fbpx

DS Digital Services

Πως να βρείτε φράσεις κλειδια που θα φέρουν κόσμο στο e-shop σας

Γνωρίζατε πόσο σημαντικό είναι να βρείτε τις σωστές φράσεις-κλειδιά; Επίσης γνωρίζατε ότι οι φράσεις-κλειδιά (long-tail keywords) πραγματικά φέρνουν το 70% -80% της συνολικής επισκεψιμότητας αναζήτησης;

Αυτό σημαίνει ότι εάν στοχεύετε μόνο σε γενικές λέξεις-κλειδιά στο αντικείμενο σας, μειώνετε σημαντικά τις δυνατότητες επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης.

Αν ψάχνετε για τη στρατηγική λέξεων-κλειδιών και να μάθετε πώς μπορείτε να φέρετε τεράστια κίνηση στο e-shop σας, βρίσκεστε στο σωστό σημείο!

Θα δούμε πώς να ξεχωρίζετε από όλους τους άλλους στο ίδιο αντικείμενο με εσάς, εντοπίζοντας φράσεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού που μπορούν να προσελκύσουν τους κατάλληλους ανθρώπους στο e-shop σας.

Πρώτη φορά εδώ; Έχουμε επίσης τα ακόλουθα άρθρα για την στρατηγική SEO που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις του e-shop σας:

Μπορείτε να αναθέσετε το SEO του e-shop σας στους ειδικούς της DS Digital Services για να πάρει υψηλότερη κατάταξη και καλύτερη δωρεάν κυκλοφορία από το Google!

Πάμε να μάθουμε τα βασικά:

Τι είναι μια φράση-κλειδί;

Έχετε ακούσει πιθανώς για φράσεις-κλειδιά (long-tail keywords) και τη σημασία τους στο SEO. Αλλά τι ακριβώς είναι μια φράση-κλειδί και γιατί πρέπει να τις στοχεύσουμε;

  • Μια φράση-κλειδί είναι μια “μακριά φράση” αναζήτησης, με 4-5 λέξεις.
  • Όταν κάποιος ψάχνει για “e-shop”, αυτή είναι μια λέξη-κλειδί . Μία γενική λέξη κλειδί με μεγάλους όγκους αναζήτησης στην περιοχή 100 χιλ. – 1 εκ (για την Ελλάδα).
  • Όταν κάποιος ψάχνει για “e-shop γυναικεία ρούχα”, αυτή είναι μια φράση-κλειδί. Είναι φράσεις αναζήτησης 4-5 λέξεων με χαμηλότερο όγκο αναζήτησης στην περιοχή 100 – 1 χιλ.
φράση-κλειδί μακριάς ουράς

Γιατί να στοχεύσετε φράσεις-κλειδιά στη στρατηγική SEO;

Οι φράσεις-κλειδιά long-tail φέρνουν πραγματικά το 70%-80% της συνολικής επισκεψιμότητας από την αναζήτηση. Εάν στοχεύετε μόνο σε γενικές λέξεις-κλειδιά μεγάλης έντασης όπως όλοι στο αντικείμενο σας, πιθανότατα θα αντιμετωπίσετε πολλούς ανταγωνιστές που θα προσπαθήσουν να εμφανιστούν στην Google με τις ίδιες λέξεις-κλειδιά.

Αντίθετα, η στόχευση φράσεων-κλειδιών σας επιτρέπει να καταγράψετε με μεγαλύτερη ευκολία σημαντική επισκεψιμότητα από την Google.

Τα δύο βασικά οφέλη της στόχευσης φράσεων-κλειδιών: (i) προσελκύουν χρήστες που είναι πιο κοντά στο να αγοράσουν, (ii) κατατάσσονται ευκολότερα λόγω του χαμηλότερου ανταγωνισμού.

Προσέλκυση χρηστών που είναι πιο κοντά στο να αγοράσουν

Οι φράσεις-κλειδιά στοχεύουν τους χρήστες που είναι πιο κοντά στο να αγοράσουν. Επειδή οι χρήστες που αναζητούν πιο συγκεκριμένες φράσεις πιθανόν ήδη γνωρίζουν τι θέλουν. Έτσι είναι πιο πιθανό και να μετατραπούν σε πελάτες.

Κάποιος που ψάχνει για “iphone” είναι πιθανό στη φάση ενημέρωσης και απλά ψάχνει για περισσότερες πληροφορίες.

Ενώ κάποιος που ψάχνει για το “iphone 11 pro χαρακτηριστικά και τιμή” έχει στην πραγματικότητα μια πιστωτική κάρτα έτοιμη στα χέρια του!

Ο χαμηλότερος ανταγωνισμός σημαίνει χαμηλότερη δυσκολία κατάταξης

Οι φράσεις-κλειδιά έχουν πολύ μικρότερο ανταγωνισμό και, κατά συνέπεια, είναι ευκολότερο να ταξινομηθούν.

Το μυστικό για την απόκτηση κίνησης στο e-shop σας από φράσεις-κλειδιά είναι να στοχεύσετε μια ομάδα φράσεων-κλειδιών. Η κατάταξη για αρκετές φράσεις μπορεί να σας βοηθήσει να βρεθείτε στην κορυφή σε μια μεγαλύτερη ομάδα αναζητήσεων.

