fbpx

DS Digital Services

Γιατί να κάνεις carousel

Οι αναρτήσεις Instagram καρουζέλ. είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να πετύχεις τους στόχους σου στο Instagram. Ποια είναι η σωστή στρατηγική για να προσέγγισεις νέα άτομα αλλά και να αυξήσεις τις πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου;

Αν δεν είσαι σίγουρος από πού να ξεκινήσεις, συνέχισε να διαβάζεις για να ανακαλύψεις 7 τρόπους για να πετύχουν οι αναρτήσεις καρουζέλ σου στο Instagram.

#1 Προώθησε νέα προιόντα

Τα καρουζέλ στο Instagram σου επιτρέπουν να μοιράζεσαι πολλές φωτογραφίες, βίντεο και γραφικά κειμένου με το κοινό σου μόνο σε μία ανάρτηση. Ένας εναλλακτικός τρόπος να παρουσιάσεις νέα προιόντα.

Δεν χρειάζεται να έχεις ένα φυσικό προϊόν για να αξιοποιήσεις τα καρουζέλ. Μπορείς ακόμα να μοιράζεσαι κριτικές πελατών, βίντεο επίδειξης ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τον κλάδο σου.

Όποιο και αν είναι το προϊόν σου, οι αναρτήσεις καρουζέλ σου παρέχουν μια μεγάλη ευκαιρία να παρουσιάσεις κάθε λεπτομέρεια του νέου σου προϊόντος.

https://www.instagram.com/p/CUSqkCSqdqE/?utm_source=ig_embed

#2: Μοιράσου το πριν και το μετά

Η αποκάλυψη του πριν και του μετά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξεις τον πραγματικό αντίκτυπο των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου. Μια εξαιρετικά αποτελεσματική τεχνική πωλήσεων που θα ενθαρρύνει το κοινό να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της αγοράς.

10068 904001 1

Επιπλέον, η υπόσχεση για μια αποκάλυψη πυροδοτεί συχνά την περιέργεια, ενθαρρύνοντας τον χρήστη να σε ψάξει περισσότερο. Όλα αυτά τα ίχνη που θα αφήσει, θα γίνουν άμεσα αντιληπτά απ’ τον αλγόριθμο της ροής του Instagram, ο οποίος θα προωθήσει εκ νέου την ανάρτησή σου σε νέο κοινό.

https://www.instagram.com/p/CEfREVhJcnF/?utm_source=ig_embed

#3: Εξερεύνησε τις λεπτομέρειες

Σε αντίθεση με τις τυπικές δημοσιεύσεις φωτογραφιών, οι αναρτήσεις καρουζέλ στο Instagram παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία να προβάλλεις λεπτομέρειες και κοντινές λήψεις.

Διαφημίσεις Facebook promo

Οι influencers χρησιμοποιούν τακτικά αναρτήσεις καρουζέλ. Με αυτόν τον τρόπο προβάλλουν μια συγκεκριμένη λεπτομέρεια, δίνοντας στους ακολούθους τους μια πιο προσεκτική ματιά στο τι φοράνε και στο πώς διαμορφώνουν την εμφάνισή τους.

Και δεν είναι μόνο οι influencers που ακολουθούν αυτή την τάση. Μάρκες όπως το House of Hayla μοιράζονται πολλές φωτογραφίες του προϊόντος τους στο Instagram – επιτρέποντας στους οπαδούς τους να δουν από κοντά αυτές τις πολύ σημαντικές λεπτομέρειες.

https://www.instagram.com/p/CKo-04qAlsu/?utm_source=ig_embed

#4: Μοιράσου τις κριτικές των πελατών σου

Η επιτυχία μιας μάρκας συχνά επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις κριτικές των πελατών. Η κοινή χρήση θετικών κριτικών με τους ακολούθούς σου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις την προβολή σου, να κεντρίσεις το ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης.

https://www.instagram.com/p/CLMnEjin7mD/?utm_source=ig_embed

#5: Μην μένεις στη μία φωτογραφία

Η δημοσίευση διαφορετικών οπτικών της ίδιας φωτογραφίας σε μια ανάρτηση καρουζέλ στο Instagram αποτελεί εξαιρετική τεχνική για να προωθήσεις περισσότερο τα προϊόντα σου.

Οι φωτογραφίες σου θα μπορούσαν να είναι μια προσεκτική επιλογή των ήδη αγαπημένων σου φωτογραφιών. Αν θέλεις το περιεχόμενό σου να γίνει πιο χιουμοριστικό μπορείς να δημιουργήσεις ένα καρουζέλ με θέμα: “Instagram vs Reality”.

https://www.instagram.com/p/B9ESFJ6nIfA/?utm_source=ig_embed

#6: Δημοσίευσε φωτογραφίες από την ομάδα σου ή από τις εκδηλώσεις της εταιρείας

Η δυνατότητα κοινής χρήσης πολλαπλών φωτογραφιών και βίντεο που αποτυπώνουν την ενέργεια και την ατμόσφαιρα των εκδηλώσεών σου χωρίς να χρειάζεται να κάνεις spam σε όλους τους ακολούθους σου με πολλαπλές δημοσιεύσεις, είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα.

Για όσους παρευρέθηκαν στην εκδήλωσή σου, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να τους υπενθυμίσεις σε μια φωτογραφία πόσο ωραία πέρασαν και να τους ευχαριστήσεις. Την ίδια στιγμή κρατάς ενήμερο το κοινό σου και του αποκαλύπτεις πιο προσωπικές στιγμές. Το κοινό σου σταδιακά γνωρίζει καλύτερα τη μάρκα σου όχι μόνο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου αλλά και για την ομάδα που την αποτελεί.

https://www.instagram.com/p/CLxkYnNhKeG/?utm_source=ig_embed

#7: Κάνε τη ροή σου στο Instagram πιο δημιουργική

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, οι αναρτήσεις καρουζέλ μπορούν να είναι ένας φοβερός τρόπος για να προσθέσεις μία πιο δημιουργική πινελιά στον λογαριασμό σου στο Instagram.

Χάρη στην ταχεία ανάπτυξη εφαρμογώνεπεξεργασίας φωτογραφιών, είναι πιο εύκολο από ποτέ να μετατρέψεις τις αναρτήσεις καρουζέλ σου σε εντυπωσιακά έργα τέχνης.

Είτε ξεκινάς μια νέα σειρά προϊόντων είτε απλά δεν μπορείς να αποφασίσεις ποια φωτογραφία να δημοσιεύσεις οι αναρτήσεις καρουζέλ στο Instagram είναι μία από τις πιο ευέλικτες και φιλικές δυνατότητες που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις.

https://www.instagram.com/p/B0XnI6TBGEf/?utm_source=ig_embed

Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy. Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online