμαστε κάνεις και εσύ! Όχι; 

Σκέψου τώρα πόσο συχνά πηγαίνεις στη δεύτερη, τρίτη, τέταρτη(τι είναι αυτά) σελίδα αναζητήσεων; Μάλλον σπάνια εώς καθόλου! Κοιτάς τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας και σκέφτεσαι ποιο από τα αποτελέσματα που εμφανίζονται είναι αυτό που σε ικανοποιεί περισσότερο ώστε να κάνεις κλικ. Πολλές φορές αυτό περιορίζεται στα 3-4(άντε 5) πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μάλλον τώρα πήρες μια ιδέα πόσο σημαντικό είναι το SEO!

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) γίνεται το κλειδί για την αναγνωρισιμότητα και τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία. Δεν είναι τυχαίο ότι επιτυχημένοι ιστότοποι βασίζονται στο SEO εδώ και πάρα, πάρα πολλά χρόνια.

 Τι είναι το SEO;

seo8

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι μια πρακτική αύξησης τόσο της ποιότητας όσο και της ποσότητας της οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό της επιχειρήσης σου. Εάν γίνει σωστά, μπορεί να σου δώσει την απαραίτητη επισκεψιμότητα, προβολή, αναγνωρισιμότητα αλλά και αύξηση των εσόδων σου και όλα αυτά δωρεάν!

Ενώ το SEO εφαρμόζεται συχνά έχοντας κατά νου τη μηχανή αναζήτησης (ας λάβουμε υπόψη τη Google αν και δεν είναι η μόνη μηχανή αναζήτησης), η πραγματική του δύναμη βρίσκεται στους ανθρώπους. Το κόλπο είναι να κατανοήσουμε τι αναζητούν οι άνθρωποι και συγκεκριμένα το ιδανικό μας κοινό, τι προβλήματα έχουν , τις λύσεις που αναζητούν, τον τρόπο αναζήτησης (τις λέξεις που χρησιμοποιούν) και τον τύπο περιεχομένου που θέλουν να καταναλώσουν (κείμενο, βίντεο ή ήχος) . Εάν μπορείς να συνδυάσεις όλες αυτές τις παραμέτρους θα μπορέσεις να κατανοήσεις το κοινό σου και να ανέβεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google λατρεύει τους ιστότοπους που αγαπούν οι χρήστες της. Άλλωστε ο σκοπός της είναι να δίνει στους χρήστες της χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο σύμφωνα με αυτό που αναζητούν.

Πάρε, λοιπόν, ψήφο εμπιστοσύνης από τους χρήστες και θα έχεις σημαντικές πιθανότητες να εμφανιστείς ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης τους.

Η σημασία του SEO στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Το SEO είναι ένα κρίσιμο στοιχείο οποιασδήποτε στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και σίγουρα ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να λείπει. Αν και απαιτεί χρόνο και συνεχή προσπάθεια, τα αποτελέσματα αξίζουν την αναμονή και προσφέρουν εξαιρετικά μακροπρόθεσμα οφέλη.

seo

Ακολουθούν μερικοί λόγοι που υπογραμμίζουν τη σημασία του SEO στο ψηφιακό μάρκετινγκ

1. Κατάταξη και προβολή

Όταν οι χρήστες αναζητούν κάτι στο διαδίκτυο, το πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με τα 10 κορυφαία αποτελέσματα της Google. Το σωστό SEO, όπως είπαμε, σε βοηθά να βγεις στην πρώτη σελίδα (τα κορυφαία 10 αποτελέσματα) για τις σχετικές λέξεις-κλειδιά. Αυτό επιτρέπει να αποκτήσεις περισσότερη οργανική προβολή, σε βγάζει δηλαδή ακριβώς μπροστά σε πιθανούς πελάτες και ενισχύει την πιθανότητα οι χρήστες να κάνουν κλικ και να εξερευνήσουν τον ιστότοπό σου.

2. Αυξημένη επισκεψιμότητα

Η προσέλκυση επισκεπτών του ιστότοπου μέσω πληρωμένων διαφημίσεων μπορεί να είναι μια καλή στρατηγική, αλλά σίγουρα έχει ένα σεβαστό κόστος.

Εάν οι δυνητικοί πελάτες σου δεν μπορούν να βρουν τον ιστότοπό σου, οι ευκαιρίες να πουλήσεις  θα μειωθούν σημαντικά. Το SEO, όταν γίνεται σωστά, αυξάνει την οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου και προσελκύει νέους και σχετικούς χρήστες που ενδιαφέρονται για το αντικείμενο της επιχείρησης σου και τα προϊόντα σου. Όλα αυτά χωρίς να πληρώσεις.

Η ομορφιά της οργανικής επισκεψιμότητας είναι ότι φέρνει τους χρήστες με βάση την αξία του ιστότοπού σου και της ποιότητας του περιεχομένου σου. Στην ουσία ενισχύει την δουλειά σου καθώς σε αντίθετη περίπτωση όσο εξαιρετική κι αν είναι, όσο χρόνο κι αν έχεις αφιερώσει δεν πρόκειται να φανεί πουθενά.

