DS Digital Services

Instagram Hashtags για επιχειρήσεις

Τα instagram hashtags εξακολουθούν να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερες εμφανίσεις (και αφοσίωση!) στις αναρτήσεις σας.

Μια ανάρτηση με τουλάχιστον ένα hashtag Instagram έχει μέσο όρο 12,6% περισσότερη αφοσίωση από τις αναρτήσεις χωρίς hashtag. Άρα αξίζει να δημιουργήσετε μια στρατηγική hashtag για την επωνυμία σας εάν θέλετε να αναπτύξετε τον λογαριασμό σας. Προσοχή! Δεν έχει νόημα να στήσετε μια στρατηγική hashtag αν δεν έχετε ήδη αναπτύξει μια ολοκληρωμένη στρατηγική Social Media Marketing!

Σε αυτόν τον οδηγό για τα Instagram hashtags θα σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη χρήση των hashtag για να αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους, να βελτιώσετε τα ποσοστά αφοσίωσης των αναρτήσεων σας και να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την επιχείρησή σας.

Πίνακας Περιεχομένων

Γιατί τα Instagram Hashtags είναι σημαντικά

Το Instagram έχει υποστεί πολλές αλλαγές από την αρχική του κυκλοφορία το 2010. Αλλά από όλα αυτά, ένα πράγμα παρέμεινε συνεπές: η σημασία των Instagram hashtags.

Η χρήση σχετικών, στοχευμένων hashtag στις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να σας ανακαλύψουν νέοι χρήστες. Αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερη αφοσίωση, περισσότερους οπαδούς και περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή σας.

Παράδειγμα instagram hashtags

Όπως στο Twitter και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, τα hashtag Instagram λειτουργούν οργανώνοντας και κατηγοριοποιώντας περιεχόμενο φωτογραφιών και βίντεο.

Ως επιχείρηση θεωρούμε δεδομένο ότι έχετε δημόσιο λογαριασμό Instagram. Αν λοιπον προσθέσετε ένα hashtag σε μια ανάρτηση, αυτή η ανάρτηση θα είναι ορατή στην αντίστοιχη σελίδα hashtag (είναι βασικά ένας κατάλογος όλων των φωτογραφιών και των βίντεο που έχουν επισημανθεί με αυτό το hashtag).

Ας κάνουμε λίγο θόρυβο

Δεδομένου ότι τα hashtag χρησιμοποιούνται με σκοπό την ανακάλυψη περιεχομένου, τα σωστά hashtag μπορούν να σας εμφανίσουν στο κοινό-στόχο σας, ακόμα κι αν δεν έχει συνδεθεί μαζί σας στο παρελθόν.

Για παράδειγμα, μια επιχείρηση με καλλυντικά μπορεί να δημοσιεύσει μια εικόνα ενός μοντέλου με make-up και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιήσει τα hashtags #cosmetics, #makeupworld και #greekcosmetics όταν ανεβεί στο Instagram.

Παράδειγμα χρήσης hashtag από επιχείρηση καλλυντικών

Χρησιμοποιώντας αυτά τα τρία hashtag, η εικόνα καταγράφεται έτσι ώστε άλλοι χρήστες του Instagram που ενδιαφέρονται για cosmetics και makeup να μπορούν εύκολα να την βρουν.

Μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

  • Οι αριθμοί επιτρέπονται σε hashtag. Τα κενά και οι ειδικοί χαρακτήρες, όπως $ ή %, δεν λειτουργούν.
  • Μπορείτε να προσθέσετε hashtag μόνο στις δικές σας αναρτήσεις.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως 30 hashtag σε μια ανάρτηση και 10 σε μια Instagram ιστορία.

Προσοχή! Στο παράδειγμα μας χρησιμοποιήσαμε δημοφιλή hashtag στα να το κάνουμε πιο απλό. Παρόλα αυτά τα δημοφιλή hashtag είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγουμε και θα το γιατί θα το εξηγήσουμε παρακάτω.

Οι διαφορετικοί τύποι Instagram Hashtags

Η κατανόηση των διαφορετικών τύπων hashtag και του αντίστοιχου κοινού τους είναι το κλειδί για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής Instagram hashtag:

#1: Θεματικά Hashtags

Τα θεματικά hashtags είναι hashtag που συνδέουν τους χρήστες με ένα συγκεκριμένο θέμα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με άλλους, να βελτιώσετε την δυνατότητα αναζήτησης των αναρτήσεων σας, να αποκτήσετε οπαδούς και να αναπτύξετε τη δική σας κοινότητα.

