Διάβασε τους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να το κάνεις
Το Instagram δεν είναι μια πλατφόρμα στατική και μη εξελίξιμη.
Αλλάζει κάθε μέρα και ακολούθως οφείλεις να προσαρμόζεις τη στρατηγική marketing στα νέα δεδομένα που παρουσιάζονται.
Θα σου εξηγήσουμε αμέσως γιατί πρόκειται.
Ενίσχυσε την προσέλκυση κοινούμια Instagram στρατηγική marketing. Οι νέες πλέον τακτικές, σου εξασφαλίζουν αύξηση της ανταπόκρισης του κοινού στο Instagram.
Ποιες είναι αυτές οι τακτικές:
#1 Ας αρχίσουμε με τα Instagram collabs
Τα Instagram Collabs σου παρέχουν τη δυνατότητα να συνεργαστείς με κάποιον σε μια ανάρτηση ώστε το περιεχόμενο να μοιραστεί και στους δικούς του followers.
Με απλά ελληνικά μιλάμε για μια κοινή ανάρτηση που έχει ως αποτέλεσμα το να μοιράζεσαι likes και σχόλια.
Είναι μια λειτουργία που τέθηκε σε ισχύ το 2021 με σκοπό τη συνεργασία των δημιουργών, στο Instagram.
Όσο για τα brands, δίνουν την ευκαιρία στους influencers να εξαπλωθούν και να μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο το κοινό τους.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία Collabs του Instagram
Αν θέλεις να στείλεις ένα αίτημα Collabs:
- Ανέβασε την ανάρτηση σου κανονικά
- Πάτησε “Tag People”
- Επέλεξε την πρόσκληση συνεργάτη
- Επέλεξε αυτόν που θες να μοιραστείς μαζί του την ανάρτηση
- Κοινοποίησε και ο συνεργάτης θα λάβει dm
- Εφόσον το αποδεχτεί κοινοποιεί και αυτός
Πανεύκολο;
#2 Το carousel σε βοηθάει απίστευτα να αυξήσεις το κοινό σου
Το αγαπήσαμε, μας αρέσει για έναν απλό λόγο. Οι αναρτήσεις carousel μας προσφέρουν πληροφορίες που είναι πολύ διασκεδαστικές.
Το Carousel, ως λειτουργία του Instagram είναι η ιδανική μορφή για να ανεβάσεις μέχρι και δέκα bunner ή video μαζί.
Η εφευρετικότητα των δημιουργών έχει ανεβάσει το carousel σε υψηλές θέσεις προτιμήσεων του κοινού.
Θα σου φανούν εξαιρετικά χρήσιμα στη στρατηγική marketing της επιχείρησής σου, καθώς δεν θα δίνεις στο χρήστη μια εικόνα αλλά μια ενδιαφέρουσα σειρά, που θα τον κρατήσει περισσότερο στην ανάρτησή σου.
Μια διαφορετική μορφή διαφήμισης που ήρθε για να μείνει και να σε βοηθήσει να προβληθείς αλλά και να προσελκύσεις κοινό.
#3 Το bio έχει κι αυτό το ρόλο του, φτάνει να περιέχει λέξεις κλειδιά
Το bio πρέπει να περιέχει λέξεις κλειδιά ώστε να εμφανίζεται στις αναζητήσεις που εκτελούνται μέσω της σελίδας εξερεύνησης.
To Instagram σου δίνει τη δυνατότητα της αναζήτησης που βασίζεται όμως σε ορισμένες παραμέτρους:
- Ποιους ακολουθείς
- Με ποιους είσαι συνδεδεμένος
- Ποιες φωτογραφίες προτιμάς
- Ποια video παρακολουθείς
Επομένως βλέπουμε πως βασίζεται σε λέξεις – κλειδιά, όπως ακριβώς κάνει και το Google.
Ο αλγόριθμος εντοπίζει τους σχετικούς λογαριασμούς και σου προσφέρει χρήσιμο υλικό.
Αν και η επιλογή για λέξεις – κλειδιά είναι δύσκολη είναι ικανή όμως να σου ανοίξει τις πόρτες για προβολή και προσέλκυση κοινού.
Διάβασέ το και αυτό:
#4 Giveaways – μια έξυπνη κίνηση για να αυξήσεις το κοινό σου στο Instagram
Είναι γεγονός πως οι χρήστες αγαπούν να παίρνουν μέρος στα giveaways.
Από μέρους σου είναι ένας ιδανικός τρόπος να δείξεις ανταποδοτικότητα στο κοινό σου, να πεις ένα ευχαριστώ και μια ευκαιρία για να αποκτήσεις followers.
Μην ξεχνάς πως το giveaway θα πρέπει να αφορά μια δική σου υπηρεσία και όχι i-phone ή tablet.
Θέλεις οι χρήστες που θα σε ακολουθήσουν να ενδιαφέρονται για όσα έχεις να προσφέρεις εσύ (εκτός πάντα αν πουλάς κινητά- τότε keep going).
Πρόσεξε τα εξής στην ανάρτηση:
• Άρχισε με τη λέξη giveaway ή διαγωνισμός.
• Πρόσθεσε emojis. Ο χρήστης θα το εντοπίσει πολύ πιο εύκολα και θα σταθεί για να λάβει μέρος.
• Βάλε τα σωστά hashtags.
• Απάντησε σε οτιδήποτε σε ρωτάνε, όσο κι αν το θεωρείς αυτονόητο.