Με καλό SEO έχεις πολλές πιθανότητες να μπεις στην πρώτη σελίδα και να δημιουργήσεις αξιοπιστία, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες για πωλήσεις και κερδοφορία.

seo, digital marketing, search engine optimization

3. Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη

Όπως είπαμε και πιο πάνω ένα καλό SEO φέρνει επισκεψιμότητα και προβολή. Χτίζει όμως επίσης και την εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εσένα και τους πελάτες σου αλλά και την αξιοπιστία της επιχείρησης σου.

Όταν οι χρήστες σε βρίσκουν μόνοι τους μέσα από τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης, παίρνουν το μήνυμα ότι κάτι αξιόλογο έχει η επιχείρηση σου και είναι ένα είδος ισχυρής σύστασης από την ίδια την μηχανή αναζήτησης. 

Όλοι πλέον είναι ψιλιασμένοι για το πόσο δύσκολο είναι να βρίσκεσαι στην πρώτη σελίδα και τα πρότυπα ποιότητας που πρέπει να πληροί ένας ιστότοπος για να πετύχει αυτή τη θέση. Αυτά και μόνο, με τη σειρά τους, ενισχύουν την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη προς την επιχείρηση σου στο μυαλό του χρήστη.

4. Καλύτερη εμπειρία χρήστη

Ένας λειτουργικός και έξυπνος ιστότοπος απαντά σε όλες τις βασικές ερωτήσεις που μπορεί να κάνει το κοινό του. Όπως ποιο προϊόν προσφέρει και γιατί, πού βασίζεται, πώς μπορεί ένας χρήστης να αγοράσει το προϊόν, λεπτομέρειες πληρωμής, αποστολής (εάν υπάρχουν) και πολλά άλλα. Όταν δημιουργείς έναν ιστότοπο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του χρήστη, η μηχανή αναζήτησης μπορεί να πάρει τις σωστές πληροφορίες και να τις εμφανίζει στους χρήστες όταν τους ζητηθεί. Εάν ένας χρήστης δυσκολεύεται να πλοηγηθεί στον ιστότοπό, το πιθανότερο είναι ότι θα δυσκολευτούν και οι μηχανές αναζήτησης, οπότε το μήνυμα που θα πάρουν είναι ότι ο χρήστης δεν βρίσκει αυτό που ψάχνει και υποβαθμίζουν το site της επιχείρησης σου στα αποτελέσματα αναζήτησης.

5. Μακροπρόθεσμη ανάπτυξη

seo, digital marketing, search engine optimization

Όποια στρατηγική μάρκετιγκ κι αν ακολουθήσεις το SEO είναι αναπόσπαστο κομμάτι και το κλειδί για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου μακροπρόθεσμα. Όσο υψηλότερη είναι η κατάταξη για σχετικές λέξεις-κλειδιά, τόσο περισσότερη ποιοτική οργανική επισκεψιμότητα θα λάβει ο ιστότοπός σου. Απλό;…και ναι και όχι!

Ένας καλά βελτιστοποιημένος ιστότοπος που ενημερώνεται συνεχώς και διαθέτει υψηλής ποιότητας, πολύτιμο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να κερδίσει πελάτες και να κάνει περισσότερες πωλήσεις. Και αν οι χρήστες αγαπούν την εμπειρία στο site σου, μπορεί να προτείνουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, να κοινοποιήσουν τα άρθρα σου, να επιστρέψουν για να αγοράσουν ξανά και ξανά.

Στρατηγικές SEO που θα σε βοηθήσουν

Παρακάτω παρατίθενται οι δύο βασικές στρατηγικές SEO που θα βοηθήσουν να βελτιστοποιήσεις το περιεχόμενο και τον ιστότοπό σου με τρόπο φιλικό προς τον χρήστη και φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Εάν γίνουν σωστά και με συνέπεια, αυτές οι στρατηγικές θα φέρουν επισκεψιμότητα και πωλήσεις.

1. Στρατηγική SEO on-page

Η στρατηγική SEO on-page(εντός σελίδας) αναφέρεται στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου που βρίσκεται στον ιστότοπο. Στην ουσία είναι και το SEO το οποίο μπορούμε να ελέγξουμε πλήρως και να το απογειώσουμε.

Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών λέξεων-κλειδιών σε άρθρα και σελίδες, την προσθήκη των κατάλληλων ετικετών, τη βελτιστοποίηση των επικεφαλίδων με τις λέξεις-κλειδιά και πολλά άλλα.

Ο στόχος θα πρέπει να είναι να γράψεις περιεχόμενο που βασίζεται στις λέξεις-κλειδιά που αναζητά ο υποψήφιος πελάτης και του δίνει αξία. Οποιεσδήποτε εικόνες πρέπει να βελτιστοποιούνται χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά στο εναλλακτικό κείμενο(alt text) εικόνας. Επίσης οι λέξεις κλειδιά πρέπει να χρησιμοποιούνται στην πρώτη παράγραφο, στις επικεφαλίδες, σε όλο το σώμα του κειμένου.