Πώς να βρείτε φράσεις-κλειδιά σε οποιοδήποτε αντικείμενο

Βρήκαμε ότι το καλύτερο μέρος για να βρείτε φράσεις-κλειδιά σε οποιοδήποτε αντικείμενο είναι το…Google! Κατευθείαν από την πηγή. Η Google σας παρέχει πολλές ιδέες σχετικά με την πρόθεση αναζήτησης και τις σχετικές φράσεις-κλειδιά.

  • Αυτόματα προτεινόμενες φράσεις-κλειδιά
Αυτόματα προτεινόμενες φράσεις-κλειδιά, φράσεις-κλειδιά
  • Οι χρήστες αναζητούν επίσης
Συναφείς αναζητήσεις google
  • Σχετικές αναζητήσεις στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google

Δωρεάν και εύκολα να τα χρησιμοποιήσετε

Ελέγξτε τη ζήτηση

Αφού ερευνήσετε τις φράσεις-κλειδιά (long-tail) στο αντικείμενο σας, θα πρέπει να ελέγξετε την ζήτηση. Τοποθετήστε αυτές τις φράσεις-κλειδιά στο Google Keyword Planner και λάβετε τον όγκο αναζήτησης.

Το βασικό είναι να προσδιορίσετε αν υπάρχει κάποιος που ψάχνει για αυτές τις φράσεις κλειδιά. Εάν υπάρχει ένα μεγάλο κοινό που ψάχνει για αυτό το ερώτημα φράσης-κλειδιού. Έτσι θα, γνωρίζετε ότι η κατάταξη για αυτές τις φράσεις-κλειδιά θα οδηγήσει κόσμο στο e-shop σας.

Ελέγξτε την ζήτηση για την φράση-κλειδί

Εντάξει, έχουμε μια σαφή αναφορά εδώ! Η φράση-κλειδί “iphone 11 pro max χαρακτηριστικά” έχει μεγαλύτερο μέσο όρο. μηνιαίες αναζητήσεις από τις άλλες.

Επομένως, αν πρέπει να επιλέξετε 1 θέμα για να γράψετε σήμερα, θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στη φράση-κλειδί με τον υψηλότερο όγκο αναζήτησης, επειδή αυτό θα σήμαινε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν πώς ένα άρθρο ξεκινάει από μια λέξη κλειδί και τον τίτλο και μετά δημιουργείται το περιεχόμενο. Οπότε το τελευταίο βήμα είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από την φράση-κλειδί και να το κατατάξετε γρήγορα στις μηχανές αναζήτησης.

Μάλλον σας ενδιαφέρουν και αυτά:

3 λόγοι που κανείς δεν αγοράζει αυτά που πουλάτε στο e-shop σας

Blog: 12 λόγοι για να το εντάξεις άμεσα στο site σου!

Δημιουργήστε περιεχόμενο γύρω από την φράση-κλειδί

Μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από την φράση-κλειδί και να κατατάξετε το e-shop σας στο Google με σχετική ευκολία. Αυτά είναι μικρές νίκες που θα φέρουν μεγάλα αποτελέσματα στο SEO.

Η στρατηγική SEO σε αυτό το σημείο έχει ως εξής: Κάθε φράση-κλειδί θα αποτελέσει το επίκεντρο μιας μόνο ανάρτησης blog ή περιγραφής προϊόντος για το e-shop σας. Εστιάστε τις προσπάθειές σας στην κατάταξη για αυτήν την λιγότερο ανταγωνιστική φράση κλειδί με ποιοτικό περιεχόμενο.

Στο μέλλον, μπορείτε να επιδιώξετε να στοχεύσετε πιο σύντομες, γενικές λέξεις-κλειδιά που είναι πιο ανταγωνιστικές με υψηλότερο όγκο αναζήτησης.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε να ταξινομήσετε τη φράση-κλειδί “εύκολη ζωγραφικής με ακουαρέλα” και το κοινό-στόχος σας είναι αρχάριοι και μαθητές. Οι φράσεις-κλειδιά σας θα είναι:

  • ζωγραφική με ακουαρέλα για αρχάριους
  • εύκολες ιδέες ζωγραφικής με ακουαρέλα
  • ζωγραφική με ακουαρέλα βήμα προς βήμα
  • τεχνικές ζωγραφικής τοπίου με ακουαρέλα

Με την οικοδόμηση του περιεχομένου σας γύρω από τις φράσεις-κλειδιά, μπορείτε να κερδίσετε μικρές νίκες στο SEO και να πάρετε περισσότερη επισκεψιμότητα από την Google χωρίς έντονο ανταγωνισμό.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για την επικοινωνία και την προβολή του e-shop σας απλά αναθέτετε την στρατηγική SEO και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, σε ένα agency όπως η DS Digital Services.

Και αν θέλετε να μαθαίνετε οτιδήποτε νεότερο γύρω από το ψηφικό μάρκετινγκ ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram.

Business & Marketing Μάθημα

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online