Διάβασε περισσότερα εδώ: Ο απόλυτος οδηγός για τα πιο επιτυχημένα και αποτελεσματικά giveaways!!!!
Πώς θα μετατρέψεις του επισκέπτες σε followers
H κίνηση που διαδέχεται τη δημιουργία νέου κοινού είναι να τους προτρέψεις, ώστε να σε ακολουθήσουν.
Μοιάζει λιγάκι με ψάρεμα, άρα πρέπει να επιλέξεις το κατάλληλο δόλωμα. Μην ξεχνάς ότι με άδειο αγκίστρι δεν πας για να πιάσεις ψάρι.
Πως θα γίνει κάτι τέτοιο;
Εμείς σου δίνουμε 2 steps για να καταφέρεις να γυρίσεις με το καλάθι σου γεμάτο ψάρια.
Step one
Εικόνα προφίλ και βιογραφικό
Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές και σε προηγούμενα άρθρα πόσο καταλυτικά αναγκαίο είναι να έχεις ένα καλοσχεδιασμένο προφίλ.
Θα επαναλάβουμε πως η εικόνα δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στο χρήστη τον οποίο και ενθαρρύνει να πάει παρακάτω.
Αν π.χ. βάλεις τη δική σου φωτογραφία καλό είναι:
- Να κοιτάς τον φακό straight
- Να χαμογελάς
- Να είσαι γυρισμένος ελαφρώς προς τα δεξιά (έτσι όπως σε βλέπει ο χρήστης, μη μπερδευτούμε)
Step two
Περιεχόμενο και η τοποθέτησή του
Ο χρήστης θέλει ξεκάθαρο περιεχόμενο, δοσμένο με όλους του κανόνες που διέπουν τη στρατηγική marketing στο Instagram.
Αν τώρα ταυτίζεται με τις ανάγκες του και τα ενδιαφέροντά του, έχεις ανοίξει την πόρτα για να τον υποδεχτείς και να τον εντάξεις στους followers. Σκέψου πως το 70% των αγοραστών επηρεάζονται από το Instagram για να αποφασίσουν.
Όσον αφορά τώρα στις λεζάντες προσέχεις τα παρακάτω:
- Αναλυτικές και περιγραφικές λεζάντες με λέξεις – κλειδιά
- Πληροφορίες σχετικά με το brand
- Ενημερωτικό υλικό αναφορικά με το πρόβλημα που λύνει το brand ή η υπηρεσία που προσφέρεις
Ρίξε μια ματιά και εδώ: Πώς θα βελτιώσεις τις αναρτήσεις σου στα social media: 8 πανεύκολες τεχνικές SMO (social media optimization)
Step three
Stories – Highlights
Και τα δύο βρίσκονται στη κορυφή του προφίλ σου οπότε λειτουργούν με τους κανόνες της έλξης για τους followers.
Όσον αφορά στα highlights δώσε προσοχή στο:
- Να είναι ενημερωμένα
- Να δείχνουν μια σαφή εικόνα του περιεχομένου
- Να δείχνουν το brand σου
Step four
Πως θα κρατήσεις τους followers
Μέχρι εδώ τα πήγες περίφημα.
Έχεις προσελκύσει το κοινό, το έχεις μετατρέψει σε followers.
Τώρα όμως πρέπει να δημιουργήσεις ένα σταθερό κοινό, που σημαίνει να τους κρατήσεις και να δημιουργήσεις δεσμούς μαζί τους για να μην σε εγκαταλείψουν.
Πως θα γίνει κάτι τέτοιο;
Το αφοσιωμένο κοινό κάνει το προφίλ σου δυνατό και ανεβάζει τις πωλήσεις.
Όσο για πρακτικές που θα κρατήσουν εν ενεργεία τους followers έχουμε να σου προτείνουμε όχι 1 αλλά 5 tips:
- Instagram stories γιατί προκαλούν αλληλεπίδραση και επικοινωνία με το κοινό
- Emojis εξίσου απαραίτητα, καθώς δημιουργούν μια οικεία εικόνα για το brand σου
- Χρησιμοποίησε τη λειτουργία Pinned Comments με σκοπό να ενισχύσεις το διάλογο (τα σχόλια είναι πολύ ενδυναμωτικά στο χτίσιμο σχέσης και οικειότητας)
- Instagram Live ότι καλύτερο για να συστηθείς στο κοινό σου και να έχεις μια στενότατη επικοινωνία. Αν μάλιστα “τα λες” μπροστά στη κάμερα, θα σε λατρέψουν και θα σου δηλώνουν με κάθε ευκαιρία την αφοσίωσή τους. Αφοσίωση βέβαια που θα μεταφραστεί σε πωλήσεις.
- Οδηγοί του Instagram, ένα εργαλείο που μπορεί να σε εξυπηρετήσει για να δώσεις πληροφορίες. Μπορείς να προσφέρεις επιλογές στα προϊόντα σου, λίστες κ.α.
Νιώθεις πανέτοιμος για να διαχειριστείς όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρει το Instagram ώστε να αναδείξεις το brand ή τις υπηρεσίες σου;
Για να σου τονώσουμε το ενδιαφέρον θα τονίσουμε πως πρόκειται για μια πλατφόρα με 200 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες.
Όσο για την καθημερινή κινητικότητα των likes υπολογίζεται πάνω από 1,6 δισ. σε καθημερινή βάση.
Σκέφτεσαι ακόμα αν θα αναπτύξεις τη στρατηγική marketing της επιχείρησής σου στο Instagram;
Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.
Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy
Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media