9 διαφορετικοί τύποι θεματικών hashtag που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας:

  1. Hashtag που υποδεικνύουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, όπως #clothes ή #coffeeshop
  2. Hashtags που δείχνουν τον κλάδο σας, όπως #fashionphotographer ή #modelphotographer
  3. Hashtags για κοινότητες Instagram στον κλάδο σας, όπως #marketersofinstagram ή #chefofinstagram
  4. Hashtags για ειδικές εκδηλώσεις ή σεζόν, όπως #mothersday ή #blackfriday
  5. Hashtags που χρησιμοποιούν την τοποθεσία, όπως #athens, #thessaloniki ή #greece
  6. Hashtag με emoji, όπως # ή #
  7. Hashtags με ακρωνύμια, όπως #qotd (από το quote of the day) ή #ootd (από το outfit of the day)
  8. Hashtag με φράσεις που σχετίζονται με αυτό που κάνετε, όπως #askanoumeligothorivo ή #cookathome
  9. Καθημερινά hashtag, όπως #mondaymotivation, #tuesdaytip ή #wellnesswednesday

Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια ποικιλία από hashtag στις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας, ώστε οι αναρτήσεις σας να μπορούν να προσεγγίσουν διαφορετικές κοινότητες. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα κέντρο περιποίησης νυχιών στην Αθήνα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το #νύχια και #athens για να προσεγγίσετε αυτούς που αναζητούν περιποίηση νυχιών στην Αθήνα , όπως επίσης να χρησιμοποιήσετε και το #athensnails.

 Περιποίηση νυχιών hashtags


Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε αυτά τα θεματικά hashtag είναι να αναζητήσετε ποια hashtag χρησιμοποιούν ήδη το κοινό ή οι αγαπημένοι σας λογαριασμοί. Εάν σκέφτεστε να δημιουργήσετε το δικό σας θεματικό hashtag, θυμηθείτε ότι όσο πιο περιορισμένο είναι το πεδίο εφαρμογής του hashtag, τόσο πιο αφοσιωμένοι είναι οι χρήστες. Μην φοβάστε να βρείτε ένα εξειδικευμένο ενδιαφέρον ή θέμα για το οποίο θέλετε να δημιουργήσετε μια κοινότητα Instagram.

#2. Hashtags Επωνυμίας

Ένα επώνυμο hashtag (ή επωνυμίας, αν προτιμάτε) είναι αυτό που είναι μοναδικό για την επιχείρηση ή την καμπάνια σας. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο το όνομα της επιχείρησής σας, η ετικέτα ή το όνομα ενός από τα προϊόντα σας.

Στην DS Digital Services χρησιμοποιούμε δυο τέτοια hashtags. Το #dskomotini και το #askanoumeligothorivo.

#dskomotini, instagram hashtags

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα hashtag επωνυμίας για μια συγκεκριμένη καμπάνια ή να δείξετε απλώς την κουλτούρα, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας σας.

Εάν εκτελείτε μια καμπάνια στο Instagram, το να έχετε ένα hashtag επωνυμίας θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τη συμμετοχή και την αφοσίωση. Θα οργανώσει επίσης όλες τις αναρτήσεις με ετικέτα σε μια σελίδα hashtag. Αυτό είναι χρήσιμο εάν χρησιμοποιείτε το hashtag για τη συλλογή συμμετοχών για προσφορές ή υποβολές διαγωνισμού.

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επώνυμα hashtag για να προωθήσετε απλώς την εταιρεία σας – τους ανθρώπους, τις επιτυχίες και τις αξίες σας.

Πώς να βρείτε τα καλύτερα Instagram Hashtag για την επιχείρησή σας.

Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα Instagram hashtag μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την προσέγγιση χρηστών, να αποκτήσετε μεγαλύτερη αφοσίωση και να προσελκύσετε περισσότερους ακόλουθους. Αλλά για να έχετε επιτυχία με τα hashtag, πρέπει να έχετε στρατηγική για το τι hashtag χρησιμοποιείτε και πότε τα χρησιμοποιείτε.

Επειδή τα πιο δημοφιλή hashtag στο Instagram χρησιμοποιούνται εκατομμύρια φορές, δεν σημαίνει ότι θα λάβετε έναν τόνο “μου αρέσει” και σχόλια απλώς προσθέτοντας το #love, #instagood ή #puppy στις αναρτήσεις σας. Με εκατομμύρια χρήστες να τα χρησιμοποιούν, οι αναρτήσεις σας θάβονται από καινούργιες που ανεβαίνουν σε δευτερόλεπτα!

Αντί να χρησιμοποιείτε τα πιο δημοφιλή Instagram hashtags, είναι καλύτερο να βρείτε και να χρησιμοποιήσετε hashtag που είναι μικρότερα, πιο εξειδικευμένα για να έχετε ένα αφοσιωμένο κοινό που να σχετίζεται με τον κλάδο σας.

Λοιπόν, πώς μπορείτε να βρείτε αυτά τα δημιουργικά και προσανατολισμένα στην επιχείρησή σας hashtag;

Ο καλύτερος τρόπος είναι να κοιτάξετε και να δείτε τι hashtag χρησιμοποιεί ήδη το κοινό, οι ανταγωνιστές και οι ηγέτες του κλάδου σας. Ο κόσμος που ψάχνετε βρίσκετε ήδη εκεί! Παρατηρήσαμε ότι όσο πιο εξειδικευμένο είναι το αντικείμενο, τόσο περισσότερες συνομιλίες έχουν οι χρήστες γύρω από αυτό. Θα εκπλαγείτε από το πώς μπορείτε να έχετε κέρδη από τα εξειδικευμένα hashtag!

Δείτε τρόπους για να βρείτε τα καλύτερα Instagram hashtags για την επιχείρησή σας:

Δείτε τι hashtag χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας

Ίσως ανακαλύψετε νέα hashtag για προσθήκη στις αναρτήσεις σας. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να αποφασίσετε ότι δεν θέλετε να ανταγωνιστείτε για το ίδιο κοινό, οπότε μπορείτε να αναζητήσετε εναλλακτικά hashtag για χρήση. Να αποκλείσετε δηλαδή από την λίστα σας hashtags που χρησιμοποιεί ο άμεσος ανταγωνισμός σας.

Χρησιμοποιήστε hashtag που χρησιμοποιούν άτομα με επιρροή στον κλάδο σας

Αυτά τα άτομα είναι ήδη καλά εδραιωμένα με το κοινό σας, οπότε γιατί να μην μάθετε από τους καλύτερους;

Ερευνήστε το κοινό σας

Το να ρίχνετε τυχαία hashtag στο τέλος των αναρτήσεων σας στο Instagram δεν πρόκειται να αυξήσει το κοινό σας. Ερευνήστε ποια hashtag χρησιμοποιεί το κοινό σας και δείτε ποια ταιριάζουν στο περιεχόμενο που δημοσιεύετε.Τα hashtag σας πρέπει να είναι συναφή και να περιέχουν λέξεις-κλειδιά για τις οποίες πραγματικά κάνει αναζήτηση το κοινό σας.

Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία αναζήτησης του Instagram

Πληκτρολογήστε μια λέξη-κλειδί που είναι σχετική με την επωνυμία σας στη γραμμή αναζήτησης του Instagram (δηλαδή τη δυνατότητα Εξερεύνηση) και, στη συνέχεια, επιλέξτε την καρτέλα Ετικέτες. Το Instagram θα σας δώσει μια λίστα με όλα τα hashtag με αυτήν τη λέξη-κλειδί, καθώς και μια σειρά από αναρτήσεις με ετικέτες.

Ένας μεγάλος αριθμός σημαίνει ότι πολλά άτομα ακολουθούν αυτό το hashtag, αλλά σημαίνει επίσης ότι υπάρχει ένας τόνος περιεχομένου σε αυτό και οι αναρτήσεις σας ενδέχεται να χαθούν. Πειραματιστείτε με έναν συνδυασμό δημοφιλών και εξειδικευμένων hashtag για να βρείτε το καλύτερο σημείο για την επωνυμία σας.

Εξετάστε τα σχετικά hashtag

Σε οποιαδήποτε σελίδα hashtag, ακριβώς πάνω από τις καρτέλες “Κορυφαίες” και “Πρόσφατες”, θα βρείτε μια λίστα σχετικών hashtag . Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε σχετικά hashtag που μπορεί να είναι λίγο πιο εξειδικευμένα. Και αυτό σημαίνει ένα ακόμη πιο στοχευμένο κοινό με λιγότερο περιεχόμενο για να ανταγωνιστεί η επιχείρησή σας.

Τρόποι βελτιστοποίησης των Hashtag Instagram

Τα Hashtags στο Instagram μπορούν πραγματικά να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την παρακολούθηση και την αφοσίωσή , αλλά οι καλύτερες πρακτικές αλλάζουν συνεχώς.

