fbpx

DS Digital Services

Instagram Live για επιχειρήσεις

Το Instagram live για επιχειρήσεις, ωθεί τις πωλήσεις της επιχείρησής σου. Αρκεί να το δημιουργήσεις σωστά.

Ένα από τα μεγαλύτερα social media το Instagram έφτασε τα 2 δις χρήστες, άρα όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί με τίποτε να απουσιάζει από τη στρατηγική της επιχείρησής σου, όσον αφορά στο social media marketing.

Σε αντίθεση με τις ιστορίες  το Instagram live  δεν έχει καμία απολύτως επεξεργασία ενώ οι δυνητικοί πελάτες μπορούν  να συντονιστούν και να συμμετάσχουν.

Όσο για το live streaming σε πληροφορούμε πως είναι από τα ανερχόμενα features στην πλατφόρμα άρα όπως καταλαβαίνεις, κλακέτα – κάμερα – πάμε.

Όσοι διαθέτουν επιχείρηση και θέλουν να λένε πως χρησιμοποιούν το Instagram ως μέσο προσέλκυσης πελατών απαραίτητο είναι να ενσωματώσουν τα live που θα προβάλλουν στα stories του λογαριασμού τους.

Πως θα αποκτήσεις περισσότερους followers

Τα Instagram live δημιουργούνται απίστευτα εύκολα και αποτελούν αγαπημένο περιεχόμενο για τους χρήστες, εφόσον βρίσκονται υψηλά στις κατατάξεις προτιμήσεών τους ως προς το περιεχόμενο.

Άρα γιατί να μην εισάγεις και για τη δική σου επιχείρηση live, όταν πρόκειται για την απόλυτη τάση των media;

Επιπλέον η πλατφόρμα έχει κάνει κάποιες αλλαγές φιλικές προς την προβολή των επιχειρήσεων, αυξάνοντας το χρόνο διάρκειάς τους.

Ας δούμε όμως τί προσφέρει το Instagram live σε μια επιχείρηση του σήμερα

Επιχειρηματίας εστίασης κάνει live instagram

6 οφέλη του live στο Instagram

#1 Αυξάνει τη δέσμευση με το κοινό της επιχείρησης

Οι χρήστες θα αλληλεπιδράσουν και έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή μαζί σου, να μιλήσουν, να νιώσουν άνετα, να δημιουργηθεί κλίμα οικειότητας.

Το engagement που θα αποκτηθεί θα προσφέρει χώρο ώστε να μπορέσεις να προωθήσεις πιο αποδοτικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τους προσφέρεις.

#2 Το κοινό γνωρίζει το πρόσωπο της επιχείρησης και έρχεται πιο κοντά

Από ένα απρόσωπο προφίλ, αποκτάς επαφή με το κοινό σου και πλέον δεν είσαι γι΄αυτό ένα λογότυπο ή ένα διαφηστικό υλικό.

#3 Κάνεις αισθητή την παρουσία σου και δεν αφήνεις το κοινό σου να απομακρυνθεί

Που σημαίνει πως ενισχύεις τους δεσμούς σας, προσφέρεις ενημέρωση, διασκέδαση ή απλά λες μια καλημέρα.

Οι ακόλουθοι θα αλληλεπιδράσουν οπότε αυτό που ήθελες πέτυχε. Έχεις αυξημένο engagement.

#4 Ο αλγόριθμος αγαπάει το engagement

Άρα είναι ευχαριστημένος με το υλικό που του προσφέρεις και σε βοηθάει στη προβολή σου. Ας μην ξεχνάμε πως ο αλγόριθμος τρέφεται από ενεργούς λογαριασμούς και τους επιβραβεύει. Επομένως το Instagram live είναι ένα απίστευτο κανάλι επικοινωνίας που βοηθά στην  προσέλκυση κοινού με διαδραστικό τρόπο, τη δέσμευση, ακόμα και την πώληση προϊόντων.

#5 Αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand

Κάθε φορά που κάνεις live το Instagram στέλνει στο χρήστη ειδοποίηση και παράλληλα το live θα ανεβαίνει στο αρχικό μέρος της ροής τους στο Instagram Stories.Προφανώς μιλάμε για ένα καταπληκτικό εργαλείο που σου δίνει τη δυνατότητα άμεσα να προσεγγίσεις πελάτες και να προωθήσεις τα προϊόντα σου.

Μάθε τα πάντα για το Instagram

#6 Τα σχόλια θα σου κάνουν καλό

Επειδή η αλληλεπίδραση είναι άμεση, αυθόρμητη άρα και αληθινή, τα σχόλια που θα λαμβάνεις κατά τη διάρκεια του live θα είναι χρήσιμα.

Το κοινό θα σου δείξει τυχόν λάθη που κάνεις, τα δυνατά σημεία σου. Γενικά θα λάβεις χρησιμότατες πληροφορίες τις οποίες μπορείς να αξιολογήσεις και να χρησιμοποιήσεις κατάλληλα. Προσοχή όμως προετοιμάσου σωστά ώστε να μη δημιουργηθούν “κακές” στιγμές κατά τη διάρκεια.