Μια άλλη τακτική on-page SEO είναι να χρησιμοποιείς συνδέσμους(links) ώστε να παραπέμπεις τον χρήστη σε άλλα άρθρα και προϊόντα (σχετικά πάντα). Με αυτόν τον τρόπο παρατείνεις τον χρόνο παραμονής του στο site σου. Ο μεγαλύτερος χρόνος παραμονής δίνει στις μηχανές αναζητήσης το μήνυμα ότι το site σου παρέχει σχετικό και αξιόλογο περιεχόμενο άρα κερδίζει πόντους στην καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

seo, digital marketing, search engine optimization

Υπάρχουν κι άλλοι παράμετροι για on-line SEO οι οποίοι είναι δύσκολο να αναλυθούν σε ένα και μόνο άρθρο έχουμε όμως γράψει πολλά για αυτό:

7 δωρεάν συμβουλές SEO για όλους

WordPress SEO:20 Συμβουλές για να βελτιώσετε την κατάταξη σας

7 κρίσιμα λάθη SEO των e-shop

Όλα αυτά τα παραπάνω βήματα είναι απαραίτητα για την καλύτερη λειτουργία του SEO στη σελίδα και την αύξηση της επισκεψιμότητας.

Αυτή η στρατηγική ισχύει για κάθε σελίδα στον ιστότοπο και όχι μόνο για τα άρθρα. Η Google, ή οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης, σκανάρει κάθε σελίδα του ιστότοπου για να βρει σχετικό περιεχόμενο. Έτσι, βελτιστοποιώντας το σωστά, έχεις την ευκαιρία να βγεις στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά.

2. Στρατηγική SEO off-page

Αυτή η στρατηγική είναι το εντελώς αντίθετο από τη στρατηγική on-page και είναι το δύσκολο κομμάτι SEO. Εδώ δημιουργείς σχετικούς συνδέσμους(backlinks) σε άλλους δημοφιλείς και σχετικούς ιστότοπους προς το site σου. Το να υπάρχουν σε άλλα site link που οδηγούν πίσω στο δικό σου δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα.

Μια λύση είναι να προωθείς το περιεχόμενό σου σε πλατφόρμες και φόρουμ όπου δραστηριοποιείται το ιδανικό σου κοινό. Προσοχή! Πρέπει να είναι αξιόπιστα site αλλιώς θα υπάρχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Άλλη μια λύση είναι η συνεργασία με άλλα site όπου με guest άρθρα μπορείς να δημιουργείς backlink προς το site σου.

Τα backlinks είναι παρόμοια με μια ισχυρή σύσταση όπου άλλοι δημοφιλείς ιστότοποι αναφέρονται στο δικό σου ιστότοπο μέσω του περιεχομένου τους, ζητώντας από τους χρήστες του να σε επισκεφτούν για πληροφορίες.

Υπάρχει πάντα και η πιθανότητα ισχυροί και δημοφιλείς ιστότοποι να δημοσιεύσουν το περιεχόμενο σου ή κάποιο άρθρο σου. Αλλά αν περιμένεις να σε ανακαλύψουν ίσως περιμένεις άδικα!

seo9

Συμπέρασμα

Το SEO είναι μείζονος σημασίας όσον αφορά την απόκτηση οργανικής επισκεψιμότητας στο site σου και την αύξηση των πωλήσεων σου. Ελπίζουμε να μην σου αφήσαμε αμφιβολία για αυτό!

 Σε έναν κόσμο όπου νέοι ιστότοποι εμφανίζονται καθημερινά, είναι απαραίτητο να παραμένεις μέσα στα πράγματα και ο ιστότοπος σου να είναι σχετικός, ενημερωμένος και χρήσιμος. Οι χρήστες θα αναζητήσουν πληροφορίες και εάν μπορείς να εμφανιστείς την κατάλληλη στιγμή στα κατάλληλα ερωτήματα αναζήτησης τότε θα έχεις καταφέρει να κάνεις το SEO να δουλεύει για σένα.

Παραμένοντας συνεπής και αξιοποιώντας στο έπακρο τις στρατηγικές SEO on-page και off-page , ο ιστότοπός σου μπορεί να κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης για τις σωστές λέξεις-κλειδιά. 

Κράτα αυτό: Το μυστικό είναι να είσαι χρήσιμος στους χρήστες, να παραμένεις συνεπής σε αυτό και τότε θα είσαι σίγουρα χρήσιμος και για τις μηχανές αναζήτησης! Καλά αποτελέσματα!

Διάβασε επίσης:

9+1 Μοναδικά Marketing Tips για την επιχείρησή σου!

12 Στοιχεία που πρέπει να έχει το site σου

Οι 12 top συμβουλές για τα Business Blog άρθρα

Αν πελαγώνεις για το τι πρέπει να κάνεις και πώς να ξεκινήσεις μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να δούμε μαζί τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης σου και να μας ακολουθήσεις σε Facebook και Instagram για τα πιο χρήσιμα tips γύρω από το digital marketing και τα social media.

Online Επιχειρηματικότητα
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα