Πίνακας Περιεχομένων
ToggleΙστοσελίδα & Επιχείρηση στο σήμερα
Έχεις πια καταλάβει ότι κανένας επαγγελματίας και καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει, αν δεν έχει ένα δυνατό παρών στο διαδίκτυο. Κι όταν λέμε παρών δεν εννοούμε απλά μία παρουσία, αλλά ενεργή συμμετοχή, πελάτες, χτίσιμο μιας βάσης τέλος πάντων όπου εκεί θα μπορεί να επικοινωνεί, να δημιουργεί περιεχόμενο, να προβάλλει τις υπηρεσίας και τα προΪόντα της, κι αν το κάνει καλά, να πουλήσει κιόλας. Αν θέλεις να μάθεις τα πάντα για αυτό, δες τα άρθρα μας, όπου τα γράφουμε αναλυτικά όλα, βήμα βήμα, είτε είσαι αρχάριος/α, είτε έμπειρος/η. Σήμερα θα θίξουμε ένα θέμα που αποτελεί σημείο αναφοράς και ίσως την πιο συχνή ερώτηση όλων: ’’Με συμφέρει να έχω τη δική μου ιστοσελίδα ως επιχείρηση’’; Κι όχι μόνο θα απαντήσουμε ολοκληρωμένα, αλλά θα σου δώσουμε και 12 λόγους για να το κάνεις! Άλλωστε, μπορεί να είναι απαραίτητα τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά η ιστοσελίδα είναι μια άλλη ιστορία, πονεμένη τώρα, λύση και επιδίωξη όταν θα τελειώσεις να διαβάζεις αυτό το άρθρο!
Γιατί να κάνεις τη δική σου ιστοσελίδα ως επιχείρηση – 9 Λόγοι για να ξεκινήσεις σήμερα!
Σταθερή & Μόνιμη παρουσία (24/7)
Ο πρώτος και κυριότερος λόγος είναι ότι η επιχείρηση δεν λείπει ποτέ από τους ίδιους τους πελάτες της, αν και ο ίδιος ο επιχειρηματίας μπορεί να λείπει κάλλιστα. Είτε είναι εργάσιμη ημέρα, είτε όχι, η επιχείρηση είναι προσβάσιμη 24 ώρες το 24ωρο. Ο επισκέπτης μπορεί μέσω κινητού, υπολογιστή και τάμπλετ να επισκεφθεί την επιχείρησή σας, να λάβει συμβουλές, υλικό, να έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες, να αγοράσει ακόμα και τα προΪόντα της. Όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται με ένα κλικ.
Υποστήριξη 24/7
Πρόκειται για το πιο δύσκολο κομμάτι μιας επιχείρησης και φυσικά το πιο δαπανηρό, αφού για να παρέχεται υποστήριξη πελατών πρέπει να υπάρχει προσωπικό. Πλέον, με την διαδικτυακή επιχείρηση και η υποστήριξη αποκτά ηλεκτρονική μορφή και μπορεί να παρέχεται με διαφόρους τρόπους και δη διαρκώς, χωρίς να απασχολείται προσωπικό:
Διαβάστε περισσότερα: Marketing vs Branding: Τι είναι & Τι ΔΕΝ είναι – Top 3 λάθη που κάνεις!
Α) Συχνές ερωτήσεις:
Είναι ο πιο συχνός και καλύτερος τρόπος να απαντήσετε στο κοινό σας και μάλιστα γρήγορα, σε πραγματικό χρόνο και δίχως να απασχοληθείτε λεπτό. Συγκεντρώνεις όλες τις ερωτήσεις του κοινού σου, δίνεις παράλληλα και τις απαντήσεις ώστε με ένα κλικ ο επισκέπτης να μάθει ό,τι τον απασχολεί.
Β) Chatbots:
Πρόκειται για κάποιες μικρές φατσούλες που πετάγονται με την ταυτόχρονη είσοδο του επισκέπτη στην ιστοσελίδα. Παρέχουν αυτοματοποιημένες ερωτήσεις με τις απαντήσεις τους και παράλληλα παρέχουν πληροφορίες για το κοινό. Ακόμα προτρέπουν τον επισκέπτη να κάνει μια ενέργεια (εγγραφή στην ιστοσελίδα, να δει τα διαθέσιμα προΪόντα κ.ά).
Γ) Φόρμες επικοινωνίας:
Έξυπνος και διαδραστικός τρόπος επικοινωνίας για μια επιχείρηση. Δίνεται η δυνατότητα να θέσουν οι ίδιοι οι πελάτες ερωτήσεις και αιτήματά τους.
Δ) Ενημερωτικά δελτία (Newsletters):
Μέσω αυτών μπορείς να λαμβάνεις τα μέιλ όλων των επισκεπτών σου και να τους ενημερώνεις σε εβδομαδιαία και μηνιαία βάση για τα νέα της επιχερίσησής σου και φυσικά για βάσης φύσεως προσφορές, ή και εκδηλώσεις. Μια έξυπνη και γρήγορη ενημέρωση που κερδίζει την εμπιστοσύνη.
Ιστοσελίδα & κέρδη
Νέους επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες
Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει πολλή πίεση στην καθημερινότητά του και χρησιμοποιεί ως μέσο εκτόνωσης το διαδίκτυο. Τα κλικ πολλά και καθημερινά και θέλεις σε αυτά να είναι και η δική σου ιστοσελίδα. Όσο παραπάνω μείνει και δεν εγκαταλείψει το σάιτ σου, τόσες περισσότερες πιθανότητες θα έχεις να δει τα προΪόντα και τις υπηρεσίες σου και να ίσως να αγοράσει. Άρα, θέλεις άψογο σχεδιασμός, εύκολη εμπειρία χρήστη, ωραία δομή και σχεδιασμό που θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον, και φυσικά άνετη πλοήγηση. Επένδυσε σε όλα αυτά.
Διαβάστε περισσότερα: Οι 12 top συμβουλές για τα Business Blog άρθρα
Πωλήσεις
Σκέψου! Η ιστοσελίδα είναι η βιτρίνα του μαγαζιού σου και όσο πλοηγηθεί κάποιος τόσο πιο μέσα στο μαγαζί μπαίνει. Τι θα έκανε αν είχες φυσικό κατάστημα; Θα έβλεπε τη βιτρίνα, άρα προΪόντα και τιμές. Φρόντισε να έχεις την ιδιότητα του κάθε προΪόντος, τι κερδίζει ο επισκέπτης που θέλεις να γίνει πελάτης και φυσικά τιμές και ει δυνατόν εκπτώσεις! Έτσι, αυξάνεις τις πιθανότητες να έχεις πωλήσεις και έσοδα.
Έσοδα
Και πάνω που είπαμε περί εσόδων, να και τα χρήματα, που άμεσα μπορούν να έρθουν. Ένας τρόπος είναι οι διαφημίσεις προβολής, που αν έχετε μεγάλη ή απλά σημαντική επισκεψιμότητα μπορείτε να προσελκύσετε εταιρίες γύρω από το αντικείμενό σας και να τοποθετήσετε πλαΪνά banners διαφημίσεων και έτσι να έχετε έσοδα. Άλλος τρόπος φυσικά οι άμεσες πωλήσεις, κάτι που μαζί με το πρώτο προΫποθέτει βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, άψογη πλοήγηση και ο χρήστης να μπορεί να βρει τάχιστα αυτό που ψάχνει, ώστε να μη φύγει και επισκεφθεί έναν ανταγωνιστή σας.
Μικρό κόστος – πολλαπλάσιο κέρδος
Από όποια οπτική κι αν το δεις, όποια άποψη κι αν έχεις, ακόμα και δισταγμούς για να προχωρήσεις σε μια ιστοσελίδα, σκέψου το κόστος ενός φυσικού καταστήματος, ακόμα κι ενός γραφείου. Λειτουργικά έξοδα, λογαριασμοί, ενοίκιο, χώροι όλα είναι απαγορευτικά μπροστά σε μια ιστοσελίδα που είτε μόνος/η σου μέσω εφαρμογής, είτε μέσω ενός ειδικού πληρώνετε εφάπαξ, σου ανήκει, κι αν δεν είναι κάτι πολύπλοκο, ακόμα και με ελάχιστο κόστος μπορείς να επιτύχεις υψηλό κέρδος στο μέλλον και έτσι να κάνεις απόσβεση.
Διαβάστε περισσότερα: LinkedIn: 9 τρόποι για να το χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικα
Σε βλέπουν κι απ΄το… φεγγάρι!
Το να έχεις σήμερα ένα φυσικό κατάστημα, γραφείο έστω μια οποιαδήποτε επιχείρηση είναι δεσμευτικό και γεωγραφικά περιορισμένο. Ζήτημα είναι να σε δει η τοπική κοινωνία. Μια ιστοσελίδα, όμως, με τους δυνητικούς πελάτες σου να είναι online είναι πανεύκολο με την σωστή προώθηση να κάνουν ένα κλικ και να σε βρουν. Σκέψου πόσο εύκολο θα είναι να προβάλλεις τα προΪόντα και τις υπηρεσίες σου σε δευτερόλεπτα σε χιλιάδες και γιατί όχι σε εκατομμύρια κόσμο!
Μάρκετινγκ = Στρατηγική πώλησης = επιτυχία (πωλήσεις)
Έστω ότι έχεις μια επιχείρηση και θέλεις να την προωθήσεις και στο διαδίκτυο. Πώς την προβάλλεις; Πανεύκολα πλέον! Θέλεις διαφήμιση ως PPC (Pay Per Click), κάτι πιο οικονομικό όπως μέσω των social media, θέλεις να κάνεις μια στρατηγική SEO που ναι μεν θέλει χρόνο, αλλά είναι δωρεάν και αποφέρει χρήμα; Ό,τι κι αν επιλέξεις φρόντισε να κάνεις τη σωστή έρευνα. Τι αναζητούν οι επισκέπτες σου, ποιες λέξεις googlάρουν; Εστίασε εκεί, όρισε κοινό-στόχο και ενδιαφέροντα και κάνε την επιχείρησή σου το απαραίτητο καθημερινό κλικ. Έτσι, αποκτάς σύνδεση, εμπιστοσύνη και φυσικά οικειότητα, άρα ευκολότερα θα έχεις και πωλήσεις.
Portfolio + Κριτικές = Εμπιστοσύνη + αξιοπιστία= Πωλήσεις
Το να προβάλλεις απλά την επιχείρησή σου μέσω ιστοσελίδας είναι πολύ θετικό, αλλά ακόμα θετικότερο είναι να μιλάνε άλλοι για εσένα, ώστε να προσελκύσεις έμμεσα νέο κοινό. Τι καλύτερο από ευχαριστημένους πελάτες που είτε μέσω βίντεο, είτε μέσω φωτογραφιών, είτε μέσω έγγραφης κριτικής θα διηγούνται την ικανοποίησή τους, την θετική τους εμπειρία από τις υπηρεσίας της επιχείρησής σου! Μπορείς, λοιπόν, να δημιουργήσεις ένα χαρτοφυλάκιο που να εμπεριέχει όλα αυτά! Αυτό θα πείσει κι άλλο κόσμο να σ επισκεφθεί, να δοκιμάσει υπηρεσίες ή και προΪόντα σου και αυτό θα αυξήσει πωλήσεις και φυσικά αναγνωρισιμότητα.
Ιστοσελίδα: Με μια λέξη… ΝΑΙ!
Καταλήγοντας, μια ιστοσελίδα μπορεί να είναι είτε η ίδια η επιχείρηση, είτε ο καθρέφτης της. Να παρέχει προϊόντα, υπηρεσίες, ακόμα για διάφορα άλλα, όπως χάρτες, οδηγίες προς το φυσικό κατάστημα, συμβουλές και προτάσεις. Στόχος να γίνεις αυθεντία στο αντικείμενό σου και αυτό να προβάλλεις. Αρκεί να είσαι συνεπής, να καταλάβεις ότι δεν είναι απλά ένα σάιτ, αλλά το μέσο της επιβίωσής σου! Είσαι εκεί 24/7, υποστηρίζεις τους πελάτες σου, είσαι εκεί για αυτούς, χωρίς αυτούς δεν υπάρχεις. Νοιάζεσαι, δίνεις απλόχερα και σίγουρα κάποια στιγμή θα εισπράξεις. Κι αν δεν μπορείς να το κάνεις μόνος/η σου, εδώ είμαστε εμείς!
Για να έχεις την καλύτερη δυνατή υποστήριξη, θέλεις μια εταιρία αξιόπιστη, με ευχαριστημένους πελάτες που να εγγυώνται το αποτέλεσμα της επιτυχίας. Η λύση είναι μπροστά σου. Θέλεις την DS Komotini! Ό,τι δε ενδιαφέρει, είναι εδώ!