fbpx

Πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις του eshop σου με τα DM στο Instagram

Πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις του eshop σου με τα αυτοματοποιημένα DM στο Instagram

Τα DM στο Instagram αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να αποκτήσει νέους πελάτες, να εμβαθύνει τις σχέσεις της με το κοινό της και φυσικά να αυξήσει τις πωλήσεις.

Τι είναι τα αυτοματοποιημένα DM Instagram;

Χάρη στην πρόσφατη κυκλοφορία τουMessenger API του Facebook για το Instagram, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα μηνύματα DM στο Instagram για να απαντούν πιο αποτελεσματικά στους πελάτες τους.

Τα αυτοματοποιημένα DM είναι προγραμματισμένες απαντήσεις που μπορεί να είναι τόσο απλές όσο η απάντηση στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που λαμβάνεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Μέσω αυτών καθοδηγείς τους πελάτες σου σε διαφορετικά αποτελέσματα απαντήσεων, ανάλογα με τον τρόπο που ανταποκρίνονται.

Δείτε πώς η @socialsavvyhq χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένα μηνύματα προτροπής για να απαντά σε συχνές ερωτήσεις στα DM της.

 

Δείτε πώς η @socialsavvyhq χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένα μηνύματα προτροπής για να απαντά σε συχνές ερωτήσεις στα DM της.

Μπορείς να δημιουργείς αυτοματοποιημένες συνομιλίες χρησιμοποιώντας μια εγκεκριμένη από το Instagram πλατφόρμα, όπως ManyChat, Inflact, Chatfuel ή MobileMonkey.

Μπορείς, επίσης, να χρησιμοποιείς αυτοματοποιημένες απαντήσεις για να συλλέξεις πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σου – όπως ονόματα, διευθύνσεις, email και προτιμήσεις προϊόντων. Με αυτόν τον τρόπο συνδράμεις στη συνολική στρατηγική marketing στο Instagram σου.

Γιατί να χρησιμοποιήσεις αυτοματοποιημένα DM Instagram;

Μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα έδειξε ότι το 75% των ανθρώπων επιθυμούν την άμεση επικοινωνία με τις επιχειρήσεις μέσω μηνυμάτων στα social, ενώ το 64% προτιμά τα μηνύματα από το email ή το τηλέφωνο.

 

Μάθε τα πάντα για το Instagram

Και ενώ οι επιχειρήσεις λαμβάνουν μηνύματα 24 ώρες το 24ωρο, δεν είναι πάντα δυνατό –ή οικονομικά αποδοτικό– να υπάρχει κάποιος να απαντά σε αυτά όλη την ημέρα, δεν συμφωνείς;

Με τα αυτοματοποιημένα μηνύματα αποστολής μηνυμάτων στο Instagram, μπορείς να ανταποκρίνεσαι αμέσως στους πελάτες και στους υποψήφιους πελάτες. Έτσι, μειώνεις τις πιθανότητες να τους χάσεις.

6 τρόποι για να χρησιμοποιείς τα αυτοματοποιημένα DM Instagram για να αυξήσεις τις πωλήσεις

Ακολουθούν έξι τρόποι για να χρησιμοποιείς τα αυτοματοποιημένα DM του Instagram για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

#1: Παροχή εξυπηρέτησης πελατών 24-7

Τα αυτοματοποιημένα DM στο Instagram σε βοηθούν να απαντάς σε συχνές ερωτήσεις από νέους και υπάρχοντες πελάτες – ανά πάσα στιγμή. Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών σου 24-7, χτίζει ισχυρές σχέσεις αφοσίωσης μαζί τους και τους ενθαρρύνει να αγοράζουν από σένα ξανά και ξανά.

Μπορείς, επιπλέον, να ρυθμίζεις να στέλνονται αυματοποιημένα μηνύματα σε όσους χρήστες σε επισκέπτονται για πρώτη φορά (όπως η @juliaroseboston).

 

Μπορείς, επιπλέον, να ρυθμίζεις να στέλνονται αυματοποιημένα μηνύματα σε όσους χρήστες σε επισκέπτονται για πρώτη φορά (όπως η @juliaroseboston).

 

Μια πρόσφατη έρευνα marketing έδειξε ότι το 40% των καταναλωτών αναμένει από τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στα μηνύματά τους μέσα σε μια ώρα από την επικοινωνία. Οι γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήσεις και σχόλια κάνουν τους πελάτες να νιώθουν ότι οι ανάγκες τους είναι σημαντικές και ότι αποτελούν πολύτιμο μέρος της κοινότητας της επιχείρησής σου.

#2: Προώθηση προϊόντων

Εάν έχεις να παρουσιάσεις ένα νέο προϊόν ή να κάνεις μια συναρπαστική ανακοίνωση, τα αυτοματοποιημένα DM στο Instagram σε διευκολύνουν. Με απλό τρόπο, ενημερώνεις όλους τους ακολούθους σου για τις τελευταίες εξελίξεις του brand σου.