Κλακέτα – Κάμερα – Πάμε για live

Κλακέτα για live στο instagram

 

 

Ήρθε η στιγμή να δούμε βήμα – βήμα πως θα το υλοποιήσεις

Βήμα 1  Αρχικά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις σου

Πώς; Άνοιξε την κάμερα του Instagram stories και ενεργοποίησε σέρνοντας το δάχτυλο την λειτουργία live.

Στην αριστερή γωνία βρίσκονται οι ρυθμίσεις για να τσεκάρεις τα στοιχεία ελέγχου.

Δηλαδή επιλέγεις

  • Ποιοι θέλεις να το δουν
  • Ποιοι θέλεις να απαντούν
  • Πώς μπορεί να κοινοποιηθεί

Εύκολο;

Προχωράμε λοιπόν.

Βήμα 2 Απομάκρυνε τα προσβλητικά σχόλια

Αν δεν θέλεις να βλέπεις προσβλητικά σχόλια είναι απλό. Φίλτραρε τα σχόλια με συγκεκριμένες λέξεις – φράσεις.

Πήγαινε στις ρυθμίσεις – απόρρητο – σχόλια και απενεργοποίησέ τα, επιλέγοντας το “Απόκρυψη προσβλητικών σχολίων”.

Αν δεν θέλεις σχόλια με συγκεκριμένες εκφράσεις ενεργοποίησε απλά την επιλογή “Χειροκίνητο φίλτρο” και γράψε λέξεις ή φράσεις που θέλεις να αποκλείσεις.

Είναι ένα απαραίτητο βήμα και μην το παραλείψεις.

Διάβασε κι αυτό: Το απόλυτο λεξικό για το Instagram

 Βήμα 3  Λειτουργία εξάσκησης

Πρόκειται για ένα νεοαποκτηθέν εργαλείο του Instagram με το οποίο μπορείς να τσεκάρεις τις ρυθμίσεις σου.

Είναι το  “Practice Mode”και το ενεργοποιείς εύκολα με  το εικονίδιο του ματιού στην αριστερή γωνία της οθόνης.

Έτσι πριν αρχίσεις το live μπορείς να ελέγξεις τυχόν ατέλειες και να προβείς στις κατάλληλες διορθώσεις.

Βήμα 4 Ετοιμάσου σε λίγο “βγαίνεις”

Εφόσον έχεις κάνει τις πρόβες σου στον καθρέφτη ή έχεις προετοιμάσει το πλάνο σου τότε άνοιξε την κάμερα και σύρε το δάχτυλο στο live.

Ήδη είσαι on air που λέγανε τον παλιό καιρό και έχεις τους ακολούθους σου απέναντι.

Πολύ “SOS” το να έχεις ισχυρή σύνδεση στο διαδίκτυο.

Μην αρχίσουν τα όργανα ειδικά την πρώτη ημέρα που θα είσαι και φουλ αγχωμένος.

 

Βήμα 5  Πώς να κάνεις τη μετάδοση πιο ελκυστική;

  • Μπορείς να μοιραστείς ερωτήσεις στην οθόνη πατώντας το εικονίδιο στο κάτω μέρος της οθόνης. Αλλά μόνο κατά τη διάρκεια προβολής.
  • Μπορείς επίσης να στείλεις άμεσο μήνυμα σε κάποιον σχετικά με το Instagram live ενεργοποιώντας το εικονίδιο του χάρτινου αεροπλάνου στο κάτω μέρος της οθόνης.
  • Μπορείς τέλος να καρφιτσώσεις ένα σχόλιο στην κορυφή της ροής πατώντας το παρατεταμένα.

Επιχειρηματίας ετοιμάζεται να κάνει instagram live

Βήμα 6  Ήρθε το τέλος;

Μπορείς να πατήσεις τον τερματισμό και τερματισμός τώρα για να το επιβεβαιώσεις. Αν θέλεις να το αποθηκεύσεις μπορείς να το κάνεις, επάνω αριστερά υπάρχει κι αυτή η επιλογή.

Δεν ήταν κάτι δύσκολο;

Ας δούμε τώρα πως θα εφαρμόσεις μια καλή στρατηγική για το Instagram live ώστε να αξιοποιήσεις αυτό το απίστευτο εργαλείο στο marketing της επιχείρησής σου.

Σε ενδιαφέρει: Γιατί πρέπει να κάνεις διαφήμιση στα social media; Σου δίνουμε όλες τις απαντήσειςΚοπέλα παρακολουθεί instagram live

 Ενημέρωσε το κοινό σου

Το να προωθήσεις την ενημέρωση για το live είναι πραγματικά απαραίτητο για να μπορέσεις να εξασφαλίσεις προβολές.

