Μια ελκυστική λεζάντα στο Instagram παροτρύνει την κοινότητά σου να αλληλεπιδράσει άμεσα μαζί σου, χτίζοντας έτσι ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης μαζί της. Ποιο είναι όμως το ιδανικό μέγεθος που πρέπει να έχει για να είναι ενδιαφέρουσα;
Η λεζάντα στο Instagram έρχεται να συμπληρώσει κάθε φωτογραφία, βίντεο ή story που ανεβάζεις στο Instagram. Μπορεί να είναι μία πρόταση, ένα quote, μία ή περισσότεροι παράγραφοι. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανόνας που πρέπει να ακολουθήσεις όσον αφορά την έκταση της λεζάντας σου. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξανόμενη τάση των χρηστών να ανεβάζουν μακροσκελές λεζάντες που ίσως να σου θυμίσουν κείμενο ενός blog.
Στην DS Services σου λύνουμε όλες τις απορίες σχετικά με τις λεζάντες που μπορείς να χρησιμοποιείς στο Instagram για να εντυπωσιάσεις το κοινό σου.
Γιατί η λεζάντα στο Instagram έχει σημασία;
Οι εικόνες και τα βίντεο στο Instagram σίγουρα τραβούν τα βλέμματα. Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι φορές που μια ενδιαφέρουσα λεζάντα καταφέρνει να κάνει την ανάρτησή σου ξεχωριστή. Αυτό συμβαίνει επειδή, η «ιστορία» που αφηγείσαι, αποκαλύπτει τον χαρακτήρα σου και την προσωπικότητά σου. Συνήθως δύναται να εμπνέει τους ακόλουθούς σου να αλληλεπιρδράσουν μαζί σου – όπως να κάνουν κλικ στο link in bio του προφίλ σου ή να αφήσουν ένα σχόλιο με τη δική τους ιστορία ή συμβουλή.
Επιπλέον, οι λεζάντες σου δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσεις ισχυρή σχέση με το κοινό σου. Για τα brands και τους influencers, οι μακροσκελές λεζάντες που βασίζονται στην αφήγηση και την αυθεντικότητα, αποφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.
Φυσικά, αυτό που γράφεις στη λεζάντα σου είναι αλληλένδετο με το περιεχόμενο που μοιράζεσαι, την περίσταση και την επικαιρότητα.
Για παράδειγμα, αν μοιράζεσαι μια απλή ανάρτηση από τον τρόπο ζωής σου, μια σύντομη και γρήγορη λεζάντα μπορεί να είναι η καλύτερη.
Σε κάθε περίπτωση, ενώ η δημιουργία εντυπωσιακού περιεχομένου για τη ροή σου είναι σημαντική, η σύνταξη καλών λεζάντων στο Instagram, αυξάνουν την αφοσίωση του κοινού σου και πολλαπλασιάζουν τις πιθανότητες να φτάσει στο website ή στο eshop σου.
Πόσο έχει αυξηθεί η έκταση των λεζάντων με τα χρόνια;
Σύμφωνα με έρευνα του Fohr, η μέση έκταση των λεζάντων έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2016.
Και το 2022, προβλέπουμε ότι οι ροές μας θα γεμίσουν με ακόμη μεγαλύτερες λεζάντες. Οι αναρτήσεις θα μοιάζουν πια με μίνι ιστολόγιο:
Δεν είστε σίγουροι πώς μοιάζει; Οι άκρως περιγραφικοί λεζάντες της Sarah Nicole Landry έχουν συχνά 100 λέξεις ή περισσότερες.
«Μόλις άρχισα να δίνω αξία στον γραπτό λόγο, άρχισα να βλέπω μια τεράστια απόδοση στις αναρτήσεις μου», εξηγεί η Σάρα.
«Έβαλα μια ανάρτηση με μια πολύ σύντομη λεζάντα και στη συνέχεια μια παρόμοια ανάρτηση με μια μεγάλη λεζάντα. Είδα πολύ περισσότερη αφοσίωση του κοινού μου και κοινοποιήσεις στη μακροσκελή ανάρτηση.”
Πως λειτουργούν οι λεζάντες για τα brands και τους influencers;
Ειδικότερα, αν εκπροσωπείς κάποιο brand, αυτό μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αφηγηθείς ιστορίες, ξεφεύγοντας από τις κλασικές πληροφορίες για τα προϊόντα σου. Ένας εναλλακτικός τρόπος να κάνεις το κοινό σου να ταυτιστεί μαζί σου.
Μια μελέτη από τους Later και Fohr σχετικά με τις λεζάντες των influencers, διαπίστωσε ότι όσο περισσότερα μοιράζεσαι με το κοινό σου, τόσο καλύτερο είναι το ποσοστό αφοσίωσης:
Με υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης βοηθάς επίσης στη συνολική σου απόδοση. Όσο περισσότερη αφοσίωση αποκτά μια ανάρτηση, τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστεί στη σελίδα εξερεύνηση ή υψηλότερα στις ροές των ακολούθων σου.
Διάβασε ακόμα: 7 τρόποι να αυξήσεις τους followers σου στο Instagram το 2021
Ακολουθώντας την ανάλυση του Fohr, κάνε την αρχή, στοχεύοντας σε μια λεζάντα περίπου στις 70 λέξεις. Μπορεί να σου φανεί πολύ, αλλά σύντομα θα δεις ανοδική πορεία στην αφοσίωση του κοινού σου.
Μην θεωρήσεις ότι κάθε λεζάντα πρέπει να είναι ένα μυθιστόρημα. Μερικές φορές, μια σύντομη λεζάντα είναι το μόνο που χρειάζεσαι. Εξαρτάται πραγματικά από το brand σου και το περιεχόμενο που μοιράζεσαι.
Στο τέλος της ημέρας, αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι το κοινό σου ασχολείται με το περιεχόμενό σου.
Πώς να γράψεις ελκυστικές λεζάντες
Είσαι έτοιμος να δημοσιεύσεις μια καταπληκτική φωτογραφία στο Instagram, αλλά όταν έρθει η ώρα να γράψεις τη λεζάντα, είσαι μπερδεμένος. Έχει συμβεί σε όλους!
Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι άνθρωποι δυσκολεύονται να γράψουν λεζάντες στο Instagram είναι επειδή προσπαθούν να το κάνουν εν κινήσει, κάτι που σίγουρα δεν είναι ιδανικό. Βρες χρόνο για να εμπνευστείς και να σκεφτείς την ιδανική λεζάντα του post σου. Μην την ξεπετάς σε ένα λεπτό, γιατί την ίδια αντιμετώπιση θα έχεις και από το κοινό σου.
Το να δημιουργήσεις μακροσκελές λεζάντες στο Instagram μπορεί να φαίνεται δύσκολο, αλλά αξίζει τον κόπο, λαμβάνοντας υπόψη τα οφέλη.
Διάβασε ακόμα: 4 βήματα για τέλεια Instagram λεζάντα
Είτε εκπροσωπείς κάποιο brand που διαθέτει eshop, είτε είσαι blogger που μοιράζεται περιεχόμενο, δοκίμασε την τάση των μακροσκελών λεζάντων και θα δεις το παιχνίδι της αφοσίωσης… να αλλάζει!
Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.
Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy. Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.
Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο διάβασε ακόμα:
Digital Marketing Trends: Βίντεο, το ταχύτερο εργαλείο ανάπτυξης της επιχείρησής σου
Panoramas στο Instagram – Ανέβασε το επίπεδο των αναρτήσεών σου και εντυπωσίασε το κοινό σου