Η ενημέρωση των followers σου για τα τελευταία προϊόντα και τις επερχόμενες εκπτώσεις σου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσεις την προσφορά σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις.

 

Ανέπτυξε μια κερδοφόρα επιχείρηση στο Instagram

Στέλνοντας μηνύματα στους followers σου με ενημερώσεις για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρεις, μπορείς να στοχεύσεις τις πωλήσεις στις οποίες θέλεις να επικεντρωθείς με άμεσο και πιο εξατομικευμένο τρόπο.

#3: Αύξηση δυνητικών πελατών

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κερδίσεις δυνητικούς πελάτες είναι να χρησιμοποιήσεις τις ιστορίες του Instagram ως σημείο εκκίνησης. Πάνω από500 εκατομμύρια άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τις ιστορίες του Instagram σε καθημερινή βάση, επομένως υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για διοχέτευση χρηστών στα DM σου, μέσω δημιουργικών και ελκυστικών ιστοριών.

Δες πώς η @blume χρησιμοποίησε ένα αυτοκόλλητο Instagram στο story για να αλληλεπιδράσει με τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες του σχετικά με το προϊόν ομορφιάς του:

 

image 28

 

Μόλις καταφέρεις να κάνεις τον χρήστη να σε ακολουθήσει, μπορείς να αυτοματοποιήσεις μια απάντηση καλωσορίσματος, να τον παραπέμψεις στον ιστότοπό σου ή να του προτείνεις προϊόντα ή υπηρεσίες.

#4: Δημιουργία λίστα email

Με τα DM μπορείς να κατευθύνεις τους χρήστες ζητώντας τους να σου στείλουν μήνυμα με μια συγκεκριμένη αυτοματοποιημένη λέξη ενεργοποίησης για διαγωνισμούς, προσφορές και δώρα.

Για παράδειγμα, εάν διαθέτεις eshop που προσφέρει έναν εκπτωτικό κωδικό για μια προσφορά της Black Friday, θα μπορούσες να γράψεις, “Εάν θέλεις να λάβεις έναν εκπτωτικό κωδικό 10%, στείλε μας μήνυμα Friday”.

Όταν κάποιος σου στέλνει αυτό το μήνυμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτοματοποιημένα DM Instagram για να ενεργοποιήσεις μια συνομιλία. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια προτροπή για να δημιουργήσει έναν λογαριασμό και να λάβει μια μοναδική έκπτωση. Αυτός είναι και ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσεις τη λίστα email σου.

#5: Αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σου

Τα αυτοματοποιημένα άμεσα μηνύματα είναι επίσης ένα πολύ καλό μέσο για να κατευθύνεις τους χρήστες του Instagram στον ιστότοπό σου.

Τέτοιου είδους μηνύματα – που περιλαμβάνουν συνδέσμους προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου – ενθαρρύνουν τους παραλήπτες μηνυμάτων να επισκεφθούν τον ιστότοπό σου, δημιουργώντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες για πωλήσεις.

Δες πώς η επωνυμία μακιγιάζ Charlotte Tilbury ακολουθεί μια ερώτηση προϊόντος με μια συνδεδεμένη προσφορά για μια συμβουλευτική ομορφιάς:

 

image 29

Όπως δείχνει το παραπάνω μήνυμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη φωνή της επιχείρησής σου για να έχεις μεγάλο αντίκτυπο στα αυτοματοποιημένα DM σου.

Τα διασκεδαστικά και ελκυστικά μηνύματα ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ στον ενεργοποιημένο σύνδεσμο, ενισχύοντας την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και τις πωλήσεις στη διαδικασία.

#6: Δημιουργία πιστής κοινότητας

Η οικοδόμηση μιας κοινότητας πιστών πελατών απαιτεί αμφίδρομη επικοινωνία. Η τακτική επικοινωνία με τους ακόλουθούς σου χτίζει εμπιστοσύνη.

βιβλίο για Instagram

Ο ιδιωτικός χαρακτήρας των DM κάνει τους χρήστες να αισθάνονται ασφάλεια, ότι τους βλέπουν και τους εκτιμούν. Η αποστολή τακτικών αυτοματοποιημένων μηνυμάτων – είτε για να τους ευχαριστήσεις για μια αναφορά, είτε για να τους ενημερώσεις τις νέες προσφορές σε βοηθούν να βελτιώσεις τα εισερχόμενά σου.

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy. Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.

 

Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο διάβασε ακόμα:

Είσαι influencer και θέλεις να έχεις εκπληκτικό media kit; 10+1 βήματα για να το δημιουργήσεις

4 top εργαλεία Instagram Analytics για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου το 2022 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ;

Απόκτησε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το e-book Instagram Marketing για επιχειρήσεις. Το μόνο που θέλουμε από εσένα είναι το email και το ονοματάκι σου. :)