Η πλατφόρμα σου δίνει τη δυνατότητα να το προγραμματίσεις (έως και τρεις μήνες νωρίτερα!). Άρα ενημέρωσε, προσκάλεσε και υπενθύμισε αν θέλεις το κοινό σου για να συντονιστεί και να σε παρακολουθήσει.

 Βρες την κατάλληλη ώρα

Το να κάνεις live σε ώρες που το κοινό σου δεν είναι συνδεδεμένο, το καταλαβαίνεις πως είναι άδικος κόπος.

Γι΄αυτό το λόγο καλό είναι να μελετήσεις πότε το κοινό σου είναι on line.

Μελέτησε τις τάσεις των ιστορικών δεδομένων και

στα Insights. Η καρτέλα “κοινό” θα σου δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να επιλέξεις πότε θα είναι σωστός χρόνος για ένα live.

Δημιούργησε το τέλειο σκηνικό

Όσο και καλό να είναι το προϊόν σου, όσο τέλεια η υπηρεσία σου, αν δεν τα παρουσιάσεις όπως πρέπει, τότε δεν θα έχουν την απήχηση που τους αξίζουν.

Βασικό που πρέπει να προσέξεις είναι ο φωτισμός αλλά και το σκηνικό.

Ανάλογα με το τι προωθείς διαμόρφωσε το κατάλληλο σκηνικό, χωρίς να τραβάει τη προσοχή αυτό και να χάνει το προϊόν.

Σε αυτή την περίπτωση δηλαδή με ένα multi and much σκηνικό βάζεις το κοινό σου να κοιτάει το δάσος και να χάνει το δέντρο.

Προτίμησε κάτι λοιπόν που “δένει” απόλυτα και δημιούργησε το πιο φινετσάτο σκηνικό.

 Χωρίς σχέδιο δεν θα πετύχει

Έχεις το άγχος της κάμερας, έχεις το άγχος της προβολής και των τεχνικών, γιατί να προσθέσεις και εκείνες τις αμήχανες παύσεις ή τα εκνευριστικά εεεεε….

Η λύση είναι να ετοιμάσεις ένα σχέδιο με σωστό περιεχόμενο και να το ακολουθήσεις.

Πίστεψέ με όσο κι αν κατέχεις τη ρητορική δεν θα τα καταφέρεις.

Αν όμως βαδίσεις βάση σχεδίου όλα θα κυλήσουν ομαλά και με ελαχιστοποιημένο τον παράγοντα του  άγχους. 1200

Λογότυπο του instagram

Καθόρισε τους στόχους σου και εξυπηρέτησέ τους στο live

Το να κάνεις ένα live για να το κάνεις, δεν λέει απολύτως τίποτε.

Αν όμως επικεντρωθείς, συγκεκριμενοποιήσεις και επιδιώξεις να εξυπηρετήσει κάποιους στόχους σου, τότε θα έχει ουσία.

Ιεράρχησε τι έχει μεγαλύτερη αξία για να το προβάλλεις ζωντανά.

Στόχευσε, εδώ θα σου δώσουμε κάποια παραδείγματα:

  • Στη δημιουργία διαφημιστικού ενδιαφέροντος για την κυκλοφορία ενός ή περισσοτέρων προϊόντων
  • Ενημέρωση για κάποιες κινήσεις της επιχείρησης, ίσως νέες υπηρεσίες
  • Το να πάρεις ένα feedback από τους πελάτες

 

Και τέλος βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα.

Όπως και να έχει σίγουρα θα έχεις πάρει κάποια μαθήματα για να βελτιωθείς σε διάφορους τομείς.

Επίσης σε αυτό θα σε βοηθήσουν και τα σχόλια του κοινού σου ή ακόμη και οι ερωτήσεις.

Υπάρχουν εκατοντάδες λόγοι για να βγεις ζωντανά, οπότε το να καθορίσεις  τι έχει μεγαλύτερη σημασία για την επιχείρησή σου θα βοηθήσει στο marketing.

Τώρα είναι η σωστή στιγμή για να χρησιμοποιήσεις το

Instagram Live για να στηρίξεις τη στρατηγική marketing της επιχείρησής σου.

Γιατί;

Το ποσοστό που το χρησιμοποιεί είναι πολύ μικρό οπότε είναι εύκολο να τραβήξεις το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού.

Είσαι έτοιμος για το πρώτο σου live;

Ή θα αφήσεις να το κάνουν οι άλλοι πρώτοι;

Κλακέτα – κάμερα – πάμε λοιπόν!

Αν σου άρεσε το άρθρο μπορείς να διαβάσεις κι αυτό: 7 τρόποι να χρησιμοποιήσεις τα Instagram carousel για πωλήσεις

Σε οποιαδήποτε απορία σου θα χαρούμε πολύ να σε βοηθήσουμε.

Ακολούθησε μας στο Instagram αλλά και στα social για να ενημερώνεσαι για ό,τι  νέο κυκλοφορεί στο χώρο του digital marketing και όχι μόνο.

instagram social media tips συμβουλές social media

 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online