Μια εξαιρετική στρατηγική Instagram hashtag δεν προσεγγίζει μόνο περισσότερα άτομα – προσεγγίζει τα κατάλληλα άτομα για την επιχείρησή σας. Δείτε μερικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση των hashtag του Instagram για να φτάσετε στην αγορά-στόχο σας και να αυξήσετε την αφοσίωσή:

  • Ελέγξτε το Στατιστικά του Instagram 
  • Προσπαθήστε να μπείτε στα “Κορυφαία” αποτελέσματα για ένα Hashtag
  • Συμπεριλάβετε το Hashtag επωνυμίας της επιχείρησης στο προφίλ σας στο Instagram
Instagram Hashtags
  • Δημοσιεύστε τα Hashtag σας στο πρώτο σχόλιο
  • Προσθέστε Hashtags στις ιστορίες σας στο Instagram
  • Δελεάστε τους ακόλουθους σας να ακολουθήσουν το επώνυμο Hashtag σας
  • Κάντε καμπάνιες και διαφημίσεις βάσει Hashtag
  • Αποφύγετε τη χρήση απαγορευμένων Hashtag στο Instagram

Οι καλύτερες πρακτικές για τα Instagram Hashtags

Τα hashtag του Instagram μπορούν να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για ανακάλυψη όταν χρησιμοποιούνται σωστά – αλλά μπορούν επίσης να φαίνονται ανεπιθύμητα και να βλάπτουν τον λογαριασμό σας όταν χρησιμοποιούνται εσφαλμένα.

Ακολουθούν ορισμένοι κανόνες για να έχετε τα μέγιστα κέρδη από τα Instagram hashtags:

Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσω τα Instagram Hashtags;

Η σύντομη απάντηση; Όσο πιο συχνά γίνεται! Κάθε φορά που μοιράζεστε περιεχόμενο στο Instagram, είτε πρόκειται για ανάρτηση είτε για ιστορία , εάν ο στόχος σας είναι να το δει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, πρέπει να χρησιμοποιείτε hashtag.

Πόσα Hashtags πρέπει να χρησιμοποιώ;

Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανόνας όσον αφορά τον καθορισμό πόσων hashtag πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Ενώ ορισμένοι ειδικοί όπως η Alex Tooby προτείνουν τη χρήση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού hashtag, άλλοι προτείνουν τη χρήση μόνο 5-10. Η δική μας γνώμη; Εάν μπορείτε να βρείτε 30 εξαιρετικά συναφή hashtag για προσθήκη σε κάθε ανάρτηση, τότε σίγουρα να το κάνετε.

Τι Hashtags πρέπει να χρησιμοποιώ;

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε όταν αποφασίζετε ποια hashtag να χρησιμοποιήσετε είναι ότι είναι σχετικά. Όπως επίσης, να χρησιμοποιείτε hashtags που το κοινό-στόχος σας πραγματικά αναζητά και ακολουθεί!

Πρέπει τα Hashtags μου να είναι ορατά;

Σύμφωνα με το Instagram, μπορείτε να προσθέσετε hashtag είτε στη λεζάντα της ανάρτησης είτε στα σχόλια. Εάν προτιμάτε μια πιο τακτοποιημένη λεζάντα, μπορείτε να προσθέσετε αλλαγές γραμμής μεταξύ του κύριου μέρους της λεζάντας και των hashtags. Αυτό θα κρατήσει τα hashtags σας τακτοποιημένα, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε μια όμορφη βελτιωμένη αισθητική:

Κενό ανάμεσα σε λεζάντα και hashtags

Επίλογος

Η στρατηγική χρήση των hashtag Instagram είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με πελάτες, να βρείτε περιεχόμενο που δημιουργήθηκε για εσάς από τους οπαδούς σας και να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με σημαντικούς συνεργάτες!

Είστε έτοιμοι να εντάξετε τα hashtags στην στρατηγική Instagram μάρκετινγκ της επιχείρησής σας;

Αν θέλετε επαγγελματική διαχείριση του λογαριασμού Isnatgram της επιχείρησής σας μπορείτε να τον αναθέσετε στους ειδικούς της DS Digital Services.

Αν σας άρεσε το άρθρο μας η πιστεύετε ότι μπορεί να βοηθήσει μια φιλική σας επιχείρηση, μοιραστείτε το στα social media! 

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για τα πάντα γύρω από τα social media!

Επιτυχία στο Instagram

Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online